המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

מדיטציה בדמיון מודרך – מדיטציה לאיזון הצ'אקרות

 

מדיטצית דמיון מודרך– תרגילים מעולים לשיפור האיזון הנפשי, רוחנית ופיזי. מדיטציה זו ניתן לתרגל באופן עצמאי, חשוב לעשות זאת במקום נוח וללא הפרעות.

לצפיה ותרגול בהנחייה לחצו על הסרטון.

לאחר ההכנה למדיטציה, סופרים בלב לאחור מ-10 עד 1 תוך נשימה ונשיפה דרך האף.
בסיום הספירה אנו מגיעים למקום נעים וקסום, אנו מרגישם בנוח במקום הזה, הוא מקום שבו אנו רוצים ואוהבים להיות, זה הוא המקום הטוב שלנו.
זה יכול להיות מקום עם נוף מקסים, מקום על יד הים, מקום בתוך יער, מדבר או אפילו עיר. כל מקום שבו נבחר להיות ונרגיש בו טוב.

אנו מתיישבים במקום הטוב בישיבה מזרחית על הרצפה ומדמיינים פרח אדום בצ'אקרת הבסיס (קצה עצם הזנב). הפרח אדום, בוהק ויפה מתחיל להתרחב ולהפך להיות כרית שעליה אנו יושבים.
ממרכז הכרית עולה נקודת אור (אנרגיית הקונדליני) שמתחילה לעלות במקביל לעמוד השידרה עד צ'אקרת המין.
בצ'אקרת המין, פוגשת אנרגיה זו, פרח כתום. גם פרח זה מתחיל לגדול עם קבלת האנרגיה, הוא מתרחב ופורח.
אנרגית הקונדליני, ממשיכה לעלות ומגיעה לצ'אקרת הבטן,שם פוגשת אנרגיה זו, פרח צהוב. הפרח מתחיל לגדול, להתרחב ולפרוח יותר ויותר.
אנרגית הקונדליני, ממשיכה לעלות ומגיעה לצ'אקרת הלב,שם פוגשת אנרגיה זו, פרח ירוק. גם פרח זה מתחיל לגדול, להתרחב ולפרוח.
אנרגיית הקונדליני, ממשיכה לעלות ומגיעה לצ'אקרת הגרון, והפעם פוגשת אנרגיה זו, פרח כחול. הפרח מתחיל לגדול, להתרחב ולפרוח בצבע כחול יפהפה.

אנרגית הקונדליני, ממשיכה לעלות ומגיעה לצ'אקרת העין השלישית,שם פוגשת האנרגיה עין, העין בצבע סגול ופקוחה לרווחה זו היא העיין השלישית שלנו זו שמאפשרת לנו לראות את הבלתי נראה, העין מתמלאת באנרגיה ויכולת הראייה שלה גדלה.

כשהעין השלישית מלאה באנרגיה ממשיכה אנרגיית הקונדליני לעלות ומגיעה לצ'אקרת הכתר. שם פוגשת פרח לבן, הפרח הלבן מתחיל לגדול, להתרחב ולפרוח עד שעוטף את כל גופינו באור לבן. אנו נהנים מההרגשה של האור הזוהר הממלא ועוטף את גופינו למשך דקה.

לוקחים נשימה אחת עמוקה, סופרים מאחת עד חמש לוקחים שוב נשימה עמוקה ומתחילים לחזור מנערים את הגוף בעדינות ומתעוררים בהדרגה.

תרגילי מדיטציה

אם אתם רוצים לתרגל מדיטציה זו בקבוצה צרו איתנו קשר, נשמח לצרף אתכם לאחד הקורסים שלנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

X