המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

יכולת-על-חושית

מהי תפיסה על חושית

תפיסה על חושית היא היכולת לקבל מידע מגירויים שלא מעובדים דרך חמשת החושים הפיזים, עד היום אין שום הצלחה לביסוס מדעי על יכולת זו בקרב בני אדם, שכן חוקרים רבים ניסו למצוא קישורים מדעיים ולייצר הקשרים בתנאי מעבדה ולמרות זאת מוצא עצמו המדע ללא כל הסבר מדעי המצדיק באופן מחקרי קליני את התופעות יוצאות הדופן להם הם היו עדים. שכן את היכולת העל חושית לא ניתן למדוד על ידי האמצעים המדעים הקונבנציונליים.

התפיסה העל חושית מתבססת על החושים הפיזיים אשר בגופנו: ראיה ,שמיעה , מישוש, טעם וריח. דרך חמשת החושים האלה אנו תופסים את המציאות שלנו ומפרשים אותה. מעל כל חוש פיזי קיים גם חוש אנרגטי שמכנים אותו על חושי, מכיוון שהוא פועל דרך החוש הפיזי אבל ברמה אחת גבוהה יותר. כך שבפועל התפיסה העל חושית הינה תפיסה חושית של העולם האנרגטי.

מה ניתן לעשות עם יכולות על חושיות? דוגמאות לסוגי תפיסות על חושיות:

טלפתיה: היכולת להעביר מידע בין שתי ישויות אנרגטיות ללא שימוש בפעולות פיזיות
חיזוי: תפיסת מידע על אירועים שטרם התרחשו
ראייה על חושית: ראייה של צבעים שהעין האנושית לא מצליחה לתפוס
יכולות קינטיות: היכולת להשפיע על חומר ואנרגיה ולשלוט ולהזיז חפצים ללא מגע
שמיעה וריח: היכולת להריח ריחות ולשמוע צלילים שנמצאים מעבר לתפיסה הפיזית הרגילה

חשוב לציין כי תרגול היכולת העל חושית מפתח לא רק את החושים האנרגטיים, אלה גם את החושים הפיזיים שלנו. לכן, אנשים אשר התפיסה העל חושית שלהם מפתוחת יכולים לראות למרחקים גדולים יותר, לשמוע טוב יותר גם את מה שנאמר בלחש, להריח אנשים ודברים אשר נמצאים בסביבתם הרחוקה יותר ועוד.

תפיסה על חושית – מה צריך כדי להצליח:

לכולנו יש ארועים שבהם חווינו לפחות אחד מהחוויות המזכרות כאן (טלפתיה, טלקינזיס, יכולות חושיות מוגברות פתאום), בדרך כלל השימוש ביכולות אלו מגיע על ידי השפעה חיצונית שיוצרת גירוי אנרגטי גדול אשר דוחף את האדם להשתמש ביכולות אלה, כמו תנאי לחץ קיצוניים. למעשה לכולנו בבסיס ההוויה שלנו יש יכולות על חושיות בצורה מולדת. ומה שמאפשר את ההתפתחות של יכולת זו היא: זרימה אנרגטית ומערכת אמונות תומכות.

מהי זרימה אנרגטית:

הגוף הפיזי שלנו בנוי מארבעה גופים שונים: פיזי, מנטלי, רגשי ורוח. ברגע שארבעת הגופים הללו מאוזנים ועובדים בסנכרון מתאפשרת התפיסה העל חושית בצורה רחבה יותר בחיים שלנו. מאחר והתפיסה העל חושית מתבססת על החושים שלנו ומעבר אליהם, הבסיס הכי חשוב היא בעצם פיתוח החישה האנרגטית שלנו ומשם תפיסה של המרחב והאנרגיה סביבנו בגופים השונים שיש לנו.

מערכת אמונות:

מערכת האמונות שלנו כלפי המציאות היא כמו כלוב שתוחם אותנו במסגרת ומכריחה אותנו לחיות לפי המסגרת. ככל שמרחיבים יותר את מערכת האמונות שלנו היכולת שלנו לנוע בחיים היא יותר רחבה עד שפורצים לגמרי את המסגרת,  ואז אין אמונה שמגבילה אותנו לגבי היכולות שלנו. שכן כל אמונה שיש לנו לגבי המציאות יכולה לתמוך בפיתוח תפיסה על חושית או לחסום אותה. ככל שנסגל לעצמנו מערכת אמונות תומכות יותר כך היכולת העל חושית שלנו תעלה.

אם רק נחיה לפי הנחיות אלה נלמד להבין כי העולם כולו בנוי משדות אנרגטיים אשר מחוברים זה לזה, וביחד יוצרים שדה אנרגטי עצום, כל השדות מתחברים לשדה אחד ואנו חלק משדה אנרגטי זה, ברגע שנתחבר אל השדה אנו נוכל לגלות את היכולות שלנו ולהרחיב את תפיסת המציאות ,לפתח את היכולת לקבל מידע, להתחבר לכל גוף חי ולחיות ללא תחושה שיש משהו שבאמת מגביל אותנו.

תפיסה על חושית לימוד

לימודי תפיסה על חושית – מה לומדים:

קורס תפיסה על חושית בסיס נפתח אחת לחודש, במהלך הקורס נלמדים חומרים טיהורים וכן מתבצעים תרגולים מעשיים אשר מאפשרים את הטמעת הידע בצורה המירבית. כל החומרים הנלמדים במהלך הקורס מגיעים מתוך עולם התפיסות העל חושית והפאראפסיכולוגיה, דרך תרגול והבנת החומרים הנלמדים בקורס ניתן להגיע לביצוע תרגילים מתקדמים יותר. קורס הבסיס בנוי מארבע מפגשים בהם אנו לומדים את הנושאים הבאים:

  1. חישת אנרגיה: במפגש זה נלמד ונחווה כיצד כל העולם שאנו חיים בו, בנוי משדות אלקטרומגניטים, על ידי תרגולים מעשיים נוכל ללמוד לחוש את השדה אנרגטי של אנשים וחפצים כמו שדה אשר חי ופועם. במפגש זה נלמד לפתח את התפיסה העל חושית של הגופים הפיזים והשדות האנרגטים הנמצאים בתוכנו ומקיפים אותנו.
  1. פיתוח ראייה על חושית: בהמשך למפגש הקודם במפגש זה אנו נעשה שימוש בראיה שלנו בכדי לתפוס את העולם האנרגטי בו אנו חיים על ידי תרגול מעשי נלמד את העיניים הפיזיות שלנו להפתח לספקטרום חדש של ראייה לעולם הנסתר מן העין.
  1. הקרנה ופיתוח טלפתיה: מפגש זה עוסק בעמודה מנטלית עמוקה, במהלך המפגש נלמד כיצד ניתן  לתקשר עם הסביבה שלנו ללא שימוש בשפה מילולית או פיזית.
  2. מיקוד תודעתי: יכולת מיקוד התודעה למעשה מאפשר לנו דרך למיקוד האנרגיה. במהלך מפגש זה נלמד איך דרך השדות האלקטרומגנטיים אשר נמצאים סביבנו אנו יכולים להניע את התודעה שלנו מחוץ לאזור הראש לאיזורים אחרים בגופנו ואף מחוצה לו.

לפרטים על קורס תפיסות על חושיות הקרוב צלצלו אלינו.

054-7701538

לפרטים על קורס תפיסה על חושית בסיס צלצלו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

X