המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

מדיטציה קבלית על פרח החיים

מקורות המדיטציה ביהדות:

לפי שנתחיל בהסברים על מדיטציה קבלית, חשוב שנעשה סקירה קצרה על מדיטציה ביהדות.

בשנים האחרונות נראה שהמדיטציה נמצאת בכל מקום, זרמים ניואיג'ים אשר כובשים את עולמינו החדש, מדברים הרבה על הנושא וכן, עושים שימוש בתרגילי מדיטציה בכדי להגיע להתעלות רוחנית.
לרוב נוהגות גישות ניו איג'יות אלה, לשייך את המדיטציה לתורות מהמזרח אך לא בהכרח, מדיטציה קיימת מזה אלפי שנים בתורות, זרמים ודתות שונות. מאז ומתמיד המדיטציה שירתה את האנושות בין אם זה על ידי חיבור רוחני או על ידי חיבור אלוהי ובין אם ביצירת רוגע ושלווה, בדיוק כפי שהיא משרתת את האנושות גם היום.

בתורה מספרים כי אברהם אבינו, לאחר מות שרה, התחתן שוב עם אישה ושמה קטורה. את הילדים שהיו להם יחד שלח אברהם "קדמה" (למזרח) עם מתנות של ידע. לפי הקבלה אחת המתנות האלה הייתה המדיטציה.

ביהדות ניתן למצוא תרגולים שונים של מדיטציה. השימוש המובהק ביותר במדיטציה ביהדות בא לידי ביטוי בתפילה. בתפילות אנו רואים כיצד המתפללים והאנרגיות המגיעות מ-10 אנשים (מנין) המתפללים יחדיו מעלה וויברציות חזקות המכניסים את התודעה למצב מדיטטיבי.
גם ההתנדנדות בזמן תפילה מכניסה את המוח למצב מדיטטיבי.

תפילה מדיטטיבית לפי הקבלה:

לפי הקבלה, תפילה במניין יוצרת פירמידה אנרגטית מעל המתפללים, פירמידה זו מאפשרת את המעברים הרוחניים מהמתפללים אל הבורא ופותחת ערוץ תקשורת מולו.
המספר 10 חשוב גם כן, הוא מדמה את המספר 1 אשר מייצג את הבורא וגם משויך לאות "י" שגם היא מסמלת את הבורא.

 

מדיטציה קבלית מה היא?

אחרי שהבנו את מקורות המדיטציה ביהדות ואיך היא בא לידי ביטוי ביום יום היהודי, בוא נבין מה המשמעות של מדיטציה קבלית ואיך ניתן לתרגל סוג מדיטציה מיוחדת זו.
במדיטציה קבלית אנו עובדים עם אותיות קבליות, צירופי אותיות מיוחדים, סמלים קבלים רבי עוצמות ותפילות בעלות אנרגיות גבוהות ביותר.

נפתח סוגרים קטנים בנושא אותיות קבליות: בטח יצא לכם להיתקל בקמעות וכתבים באותיות שאינם יכולים להבין או לקראו, חלקם אף מצירופי אותיות עבריות בהם אנו עושים שימוש כיום, אותיות הקודש בצירופים שונים אלה מייצגים לפי הקבלה, 72 מצירופי משמותיו הרבים של הבורא (ע"ב שמות הקודש). כל צרוף כזה מהווה מפתח רב עוצמה ליצירת שינוי וריפוי בעולם שלנו ובחיינו הפרטיים. על ידי שימוש בצירוף הנכון והטבעתו בגוף ובנפש נוכל לשפר את חיינו בכל הרמות שאנו רוצים.
ישנן טכניקות נוספות למדיטציה קבלית על ידי אותיות נוספות אשר מגיעות מ-3 מסדרים שונים, מסדר האלוהים, מסדר החיות ומסדר המלאכים. בהתאם לאנרגיה שאנו רוצים להפעיל אנו עושים שימוש באות הרלוונטית של המסדר הרלוונטי.
לדוגמא האות "י" במסדר החיות מסומלת ע"י צורת המשולש. כפי שהסברנו לפני כן, המשולש וגם האות "י" קדושות ופותחות שערים לבורא. בתרגול נכון עם אות זו אנו יכולים להגיע למצב של פתיחות ותקשורת ישירה עם הבורא.

קורס לימודי תקשור

מדיטציה קבלית תרגילים:

קיימים הרבה מאוד תרגילים שניתן לעשות במדיטציה קבלית. תרגילם אלה מעלים את רמת התודעה והרוח שלנו היכולה להגיע לרמות גבוהות יותר המאפשרות ידע וריפוי מלא.

כיום מודעים לכך כי למדיטציה יש השפעה גדולה מאוד על פעילות גלי המוח עד כדי יכולת לשנות את המבנה של המוח בהתאם לתרגול. לכן בתרגול של מדיטציה,חשוב מאוד לעשות עבודת הכנה נכונה, בטח אם רוצים לעבוד עם מדיטציה קבלית חשוב מאוד לתרגל עם אנשים מוסמכים בתחום, שידעו לפקח על התהליכים.

אנו במכון ללימודי רוחניות מקיימים קורסי מדיטציה קבלית מתוך הבנה כי זו היא תורה מלאת עוצמות המאפשרת התפתחות אישית ותודעתית גבוהה. לכן, הקורסים מתקיימים בקבוצות קטנות ועם יחס אישי וליווי צמוד, ניתן להצטרף לאחד הקורסים למדיטציה קבלית ולקבל כלים מקצועיים לעבודה יום יומית עם צירופי אותיות רבות עוצמה אלה.

סדנת מדיטציה קבלית בשילוב עם ע"ב שמות הקודש נפתחת בקרוב.

הלימוד בקבוצות קטנות – מהרו להירשם.

לפרטים צלצלו: 054-7701538

לפרטים נוספים על מדיטציה קבלית בשילוב ע”ב שמות הקודש יכנסו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

X