המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

המכון ללימודי רוחניות הוא בית חם ומאגד לאנשי ונשות הרוח הטובים ביותר, עם התכנים הטובים ביותר והקורסים המקצועיים ביותר. את המכון ללימודי רוחניות הקמנו במשותף הרבה מאוד אנשי הרוח כדי לאפשר את החיבור של כל אנשי ונשות המקצוע עם כל אותם אנשים המבקשים ללמוד את עולם הרוח על כל רבדיו, המחפשים להתפתח ולהעצים את האני הפנימי שלהם ולהעשיר את חייהם ואת חיי הסובבים אותם בצורה מקצועית וטובה.

את המכון הקמנו מתוך התדר החדש! תדר שמדבר על אחדות, על שיתופיות, תדר שפותח את הרוח לכולם ומנגיש את הידע לכל מי מבקשת.
אנו יחד עם כל הצוות המקצועי שלנו כאן כדי לתת לכן מענה, כדי להעביר אליכן את הידע כדי לאפשר לכן ולנו מתוך האחדות לצמוח, לגדול ולהתרחב ולקבל את הידע הטוב והמקצועי ביותר ומהמורים הטובים ביותר בתחום.

אנו מאמינות כי רוחניות היא דרך חיים, דרך של צמיחה אישית והתפתחות וכי כאשר אנו עושות זאת בליווי המורים הטובים ביותר הדרך נעשית קלה ונעימה יותר. ואנו כאן, כדאי ללוות אותך, כי להאיר לך את הדרך ולאפשר לך לגלות את עצמך דרכה.
אנו כאן כדי להעשיר אותך ואת המסע שלך ולתת לך כלים וכמובן גם כאן כדי להזכיר לך כי הדרך היא רק האמצעי,

המטרה הגדולה היא חיים רוחניים מאוזנים,
מלאי משמעות, נינוחים בשלווה ואושר.

באהבה גדולה יעל ניסים וצוות המכון ללימודי רוחניות. כי רוחניות לומדים רק מהמורים הטובים ביותר.

צוות המרכזי של המכון ללימודי רוחניות:

יעל ניסים יועצת רוחנית בכירה

יעל נסים מייסדת המכון ללימודי רוחניות

ילידת קולומביה אשר הגיע לארץ בגיל 17 מתוך קריאה פנימית:
בעלת B.A במדעי המדינה וסוציולוגיה,
לצד הלימודים המקצועיים ועבודת כמנהלת פרסום, במחלקות השיווק של החברות המובילות במשק הישראלי.
בחרה יעל תמיד ללמוד ולהתפתח את עולם הרוחני.
במסגרת לימודיה הרוחניים התמקצע במגוון תחומים: תקשור עם מועצות עליונות, יועצת פנג שואי בכירה, אבחון ציורי ילדים, אבחון וטיפול בצבע, עבודה עם סמלים עתיקים. כמו כן, פיתחה את שיטת האבחון ייחודית באמצעות מדלת צבע ייעודית לאבחון. שיטה המניבה הצלחה בקרב מטפלים, פסיכולוגים ופסיכותרפיסטים.

"שמחה להיות חלק מהתקופה מרגשת הזו!
במשך יותר מ-18 שנים של התפתחות רוחנית, בכל פעם שהרגשתי את הקריאה להעמיק את הידע שלי נחשפתי לאנשי רוח שונים ומגוונים. עם השנים למדתי כי למצוא את אנשי הרוח הטובים, בעלי הידע העמוק והאמיתי וגם בעלי היכולת להעביר אותו בצורה מקצועית נכונה וטובה זו עבודה, עבודה קשה וזו עבודה אשר דורשת פיקוח.

את המכון יזמתי מתוך בנה זו. כאשר לנגד עיני ראיתי עולם טוב יותר, עולם בו הקורסים והתכנים הרוחניים תחת פיקוח, עולם בו ניתן ללמוד את כל אשר מבקשים בתחום הרוח תחת אותו הבית. כך המכון הפך לבית חם המטווח את מורי הדרך האיכותיים ביותר לתלמידים אשר רוצים לבוא במגע עם עולם הרוח, להתפתח רוחניות בלווי אישי ולקבל את הכלים בצורה מקצועית ומתודולוגית"

יעל צור מתקשרת מומלצת

יעל צור: ראש מחלקת הוראה, אחראית על גיוס המורים פיקוח ובקרת הקורסים.

בעלת B.A בפסיכולוגיה, וכן הסמכות כיועצת אישית, זוגית והסמכה של משרד המשפטים לגישור.

יעל צור התחלה את חיי הרוחניים בגיל צעיר מאוד, דרך קבלת מסרים בחלומות כיום יעל צור מתקשרת המתמחה בחלומות, טארוט וקריות אישיות.

"הרוחניות היא לא רק דרך חיים, היא החיים עצמם, אנחנו נושמים אותה והיא מובילה אותנו גם אם אנחנו לא מודעים אליה. דרך הרוחניות אנו מקבלות את המפתח ליצירת שינוי ויצירת מציאות חדשה בחיינו"

יעל מורה בכירה בקורסי: תקשור, טארוט, פירושי חלומות ועוד. ומלווה את כול קורסי המכון.

אורנה רבין אובדיה מורה לקורס אקסס בארס

אורנה רבין עובדיה מנחת אקסס בארס, מנחת סדנאות ואחראית על תחום הסדנאות במכון.

אורנה אשת רוח מוכרת בתחום, עוסקת בעולם הרוח מזה כ- 15 שנה, מורה ומטפלת בשיטת האקסס בארס, מטפלת אנרגטית, מתקשרת, מנחת סדנאות בנושא רוחניות, מסירת עין הרע וכישופים, מומחית בהכנת קמעות  ועוד

אורנה מעבירה את הידע הרב שצברה במגוון סדנאות וקורסים, בין התחומים שאורנה מלמד במכון: קורסי אקסס בארס,סדנת עבודה עם מטוטלת, סדנתצ הוצאת מטפלות לאור, סדנת ניתוק אנרגטי והסרה בעופרת, סדנת הכנת קמעות, סדנת זימון מציאות, סדנת ניקוי אנרגטי וטיהור הבית, סדנת איזון והסרת חסימות, סדנת שימוש בכלים שונים לצורך קבלת מסרים ועוד

אורנה בן שושן סדנאת גלגולי נשמות

אורנה בן שושן – מורה למדיטציה קבלית

אורנה תלמידת קבלה מזה כ-20 שנה ואמנית הידוע התחום הרוח בכל העולם. אורנה בעלת כישרון מיוחד המשלב בין האומנות שלה לבין סמלים קבליים רבי עוצמה. זו יוצרת קלפים ותמונות הנמכרות בעלום.

לאורך השנים חקרה אורנה לעומק את נושא ע”ב השמות והאותיות העבריות, ואספה ידע רב אותו אשר מעבירה כיום עם אנשים רבים ברחבי העולם כדי לתמוך במסעם הרוחני.
אורנה היא אמנית, מאיירת, כותבת, מפיקה, ומוציאה לאור של קלפי קבלה שונים המכילים את עבודות האמנות שלה בין יצירותיה המוכרות: קלפי 72 השמות, קלפי המלך שלמה, מטבעות הארה, ועוד. לאורך השנים כתבה אורנה מאמרים רבים בנושאים הקשורים להתפתחות רוחנית וקבלה, אשר פורסמו בכתבי עת שונים בארץ ובעולם, וברשתות החברתיות.

גלית פיין מורה לתטא הילינג

גלית פיין מנחת קורסי תטא הילינג ומטפלת תת מודע

גלית פיין, מטפלת ומורה לתטא הילינג. מנחה מעגלי שירה, מנחה תהליכי התפתחות אישית וריפוי, מורה לאינטואיציה לבני נוער ומפיקת פסטיבל התטא הילינג של ישראל

בשנת 2015 הגעתי לקורס תטא הילינג ומיד התאהבתיהמשכתי לקורסים המתקדמים, התחלתי לטפל בשיטה ועברתי הכשרה אצל מייסדת השיטה וויאנה סטייבל כדי ללמד את שני הקורסים הבסיסיים בתטא הילינג.
התשוקה שלי היא להביא את השיטות של עבודת עומק עם התודעה לכמה שיותר אנשים כדי שכולם יוכלו להנות מחיים מלאים ושמחים יותר. כדי שכולם יוכלו לחוות את ההגשמה של עצמם בזוגיות, בעבודה, במשפחה וביום יום בצורה מלאה ועומקה.

בועז ניה פיילר מורה ללימודי אסטרולוגיה

בועז ניה פיילר – אסטרולוג נציג.ה הישראלי של הארגון הבנ"ל לאסטרולוגיה מקצועית מורה לקורס אסטרולוגיה

ניה בועז פיילר, הנציג.ה הישראלי.ת של הארגון הבנ”ל לאסטרולוגיה מקצועית, התחיל.ה את לימודי אסטרולוגיה ב-1999 אצל המורה הידוע מוריס פרננדז. את הלימודים המשיכ.ה בניו יורק אצל רוברט קור ובארץ עם מיכאל אופק. ובסדנאות רבות עם טובי המורים בעולם.

“בלימודי לאסטרולוגיה, הבנתי כי אסטרולוגיה הינה עולם ומלואו של ידע, עוצמה וכלים להתפתחות אישית וקולקטיבית. היא השתקפות של זרם החיים והאנרגיות של הייקום במראה השמיימית שמעל ראשינו. כל שצריך הוצא להבין את הכלים הבסיסים שהאסטרולוגיה מאפשרת ומשם השמיים הם הגבול. אני חוקר.ת, לומד.ת  אסטרולוגיה ומלמד.ת אסטרולוגיה ואת הטכניקות והכלים של עולם האסטרולוגיה כבר מעל ל-20 שנה ומרגיש.ה כי ידי עוד נטויה!

זו זכות גדולה וכיף גדול עבורי לחיות בעידן כזה, המאפשר לי להתחבר בעצמי ולחבר נוספים לעצמם וליקום ולקבל בהירות באשר לניווט חייהם באמצעות הכלים שלימודי האסטרולוגיה נתנו לי. אני מרגיש.ה שזכיתי לעסוק בתחום הזה ולהנגיש את התורה המיסטית העתיקה והעמוקה ביותר – לקהילה של המכון ללימודי רוחניות. אין דבר נכון יותר לעשות במאה ה-21 ועידן הדלי מ"להתחבר מחדש לכוכבים ולהתחבר חזרה לאדמה" כפי שאמר צ'יף השמאנים הדר' אפריקאים – קרדו מוטווה.”

מורים ומטפלים העובדים בשת"פ עם המכון ללימודי רוחניות

ניזאר בוטו – שטיפה וניקוי אנרגטי

ניזאר בוטו הינו איש רוח מוכר בתחום, נשוי ואב לשני ילדים. נולד בנצרת למשפחה שורשית וותיקה.  את החיבור שלו לעולם הרוח גילה ניזאר כבר בילדותו כאשר הרגיש את הקריאה להכרות עם החיבור העמוק ויוצא הדופן לעולם התודעה הפנימית, גילוי שממשיך להעסיקו עד היום.

כיום, ניזאר מטפל ויועץ רוחני, מתמחה בטיפול שטיפה אנרגטית, יודע כיצד לאזן בין גוף ונפש, בין רוח וחומר, בין הרצוי והמצוי ולהביא את תלמידיו ומטופליו לתחושת שחרור וחיבור אל האור העצמי הקיים בהם.

"אני מאמין כי ההתפתחות לעולם לא נעצרת! עלינו לשחרר את החסימות שלנו ולהחזיר לעצמנו את האור בכדי לממש את מלוא הפוטנציאל הקיים בנו. בכדי לחיות בשלווה ואיזון אמיתי"

אביחי אבוהב

אביחי אבוהב – מנחה בין לאומי לריפוי ומדיטציה

אביחי אבוהב מדריך בינלאומי לריפוי ומדיטציה מתוך מודעות עצמית. בעל רקע אקדמאי מדעי והומאני, ניסיון בשלוש יבשות, בעיקר בברזיל, מקסיקו, ישראל וספרד, בריטריטים, סדנאות, ייעוץ פרטני והרצאות. יצר את שיטת "ריפוי נשמתי במודעות עצמית" , והדריך רופאים, פסיכיאטרים, פסיכולוגים, מטפלים ואנשים מן השורה מעל 15 שנה במדינות אלה,כולל ריפוי ממחלות כמו טרשת נפוצה, סרטן, פסוריאזיס ועוד רבות אחרות. כמו כן, ליווה כמתנדב אנשים בתהליך הפטירה בבתי חולים ובהתקשרות עמם למען קרוביהם מה"צד השני". כתב שני ספרים בספרדית על מדע ותודעה ותהליך התעוררות התודעה האנושית.

גל מון ציפורי אשת ריפוי מפתחת שיטת “בריאה בתנועה”

מאסטרית לשינויי תודעה וליצירת מציאות, ומנחת סדנאות רב תחומית.
עוסקת בטיפול ובהוראה למעלה מעשור, מלווה תהליכי שינוי, התפתחות וצמיחה באופן אישי ובקבוצות. מתמחה בריפוי רגשי ובשחרור טראומות. בשנת 2010 הוכשרה כמטפלת בתטא הילינג, גל חיה את התטא הילינג בכל הוויתה ומשלבת כלים מהשיטה בכל מעשיה, כמורה, כמנחת סדנאות, כמטפלת וכאדם פרטי.

ענית מיכאל – מנחת סדנאות

ענית מיכאל עוסקת בתחום הרוח מזה כ-20 שנה, ענית מורה לחיים מודעים והתפתחות רוחנית וגשמית, מנחת מעגלי נשים מוסמכת, מטפלת מוסמכת בשיטת תטא הילינג, מנחת מדיטציות מודרכות וסדנאות העצמה ומודעות במכון ללימודי רוחניות.

תום אקרט – מורה לקורס נומרולוגיה

תום הינו מטפל ומלווה דרך רוחני ומורה למדיטציות החיי בברלין, תום מורה לנומרולוגיה בקורס אינטרנטי של המכון.

אנו שמחות להיות איתכן, אנו שמחות שאתן חלק מחיינו בכל יום ויום, אנו מודות על ההזדמנות שיש לנו לעשות את השינוי בעולם הרוח ולאפשר לכם לקבל את כל הידע בצורה מדוייקת ומקצועית כפי שאנו יודעות.

מור שנדרוב – מורה לקורס טארוט מעבירת סדנאות

מור מטפלת רב תחומית- טיפוליה משולבים גוף, נפש ורוח. בוגרת מכללת רידמן- מגמת עיסוי- מסלול רב תחומי.
יעוץ רוחני ורגשי בעזרת קלפים טארוט, תקשור, מטפלת בהילינג נשמתי, פרחי באך, ארומתרפיה ובעזרת שחזור גלגולי נשמות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

X