המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

מה מסמל פרפר מאמר על טוטם הפרפר והשינוי הבלתי נמנע שמוביל ליופי ושמחה

כתבות אחרונות

חפשי באתר

חיות טוטם - מה מסמל פרפר

מאז ומתמיד ראיתי בפרפרים יצור מלא בקסם אין סופי, הצבעוניות שלהם ודרך התעופה שלהם פשוט ממלאה אותי בשמחה- וזהו בדיוק המסר שהם מביאים לחיינו אך לא רק.

מה מסמל הפרפר ואיך הוא מתקשר לשינוי – על טוטם הפרפר

הפרפר הוא אחת החיות שעוברות את השינוי הכי גדול ומשמעותי, כאשר הוא הופך מתולעת קטנה לייצור יפייפה, בעל כנפיים צבעוניות ותעופה עליזה ומלאת חיים.

כאשר הפרפר מופיעה בחיינו עלינו לבדוק היכן אנו חייבות שינוי, לדעת כי השינוי מוביל אותנו לשמחה וקלילות גדולה יותר בתחום המדובר.

עלינו לדעת כי השינוי בחיינו כרגע נחוץ והוא בלתי נמנע, ולאחר תהליך של התכנסות, ממש כמו הזחל שלפרק זמן מתכנס והופך לגולם\טרמיל, אנו נצא שונות לגמרי מצידו השני של התהליך, למרות שהוא נראה מלחיץ.

הפרפר מסמל את השינוי ולכן הוא בא ללמד אותנו איך הכול בעל שינוי בחיים, איך גם ברגעים שנראים לנו פחות נעימים אנו נמצא בצידו השני של התהליך שינוי שמגיע אלינו לטובה, שינוי שמייצר יותר קלילות ושמחה.

פגשתן פרפר בבית או ברחוב? מה זה אומר:

אם הפרפר הגיע לחייכן, יתכן שאתן עומדות בפתחו של השינוי שאתן צריכות לעשות, דעו לכן שהשינוי בלתי נמנע אך גם מבורך. בצידו השני של התהליך מחכה לכן הרבה שמחה ועליזות.

אם נשים לב לתעופת הפרפר, בשונה מציפורים שיכולות לעוף בקו ישר, או לחרקים שגם הם עפים בצורה יחסית ישירה אל עבר המטרה, פרפרים עפים בצורה קצת שונה, מעין קפיצות עדינות ורכות לעבר הכיוון אליו הם מתקדמים.

צורת התעופה של הפרפר מסמלת את עוצמת הקלילות והריקוד, התעופה הכל-כך מיוחדת שלהם שמלמדת אותנו להתקדם בדילוגים שמחים לעבר המטרה שלנו ולהוסיף עוד קלילות, שמחה וריקוד בחיינו.

בעמים רבים באזור אירופה  קישרו את הפרפר עם ממלכת הפיות, בהתאם לצבעים ידעו להגיד איזו ממלכות מעולמות אלה הם מייצגים. מה שמלמד אותנו על הרבדים המלאים בקסם שיש בפרפר.

על כנפיהן של הפרפרים נראה כי יש מעין אבקת פיות, במגע איתם הם מאבדים מצבעם, ולכן לא מומלץ לגעת בפרפרים שמאוד עדינים.

בדרום אמריקה האינדיאנים ראו את טוטם הפרפר כמבשר על שינוי. בהתאם לצבע ידעו מה הוא השינוי שעליהם לעבור.

תקופת הפעילות של הפרפרים היא בעיקר באביב, בזמן הפריחה אנו יכולות לראות בקלות רבה יותר פרפרים מתעופפים במעיין ריקוד בין הפרחים ונהנים מהצוף שלהם. החיבור אל הפריחה ואל הצוף גם הם מלמדים על התחלות חדשות ומלאות מתיקות.

משמעות פרפר בחלום:

יש המון הקבלה בין המשמעות של חיות בתחומים שונים בחיינו, גם במשמעויות המיסטיות, האינדיאניות, הקבליות, וגם בחלומות. דמות הפרפר המשתקפת לנו בחלומות מסמלת שינוי, אבל לא כמו סימבול הנחש בחלום, המדבר על שינוי שמגיע מבחוץ, כמו שינוי פרנסה או הכרת זוגיות, אלא סימבול הפרפר מדבר על שינוי פנימי שהאדם עובר. סימבול הפרפר מדבר על שינויי מחשבה, דפוסי התנהגות ואפילו שינוי בחירות ושינויי חיים.
כמו שהפרפר עובר תהליך של שינוי מתולעת לגולם ומשם לפרפר, כך האדם בתהליכי חייו, עובר שינויים פנימיים שמביאים אותו להתפתחות ולמידה עצמית ולמציאת הייעוד והמימוש הגבוה ביותר שלו.
ובדיוק כמו שהפרפר זקוק למאבק בשינוי על מנת לחזק את כנפיו, כך האדם זקוק לאותם המשברים שהוא חווה בעקבות שינוי דפוסי המחשבה, כדי שהללו יובילו אותו לשלמות עם ההחלטה על השינוי שהוא מבצע בחייו ויעזרו לו להתחזק ולהתמודד עם השינוי.
אם ראית פרפר בחלומך, סימן הוא ששינוי מבורך מגיע אל חייך, סימן שהגיע הזמן להתעורר ולראות את האמת שלך, להוציא את מי ומה שאת החוצה, ליצור שינוי חיובי בחייך לעבר הגשמה ומימוש. זה הזמן להביט בעצמך ולא החוצה, להסתכל על מי שאת ומה שאת חווה בחייך ולצמוח, להסכים לשחרר דפוסים שלא משרתים אותך יותר ואולי אפילו פוגעניים ולמצוא את האושר, השלווה והשמחה שלך בעצמך.

לסיכום מה מסמל הפרפר בחייך:

אם נתקלתן בפרפרים לאחרונה שימו לב לשינוי שאתן צריכות לעבור, השינוי יוביל אתכן לעבר השמחה. כמו כן, התחילו להוסיף יותר קלילות ויופי בחייכן, נסו לחפש את המתיקות שבדברים והתקדמו לעבר המטרות שלכן עם יותר שמחה ועליזות ופחות רצינות.

רפואת הפרפר תוכל ללמד אתכן איך להתקדם בחיים בשמחה, קלילות וריקוד ולהתמקד בצוף והמתיקות.

כמו כן, ממליצה לכן לחקור את משמעות הצבעים שעל הפרפר אותו פגשתן, בהתאם לצבעים שעליו תוכלו לדעת בקלות רבה יותר איזה סוג של אנרגיה עליכן להכניס לחייכן כרגע.

בבלוג שלנו קיימים מאמרים שונים על משמעויות הצבעים והשפעתם.  לחצי למאמר שמסכם את כל השפעת הצבעים

ובנוסף יש לכן מאמר  מעמיק על צבעים אדום, חום וכתום

אם אתן רוצות לבוא וללמוד עוד על הצבעים, מזמינה אתכן לקורס מדהים בהנחייתי לאבחון בצבע- הפרטים כאן

נכתב על ידי יעל ניסים – מרצה רב תחומית, ממציאת שיטת אבחון במנדלת הצבע, יזמית ומקימת המכון ללימודי רוחניות.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

X