המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

להחזיר את האושר קורס תטא הילינג

האושר שלך יכול להיות בשליטתך!

קורס תטא הילינג במרכז נפתח ואת מוזמנת לקחת את החיים שלך לידיך. 

כמה פעמים הרגשת כי החיים שלך לא תואמים את הרצונות שלך? כמה פעמים הרגשת שאת רוצה לשפר את חייך, להיות מסוגלת לחיות ברווחה ככלית, בבריאות טובה, בתחושת סיפוק ואושר?
קחי אחריות על החיים שלך! קחי את השליטה לידיך! ובואי ללמוד איתנו איך לשחרר רגשות מכאיבים, החסמים, לשחרר את העיכובים שלך ולברוא את המציאות המיוחלת בחייך!

בואי ללמוד את אחת השיטות המובילות בעולם להשתחרר מהכבלים, להגשים ולברוא את המציאות הרצויה בחייך. בואי לחיות בסיפוק, שמחה ואושר!

אנו מתרגשות להזמינך ללמוד את שיטת התטא הילינג, שכבר שינתה את חייהם של מיליוני אנשים ברחבי העולם.

במסגרת שלושה ימים מרוכזים של קורס תטא הילינג במרכז, תאמני את המוח שלך להגיע ולשהות בגלי תטא. באמצעות האטת גלי המוח לגלי התטא, אשר נעים בקצב של 4 עד 7 הרץ, מתאפשר המעבר אל התת-מודע, בו אנו מבצעים את עבודת הליבה, חומות נופלות ופריצות דרך משמעותיות מתרחשות!

אך לא רק, גלי התטא מאפשרים לך חיבור אישי לאנרגיות העוצמתיות וכל יכולות של הבריאה איתן את תוכלי לברוא את המציאות הרצוייה בחייך. מציאות של שפע, מציאות של בריאות טובה, מערכות יחסים וזוגיות טובה, המציאות לה ייחלת!

האושר שלך יכול להיות בשליטתך!

לפרטים והרשמה לקורס תטא הילינג במרכז צלצלי:

054-7701538

מה תלמדי בקורס תטא הילינג במרכז? פירוט 3 ימי הקורס:

במהלך ימי לימוד אלה תרכשי כלים רבי עוצמה, אשר יאפשרו לך לטפל בעצמך ובאחרים גופנית,רגשית ונפשית.
תלמדי לגשת לתת מודע שלך, לשחרר מחסומים וכן להתחבר לאנרגיות הבריאה, איתן תוכלי לברוא כל מציאות בה תבחרי בחייך.
הקורס יאפשר לך בדרך עוצמתית ופשוטה ליצור ריפוי ברמות שונות (פיזית, רגשית, נפשית) ולשחרר מהתת המודע דפוסים ואמונות המעכבות ומונעות ממך ליצור את המציאות הרצוייה. את השינוי תוכלי להרגיש באופן מיידי בכל התחומים!
השינוי יבוא לידי ביטוי ביכולת שלך לבחור בצורה חופשית יותר בכל תחום בחייך, בשיפור מערכות יחסים שלך, בזוגיות טובה תומכת ומלאת אהבה, שיפור היכולת שלך לחיות בבריאות טובה וסיפוק, ותחושת שמחה ואושר שתגיע מתוכך.

קורס תטא הילינג שלושה ימים מרוכזים ומרתקים, שיחברו אותך לאנרגית ולתדר של האהבה ללא תנאי הנמצאים בבריאה וכאשר את מחוברת לאנרגיות אלו, השליטה על חייך חוזרת לידים שלך!
כך תוכלי לברוא בחייך את כל השפע, בריאות, שמחה ואושר!

קורס תטא הילינג במרכז יאפשר לך את תחושת חופש אמיתית, ללא מגבלות וללא תנאים! חופש שיאפשר לך את השליטה האמיתית בחייך וחיבור לתדר האהבה. תדר של בריאה שיביא לחייך את כל האושר שבעולם!

קורס תטא הילינג במרכז נפתח

הקורס מועבר על ידי מורה בכירה המוסמכת ללמד תטא הילינג מטעם בית הספר העולמי לתטא הילינג בארה"ב. הקורס נערך על פי המתכונת המקורית של ויאנה סטייבל מיסדת השיטה, והוא  משלב רקע תיאורטי, חוויה והתנסות דרך תרגולים מעשיים.

אודות חן שמש מנחת קורס תטא הילינג

 

נעים מאוד,  שמי חן שמש, אני מטפלת רגשית ומורה לשיטת הטיפול תטא הילינג הקסומה. בנוסף מתמחה בארומתרפיה, צ'י קונג, תיפוף טיפולי ופרחי באך

בנוסף אני מפתחת מגיל צעיר שיטה שנקראת "לספר את הסיפור שלך מחדש" העוסקת בשינוי "הסיפור" שאת מספרת לעצמך ועם שינוי הסיפור המציאות משתנה גם כן. הוצאתי לאור ערכת קלפים + מחברת אינטראקטיבית  +שיטה לעבוד עם הקלפים

מגיל צעיר נמשכתי לעולם הרוח, חשתי שונה ולא שייכת לעולם הזה, הרגשתי שיש בתוכי חוכמה מאוד עמוקה וידע אינסופי, ידעתי שיש משהו מעבר לעולם הפיזי

אחרי שירותי הצבאי למדתי ייעוץ מס. עבדתי 15 שנים בתחום, אך הרגשתי שהשליחות שלי בחיים האלה היא משהו אחר

בשנת 2013 חוויתי לראשונה את נפלאות שיטת תטא הילינג במפגש עם אחותי ששלחה לי ריפוי לכאב בטן והכאב חלף ברגע… מאותו היום התחברתי לשליחות שלי והמסע שלי מתעצם

אני מזמינה אותך לקורס ממוקד עם ידע לחיים שלמים. את תלמדי בקורס איך לשנות את חווית חייך לטובה, איך לשלוח ריפוי לעצמך ולמשפחתך, תביני בקורס איך לשנות אמונות בתת המודע שלך בתוך דקות ספורות ומתוך כך להעצים את הכוחות שלך וליצור מציאות רצויה בחיים שלך

שלושה ימים מרוכזים של חופשה לנשמה, ריפויים וידע משנה חיים

שיטת תטא הילינג, זו השיטה המהירה והמטיבה ביותר לריפוי ושינוי

הודות לבורא זכיתי ללוות נשים בקורסים ובטיפולים בקליניקה מלאה בטוב ותוצאות מדהימות

אז המסע שלך מתחיל ממש ע-כ-ש-י-ו

אשמח להכירך בקרוב

באהבה

חן שמש

התחילי את השינוי כבר היום!

קורס אקסס בארס להיפתח לשינוי

תיפתחי אל עולם של אינסוף אפשרויות

כבר במפגש הראשון תעברי חניכה אישית לתדר האנרגטי של האור והשפע. דרך החניכה זו, תוכלי לחוות את האנרגיות הכל יכולות של הבריאה, איתן תעבדי על פי שיטת התטא הילינג.

אור הנשמה ליעוד

תשברי את המחסומים והחסימות

על יד טכניקה ייחודית של התטא הילינג תתחברי לתת-המודע שלך, תפגשי את המחסומים והגורמים המעכבים אשר יושבים בתת-המודע שלך ותלמדי לשחרר אותם.

איך לזכור חלומות

תתחברי להדרכה האישית ולבריאה!

במהלך הקורס תלמדי להתחבר למדריכים המכוונים והשומרים שלך. תתנסי ותדעי כיצד להתחבר היישר לאנרגיות הבריאה וכך תוכלי להיות תמיד בידיעה ובבטחון מלא בדרכך.

חיבור להדרכה עליונה

תתחילי לברוא את מציאות חייך!

לאחר החניכה, שבירת המחסומים והחיבור להדרכה העליונה שלך ולבריאה, כל שנותר הוא להתחיל לברוא את מציאות חייך בדרך הניסית של התטא הילינג.

לרישום: 054-7701538

גלגולי נשמות והרחבת תודעה

מה תקבלי בסיום קורס תטא הילינג :

הקורס הקרוב נערך במתכונת הבינלאומית ולפי הנחיות הבית ספר העולמי לתטא הילינג בארה"ב, על פי דרישות אלה מתכונת הקורס הינה שלושה ימים רצופים, המאפשרים קבלה והפנמת הטכניקות בצורה המירבית.

  • בסיום קורס התטא הילינג, תקבלי תעודת מטפלת מוסמכת מטעם בית הספר העולמי לתטא הילינג בארה"ב. (קבלת התעודה מותנה בהשתתפות מלאה!)
  • ביום המפגש הראשון תקבלי את ספר התטא הילינג המקורי של מייסדת השיטה בתרגום מלא לעברית.
  • במהלך הקורס תקבלי חוברת המרכזת ומסכמת את כל תכני הקורס

כל מה שנותר לך הוא להגיע ולהיפתח לעולם התטא הילינג!

בנוסף!

  • כל בוגרי הקורסים שלנו מקבלים את האפשרות להשתתף בקורס תטא הילינג חוזר בתשלום סימלי בלבד.
  • כל בוגרי הקורסים שלנו מקבלים את האפשרות להשתתף בסדנאות ותרגולים בחינם או במחיר סמלי.

 

קורס תטא הילינג במרכז יביא איתו מתנות רבות לחייך:

  • מיד עם תחילת הקורס תרגישי שינוי ושיפור מהותי בחיים!
  • הדפוסים המעכבים והחסימות המגבילות אותך יפלו כאילו לא היום שם מעולם!
  • "הקול הפנימי" והאינטואיציה שלך ישתפרו.
  • תוכלי להגשים את החזון שלך ולברוא את משאלות ליבך.
  • תוכלי לעשות שימוש בכלים של התטא הילינג כדי לרפא את עצמך ואת הקרובים לך.
  • תוכלי לזמן מערכות יחסים בריאות, זוגיות ולחיות בשלום ובאהבה גדולה.

 

שי ביטון אחרי קורס תטא הילינג בסיס:

“היי, שמי שי וסיימתי קורס תטא הילינג במכון ללימודי רוחניות במרץ 2020 שעבר בצורה כייפית, נעימה ומקצועית מאוד. בקורס קיבלתי כלים עוצמתיים שמחזקים את האינטואיציה ואת היכולת הרוחנית והאישית.
עברתי חוויה מדהימה בקורס, בהיבט הרוחני , האישי והאנרגטי אודות לגלית, מדריכה מקצוענית, מדהימה שהעשירה אותנו עם הידע העצום שלה ובצורה מהנה ונעימה. גלית, המדריכה פתחה עבורנו קבוצת ווטסאפ בתום הקורס, ובו היא מלווה אותנו מקצועית, החל במענה לשאלות, טיפים וכולל באירגון סשנים לתירגולי טיפולים במכון.
המכון ללימודי רוחניות, משרה אווירה נעימה ומזמינה, עם צוות שנכון לעזור ולקדם בכל דבר גם לאחר שהסתיים הקורס. ואני ממליץ בחום לבוא ללמוד במכון.”

לרישום: 054-7701538

צלצלי אלינו,ירשמי לקורס והתחילי לברוא את המציאות של חייך!
או שלחי את פרטיך ואנו נחזור אליך:

עליזה לוי, מספרת על האנרגיה הגבוהה איתה יצא מהקבוצה

מיכל מספרת על הניסים שהיא הרגישה במהלך הקורס

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

X