המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

רייקי, מזה ולמה זה טוב?

כתבות אחרונות

חפשי באתר

טיפול באמצעות רייקי

רייקי, מזה ולמה זה טוב?

" התחלתי להרגיש את זרימת האנרגיה שעוברת בגופי ומידיי אל גוף המטופלת שמולי"

במהלך חיינו פוקדות אותנו לעיתים תקופות מאתגרות ולא קלות המביאות עמן תחושות כמו לחץ, מתח, דאגה, חרדה ועוד המשפיעות עלינו בתחומים שונים ועשויות להפר את האיזון הנפשי שלנו, להוביל לחוסר זרימה אנרגטית ואף להשפיע לרעה על מצבנו הבריאותי.

רייקי הינה אנרגיית ריפוי מהרפואה ההוליסטית. טכניקת טיפול וריפוי מיפן העוזרת להפחית מתח ולקדם הרפיה וריפוי של האדם המקבל אותה. טיפול באמצעות רייקי מתאים לאנשים חולים ובריאים כאחד מכיוון שזו רפואה מונעת ושומרת גם כאשר אנו בריאים. הרייקי פועל באופן כוללני, הוליסטי כלומר,  מטפל ביצור חי כמכלול ולא רק מסיר תסמינים אלא מרפא לעומק את היסוד האמיתי של הבעיה.

פירוש המילה רייקי ביפנית :

ריי = רוח\ תודעה אלוהית, תודעה רוחנית  אוניברסלית.

קי (צ'י) = כוח החיים, אנרגיית החיים הזורמת דרך כל דבר חי.

והמשמעות הינה אנרגיית כוח החיים האוניברסלית המכוונת על ידי תודעה אלוהית. 

רייקי הינה אנרגיית חיים אוניברסלית הנמצאת ביקום כולו, בבני האדם, בבעלי חיים ובצמחים. מדובר בכלי עוצמתי התורם לבריאות האדם ומהווה הרבה יותר משיטת טיפול טבעית. רייקי הינה דרך חיים המאמינה בקשר בין גוף ונפש ובחשיבות האיזון הרגשי והפיזי אשר מוביל לבריאות איתנה ולהתפתחות אישית.

הרייקי (אנרגיית כוח החיים) מבוסס על התפיסה שחוסר איזון של אנרגיה חיונית  בגופנו מוביל למחלות ועל ידי תיקון חוסר האיזון אנו מקדמים ריפוי. אם אנרגיית כוח החיים שלך נמוכה אז יש לך סיכוי גבוה יותר לחלות, להרגיש לחץ ועייפות ומצד שני, אם הינה גבוה את יכולה להרגיש יותר שמחה, נמרצת ובריאה. התוצאות הנפוצות ביותר של טיפול באמצעות רייקי הן תחושה של רגיעה אינטנסיבית יחד עם יותר  שלווה, שמחה ונינוחות בחיי היום יום שלך.

במה מטפל ומרפא הרייקי 

בכל דבר כמעט! אנרגיית הרייקי מטפלת, מאזנת ומרפאה כמעט כל תופעה ומחלה ומועברת לחלקים בגוף המטופלת ה"מוחלשים" ה"חסומים" ו"הלא מאוזנים" בהם נדרשת. אנרגיה זו מביאה להרמוניה ואיזון, פותחת חסימות אשר מובילות למחלות, בעיות פיזיות ונפשיות ומשפרת את התפקוד בכל הרבדים.

  • ברובד הפיזי – העלאת חיוניות, נמרצות ואנרגיה בגוף, הרגעת כאבים, איזון לחץ הדם,   שיפור איכות השינה, טיפול בכאבי ראש ומיגרנה, כאבי בטן, מחזור, עיכול ונשימה, הקלה ושחרור מכאבים כרוניים, תורם לחיזוק המערכת החיסונית, סיוע בבעיות פוריות, מונע מחלות ומאפשר ריפוי טבעי, טיפול בווירוסים, הגשמה במציאות הפיזית ועוד.
  • ברובד הנפשי- רגשי –  איזון רגשי, התרוממות רוח והגברת המרץ, רוגע, שלווה, שקט פנימי וחיזוק האופטימיות, סיוע בשחרור לחצים נפשיים, הפגת כעסים ומתחים, שחרור רגשות מודחקים וכאבי עבר וטעינת הגוף באנרגיה המניעה קדימה לעשייה ולביצוע שינויים בחיים, צמצום והקלה של תחושות חרדה ופחדים, טיפול בטראומות, ובהתמכרויות, חוסן מול הסביבה, וחיזוק העוצמה הפנימית, חווית חיים יותר שמחה ומאושרת ועוד.
  • ברובד המנטלי – ניקוי  דפוסים אוטומטיים, מחשבות טורדניות, תבניות חשיבה ואמונות מגבילות, שיפור הזיכרון, יכולת הקשב, הריכוז והמיקוד, סיוע בנדודי שינה, שינוי נקודות מבט ותפיסת עולם, העלאת הנוכחות והפחתת הסחות דעת, חידוד וחיזוק היצירתיות, הגברת האינטואיציה ועוד.
  • ברובד הרוחני –  איזון צ'אקרות ושדה הילה, ניקוי חסימות אנרגטיות,  העצמת יכולות על חושיות, התפתחות יכולות התקשור, טיפול ברמת הנשמה בכל הגלגולים, הגשמה עצמית כהוויה רוחנית ועוד.

כיצד מתבצע טיפול באמצעות הרייקי

מפגש רייקי אורך כשעה עד שעה וחצי, מתרחש באופן אישי ובאווירה שלווה שבה שתשכבי על מיטת טיפול בלבוש מלא . במהלך  טיפול באמצעות הרייקי, אנרגיית כוח החיים (הרייקי) זורמת דרך המטפלת אל תוך גופך על ידי הנחת ידיים על או מעל אזורים ספציפיים בגופך הזקוקים לחיזוק. הידיים מוחזקות באותה תנוחה עד שהאנרגיה מפסיקה לזרום והגיע הזמן לעבור לאזור אחר בגוף. טיפול רייקי יכול להינתן אף באמצעות ריפוי מרחוק ואף גם ניתן לעשות רייקי בטיפול עצמי. הגוף לוקח את אנרגיית הריפוי היכן שהיא נחוצה לו ביותר בין אם במפגש אישי ובין אם מרחוק. לכן, גופך תמיד מקבל את הריפוי בדיוק היכן שאת צריכה אותו ללא קשר היכן המטפלת מניחה את ידיה או "מכוונת" את האנרגיה.

במהלך הטיפול כאשר המטפלת מניחה את ידיה ומעבירה את אנרגיית הרייקי ייתכן כי תרגישי חום מסוים, עקצוצים, זרמים או קרירות באזור או מידיה של המטפלת ואף ייתכן כי אינך תרגישי דבר. כמו כן, החלמה הינה חלק מתהליך של ריפוי אשר מצריך עבודה ולפעמים לאחר טיפול יכולה להיווצר אי נוחות או תגובה מכיוון שהגוף משחרר רעלים פיזיים, רגשיים ועוד. את עשויה להרגיש תחושת הקלה מידית  כאשר מתח או חרדה מוחלפים באנרגיית ריפוי חיובית יותר או שאינך תרגישי כלום. החוויה של כל אחת בטיפול באמצעות רייקי הינה ייחודית  אולם, סמכי על כך כי הרייקי עובד בין אם הינך מרגישה זאת פיזית או לא. טיפול רייקי אינו כואב או מזיק בשום צורה ולא תהיה אי נוחות במהלך הפגישה.

נכתב על ידי עדי זוהר מטפל ריגשי בשיטת תודעת ריפוי ורייקי, צפיה בעמוד של עדי זוהר כניסי >
 
לפרטים על קורס לימודי רייקי הקרוב כנסי כאן>

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

X