המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

קבלי תרגיל לזימון מציאות! כולל סרטון וכלים מעשיים. בואי לתרגל איתי

כתבות אחרונות

חפשי באתר

לימודי אסטרולוגיה

את המאמר הזה אני כותבת בפתחה של השנה החדשה, כדי לתת טיפ נהדר של זימון מציאות.

אחד הדברים שכדאי לדבר עליהם וחשוב לא פחות מזימון המציאות החדשה,  הוא ניקוי של המציאות הישנה.

הרבה פעמים אנחנו מרגישות שהמציאות שלנו לא מיטיבה איתנו, שזו לא המציאות שאנחנו רוצות עבורינו.אז אנו רוצות לחפש פתרונות למילוי של החסר, אך עם זאת אנו שוכחות תנאי יקומי פשוט, אין חלל נשאר ריק. למעשה החלל שלנו לקבלת זימון הרבה פעמים כבר מלא, מלא בדברים שאין אנו צריכות בחיינו יותר. לרב מדובר בדברים שהיו בחיינו, שאולי פעם היו לנו שימושיים והיום כבר פחות. 

גדלנו, השתננו, הצרכים שלנו שונים מאלו שהיו פעם, אז למה בעצם לשמור דברים ישנים?

בזימון מציאות, לא הרבה מדברים על הצורך בשחרור מציאות, בשחרור של היאחזות בישן, שחרור אותם דברים שלא נחוצים יותר. דברים שפעם היו לנו לטובים והיום פשוט מעכבים את יכולת ההתפתחות שלנו. 

ממש כמו ארון בגדים, אם כל פעם נכניס עוד ועוד בגדים אליו, נמצא את עצמנו באיזשהו שלב ללא מקום להכניס עוד דברים, אז, זה הזמן להתחיל לפנות מקום (גם אם זה קצת) לדברים חדשים להיכנס, לדברים שאנחנו באמת רוצים בחיינו. איך? 

ישנם דרכים רבות לעשות זאת, במאמר הזה אתן לך טיפ מתוך העולם איתו אני עובדת. מאמינה שיהיה לך לעזר:

איך לשחרר את העבר, להיפרד מהישן?

אני אישית מאוד אוהבת לעשות דברים פיזית ולהיעזר בכל מיני חומרים לטובת הירתמות של האנרגיה, במקרה זה אני עובדת עם עלי דפנה. עלי הדפנה פשוטים וקלים להשגה ואפשר למצוא אותם בכל סופרמרקט. 

אז מה צריך:

1. עלה דפנה

2. מצת

3. כלי חסין אש (ניתן גם בסיר פשוט).

4. טוש אדום

נבחר לנו בקפידה עלה אחד שלם ויפה, נכין לנו את הדברים הנוספים אותם אנו צריכות, ניקח לנו כמה רגעים ונחשוב, על  מה אנחנו מוכנות לוותר, מה אנחנו רוצות לשחרר מחיינו, מה אנחנו רוצות להוציא מהארון על מנת לפנות מקום לטובת דברים חדשים שעומדים להיכנס. 

כאן זה הזמן לקחת כמה נשימות ולחשוב, ככל שתהיי יותר ממוקדות ומדוייקות כך למעשה השחרור יהיה ממוקד ויעיל יותר. אישית, אני חושבת על זה כמו הקרבה (בקטע טוב) של משהו ישן שאינו נחוץ. 

את הדבר הזה נחשב ונסכם במילה אחת בלבד! 

את אותה המילה נכתוב על גבי העלה דפנה בעזרת הטוש האדום, לאחר מכן נדליק את הנר ונבעיר את העלה, חשוב שבזמן השחרור של האנרגיה נוודא שאנו מנקות את כל מה שלא צריך, שאנו מרוכזות ועוזרות באמצעות החשיבה שלנו לדברים שאינם נדרשים להתנקות ולצאת מהמערכת שלנו. 

ניתן לחזור על תרגיל הזה ככל שנצטרך ולשחרר כל מה שברצונך לשחרר. 

עם סיום התרגול אנו יכולות לגשת לצד השני של התרגיל- הזימון! 

על זימון מציאות ויצירת מציאות – איך עושים זימון יעיל של מציאות? 

ישנן כמה אפשרויות לביצוע זימון מציאות וגם ליצירת מציאות. מבחינתי אני רואה הבדל גדול מאוד בין השניים, כאשר זימון מציאות עובד כמו "פלסטר" לבעיה בצורה מהירה ורגעית, יצירת מציאות היא עבודה מתמשכת שעושה עבודה עם אנרגיות פנימיות שמשתקפות בחוץ לטובת יצירת מציאות כוללת מיטיבה.

אם את רוצה לקרוא על זימון מציאות ויצירת מציאות וההבדלים ביניהם עם תובנות שירדו מעולמות עליונים לגבי הנושא מזמינה אותך להיכנס למאמר המלא על זימון מציאות ויצירת מציאות כאן>>>

מה צריך לטובת זימון מציאות?

את הזימון הזה אנו עושות במשך 33 ימים. 

בתור התחלה חישבי מה את רוצה לזמן לחייך? איזה דבר? מה הרגשתך כאשר קיום הדבר עתיד להכניס לחייך? תתמקדי בזה. דעי ככל שאת ממוקדת יותר ברגש החיובי שזה מביא איתו, בטוב שעתיד לעשות לך ולבני משפחתך, חבריך, הקרובים שלך, (ז"א לא רק לך אלה לאנשים נוספים) כך הזימון יפעל טוב יותר ומדוייק יותר. 

את התרגיל לזימון מציאות הזה מצאתי ברשת, מודה שהתחלתי לתרגל אותו עם משהו פשוט והוא עבד נהדר! 

הוא עובד על תדרים של המספרים 3,6,9 אותם חקר טסלה ולפי מה שנטען ברשת הוא למעשה מצא בקוד המספרים האלו את קוד סודות היקום. מודה אישית שלא מצליחה להגיע לעומק של ההבנות הללו, ונראה כי כרגע אין אדם שבאמת מצליח את להבין באופן מלא את הגאונות שמאחורי האיש הכל כך מיוחד הזה, אך יכולה להגיד כי זהו תדר עוצמתי ביותר איתו אני עובדת ומייצר תוצאות. אם תרצו לקרוא עוד קצת על חישוב ומשמעות השנה אישית בנומרולוגיה יכולות להינכס כאן>

איך לעשות זימון מדויק לפי מספרי טסלה:

ראשית, הצטיידי במחברת ייעודית וכלי כתיבה.

יש לכתוב בראש העמוד את התאריך ומספר יום התרגול. ז"א אם אני מתחילה היום לדוגמא התאריך 5.9 מספר יום לתרגול יום 1. יום שלמחרת יהיה רשום בראש הדף שלי ה-6.9 יום: 2 וכך הלאה. את התרגיל הזה אנו מבצעים במשך 33 ימים. 

במשך 33 ימים עלינו לכתוב את הזימון שאותו אנחנו רוצות שיתגלם בחיינו לפי בסדר הבא:

ראשית נעבוד בכפולה של 3, לפני כל משפט כיתבי את הספרה התואמת. כאן נכתוב את הדבר אשר אנו רוצות לזמן חיינו. לדוגמא, אם ברצונך לעבוד על זוגיות אז כיתבי:

  1. זוגיות טובה ומאושרת.
  2. זוגיות טובה ומאושרת
  3. זוגיות טובה ומאושרת. 

לאחר מכן אנו נעבוד בכפולות של 6. בכפולה זו ניתן את תודתנו על הדבר אותו אנחנו רוצות לזמן כאילו הוא מתקיים בחיינו ממש. גם כאן חשוב לכתוב לפני המשפט את הספרה. 

  1. תודה על זוגיות טובה ומאושרת 
  2. תודה על זוגיות טובה ומאושרת. 
  3. תודה על זוגיות טובה ומאושרת 
  4. תודה….. 

לבסוף, נכתוב בכפולה של 9 את הדבר עצמו בצורה ברורה כאילו היא מתקיימת כרגע בפועל:

  1. אני נמצאת בזוגיות טובה ומאושרת
  2. אני נמצאת בזוגיות טובה ומאושרת. 
  3. אני נמצאת בזוגיות טובה ומאושרת 
  4. אני …. 

אני יכולה להגיד לכן מניסיון אישי, כי זה עבד לי מעולה! עם דברים פשוטים יותר שאנו בוחרות לזמן אנו נתחיל לראות תוצאות ממש בימים הראשונים לתרגול. עם דברים מורכבים יותר לוקח לזה עוד כמה ימים אבל זה עובד!

כמובן שככל שתעשו את התרגיל הזה עם יותר כוונה, ויותר דמיון, ככל שתרגישו יותר את אשר אתן כותבות זה פשוט יפעל יותר במהירות ולטובה. אישית אני נעזרת בתזכורת כדי לעמוד בכל יום במשימה, את התזכורת שמה לעצמי לשעת המלאכים 11:11 המתאימה לנושא הזימון שלי.

אשמח לשמוע מכן איך זה עבד לכן? האם יש לכן תובנות? אחרי כמה זמן התחלתן לראות תוצאות?

ובינתיים מאחלת לכן שתהיה שנה מלאה בכל הטוב שבעולם. 

ממני באהבה, 

יעל ניסים – אשת רוח, מורה ותלמידה רוחנית, בעלים של המכון ללימודי רוחניות.

אם אתן רוצות לקרוא עוד על מספרי מלאכים יכולות להיכנס למאמר המלא על מספרי מלאכים כאן> או בסרטון הזה:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

X