המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

נשמות אור- סוגי נשמות האור ותפקידן בעידן החדש

כתבות אחרונות

חפשי באתר

נשמות אור

נשמות אור או באנגלית lighitworkers הינן שליחות האור של הבריאה על פני כדור הארץ, שבאו להפיץ ולהשפיעה טוב. 

איך תדעי שאת אחת מהן?  

מה התפקיד שלך כנשמת אור וכיצד את יכולה לממש אותו כראוי ולחוות סיפוק גדול?

כל זאת ועוד, במאמר…

נשמות אור, הן נשמות עתיקות או חדשות שמגיעות לעזור לתהליך ההתעלות של האנושות, אשר מתרחש כעת בעולם כולו. אלו נשמות מיוחדות בעלות יכולות רוחניות גבוהות מאוד עם תפקידי מפתח בתהליכי ההתפתחות שלנו כאנושות.  נשמות אור על פי רוב מרגישות קריאה לעזור ולתת שירות לאנושות, לעשות לטובת האחר ולהשפיע טוב. 

אם עולם הרוח מעניין אותך, אם יש לך משיכה לתוך העולמות הרוחניים, מיסטים או תודעתיים ויש לך רצון להשפיע טוב בעולם הזה סבירות מאוד גבוהה שגם את חלק ממשפחת נשמות האור, lighitworkers שהגיעו לעזור לאנושות, להעלות את התדר ולרפא את החלקים שלנו שדורשים עוד ריפוי. 

כל נשמת אור מביאה איתה אנרגיה שונה, כל אחד בעלת תפקיד שונה, כזה שנועד לקדם בדרכים שונות את הפלנטה. בהתאם לתפקיד הנשמה, זו נולדת לתוך מציאות שעל פי רוב דוחקת אותה לעשות את העבודה הפנימית על מנת לזהות את האיכויות החבויות בשורש נשמתה. עבודה פנימית זו מאפשרת לה  לחקור וללמוד כמו גם לפתח בחיים האלו את המתנות הנפלאות שלה. 

לכן, הרבה מנשמות האור מתמודדות או התמודדו בעברן עם מציאות לא פשוטה שהביא להתעצמותן וגיילוים של אורן. 

ואף חלקן נאלצו לעבור דרך תהליכים של התעוררות מורכבים במיוחד.

אם את רוצה ללמוד על התעוררות רוחניות והשלבים שלה, מצורף לך כאן קישור למאמר המלא על התעוררות רוחנית.

אם את מרגישה שאת חלק ממשפחת האור, כדאי שתדעי כי נשמות אור מגיעות עם תפקידים שונים אלו הן 6 מתוך התפקידים המוכרים ביותר בתוך עולם נשמות האור כולל סימנים שיעזרו לך לזהות האם את חלק ממשפחת זו. 

נשמה מרפא – Healer 

נשמות גבוהות אלו מגיעות אל העולם עם יכולת חיבור גדולה לאחר. על פי רוב אלו נשמות שנולדו למשפחות שדרשו מהם לעשות את ההתאמות על מנת להיות מסוגלים לחוש את הסביבה, אלו נשמות שפיתחו את היכולת לתקשור באמפטיה בגלל נסיבות חיים שחייבו אותם להיות בקשיבות מתמדת לסביבה על מנת לא להיפגע, אלו אנשים בעלי רגישות מאוד מאוד מוגברת.
לנשמות אור הילריות – מרפאות יש ביכולתם את האפשרות לרפא אנשים, בעלי חיים או צמחים – זה נקבע במהלך חייהם וגם יכול להשתנות בהתאם לצורך שעולה מהפלנטה 
אלו נשמות שיכולות ללמוד תחומרי רוח רבים כמו גם תחומי רוח המתקשרים לעולם הטיפול והריפוי כמו תטא הילינג, רייקי, אקסס בארס ועוד. 

נשמת אור רוחנית מתמירה 

אלו נשמות אור שהחושך הופך להיות בעבורם ל"חבר" ולכוח, הן מכירות ויודעות עולם החושך, כאשר אנו מדברות על חושך אנו מדברות על כאב, אלימות, כאוס גדול, אלו נשמות אור מאוד עוצמתיות שבגלל נסיבות חייהן למדו דרך הכאוס להתמיר את האנרגיה לטובת אנרגיה חדשה ומיטיבה יותר, הן יודעות לזכך את האנרגיה ולמצוא את הדרך בתוך המורכביות של החיים. למעשה הן הופכות כל חושך לאור, ממלאות בתקווה ונעזרות בכאבים שהן או אחרים חווים על מנת להפוך אותן לעוצמה איתה ניתן לעבוד. לכך אנו קורת מתמירות חושך לאור

תפקידם של הרבה מהן היא לשבור העברות בין דוריות, של משפחה, אומה ואף מדינות שלמות.
הן נולדות למקומות מורכבים ביותר, בזמנים מורכבים ולומדות לשבור דפוסים שאינם נחוצים יותר בעולמינו לטובת הכנסה של אור גדול. כך הן מהוות להשראה בעבור הסובבים אותן ובעבור החברה. 

נשמות אור – מגדלור או שמרי אור

אלו נשמות שהגיע להעביר אור "לזיכוי הרבים", למעשה אלו אנשי אור שמטרתם היא להעביר כמויות של אור שמתאימות להמונים על מנת לאפשר לכמה שיותר אנשים לקבל תובנות, התפתחות, צמיחה וגדילה אישית ורוחנית. אלו הרבה פעמים פועלים כמנחים, מרצים ונותני השראה, פועלים ברשתות חברתיות וקבוצות גדולות של אנשים ומנסות להעביר את הידע וההשראה שלהם לכמה שיותר אנשים. אלו נשמות שיודעות להחזיק את האור גם ברגעים המורכבים ביותר להוביל ולהדריך את ההמון לעבר השיפור של החברה כולה. 

נשמות מוארות של עובדי האור ומעבירי מסרים 

אלו עובדי אור שיודעים להתחבר לעולמות העליונים ולהעביר מידע לכדור הארץ. את המידע הם יכולים להביא לידי ביטוי על ידי דיבור, כתיבה, ציור או כל דרך שבה הם מצליחים להעביר את המידע שאותו הם מקבלים מהעולמות העליונים, אלו יכולים להביא מידע טכנולוגי ולייצר גם פריצות דרך טכנולוגיה ו"המצאות" ותובנות שיכולות לשנות את העולם. 
עובדי אור אלו על פי רוב תמתחים בתקשור, יכולת התחברות לעליונים, הם מגיעים עם הדרכות רבות איתן ניתנת להם האפשרות להתחבר ולהעביר מידעים. לסוגי נשמות אור אלו מומלץ ללמוד לעבוד עם הכלי של התקשור ולהתפח את יכולת התקשור דרך למידה של קורסים בנושא

מייצרי מציאות ו/או מורי דרך

זהו סוג מעניין מאוד של מורי דרך לאנושות שהגיעו לעבוד ולעבור תהליכים אישיים לטובת היכולת שלהם "להתגבר" על קשיים ובעיות.

הם מאוד מרוכזים בתהליכים האישיים שלהם, בהבנה שכל התפתחות שהם עושים בעצמם הם – בפנימיותם, תהיה מתורגמת למציאות פיזית שונה, למעשה הם מבינים, כי תהליך ההתפתחות שלהם משפיע על כל המציאות כולה. ולכן אלו גם לומדים עם השנים לייצר מציאות בצורה נהדרת. הרבה מהם כל כך עסוקים ב"עצמם" וביצירת מציאות שלא תמיד מובן לחלוטין שהם עובדי אור, אך עם זאת הם מהווים בעבורינו מקור להשראה על הדרך שבהם הם התפתחו.

חושב לזכור,בעיקר במקרים של מייצרי מציאות, כי מה שמניע אנשי אור הוא לא הכסף, הכוח או הסטאטוס, אלה להיטיב עם האנושות ולכן, גם כאשר הם מאוד מתקדמים בסולם ההתפתחות, בהצלחות שלהם הם מאוד ערכיים ופעולים מרצון להיטיב ולכן מהווים דוגמא מאוד נעימה להצלחה והשראה לרבים ועל פי רוב גם מביאים לעלום פתרונות יפייפים שעתידים לשנות לטובה את פני האנושות. 

נשמות הגבוהות של מסנני האור ושומרי השער 

אלו אנשים רוח אשר מבקשים לעבוד עם האנרגיה הכללית של כדור הארץ, חלקם נקראים לעבודה באיזורים גיאוגרפים שונים על מנת לעבוד עם האנרגיה שנשלחה לכדור הארץ או מתקבלת בשערים אלו.

אלו נקראים הרבה פעמים לאזורים שונים, שמקבלים תדרים גדולים, מניסיוני האישי, הרבה מהם בדרך כלל נמשכים לתרבויות שאמאניות עתיקות, אך לא רק הם יכולים להיקרא להיות באזורים של טבע או עיר בהתאם לצורך של הפלנטה באנרגיה שלהם. עצם ההמצאות שלהם באזורים אלו, מאפשר סינון של אנרגיה שלא מיטיבה והכנסה של האנרגיה הנדרשת לפלנטה שלנו, מה שלאחר מכן משפיע על כל העולם שלנו. אנו יכולות ממש לראות איזורים שונים בכדור הארץ שיש בהן התאגדויות של נשמות אור, כמו הוואי, ירושלים, כמו גם מקורות טבע גדולים כמו המדברים הקדושים לתרביות האינדיאניות של ארה"ב או לחלופין שערים אנרגטיים עתיקים כמו סטונאייג, הפירמידות שבמצרים ועוד. הרבה פעמים שערים אנרגטיים אלו הופכים להיות למקום עליה לרגל של רבים לטובת ההתחברות. 

כל נשמות האור אשר מגיעות   אלינו לעלום הזה מגיעות עם ייעוד שונה. אך המשותף הוא היכולת והצורך לעזור לאנושות ולפלנטה להתעלות. 

לכל השנמות העתיקות האלו יש את היכולות לגעת באנשים שונים, בדרכים שונות ולאו דווקא בדרך המסורתית של מפגשים אחד על אחד או פרסום דרך המדיות. 
חשוב לזכור, כי חלק מהתפקיד של עובדי האור / נשמות האור הוא עיקר בעבודה שהוא מבצע על עצמו, הוא לא מחייב עבודה פעילה עם אנשים אחרים, אלה עבודה של התמרה והבאת אור לחייו האישיים, בהבנה כי כאשר הוא מאפשר לעצמו להיות הגרסא הטובה ביותר של עצמו, על ידי העבודה העצמית והאיפשור של העברת האור דרכו זה כשלעצמו מאפשר לאנרגית הבריאה לרדת דרכו לעלום ולהביא לעולם כולו את האור הנדרש לתיקונו. 

וכך בדיוק כפי שלפעמים כל שנדרש היא רק הנוכחות של איש אור כדי להמתמיר את אנרגיה בחדר מלא כאוס מבלי שהוא בכלל צריך לדבר, אנשי האור, מספיקה הנוכחות שלהם בעולם כדי להעלות את התדר של כולנו. 

אם את מרגישה שאת מזדהה עם הקריאה, אם את מרגישה שאת מביא רצון לעזור ולפעול בתהליכי ההתעלות האנושית, ואת רוצה ללמוד ולחקור את נשמתך המוארת, אני מזמינה אותך לתהליך של התעוררות לאור הנשמתי שלך.
יחד תמצאי חזרה את הדרך הביתה, לנשמה שלך וליעוד שלך  לפרטים  על קורס הקרוב להתעוררות רוחנית ליעוד כנסי >>>

 

 

 

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

לא פעם עולות שאלות לגבי מהי המשמעות של התעוררות בלילה בשעה קבועה או לפנות בוקר בשעה כזו או אחרת. אולם האם באמת יש דרך לדעת

לקריאת הפוסט »
X