המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

על קורס טיפול בצבעים ואבחון בצבעים על פי שיטת מנדלת הצבע

מה-הוא-הצבע-האהוב-עליך

האם אתם יודעים מהו הצבע האהוב עליכם? האם יש צבע שאתם לא אוהבים? מה הצבע השולט בארון הבגדים שלכם?

לכל אדם יש חיבור שונה עם כל צבע וצבע מצבעי הקשת. צבע שיכול להיות דוחה עבור אדם אחד יכול להיות מושך בעבור אדם אחר.

לתופעה זו יש סיבה פשוטה מאוד, לכל צבע יש תדר אנרגטי המשפיע בצורה ישירה עלינו, על מצב הרוח שלנו, על ההתנהגות שלנו, וצבעים יכולים אפילו להשפיע או לשקף את המצב הבריאותי שלנו. אנו מושפעים מהצבעים בצורות שונות בהתאם לחיבור שיש לנו עמם ובהתאם לאנרגיה שכל צבע פולט (התדר האנרגטי של הצבע), והאנרגיה האישית של כל אחד מאתנו.

ההשפעה של צבעים עלינו ועל התפקוד הפיזי שלנו בחיי היומיום ועל התפקוד הנפשי שלנו, ידועה בעולם מזה אלפי שנים, דרך תורות כמו הפנג שואי, הממליצות על צבעים שונים בהתאם לאווירה שרוצים להשיג בחללים השונים בבית. גם גופים שונים בעולם שלנו כמו חברות מסחריות או בתי חולים או תנועות חברתיות, עושות שימוש בצבעים שונים לשם קידום המטרות שלהן. כך למשל יש שימוש נרחב בשיח הציבורי בצבעים כמו צבע האדום שהוא ממריץ ומגרה, או בצבע ירוק בהיר שמשקף ידידות לסביבה או בצבעים ירוק כהה ותכלת שהם מרגיעים.

על שיטת מעגל האור, ריפוי בצבעים ואבחון בצבעים:

שיטת טיפול בצבעים ואבחון בצבעים מנדלת הצבע, הינה שיטה ייחודית המאפשרת לאבחן ולטפל בבעיות באמצעות צבעים.

האבחון מתבצע על ידי מנדלת צבעים מיוחדת שפותחה לצורך האבחון בצבעים, על פי הצבעים שהמאובחן בוחר ועושה בהם שימוש. יש חשיבות בתהליך האבחון גם למיקום של הצבעים במנדלה וההקשר שלהם לצבעים הנוספים אשר בחר המאובחן. באמצעות האבחון ניתן לקבל מפה מדוייקת של מצבו הבריאותי והנפשי של המאובחן.

שיטת אבחון וריפוי בצבעים באמצעות צביעת מנדלות אלה מאפשרת גם להגיע לעומקים של נשמת האדם העומד מולנו ולבדוק את הייעוד והתיקונים שעליו לעשות בכדי לעלות על דרך המלך ולהצליח בחיים.

אודות טיפול בצבעים לאחר אבחון בשיטת מנדלת הצבע:

הצבעים גורמים לגירוי של תאי מוח ולהתעוררות שלו. חשיפה ממושכת לצבע יכולה לשנות את דפוסי המחשבה, להרגיע או להמריץ את הפעילות של תאי המוח בהתאם לשימוש של הצבע ולהשפעה האנרגטית שלו. בהתאם לאבחון בצבעים הנעשה לפני תחילת התהליך הטיפולי, ניתן לבצע טיפול בצבעים אשר מותאם אישית למטופל.

טיפול בצבעים הינו סגנון טיפול קל וידידות לשימוש, אשר איננו מחייב התערבות פולשנית ואף יכול להתבצע חלקית ללא ידעתו או שיתוף פעולתו של המטופל. ולכן, טיפול בצבעים מתאים מאוד לטיפול באנשים שמסרבים לקבל טיפול, או באנשים שקשה להם לבטא את הקושי שלהם והם לא מודעים לו וגם לטיפול בילדים.

היתרונות של אבחון בצבעים וטיפול בצבעים על פי שיטת מנדלת הצבע:

  • – השימוש במנדלת הצבע הוא קל וכיפי לשימוש – למי שאוהב לצבוע ניתנת מנדלה לצבע, ולמי שלא ניתנים קלפי צבע לבחירה.
  • – שיטת אבחון וטיפול זו מתאימה לאבחון ולטיפול בצבעים של ילדים מגיל 3 ומעלה, הילד ניהנה מהצביעה והמשחק בצבעים!
  • – שיטה זו מתאימה לאבחון וטיפול באנשים המתקשים להביע את רגשותיהם.
  • – הטיפול איננו פולשני וניתן ליישם אותו בקלות.
טיפול בצבעים

חייגו: 054-7701538

לפרטים אודות שיטת אבחון וטיפול בצבעים מעגל האור

את השינוים של טיפול בצבעים על פי שיטת מנדלת הצבע ניתן לראות באופן מיידי!

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

X