המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

תרגילי מדיטציה – תרגיל המקלחת:

תרגילי מדיטצית הינים תרגילים העוזרים לאיזון הגוף והנפש, תרגיל המקלחת הוא תרגיל שאנו מעבירים לתלמידים שלנו בקורס תקשור, מטרת התרגיל היא לנקות את הראש ואת הגוף האנרגטי מכל האנרגיות השליליות והמחשבות הטורדניות ולמלא אותנו באנרגיה ובאור לקראת המשך השיעור ותחילת התקשור.

מדיטציה זו ניתן לתרגל באופן עצמאי, חשוב לעשות זאת במקום נוח וללא הפרעות.
תרגילי מדיטציה מתחילים בהכנה, יש למצא מקום נוח ושקט. חשוב לנתק טלפונים על מנת למנוע הפרעות. אם ברצונכם להיעזר במוזיקה, נרות או קטורות אתם מוזמנים.

מדיטצית המקלחת:

לצפייה ותרגול של מדיטצית המקלחת בהנחייה לחצו על הסרטון.

לאחר ההכנה למדיטציה, סופרים בלב לאחור מ-10 עד 1' תוך נשימה ונשיפה דרך האף.
בסיום הספירה אנו מגיעים למקום נעים וקסום, אנו מרגישם בנוח במקום הזה, הוא מקום שבו אנו רוצים ואוהבים להיות, זה הוא המקום הטוב שלנו.
זה יכול להיות מקום עם נוף מקסים, מקום על יד הים, מקום בתוך יער, מדבר או אפילו בנוחיות חדרינו, כל מקום שבו נבחר להיות ונרגיש טוב ונוח.

דמינו שבצד ימין שלנו, צד העתיד שלנו, נמצא בניין יפה וגבוה. אנו ניגשים לבניין ורואים דלת. אנו נכנסים דרך דלת זו ורואים מקלחת גדולה ומרווחת, המקלחת מפוארת ונוצצת בשלל צבעים זוהרים ויפיפיים.

מעל לראשנו, יש משפך גדול ויפה, ומעליו ענן.

מהענן, יורדות למשפך, טיפות גדולות של אנרגיה. הטיפות רכות ועדינות ונעימות לגוף. הטיפות עוברות דרך המשפך ויורדות על כל חלקי גופינו החיצוני ומנקים אותו. הטיפות יורדות דרך על הראש ומשם לכתפיים, לידיים ולכל לחלקי הגוף, מלטפות ומנקות את גופינו.

בסיום ניקיון הגוף החיצוני, אנו עוברים לניקוי הגוף הפנימי. טיפות האנרגיה הנוצצות חודרות דרך קודקוד הראש ועוברות בין כל הצ'אקרות. מנקות, משחררות את כל החסימות ומפנות את הפסולת אל כפות הרגלים ומשם החוצה אל האדמה.

בסיום ניקיון הגוף הפנימי. מתחילים לדמיין כדור אור גדול באזור מקלעת השמש. הכדור מסתובב בתוכנו, מפיץ ופזר ניצוצות זהב בכל גוף. כל הצ'אקרות מתמלאות באור זוהר. כל הנקודות החשוכות בגופינו נעלמות ומתמלאות באור.

לאחר שהאור ממלא את כל חלקי גופנו, האור מתחיל להתפשט ונשפך גם אל מחוץ לגופינו. האור עוטף אותנו כמו בועה.  אנו ניהנים מהרגשה של האור הזוהר הממלא ועוטף את גופינו למשך דקה.

לוקחים נשימה אחת עמוקה, סופרים מאחת עד חמש. יוצאים מהמבנה וחוזרים אל המקום הטוב שלנו. אנחנו שמים לב לכך שדברים קצת השתנו שם. נושמים עד שתי נשימות עמוקות ואיטיות וחוזרים בהדרגה לכאן ולעכשיו. מנערים את הגוף בעדינות ומתעוררים בהדרגה.

אם אתם רוצים לבצע תרגילי מדיטציה בקבוצה צלצלו אלינו לבדוק תאריכים ומועדים של תרגול בקבוצה.

מדיטציה בדמיון מודרך תרגיל המקלחת

2 תגובות

  1. הייתי מאוד רוצה ללמוד אץ השיטה הזו ועוד הרבה שיטות.. מדיטציה ץמיד קסמה לי אבל אף פעם לא מצאתי אץ הזמן הזקיע בזה באמת
    בהיותי חייל יותר קשה לי למצוא זמן אבל אני נתון להרבה מאוד לחצים.. והייתי רוצה לדעת איך אפשר לשלב את זה? תודה רבה, מתח

  2. היי מתן,
    מדיטציה היא אחד הדברים הטובים ביותר להורדת הלחץ.
    זה עניין של כמה דקות ביום ואתה כמו חדש.
    אם קשה למצאו כמה דקות כל יום אפשר להתחיל מ5 דקות פעמיים בשבוע.
    זה לא צריך להיות פרוייקט גדול, זה צריך להיות פשוט ונוח לעשות.
    תראה איך עם הזמן תרגיש שזה בא לך בקלות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

X