המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

כל העולם בידים שלך קורס טארוט
לתקשר עם מלאכים

מהו תקשור?

המילה תקשור היא הרבה פעמים בעלת קונוטציה "רוחנית" אך לא בהכרח בכך העניין.

המילה תקשור מגיעה מהמילה תקשורת. כל אחד מאתנו באמת יכול לתקשר, בין אם זה במגע, בתנועה, ריח, טעם וכמובן בתקשורת מילולית.
כיום, רוב התקשורת והמסרים שלנו מועברים בצורה פיזית דרך הבעות פנים ושפת גוף. לדוגמא: חיוך –  מתקשר שמחה ופתיחות לסביבה ומזמין את האנשים ליצור קשר. שפת גוף מתוחה, ידיים שלובות על החזה ורגלים שלובות –  מתקשרים לסביבה אי נוחות וחוסר נגישות או במילים אחרות: אל תתקרבו אליי…

ביום יום שלנו, אנו מתקשרים דרך כל חמשת החושים שלנו: ראייה, שמיעה, ריח, מישוש וטעם. דרך  החושים  אנו גם מעבירים מסרים וגם מקבלים מסרים.

כמה פעמים ראיתם כלב נובח והבנתם שאם תתקרבו הוא ינשוך?
כמה פעמים ראיתם עננים כבדים והבנתם שתיכף יירד גשם?
כמה פעמים ראיתם קשת בענן ונעתקה נשימתכם משמחה על הטמון בהבטחתה?

תקשור איננו מסתכם בתקשורת בין אדם לאדם. תקשור הינה מילה כללית שבאה להסביר קבלה של מסרים מכל דבר שיש בו אנרגיה.
תקשור בעולם הרוח, כולל תקשורת עם ישויות אנרגטיות שמתקיימות בעולמות מקבילים, עליונים או תחתונים מהעולם הפיזי שבו אנו מתקיימים.

כיצד עובד התקשור בעולמות אחרים?

עכשיו, כשהבנו שתקשור הוא בעצם תקשורת, בואו נבין איך עובד התקשור עם עולמות אחרים.

עולם הרוח והמיסטיקה בכל הקשור לתקשור, עובד בדיוק כמו בעולם הפיזי. כשם שאנחנו מתקשרים בעזרת חמשת החושים שלנו עם  ישויות, יצורים וחפצים שונים בעולם הפיזי, כך ניתן לתקשר באותם חמשת החושים  גם בעולם המטאפיזי.
זה הזמן לפתוח סוגריים ולהסביר את משמעות העולם המטאפיזי  מטא= מעבר פיזי= אודות הטבע. הכוונה היא  לעולמות המתקיימים מעבר לעולם הפיזי אותו אנו מכירים. עולמות אלה מתקיימים בצורה אנרגטית במקביל לעולם שלנו.
אם כן, בעזרת אותם חמשת החושים שלנו: ראייה, שמיעה, מישוש, טעם וריח, אנו מתקשרים גם בעולם המטאפיזי, שהם למעשה עולמות הרוח והמיסטיקה.
מסרים מגיעים אלינו בדרכים שונות:  בין אם כששמענו מישהו קורא בשמנו, או לרגע קט ראינו משהו שלא ממש היה שם, או תחושת בטן מוזרה כשאנו מרגישים שמשהו לא תקין קרה, או חלמנו על אדם יקר שכבר לא בחיים…  כל אלה, הם למעשה מסרים שמגיעים אלינו מעולמות אחרים ומוגדרים כתקשור.

תקשור – עם מי אנחנו מתקשרים?

אפשר לתקשר עם הרבה מאוד עולמות, יישויות ואפילו לקבל מסרים דרך חפצים.- לחפצים יש חותם אנרגטי שבעזרתו  ניתן להתחבר לעולמות אחרים, לדוגמה, לעבר של אותו החפץ.
בקורסי התקשור שלנו, אנו מלמדים תקשור עם מדריכים אישיים, תקשור עם המדריך המתקשר. בקורס תקשור עם מתקדמים ותקשור עם מלאכים ויישויות אור, כשמו כן הוא, אנו מלמדים חיבור לעולמות הגבוהים, למועצת התשעה המורכבת מתשעת המלאכים, ולקבוצות גדולות יותר.
ניתן לתקשר גם עם אנשים שהלכו ל"עולמם". יחד עם זאת אסייג ואומר כי לא מומלץ לעשות זאת. עדיף תמיד לתקשר עם עולמות עליונים, בהם האנרגיות גבוהות יותר.

בהגדרה של עולמות עליונים, אין הכוונה לעולמות חשובים יותר או פחות מבחינה היררכית ושיפוטית , אלא מבחינת התדרים האנרגטיים. נעים יותר לעבוד עם התדרים האנרגטיים של העולמות העליונים כיוון שמדובר בתדרים גבוהים ונקיים יותר מהתדרים החומריים המאפיינים את העולמות התחתונים ובדרך כלל גם טהורים וחזקים מאוד.

תקשור – האם כל אחד יכול לתקשר?

כמה פעמים אמרתם לעצמכם, ידעתי! הייתה לי תחושה ש..! חלמתי על זה בלילה!
או בדיוק כשחשבתם על החבר הזה שלא דיברתם איתו הרבה זמן…קיבלתם ממנו טלפון.

כולנו נולדים עם יכולות תקשור. אצל חלקנו, יכולות אלה מפותחות יותר ואצל חלק, היכולות חסומות. חלק לומדים לפתח תחושות אלה וחלק מתעלמים מהם. אולם, מה שבטוח הוא שבכולנו קיימות היכולות לתקשר עם עולמות הרוח ממש כפי שכולנו יכולים לתקשר גם עם העולם הפיזי.

 

טיהור-אנרגטי
תקשור לחיות בידיעה

לסיכום: תקשור היא הגדרה כוללת לדרך התקשורת הכי בסיסית שלנו עם עולמות הרוח המתקיימים  במקביל לעולם שלנו. תקשור יכול להתבצע בעזרת כל אחד מהחושים המטאפיזיים שלנו.

גם בכם קיימת יכולת התקשור!

אם ברצונכם ללמוד ולפתח את היכולות האלה, אני מזמינה אתכם בשמחה להצטרף אלינו לחוייה יוצאת דופן בקורס תקשור  שלנו.

נכתב על ידי יעל ניסים, מייסדת ובעלים של המכון ללימודי רוחניות – ללמוד תקשור מהמורים הטובים ביותר

X