המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

[vc_row full_width="" parallax="" parallax_image=""][vc_column width="1/1"][vc_column_text]
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width="" parallax="" parallax_image=""][vc_column width="1/2"][vc_single_image image="4680" alignment="center" style="vc_box_shadow" border_color="grey" img_link_large="" img_link_target="_self" img_size="full"][vc_separator color="grey" align="align_center" style="" border_width="10" el_width=""][vc_message message_box_style="outline" style="rounded" message_box_color="alert-info" icon_type="fontawesome" icon_fontawesome="fa fa-info-circle" icon_openiconic="vc-oi vc-oi-dial" icon_typicons="typcn typcn-adjust-brightness" icon_entypo="entypo-icon entypo-icon-note" icon_linecons="vc_li vc_li-heart" icon_pixelicons="vc_pixel_icon vc_pixel_icon-alert"]

משמעות המילה הילינג:

משמעות המילה הילינג היא ריפוי בשפה האנגלית. טיפול הילינג מגשר בין העולם האנרגטי לעולם הפיזי.
כשהילר (המרפא) מבצע באמצעות כפות ידיים, בין אם זה במגע או ללא מגע, את הריפוי. לימודי הילינג ירחיבו את ידיעותיכם בנושא ויאפשרו לכם לגלות בעצמכם את יכולות הריפוי.

[/vc_message][vc_separator color="grey" align="align_center" border_width="10"][vc_column_text]

 התכנים שנלמד בקורס הילינג

  1. במהלך הקורס נתחבר למערכת האנרגטית של הגוף שלנו ושל המטופל.
  2. נלמד לבצע סריקה ייחודית לקורס הילינג רוחני זה אשר מאפשרת חיבור אל הנפש והגוף האנרגטי לצורך טיפול ממוקד בשורש הבעיה
  3. נלמד לאבחן את שורש הבעיה באמצעות רפואה קבלית \ הילינג קבלי 
  4. נלמד שיטות טיפול בגוף האנרגטי, בגוף המנטלי ובגוף הריגשי על מנת ליצור טיפול הוליסטי כולל
  5. במהלך קורס ההילינג נלמד לתעל את האנרגיה היקומית אל מרכזי הכאב, ומרכזי התקיעות כדי לשחרר אותם
  6. נלמד להעיר את המערכת החיסונית של הגוף, ולהזרים בה אנרגיה הדרושה לריפוי.
  7. כל משתתפי הקורס יקבלו טיפולים האחד מהשני כך שתצאו בריאים ושלמים יותר
  8. נעבוד על פיתוח היכולות המטא פיזיות הגבוהות שלנו על מנת לחזק את היכולות שלנו כמרפאים רוחניים.

ועוד!![/vc_column_text][vc_cta h2="צלצלי עכשיו: 054-7701538" h2_google_fonts="font_family:Abril%20Fatface%3Aregular|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal" h4="לפרטים ולהרשמה ללימודי הילינג הקרוב" h4_google_fonts="font_family:Abril%20Fatface%3Aregular|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal" txt_align="center" shape="rounded" style="outline" color="violet" btn_title="Text on the button" btn_style="modern" btn_shape="rounded" btn_color="grey" btn_size="md" btn_align="inline" btn_i_align="left" btn_i_type="fontawesome" btn_i_icon_fontawesome="fa fa-adjust" btn_i_icon_openiconic="vc-oi vc-oi-dial" btn_i_icon_typicons="typcn typcn-adjust-brightness" btn_i_icon_entypo="entypo-icon entypo-icon-note" btn_i_icon_linecons="vc_li vc_li-heart" i_type="fontawesome" i_icon_fontawesome="fa fa-adjust" i_icon_openiconic="vc-oi vc-oi-dial" i_icon_typicons="typcn typcn-adjust-brightness" i_icon_entypo="entypo-icon entypo-icon-note" i_icon_linecons="vc_li vc_li-heart" i_color="blue" i_background_color="grey" i_size="md" use_custom_fonts_h2="" use_custom_fonts_h4="" btn_button_block="" btn_add_icon="" btn_i_icon_pixelicons="vc_pixel_icon vc_pixel_icon-alert" i_on_border=""]??? או מלאי את הפרטיך בטופס ואנו נחזור אליך ???[/vc_cta][contact-form-7 id="568" title="לפרטים נוספים שילחו פרטים ונחזור אליכם:"][vc_single_image image="1186" border_color="grey" img_link_large="" img_link_target="_self" img_size="full"][/vc_column][vc_column width="1/2"][vc_column_text]

לימודי הילינג רוחני הוליסטי

האם את מרגישה קריאה עמוקה לרפא אנשים?
יש לך הרגשה שיש לך את היכולת הזאת בתוכך, אבל את לא יודעת איך להוציא אותה החוצה?
האם חווית בעצמך את הסבל שמחלה גורמת לקרובים שלך או לך?
האם תרצי ללמוד איך לייצר ריפוי עבור עצמך, להעביר אנשים תהליכים ולשפר להם את איכות החיים?
האם יש לך יכולות טבעיות לריפוי שהיית רוצה ללמוד ולהביא לידי ביטוי ולהפוך להילרית?

הגיע הזמן שלך ללמוד איך לייצר ריפוי אנרגטי דרך הילינג רוחני  הוליסטי בשיטת RHT בקורס הילינג.

קורס ההילינג שילמד אותך מהו המקור לכל המחלות? איך יודעים מה הסיבה שבגללה נוצרה המחלה אצל האדם? ואיך לטפל בה בטיפול רב שכבתי – החל משורש המחלה, שנעוץ בנשמה, דרך ריפוי הגוף האנרגטי, והנפשי מנטלי של האדם. ניגע בתת מודע ונברר את הסיבות להיווצרות המחלה עבור האדם.

[/vc_column_text][vc_cta h2="צלצלו: 054-7701538" h2_google_fonts="font_family:Abril%20Fatface%3Aregular|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal" h4="לפרטים ולהרשמה ללימודי הילינג " h4_google_fonts="font_family:Abril%20Fatface%3Aregular|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal" txt_align="center" shape="rounded" style="outline" color="violet" btn_title="Text on the button" btn_style="modern" btn_shape="rounded" btn_color="grey" btn_size="md" btn_align="inline" btn_i_align="left" btn_i_type="fontawesome" btn_i_icon_fontawesome="fa fa-adjust" btn_i_icon_openiconic="vc-oi vc-oi-dial" btn_i_icon_typicons="typcn typcn-adjust-brightness" btn_i_icon_entypo="entypo-icon entypo-icon-note" btn_i_icon_linecons="vc_li vc_li-heart" i_type="fontawesome" i_icon_fontawesome="fa fa-adjust" i_icon_openiconic="vc-oi vc-oi-dial" i_icon_typicons="typcn typcn-adjust-brightness" i_icon_entypo="entypo-icon entypo-icon-note" i_icon_linecons="vc_li vc_li-heart" i_color="blue" i_background_color="grey" i_size="md" use_custom_fonts_h2="" use_custom_fonts_h4="" btn_button_block="" btn_add_icon="" btn_i_icon_pixelicons="vc_pixel_icon vc_pixel_icon-alert" i_on_border=""]

קורס הילינג הוליסטי ערב בתל אביב 

מתקיים אחת לשבוע בימי א' החל מה- 9.2
בין השעות -17:00 ל-21:00

[/vc_cta][vc_column_text]

לימודי הילינג – אז מה הוא הילינג?

אדם בא לעולם בריא. אין לנו יכולת להוסיף בריאות אלא רק לגרוע ממנה. לכן עלינו להוריד את כל החסמים שמונעים מאדם להיות בריא. בריא מוגדר כמצב נפשי תקין שבו לאדם יש רווחה כללית בכל המישורים : נפשית, גופנית, ריגשית, כלכלית, שלום במערכות היחסים שלנו.
המטרה שלנו בריפוי היא לשחרר את הסבל. במישור הנשמתי – נפשי ובמישור האנרגטי…אנחנו משחררים את הסיבה למחלה הגופנית, ומתקנים את המחלה עצמה.

כיצד מתבצע הריפוי של בקורס ההילינג האנרגטי?

בשלב הראשון נבצע אבחון מקיף של הבעיה הבריאותי או המחלה

עלינו לבחון את המחלה ולהבין כיצד היא באה לידי ביטוי . מאחר והמטרה היא לשחרר את המחלה מכל המישורים – הריגשי, נשמתי , אנרגטי ומנטלי, נלמד כיצד לאבחן כל אחד מגופים אלו הקיים בתוכנו, ולזהות דפוסים נפשיים ורגשיים הגורמים לסבל ולמחלה. 

בנוסף, נלמד לסרוק את האדם דרך החושים האנרגטים שלנו.

לימודי סריקה אנרגטית אשר נלמדים בקורס 

בקורס הילינג הוליסטי נלמד אותך איך להשתמש בחושים הפנימיים אנרגטיים שלך על מנת לסרוק את עצמך ואת המטופל. באמצעות סריקה אנרגטית עמוקה, נקבל את הסיבה המדויקת להיווצרות הבעיה הבריאותית או המחלה, את מיקומה, וכמו כן, את הפתרון לטיפול בבעייה הבריאותי או המחלה – על ידי שימוש בטכניקות של הילינג אנרגטי רוחני בכל אחד מהמישורים.

הסריקה האנרגטית אשר נלמדת בקורס ההילינג היא אחד הכלים העוצמתיים ביותר בעולם ההילינג, שבאמצעותו אפשר לזהות כל בעיה ולתת פתרון למצוקות וקשיים.

נלמד סוג נוסף של סריקה – סריקה כללית לאיתור בעיות הקשורות לתקיעות בחיים, באושר, באהבה ובשמחה, ונלמד לרפא את הגורם לתקיעות בחיינו ובחיי המטופלים.

בשלב השני של קורס ההילינג נעבוד על ריפוי רב שכבתי – שחרור המחלה מ-3 הרמות:

לאחר שחלק הראשון של קורס ההילינג רוחני העוסק באבחון, תלמדי איך לבצע אבחונים לאיתור הבעיות השונות דרך הבחינה של המערכת המנטלית והפיזית, וסריקה של מערכת האמונות, זיהוי דפוסים נפשיים ורגשיים שחוזרים על עצמם.

מעבור לעבודה על הגופים השונים המרכיבים את אדם מהרמה האנרגטית, מהרמה המנטלית ומרמת הנשמה.

איך עובד הריפוי בקורס ההילינג ההוליסטי?

אחד הדברים החושבים שנלמד בקורס ההילינג הוא כי הריפוי הינו רב שכבתי ומכאן שמו – הילינג (ריפוי) הוליסטי (רב שכבתי)!

כאשר אדם חולה, למעשה כל המערכת שלו לוקה בחסר. כשם שאם לאדם יש דלקת ריאות – הביטוי שלה לא יהיה רק הדלקת עצמה בסימפונות – הוא יתבטא בכך שאדם יתקשה לנשום ולדבר. יתפתח חום גבוהה, וכאבים באזור הגרון החזה , הראש.
הכאב מקרין.

כך בגישה הנלמדת בקורס ההילינג רוחני בגישה ההוליסטית אנחנו מבינים שאדם הוא סך כל החלקים שלו – וכאשר יש מחלה, היא מתחילה מבעיה כלשהי , לרוב תקיעות או טראומה שאדם עבר בנפש, ועלינו לשחרר את אותה הטראומה מכל המערכת גם מהרמה הנשמתית הנשמה והשיעורים שלה.

ברמה המנטלית – עלינו לשחרר ולפתור את התקיעות המחשבתית, ולעיתים מחשבה הביקורתית שנוצרת, האמונות המגבילות. 

ברמה הריגשית – הרגש שמנהל את האדם ובמישור האנרגטי – בגוף האנרגטי .

כלומר אנחנו עובדים גם במישור האנרגטי , גם במישור המנטלי, וגם במישור נשמתי. זאת על מנת שמחלה או בעית הבריאות לא תחזור על עצמה.

על פי הגישה שנלמדת בקורס הילינג הוליסטי זה מוכל לזהות כיצד, גורם המחלה לא הוסר מכל שלוש הרמות, הפיזית, הנפשית והנשמתית, גם כאשר המחלה נראית כאילו נרפאה, היא יכולה לחזור לאותו המקום או להופיע בדרך עקיפה במקום אחר פיזי. 

[/vc_column_text][vc_column_text]

איך עובד קורס הילינג ההוליסטי רוחני

קורס ההילינג ההולסיטי עושה שימוש בידע קדום וידע עכשיו מעולם הרפואה, המדע ותודעה. כיום ידוע בעולם כי כדי לגרום לריפוי עלינו להפעיל את מערכת החיסון של הגוף ולדאוג שהמחלה לא תחזור. גם ידוע כי לגוף שלנו יש את היכולת לרפא את עצמו באופן עצמאי. כך, למעשה בעולם הרפוא לאף אחד אין את היכולת המאמית אפילו לרפא שריטה. אומנם הרפוא ידועת לתת כלים נוספים שיעזורו לגוף לייצר את הריפוי בצורה טובה או מהירה יותר (לא תמיד) זה הוא הגוף בעצמו אשר מאתר את הפגם החיצוני, מגביר את הכדוריות הלבנות בדם שיודעות לתקוף כל גורם זר שנכנס למערכת הדם, ולבסוף זה הוא הגוף בעצמו משלים את העור החסר ומאחה את החלקים החסרים והגוף.
כך גם כאשר נכנס 
גורם זר – נוצרת דלקת שמפרישה את הרעלים החוצה עד לריפוי מלא של המקום.

המטרה של קורס הילינג זה היא לאפשר לנו גישה ישירה למערכת הריפוי העומדת לרשותנו – המערכת העיצבית, החיסונית ומערכות נוספות אשר מאפשרות לנו לשלוח בקשה לייצירת ריפוי הגוף במקום שבו הוא השתבש.

באמצעות החושים המטא פיזיים שלנו, על ידי טכניקה הנלמדת בקורס הילינג נכנס לתת מודע שלנו, נוכל לראות מה הן הוראות ההפעלה ששיבשו את הגוף, וכיצד אפשר לשחרר אותם מכל הרמות עד להבאה של ריפוי הוליסטי שלם.

בסיום קורס ההילינג ההוליסטי יעמדו לרשותנו כלים רבים ומגוונים לפתור כל מחלה, וכל תקיעות נפשית – שעדיין לא התגלמה בתור מחלה.

והיופי הוא שנוכל לרפא כל אדם – החל מעצמנו, הילדים שלנו, בן הזוג ועד מטופלים שמגיעים אליו.

אך חשוב לזכור, שכדי שנוכל לרפא, עלינו לעבוד על עצמנו תחילה.

במהלך קורס ההילינג נקדיש זמן לפיתוח היכולות המטא פיזיות שלנו. לניקוי עצמי ולהגברת היכולות האישיות שלנו לריפוי. 

בקורס לימודי הילינג אנרגטי יועברו כלים שיפתחו עבורך את הדרך הייחודית שלך לריפוי

לקריאה נוספת על לימודי תקשור – לחצו כאן

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width="" parallax="" parallax_image="" el_id=""][vc_column width="1/1"][vc_cta h2="צלצלו: 054-7701538" h2_google_fonts="font_family:Abril%20Fatface%3Aregular|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal" h4_google_fonts="font_family:Abril%20Fatface%3Aregular|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal" txt_align="center" shape="rounded" style="3d" color="violet" btn_title="Text on the button" btn_style="modern" btn_shape="rounded" btn_color="grey" btn_size="md" btn_align="inline" btn_i_align="left" btn_i_type="fontawesome" btn_i_icon_fontawesome="fa fa-adjust" btn_i_icon_openiconic="vc-oi vc-oi-dial" btn_i_icon_typicons="typcn typcn-adjust-brightness" btn_i_icon_entypo="entypo-icon entypo-icon-note" btn_i_icon_linecons="vc_li vc_li-heart" i_type="fontawesome" i_icon_fontawesome="fa fa-adjust" i_icon_openiconic="vc-oi vc-oi-dial" i_icon_typicons="typcn typcn-adjust-brightness" i_icon_entypo="entypo-icon entypo-icon-note" i_icon_linecons="vc_li vc_li-heart" i_color="blue" i_background_color="grey" i_size="md" use_custom_fonts_h2="" use_custom_fonts_h4="" btn_button_block="" btn_add_icon="" btn_i_icon_pixelicons="vc_pixel_icon vc_pixel_icon-alert" i_on_border=""]

? לפרטים ולהרשמה לקורס הקרוב ללימודי הילינג  ?

לא משנה איזה טכניקה למדת, כל עוד יש לך את הקשר הראשוני לרשת האנרגטית את יכולה למשוך אלייך את יכולת הריפוי ולהתחיל לחבר אחרות לאור,
לכולנו יש את היכולת לקשר בלתי נפרד.
בקרוס הילינג, לא רק נלמד איך לחבר אחרות לאור
אלא נלמד איך לקרוא את חייהן במגוון צורות דרך חמשת החושים האנרגטיים בדרך שלא נחשפת אליה בעבר.

[/vc_cta][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width="" parallax="" parallax_image=""][vc_column width="1/2"][vc_single_image image="1881" border_color="grey" img_link_large="" img_link_target="_self" img_size="full" alignment="center" style="vc_box_shadow"][/vc_column][vc_column width="1/2"][vc_column_text]

למי מתאים לימודי הילינג?

קורס הילינג הוליסטי על פי שיטת הקבלה וה NLP מתאים לכל מי שרוצה לבחור את נתיב הריפוי וללמוד הילינג הוליסטי. קורס הילינג יפתח בפנייך את מתנת הריפוי – שהינה היכולת הגבוהה ביותר שניתנה לאדם והמתנה הגדולה ביותר שניתנה לאדם. 

אז זה המקום בשבילך! קורס הילינג רוחני הוליסטי

עם מה תצאי מההכשרה בקורס הילינג?

  1. במהלך קורס הילינג תקבלי כלים חדשים של קריאה פיזית, נפשית, רוחנית מדוייקים
  2. תצאי עם ניסיון והדרכה חדשנית למשיכת ריפוי בחיים שלך וחייהם של הסובבים אותך
  3. ידע בהפעלת הצפנים והקודים של הגוף לכדי הפעלת המערכת החיסונית, ושחרור נגעים וחסמים מהתת מודע המונעים ריפוי.
  4. תקבלי ידע מבוסס על פרקטיקה וניסיון עם עבודה על מגוון סוגי הבעיות הפיזיות והנפשיות .
  5. תרגול והתנסות מעשית בטיפולים שונים ובכלים אשר יועברו במהלך קורס ההילינג ההוליסטי

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width="" parallax="" parallax_image=""][vc_column width="1/3"][vc_single_image image="5203" border_color="grey" img_link_large="" img_link_target="_self" img_size="full"][/vc_column][vc_column width="2/3"][vc_column_text]

על המורה לקורס הילינג רוחני הוליסטי ומפתחת השיטה RHT – רחלי רינברג רביב.

רחלי בעלת תואר ראשון B.Sc במדעי המחשב ומתמטיקה מאוניברסיטת בר אילן, תואר שני MBA במנהל עסקים מאוניברסיטת בר אילן החליטה לעזוב את עולם הייטק לטובת העמק הלימוד והלימדה של עולם הריפוי, מדע ותודעה, רוחניות קוונטית ועוד. את מרבית זמנה מעבירה רחלי בניסיון להמשיך ולהעשיר את הידע שלה בתחומי הרוח, הקבלה, הזוהר והחיבור שלהם לעולמות הריפוי דרך המדע והתודעה.

"בעקבות ארוע טראומטי שעברתי והרגשת מיצוי, עזבתי את ההייטק, לאחר כ-14 שנה.כדי ללכת בדרך היעוד שלי ולהפיץ את הידע הגבוה הזה שנמצא ברשותי וגורם לנשמה להתחבר חזרה למקור שלה. אותו הידע שגורם להבנה וריפוי."

כיום עורכת רחלי סדנאות, הרצאות חד פעמיות וקורסים בנושאי תודעה גבוהה, מתוך ידע רחב בתחום המדע, התודעה, היהדות והקבלה ומתוך ההבנה הכוללת של המציאות הפיזיקלית והרוחנית בה אנחנו חיים.

"אני מאינה כי קל הרבה יותר להתנהל בחיינו כשאשר אנו מסוגלות לקרוא את התוכנה שמפעילה את המציאות שלנו ויודעות לעבוד איתה, עבודה זו מאפשרת לנו ריפוי בכל רמה בחיינו."

מזמינה אתכם לקחת חלק בתודעה החדשה,  לפתוח את הראש למציאות בה הכל אפשרי ולהתחיל לייצר ריפוי בחייכן וחיי הסובבים אותכן!

[/vc_column_text][vc_cta h2="צלצלו: 054-7701538" h2_google_fonts="font_family:Abril%20Fatface%3Aregular|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal" h4_google_fonts="font_family:Abril%20Fatface%3Aregular|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal" txt_align="center" shape="rounded" style="outline" color="violet" btn_title="Text on the button" btn_style="modern" btn_shape="rounded" btn_color="grey" btn_size="md" btn_align="inline" btn_i_align="left" btn_i_type="fontawesome" btn_i_icon_fontawesome="fa fa-adjust" btn_i_icon_openiconic="vc-oi vc-oi-dial" btn_i_icon_typicons="typcn typcn-adjust-brightness" btn_i_icon_entypo="entypo-icon entypo-icon-note" btn_i_icon_linecons="vc_li vc_li-heart" i_type="fontawesome" i_icon_fontawesome="fa fa-adjust" i_icon_openiconic="vc-oi vc-oi-dial" i_icon_typicons="typcn typcn-adjust-brightness" i_icon_entypo="entypo-icon entypo-icon-note" i_icon_linecons="vc_li vc_li-heart" i_color="blue" i_background_color="grey" i_size="md" use_custom_fonts_h2="" use_custom_fonts_h4="" btn_button_block="" btn_add_icon="" btn_i_icon_pixelicons="vc_pixel_icon vc_pixel_icon-alert" i_on_border=""]

? לפרטים ולהרשמה לקורס הקרוב ללימודי הילינג  ?

[/vc_cta][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width="" parallax="" parallax_image=""][vc_column width="1/2"][testimonial type="quote" style="light" title="תלמידים מספרים על קורס הילינג" items="8" transition="slide" cat="תלמידים מספרים קורס הילינג"][/vc_column][vc_column width="1/2"][vc_video title="קורס הילינג רוחני – עדות " link="https://youtu.be/cO2al498K7c"][/vc_column][/vc_row]

X