המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

הנס האישי שלי, סיפורו של טיפול רייקי שהציל חיים

כתבות אחרונות

חפשי באתר

טיפול רייקי שהצליח

במסגרת עבודתינו במכון, אנו פוגשת לא מעט מטפלות ומטפלים בגישות שונות. וכאשר אנו שואלות מה היא שיטת הריפוי האופטימלית ומתחקרות אותם על שיטת הריפוי איתם הם עובדים אנו נתקלות בהרבה סיפורים מדהימים על הצלחות יוצאות דופן!  את הסיפור הזה הינו חייבות להביא לכם במלוא.

ובתודה לשמוליק רפאל מאסטר רייקי ומחבר הספר "נסעתי בזמן, תיכף אשוב" על הסיפור המדהים.

הנס האישי שלי, סיפורו של טיפול רייקי שהציל חיים

לפני כחודש גילתה מטופלת שלי "ג'ולה" בזרוע שמאל. מדובר בחולה אונקולוגית הנמצאת בעיצומו של תהליך כימותרפי, והופעת הגוש הייתה מוזרה. לא ידענו מה זה, והחלטנו לבצע תהליך רייקי ייחודי, אותו יודעים לבצע רק מטפלים מתקדמים, "מאסטרים", הנקרא "ניתוח אנרגטי". למתבונן מהצד התהליך עשוי להיראות מוזר אם לא ביזארי כי הוא מבוצע רק בתנועות ידיים ובהשמעת קולות נשיפה וללא כל מגע בין המטפל והמטופל. בסוף התהליך שנמשך זמן קצר, תקף את המטופלת כאב עז בזרוע, כאב שחלף תוך דקות ספורות, אבל ההפתעה שלה הגיעה כעבור כמה ימים, כשהגוש התכווץ וכמעט נעלם.

סיפור זה הוא רק אחד מיני רבים, על טיפול רייקי שונים ולא מעט אנשים חוו טיפולי רייקי ששיככו כאבים, פתרו בעיות רגשיות, ובמקרים לא מעטים עזרו לאנשים אף להתגבר ולהרפא מבעיות שונות.

אז מה זו הרייקי הזאת? האם אנו "בעלי יכולות"? "חשמל" בידיים? כמובן שלא.

טיפול רייקי הוא טכניקת טיפול היודעת לתעל "אנרגיה קוסמית" דרך גופו של המטפל ההופך להיות סוג של מתווך או צינור המאפשר לאנרגיה לזרום דרכו אל המטופל. טכניקה זו פותחה לפני כמאה שנים ע"י דר' אוּסוּאי מיקאו, נזיר בודהיסטי מיפן שקיבל אותה בהארה לאחר 3 שבועות של התייחדות ומדיטציה למרגלות הר קוּרָמָה ביפן. הוא פתח בטוקיו מרכז טיפול ולימודים שזכה להצלחה גדולה ואליו הצטרף ד"ר הַיַיאשי, רופא בצבא יפן, שהמשיך את דרכו לאחר מותו של דר' אוסואי. תלמידה נאמנה של ד"ר הייאשי, מדאם טָקָטָה, פרסמה את הטכניקה בהוואי וארה"ב, ומאז הטכניקה זוכה להצלחה רבה, מפורסמת במדינות רבות, ומספר המטפלים והמבקשים אותה רק הולך וגדל.

הטיפול ברייקי מבוצע בעיקר על ידי מגע, בעת שהמטפל מניח את כפות ידיו על גופו של המטופל ומאפשר לאנרגיית הרייקי לזרום דרכן אל המטופל, הרייקי מתבצע באופן כוללני, הוליסטי, המתייחס למטופל כמכלול ולא רק דרך תסמינים (סימפטומים). הרייקי תומכת בכל יצור ומשפרת את מצבו בכל המישורים – הגופני, הנפשי והרוחני ואף פועל כרפואה מונעת המזהה חולשות ומחלות עוד בטרם התפרצותן.

הרייקי אינה רק שיטת טיפול. מבחינת המטפלים – זוהי דרך חיים המשלבת יסודות פסיכולוגיים-מוסריים: סבלנות והשתחררות מכעס, ביטחון והשתחררות מדאגה, הכרת תודה על הכל, התנהגות ועבודה ביושר ונדיבות לכל.

הרייקי כוללת כמה רמות של מטפלים. רמת רייקי 1 מאפשרת לכל אחד לטפל בעצמו ובאחרים ע"י חיבור לאנרגיה והזרמתה. ברייקי 2 המטפל משלב סמלים המשמשים כקוד המאפשר לתעל את האנרגיה ואת עוצמתה באופן מדוייק יותר ואף לשלחה אל מטופלים מחוץ לקליניקה – אפילו אל מחוץ לגבולות המדינה. הרמה הגבוהה יותר, רייקי 3 או "מאסטר רייקי", מאפשרת שיטות טיפול גבוהות במיוחד.

החיים לפי הרייקי מוסיפים נופך של שקט נפשי, רגיעה והצלחה בתחומי חיים רבים תוך סילוק לחצים מיותרים הגורמים בדרך כלל למתחים, למצוקות ובמקרי קיצון אף למחלות.

הרייקי יודעת להעצים תכונות, טעמים, ניתן אפילו לשלוח אותה כדי שתשנה מצבים לטובה – למשל לרכך ולעדן פגישת עבודה לחוצה עם הבוס… ומה דעתכם למשל על דובי שהוקרן לו רייקי "ומשדר" אותה בלילות אל הילד שמחבק אותו?

הרייקי היא הרבה יותר מאשר שיטת טיפול. הרייקי היא שליחות!

שמוליק רפאלי, מאסטר רייקי ומחבר הספר "נסעתי בזמן, תיכף אשוב"

רוצה ללמוד רייקי? ללמוד לטפל בעצמך ובאחרים? צלצלי אלינו: 054-7701538 

או הכנסי לעמוד הקורס באתר – קורס רייקי 

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

X