המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

[vc_row][vc_column width="1/2"][vc_column_text]

הגיע הזמן שלך להוציא את עצמך אל העולם ולהפיץ את האור שבך.

בואי ללמוד קורס פיתוח יועצים רוחניים, להתחבר ליכולות הטמונות בך ולאפשר להן לצאת אל העולם!

את מרגישה את הרצון להתחבר לידע רוחני ולהעביר אותו לסובבים אותך?
עולם הרוח נפתח בפנייך ואת צמאה להרחיב את הידע והיכולות שברשותך?
ואולי את מודעת בתוך תוכך לחיבור שלך לבריאה ואת רוצה לחזק ולחדד את הקריאה?

את מתעוררת לתודעה גבוהה יותר, נפתחת לעולם המדהים הקיים בתוכך וסביבך, ולחיבור שלך לידע גבוה יותר – זה הזמן לחדד ולחזק וללמוד איך לפתח את זה יותר!

בתקופה האחרונה חלה עליה מאוד גדולה במודעות הרוחנית על פני כדור הארץ, הנושא מדובר בכל רחבי העולם על ידי מאות ואלפים של מתקשרות. התפתחות המודעות מובילה לכך שכל אחת מקבלת צעד נוסף במודעות הרוחנית שלה, מ- מי שהייתה סגורה לרוח ומתחילה להתעניין ועד למי שכבר נמצאת ברוח ונפתחת למודעות גבוהה יותר. ואת כאן כי את כבר במקום בו ההתפתחות הרוחנית שלך החלה, כי עכשיו את צמאה להרחיב ולהתפתח יותר, הקריאה שאת שומעת חזקה יותר, זה כבר לא משהו שעניין אותך שנים אלא זה משהו שבוער בך לצאת החוצה ולהתמסר למה שאת מרגישה ויודעת שקיים בתוכך ולהעניק אותו גם לאחרים סביבך.

אנו מזמינות אותך לקורס שייתן לך את הכלים המיידים להכיל את השינוי שאת עוברת עכשיו, וגם יעניק לך כלים להפיץ את היכולות שלך ולעזור לשאר המתעוררים והמתפתחים בדרכם, בין אם ככלי לחיים ולמודעות ובין אם כמקצוע מעשי, הקורס מעניק לך את כל הכלים מהבסיס ועד להתנסות מעשית בניהול סשן מלא של פגישת תקשור. זה הזמן לעשות את הצעד שבוער בך ולהעניק לעצמך את הביטחון והכלים להאיר בדרכך.

[/vc_column_text][vc_cta h2="" h2_google_fonts="font_family:Abril%20Fatface%3Aregular|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal" h4_google_fonts="font_family:Abril%20Fatface%3Aregular|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal" txt_align="center" shape="rounded" style="3d" color="violet" add_button="bottom" btn_title="לרישום כנסי >>>" btn_style="3d" btn_shape="rounded" btn_color="success" btn_size="md" btn_align="center" btn_i_align="left" btn_i_type="fontawesome" btn_i_icon_fontawesome="fa fa-adjust" btn_i_icon_openiconic="vc-oi vc-oi-dial" btn_i_icon_typicons="typcn typcn-adjust-brightness" btn_i_icon_entypo="entypo-icon entypo-icon-note" btn_i_icon_linecons="vc_li vc_li-heart" i_type="fontawesome" i_icon_fontawesome="fa fa-adjust" i_icon_openiconic="vc-oi vc-oi-dial" i_icon_typicons="typcn typcn-adjust-brightness" i_icon_entypo="entypo-icon entypo-icon-note" i_icon_linecons="vc_li vc_li-heart" i_color="blue" i_background_color="grey" i_size="md" use_custom_fonts_h2="" use_custom_fonts_h4="" btn_button_block="" btn_add_icon="" btn_i_icon_pixelicons="vc_pixel_icon vc_pixel_icon-alert" i_on_border="" btn_link="url:http%3A%2F%2Fplando.co.il%2Fself_services%2Fgroup_register%3Fak%3D214fe968621dc05e82422a1730dfdb9a%26group%3D31978||target:%20_blank"]

לפרטים והרשמה חייגי: 054-7701538

פני אלינו, עוד היום והבטיחי את מקומך בקבוצה הקרובה. 

והתחילי למשש את היעודך בחיים! 

*הלימוד בקבוצות קטנות וליווי אישי.
* רישום על בסיס מקום פנוי בלבד.
* קורס הנפתח פעמיים בשנה בלבד.

או מלאי את פרטיך ונחזור אליך:

[/vc_cta][vc_single_image image="4197" border_color="grey" img_link_large="" img_link_target="_self" img_size="full"][/vc_column][vc_column width="1/2"][vc_cta h2="" h2_google_fonts="font_family:Abril%20Fatface%3Aregular|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal" h4_google_fonts="font_family:Abril%20Fatface%3Aregular|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal" txt_align="center" shape="rounded" style="3d" color="peacoc" btn_title="לרישום כנסי >>>" btn_style="3d" btn_shape="rounded" btn_color="success" btn_size="md" btn_align="center" btn_i_align="left" btn_i_type="fontawesome" btn_i_icon_fontawesome="fa fa-adjust" btn_i_icon_openiconic="vc-oi vc-oi-dial" btn_i_icon_typicons="typcn typcn-adjust-brightness" btn_i_icon_entypo="entypo-icon entypo-icon-note" btn_i_icon_linecons="vc_li vc_li-heart" i_type="fontawesome" i_icon_fontawesome="fa fa-adjust" i_icon_openiconic="vc-oi vc-oi-dial" i_icon_typicons="typcn typcn-adjust-brightness" i_icon_entypo="entypo-icon entypo-icon-note" i_icon_linecons="vc_li vc_li-heart" i_color="blue" i_background_color="grey" i_size="md" use_custom_fonts_h2="" use_custom_fonts_h4="" btn_button_block="" btn_add_icon="" btn_i_icon_pixelicons="vc_pixel_icon vc_pixel_icon-alert" i_on_border="" add_button="bottom" btn_link="url:http%3A%2F%2Fplando.co.il%2Fself_services%2Fgroup_register%3Fak%3D214fe968621dc05e82422a1730dfdb9a%26group%3D31978||target:%20_blank"]

פרטי קורס יועצים רוחניים הקרוב

בואי לפתח את היכולות הטמונות בך ולהוציא אותם אל האור!

קורס פיתוח יועצים רוחניים 

נפתח ביום שני ה-01.04.19 בין השעות 19:00 ל-21:30
בבית המכון שבתל אביב

קורס מתקיים בקבוצת לימודים קטנה

לפרטים נוספים של קורס יועצים רוחניים יש לצלצל אלינו 054-7701538[/vc_cta][vc_single_image image="4194" border_color="grey" img_link_large="" img_link_target="_self" img_size="full"][vc_column_text]

הכלים הטובים ביותר להתפתחות הנכונה והמדויקת ביותר!

על הצוות והמרצות:

יעל צור מתקשרת מומלצת

את הקורס תעביר ראש סגל המורים במכון ללימודי רוחניות,

יעל צור: מתקשרת ויועצת רוחנית, בעלת B.A בפסיכולוגיה. יעל צור בעלת רקע וניסיון בתחום הרוח הרוח של יותר מ-25 שנה! אשת רוח מוכרת ומוערכת מאוד בתחום התקשור וחיבור האינטואיציה, אשר נחשבת למנטורית רוחנית של מאות מטפלים ויועצים רוחניים ברחבי הארץ.

יעל ניסים יועצת רוחנית בכירהיעל ניסים: בעלת המכון ללימודי רוחניות, בעלת BA במדעי החברה, יזמית, אשת עסקים ואשת רוח העוסקת בתחום יותר ה-10 שנים. יעל מורה לאבחון וטיפול בצבע במכון ללימודי רוחניות וכן מעבירת כנסים והרצאות בתחום ההתפתחות התודעתית ברחבי הארץ.

שנים של ניסיון בתחום, למידה תמידית וכן מאות בוגרים הביאו אותנו לפתח את הקורס לפיתוח יועצים רוחניים הקורס מוביל בתכניו! קורס הטוב ביותר לאנשים המבקשים ללמוד את עולם הרוח לא רק על הצד חוויתי ומיסיטי שלו אלא גם לחקור אותו לעומק. קורס זה הינו הקורס המקיף והמעשי ביותר עבורך להתפתחות הרוחנית שבוערת בך ולפיתוח של עולם הייעוץ והרוחני האישי ככלי עבודה מעשי. קורס זה מכיל את כל הידע והכלים הדרושים לך על מנת להביא את עצמך להתפתחות רוחנית ולחיבור מעשי יום יומי ואפילו כקריירה.

עם ההדרכה הנכונה, את בדרך הטובה ביותר

יחד יעל צור ויעל ניסים יעבירו אותך חוויה שתפתח את כל הערוצים שלך, תחדד את כול החושים שלך ותביא אותך למקום בו נועדת להיות.

אם הגעת לכאן, סימן שיש לך כבר בסיס בעולם הרוח, סימן שאת כבר מכירה את היכולות שבך אבל מרגישה שאת צריכה יד מכוונת לחוות קפיצה משמעותית בהתפתחות שלך, וזה בדיוק הזמן והמקום לעשות את זה! יש משפט שאומר: “כשהתלמיד מוכן, המורה מופיע”… אם הגעת לכאן סימן שאת מוכנה ורק צריכה את המורים הנכונים ללוות אותך בדרך. ואצלנו כל מורות המכון ללימודי רוחניות הינן נשות רוח, בעלות ניסיון וותק רב בתחום הרוח ובתחום ההוראה בעולם הרוח בפרט.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width="" parallax="" parallax_image=""][vc_column width="1/3"][vc_column_text]

ללמודים בקבוצה קטנה אשר המאפשרת את ההתפתחות רוחנית האישית והטמעת התוכן הנלמד.

[/vc_column_text][vc_single_image image="4204" border_color="grey" img_link_large="" img_link_target="_self" img_size="full"][vc_single_image image="4205" alignment="" style="" border_color="grey" img_link_large="" img_link_target="_self" css_animation="" img_size="full"][vc_single_image image="2990" border_color="grey" img_link_large="" img_link_target="_self" img_size="full"][vc_cta h2="" h2_google_fonts="font_family:Abril%20Fatface%3Aregular|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal" h4_google_fonts="font_family:Abril%20Fatface%3Aregular|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal" txt_align="center" shape="rounded" style="3d" color="peacoc" add_button="bottom" btn_title="לרישום כנסי >>>" btn_style="3d" btn_shape="rounded" btn_color="success" btn_size="md" btn_align="center" btn_i_align="left" btn_i_type="fontawesome" btn_i_icon_fontawesome="fa fa-adjust" btn_i_icon_openiconic="vc-oi vc-oi-dial" btn_i_icon_typicons="typcn typcn-adjust-brightness" btn_i_icon_entypo="entypo-icon entypo-icon-note" btn_i_icon_linecons="vc_li vc_li-heart" i_type="fontawesome" i_icon_fontawesome="fa fa-adjust" i_icon_openiconic="vc-oi vc-oi-dial" i_icon_typicons="typcn typcn-adjust-brightness" i_icon_entypo="entypo-icon entypo-icon-note" i_icon_linecons="vc_li vc_li-heart" i_color="blue" i_background_color="grey" i_size="md" use_custom_fonts_h2="" use_custom_fonts_h4="" btn_button_block="" btn_add_icon="" btn_i_icon_pixelicons="vc_pixel_icon vc_pixel_icon-alert" i_on_border="" btn_link="url:http%3A%2F%2Fplando.co.il%2Fself_services%2Fgroup_register%3Fak%3D214fe968621dc05e82422a1730dfdb9a%26group%3D31978||target:%20_blank"]

פרטי קורס יועצים רוחניים הקרוב

בואי לפתח את היכולות הטמונות בך ולהוציא אותם אל האור!

קורס פיתוח יועצים רוחניים 

נפתח ביום שני ה-01.04.19 בין השעות 19:00 ל-21:30
בבית המכון שבתל אביב

קורס מתקיים בקבוצת לימודים קטנה

לפרטים נוספים של קורס יועצים רוחניים יש לצלצל אלינו 054-7701538[/vc_cta][/vc_column][vc_column width="2/3"][vc_column_text]

את קורס פיתוח היועצים רוחניים המקצועי שלנו בנינו בצורה מדויקת ומרוכזת, בלי רעשים, בלי נושאים לא רלוונטיים, ועם כל הכלים הנדרשים לצורך הצלחתכן בקורס ובתפקידכן. הקורס בנוי מ-10 מפגשים המשלבים בין תיאוריה ופרקטיקה, כך שכל התוכן הנלמד מלווה בתרגולים ומתן ייעוצים אישיים.

תוכן קורס פיתוח יועצים רוחניים והנושאים אותם נלמד ונתרגל במהלך הקורס:

שיטת הייעוץ הנלמדת משלבת טכניקות רבות מעולמות הרוח השונים אשר יחדיו מאפשרים למייעצת לתת מענה מקיף ויסודי,  בין החומרים הנלמדים בקורס:

קורס יועצים רוחניים מעשי!

כל החומרים המקצועיים מועברים בצורה מובנית, פשוטה וקלה להבנה, נעימה וזורמת. להתחיל לתקשר ולעבוד עם לקוחות אף פעם לא היה פשוט יותר!

[/vc_column_text][vc_column_text]

למי מתאים קורס יועצים רוחניים?

קורס יועצים רוחניים מתאים לבעלי ידע בסיסי בעולם הרוח ולמתקדמים ונותן את הכלים הבסיסים לצורך עבודה עם לקוחות. גם מטפלים ויועצים שכבר צועדים במסע חייהם ימצאו בו ערך רב ככלי עבודה.

בין אם את רוצה לעסוק בתחום התקשור והרוח, להיות יועצת רוחנית או לפתוח את הערוצים הרוחניים שלך למרחב גבוה יותר, קורס הכשרת יועצים רוחניים ייתן לך את הכלים הנדרשים וכן יאפשר לך להתקדם בעולם הרוח. במהלך לימודי הקורס תלמדי לקבל ולהעביר מסרים עבורך ועבור האחרים

הצעד הראשון הוא שלך!

עם מה יוצאים בסיום קורס פיתוח יועצים רוחניים:

  1. בסוף הקורס תקבלו תעודת סיום מטעם המכון ללימודי רוחניות. (מותנה בהשתתפות של 80%)
  2. כל משתתפת מקבלת חוברת המרכזת ומסכמת את כל תכני הקורס
  3. הצטרפות לפורום תקשור של המכון, בו תוכלי להעלות שאלות אישיות, לתרגל ולקבל מענה לשאלות אישיות

למה אפשר לצפות מלימודי תקשור:

בנוסף, לבוגרי לימודי תקשור –

[/vc_column_text][vc_cta h2="" h2_google_fonts="font_family:Abril%20Fatface%3Aregular|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal" h4_google_fonts="font_family:Abril%20Fatface%3Aregular|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal" txt_align="center" shape="rounded" style="3d" color="violet" add_button="bottom" btn_title="לרישום כנסי >>>" btn_style="3d" btn_shape="rounded" btn_color="success" btn_size="md" btn_align="center" btn_i_align="left" btn_i_type="fontawesome" btn_i_icon_fontawesome="fa fa-adjust" btn_i_icon_openiconic="vc-oi vc-oi-dial" btn_i_icon_typicons="typcn typcn-adjust-brightness" btn_i_icon_entypo="entypo-icon entypo-icon-note" btn_i_icon_linecons="vc_li vc_li-heart" i_type="fontawesome" i_icon_fontawesome="fa fa-adjust" i_icon_openiconic="vc-oi vc-oi-dial" i_icon_typicons="typcn typcn-adjust-brightness" i_icon_entypo="entypo-icon entypo-icon-note" i_icon_linecons="vc_li vc_li-heart" i_color="blue" i_background_color="grey" i_size="md" use_custom_fonts_h2="" use_custom_fonts_h4="" btn_button_block="" btn_add_icon="" btn_i_icon_pixelicons="vc_pixel_icon vc_pixel_icon-alert" i_on_border="" btn_link="url:http%3A%2F%2Fplando.co.il%2Fself_services%2Fgroup_register%3Fak%3D214fe968621dc05e82422a1730dfdb9a%26group%3D31978||target:%20_blank"]

או מלאי את פרטיך ונחזור אליך:

[/vc_cta][/vc_column][/vc_row]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

X