המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

מהי העין השלישית ואיך ניתן לפתוח אותה – כולל תרגילים

כתבות אחרונות

חפשי באתר

מהי העין השלישית ולמה דווקא עכשיו אנחנו
צריכים לתרגל את פתיחת העין הזו?

התקופה הנוכחית היא תקופה של התעוררות ומודעות אל הידע הפנימי, אל החיבור לאמת האישית שלנו ובגדול – חיבור אל תודעת הקולקטיב. תודעת הקולקטיב היא כמו גוגל, היא מקום בו אנחנו כולנו מחוברים לרשת אחת של ידע אבל כל אחד בביתו ובחייו אך אין אנו מתחברים אל הידע הזה ברמת היום יום, החיבור המירבי שאנחנו עושים הוא חיבור לאינטואיציה שלנו, שהיא שלוחה של התודעה הקולקטיבית. רובנו לא מפעילים את האינטואיציה (או עושים תרגילים לפתיחת העין השלישית )  לשאלות מבחירה, ולא פועלים ממקום של התנהלות מודעת ושולטת על ניהול האינפורמציה שמגיעה אלינו אלא אנחנו יותר נתונים ל"חסדיהם" של המדריכים שלנו שיעבירו דרכנו מסרים בעזרת החיבור שלהם לעין השלישית שלנו (לא יודעת למה אמרתי/עשיתי את זה…) ואזהרות (משהו לא מרגיש לי נכון לעשות את זה….) והם גם יוצרים צירופי מקרים מעניינים (איזה קטע, חלמתי עלייך בלילה…. יאה בדיוק חשבתי עלייך…) ההדרכות שלנו פועלות דרכנו לשם טובתנו הגבוהה ביותר, זו משימתם הכי חשובה ומשמעותית לחייהם ומאחר ואנחנו "לא מדברים" איתם אז הם מעבירים את ההנחיות, ההתנהלות, ההתערבות שלהם בצורה עקיפה ולפעמים בצורה מעט אגרסיבית (כי אנחנו בעלי נטייה לאי הקשבה, כמו שאמר משה: "נעשה ונשמע") וזה הזמן להתעורר לחיים קצת אחרים, להתעורר להקשבה אל המסרים וההדרכות שלנו (ימים של "נשמע ונעשה"), להתעורר אל מה שאנחנו צריכים לעשות ולהיות בחיינו, זה הזמן להוריד את המחסום בינינו אל ההדרכות שלנו ולהתחיל לנהל שיחות ישירות. (המחסום תמיד מאיתנו אליהם ולא מהם אלינו!!! תמיד!!!)

התקופה הנוכחית באה להעיר אותנו אל הפער בין רמת הגוף והמיינד שלנו אל רמת הנשמה, להסב את תשומת ליבנו לפערים הקיימים בין היותנו ישויות רוחניות, אנרגטיות ומוארות, אל הקיום החומרי והמעשי שלנו, שכל קיומו נסוב סביב עולם החומר.

רוצה ללמוד על פתיחת העין השלישית על פי הקבלה כנסי למאמר הזה

למה חשוב לבצע תרגול של פתיחת העין השלישית כיום?

העין השלישית היא החוט המקשר בינינו לבין ההדרכות שלנו, היא זו שאחראית על העברת המסרים וקבלתם, אבל כמו כל צינור שמעביר דרכו דברים, גם הצינור הזה יכול להיסתם או להיות "מלוכלך" ואז המסרים שעוברים אלינו אינם "נקיים", מדוייקים או אפילו ברורים, תסתכלו על זה כמו הפרעות בקו. מה סותם את המעבר הנקי והטוב הזה דרך העין השלישית? פחדים, חששות, ספקות, חוסר אמונה, אי הקשבה פנימה, מערבולת ריגשית, אגו חזק, מקובעות מחשבתית על דפוסים קבועים, התכנסות לשמירה על הקיים, חוסר רצון לשינוי, החזקה במעמד סובל במקום שינוי, חוסר בהודיה ועוד….

בתקופה הנוכחית אנחנו מתעוררים לעצמנו ולתהליך השינוי שאנחנו עוברים וצריכים לעבור, כל אחד בדרך ובקצב שלו, אבל זה תהליך שנוגע בכולנו, הפתיחה של העין השלישית מאפשרת לנו לעשות את התהליך הזה בצורה הרבה יותר קלה ופשוטה, כי כשהעין השלישית שלנו פתוחה ונקייה אנחנו מקבלים את המסרים בצורה יותר מדוייקת וישירה, כך שאנחנו מבינים בצורה טובה יותר את מה שעלינו לעשות וגם איך!!! ההדרכות שלנו לא זורקות לנו מסרים סתם, הם ממש מכוונים אותנו לפעולות ולתוצאות שאנחנו צריכים וכשאנו מורידים את רמת החסימה ומעלים את ההקשבה אנחנו מקבלים הוראות מדוייקות מאוד וגם נכונות מאוד כדי לעבור את התהליך לדיוק עצמי.

כמה טיפים פתיחת העין השלישית לניקוי ועבודה עם העין השלישית:

  • תזונה נקיה, שינה טובה, מים צלולים – כשאת שומרת על הגוף שלך כמקדש בו שוכנת הנשמה כך את מאפשרת לנשמה שלך מקום בו היא רוצה להיות, לצמוח ולהתחבר אליו, היא מהדהדת אותו ובתוכו כמה שיותר.
  • תדרי 963HZ, 852HZ, 639HZ – כתבי ביוטיוב את המספרים הבאים עם האותיות והתחברי למדיטציות שמשדרות תדרים שמיועדים לניקוי של העין השלישית ופתיחה שלה, עדיפות להקשבה במהלך מדיטציה, הקשיבי לפני שאת מתחילה, תבדקי שאת מרגישה מסונכרנת ושהסאונד לא מציק לך, אם כן החליפי למשהו אחר על אותו תדר, המדיטציה עם הסאונד הנכון מרטיטים את הבלוטה ומסירים ממנה את החסימות והתקיעויות.
  • הקשבה לקול הפנימי – עצם ההקשבה מחזקת את הערוץ, תתחיל בדברים קטנים, בלהקשיב למה שאת "מרגישה/חושבת" ולפעול קצת בכיוון, תתחילי מקטן ולאט לאט הבטחון שלך יגדל בלהקשיב לקול הפנימי ואז גם החיבור יתבהר ועל כן רמת הדיוק שלך במסרים ובהכוונה תעלה בהתאם.

רוצה לקרוא עוד על צ'אקרת העין השלישית ולבצע תרגילים לפתיחת העין השלישית כנסי לכאן

פתיחת העין השלישית זה הזמן לתרגל! את החיבור לרמת הנשמה, זה הזמן לקחת אחריות וליצור את השינוי שאנחנו כל כך מחכים לו, כי זה לא יבוא מבחוץ, זה יבוא מתוכנו, מהקשבה לאמת שלנו, לאהבה שבנו, לחיבור שלנו לכל אחד ואחת ולכל דבר סביבנו, שם ועם החיבור הזה, השינוי הגדול יתרחש!

נכתב על ידי יעל צור.

רוצה לתרגל איתנו את הפתיחה של העין השלישית?
לעבוד חניכה אישית ולהתחיל להנסות בקבלת מסרים?

 
 

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

X