המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

תטא הילינג ™ היא שיטה עוצמתית ופשוטה, שנמצאת בשימוש כבר 20 שנה ותופסת תאוצה בכל רחבי העולם. השיטה נוסדה על ידי ויאנה סטייבל אשר ריפאה את עצמה מסרטן באמצעות השיטה.

שיטת תטא הילינג ™ מאפשרת לנו גישה ישירה לתת המודע (ע"י האטת גלי המוח לתדר תטא), מקום בו אנו יכולים לזהות את האמונות שכבר לא משרתות אותנו בחיי היומיום, לשחררם ולשנות אותם, השיטה מאפשרת לנו להתחבר ליכולות הטבעיות שלנו וליצור מציאות חדשה ומטיבה, ריפוי ושינו בחיינו.

מה הם גלי תטא במוח ואיך ניתן להתחבר אליהם?

גלי תטא, איתם אנו עובדים בתטא הילינג ™, הם גלי המוח אשר נמצאים באופן טבעי בכל אחד מאיתנו ופעילים לרוב בשלב הראשון של החלימה, בהיפנוזה או בהרפיה מאוד עמוקה. דרך גלים אלה אנו שולטים באותו חלק בהכרתנו שנמצא בין המודע ללא מודע.
בשיטת תטא הילינג ™ ניתן באמצעות תהליך מדיטטיבי הנלמד בקורס תטא הילינג ™ להוריד את גלי המוח לגלי התטא המדוברים, ובכך למעשה להשיג גישה לתת המודע.

התת מודע הוא מקור לאמונות שורש אשר חוסמות ומונעות מאיתנו להגשים את הדברים אותם אנו רוצים, באמצעות השיטה הנלמדת בתטא הילינג™ אנו יכולים לשנותם בפשטות ובקלות את האמונות ולפתוח את החסימות בכדי להגיע לשפע ואושר הרצוי.

אילו בעיות בריאות ניתן לטיפול על ידי תטא הילינג?

באמצעות תטא הילינג ™ ניתן לרפא בעיות שונות: פיזיות, רגשיות, פסיכולוגיות ומנטליות.

כמו כן, ניתן לזמן לחיים שלנו דברים ולהגשים מציאות טובה יותר, תוך מחיקה ושחרור של האמונות ודפוסי המחשבה שעיכבו אותנו ומנעו מאיתנו להגשים את אותם דברים. כך למעשה אנו מכניסים יותר בחירה חופשית לחיינו.

בנוסף, שיטת תטא הילינג ™ מאפשרת לנו גם להטמיע בתוכנו רגשות ואמונות חיוביות המאפשרים לא רק ריפוי רגשי במידת הצורך, אלא גם מאפשרים תחושת נוחות, שמחה ורווחה בחיינו.
גם המדע מוצא היום יותר ויותר הוכחות לכך ששהייה בגל תטא במוח תורמת להורדת מתח וחרדה, ליצירת הרפיה פיזית ומנטלית, מסייעת בסנכרון שתי אונות המוח, מפחיתה כאב ועוד.

קורס נומרולוגיה
טיפול-הילינג

כיצד מאבחנים מטופל בתטא הילינג ?

האבחון בתטא הילינג ™ מתבצע כאשר המטופל והמטפל יושבים זה מול זה. הטיפול מתחיל בתהליך בירור בו המטפל מוביל את המטופל באמצעות שאלות למציאת אמונת השורש או הדפוס המחשבתי אשר יושב בבסיס הבעיה או האתגר עימו מתמודד המטופל. הסריקה מאפשרת למטפל לקבל אינפורמציה לגבי האתגר, הבעיה הפיזית/ הרגשית/ הפסיכולוגית של המטופל וכן מה השורש של בעיה זו. דבר המאפשר למטפל לסייע למטופל לשחרר את בעיותיו מהשורש בכדי שלא ישובו להתבטא בחייו. לאחר מכן עובר המטפל בשיטת התטא הילינג ™ לסריקה אינטואיטיבית למטופל.

מה ההבדל בין תטא הילינג לשיטות הילינג אנרגטיות אחרות?

שיטת התטא הילינג ™ בשונה משיטות הילינג אחרות בכך שזו מתמקדת בטיפול ישיר של תת המודע/תת ההכרה של המטופל.
המטפל מתחבר באמצעות תהליך מדיטטיבי לתדר התטא המלא באהבה ובאמצעות תפילה ממוקדת מבקש ריפוי/ שינוי אמונות/ הגשמה עבור המטופל.
לאחר הבקשה, מוודא המטפל כי אנרגיות הריפוי המגיעות ישירות מאנרגיית הבריאה עוברות לתוך גופו של המטופל, בניגוד לשיטות טיפול הילינג אחרות, האנרגיות אינם עוברות דרך גופו של המטפל אלה מיועדות רק לריפוי המטופל ובעיותיו.

איך מתבצע טיפול בתטא הילינג?

הטיפול מתחיל בתהליך האבחון עליו דיברנו לפי כן, באבחון המטפל מוביל את המטופל באמצעות שאלות למציאת אמונת השורש או הדפוס המחשבתי אשר יושב בבסיס הבעיה של המטופל. לאחר הגעה לשורש הבעיה, המטפל משתמש בתהליכים אנרגטיים שונים על מנת לשחרר את האמונה שאינה משרתת את המטופל ומחליף אותה באמונה מיטיבה עבורו. הטיפול משלב שיחה וגם עבודה אנרגטית.

בתטא הילינג ™ יש מגוון טכניקות ריפוי עוצמתיות שמאפשרות את השינוי בחיי המטופל. ביניהן: ריפוי עוברי (שליחת אהבה לעובר ברחם אימו), החזרת רסיסי נשמה, שחרור כבלים אנרגטיים בין אנשים, ריפוי נשמה שבורה, תקשור עם המלאכים השומרים של האדם ועוד.

* ניתן לבצע טיפול ב תטא הילינג ™ גם מרחוק ולא צריך קרבה פיזית למטופל, אך כן צריך אפשרות לדבר עימו ולקבל את אישורו לתהליכים המבוצעים.

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

X