המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

טיפול עצמי על ידי אנרגית הרייקי – האם אנו יכולות לטפל בעצמנו?

כתבות אחרונות

חפשי באתר

טיפול עצמי ברייקי

לכולנו יש ימים טובים יותר וטובים פחות, עליות ומורדות שאיתן אנו מתמודדות. זהו טבעם של החיים.

אך מה קורה כשאנחנו מוצאות את עצמנו חוות מקום או סיטואציה לא נעימה לאורך זמן רב מידי? מקרים כאלה גורמים לנו להרגיש לעתים כי זהו חלק מהנוף הטבעי שלנו אשר לא ניתן לשינוי ובלית ברירה אנו לומדות להשלים עם הכאב וחוסר הנוחות שהתווספו לחיינו, "כי ככה זה ואין מה לעשות".

החיים שלנו הם מסע, אשר מאפשר תנועה מתמדת וכדי לעבור אותם בנעימות  ולהגיע באמת למחוזות חפצינו, עלינו להיות אקטיביות! עלינו להיות ממוקדות!  ובו בזמן בנכונות להיעזר בכל מה שהיקום פורש בפנינו כדי להשלים את הייעוד שלנו וליצור לנו את החיים שאנו רוצות לעצמנו.

כי תמיד יש מה לעשות!  תמיד ניתן לברר את הדברים, למצוא מה ואיך אפשר לשפר בחייך ובכך גם לפעול כדי שזה יקרה.

ברגע שנחליט שאנו מעוניינות בשינוי חיינו לטובה, אנו נבין כי עלינו לרכוש לעצמנו את הכלים והיכולות כדי ליישם את השינוי ולהביא לחיינו את אשר אנו מבקשות. מכאן מתחילה לה דרך הטיפול העצמי. אנו מספיקות לטפל בבעיות, בחברות, במערכות היחסים שאינן תואמות למבוקשנו ומתחילות בטיפול העצמי.

ישנם הרבה כלים שיכולים להיות לנו לעזר לטיפול עצמי במישורים שונים בחיינו, ואחד מהם הוא הרייקי.

אנרגיית הרייקי הינה אנרגיית ריפוי טהורה  המשלבת בין תודעה האלוהית (רי) וכוח החיים (קי), וכפי שרוב המטפלים מעידים, אנרגיית הרייקי הינה אנרגיה חכמה שיודעת לנתב את עצמה אל אותם מקומות בתוכנו הזקוקים להכוונה ולריפוי פיזי, רגשי ומנטלי.  זו היא אנרגיה שיודעת לבצע טיפול ברבדים השונים שלנו הדורשים את הטיפול העצמי מבלי להתחשב או להגיב להכוונה של המטפל.

הרייקי הינה שיטת ריפוי עתיקה אידאלית לצורך עבודה העצמית, והטיפול העצמי נעשה ברבדים אשר דורשים את הטיפול. היות ועצם ההפעלה של האנרגיה בגופינו מייצרת את הטיפול העצמי ובכך את הריפוי, אין כל צורך בעבודה תהליכית. על ידי לימוד ויישום טכניקות פשוטות של טיפול עצמי, תוכלי להיעזר ברייקי כדי להגיע לתובנות וריפוי בזמן קצר,בצורה ממוקדת ויעילה.

שיטת הרייקי תאפשר לך להיות המטפלת של עצמך לפתוח את הרבדים אשר דורשים טיפול בעבורך. מתוך הכרות עם נפשך, עם הקשיים וההעדפות שלך, מתוך התבוננות פנימה –  כדי לצעוד לעבר חיים מאוזנים ובריאים יותר.

אם גם את רוצה ללמוד את שיטת הרייקי וללמוד איך לטפל בעצמך ובסביבה שלך אנו מזמינות אותך באהבה גדולה להתחיל את המסע אל תוך המהות שלך וללמוד איך להפעיל את אנרגיית החיים של הרייקי בכל רובד של חייך ולאפשר לעצמך טיפול וריפוי עצמי.

לפרטים על קורס רייקי היכנסי  או צלצלי אלינו: 054-7701538

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

לא פעם עולות שאלות לגבי מהי המשמעות של התעוררות בלילה בשעה קבועה או לפנות בוקר בשעה כזו או אחרת. אולם האם באמת יש דרך לדעת

לקריאת הפוסט »
X