המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

על זימון מציאות ויצירת מציאות – איך זה באמת עובד ולמה?

כתבות אחרונות

חפשי באתר

אחרי שנים של התעסקות בתחום, הגעתי להבנות מדהימות בנושא זימון מציאות ויצירת מציאות.

יחד עם זאת אני יכולה להגיד, כי אני רואה הבדל גדול מאוד בין השניים, כאשר זימון מציאות עובד כמו "פלסטר" לבעיה בצורה מהירה ורגעית, לעומת יצירת מציאות שהיא עבודה מתמשכת שעושה עבודה עם אנרגיות פנימיות שמשתקפות בחוץ לטובת יצירת מציאות כוללת מייטיבה.

כאשר אחד מגיע מהקליפות והחוסרים, השני מגיע מהרצון הנשמתי וחיבור אלוקי ומלוא הפוטנציאל שלנו. 

כאשר אנחנו עובדות על זימון מציאות, אנחנו למעשה מושכות אנרגיה חיצונית לנו, משנות את הנתיב שלה והופכות אותה לשלנו. איפשהו לא רואה הבדל גדול בין זימון מציאות וכישוף כשלעצמו וכאן חייבים לדעת כי כל מעשה מגיע עם מחיר.  

לעומת זאת, יצירת מציאות אינה עובדת על שינוי חיצוני ועבודה עם אנרגיה חיצונית לי, אלה שינוי פנימי. השינוי הפנימי עוזר לנו להשיג מטרות ארוכות טווח, כן, קצת יותר מורכב לעשות את זה וזה לוקח זמן, אך עם זאת הוא הפתרון האמיתי, כי כאשר אני עובדת על זימון אני למעשה עובדת על ה"קליפות" בלשון הקבלה או על החלק החיצוני לי ולא הפנימי. 

עבודה על החיצוני, משתיקה את הבעיה בצורה רגעית, מעיין "אקמול" נקודתי לחלק שבוער בי כרגע, אך כאשר אני "אכבה" את הכאב ולא אטפל בבעיה שיוצרת את הכאב, לא באמת עבדתי את הנשמה ורצונותיה, וכאן סבירות גבוהה שיהיה בי צורך לשוב ולנסות לזמן דבר חדש על מנת לסגור בור נוסף. 

זימון המציאות יתמקד בעוד כסף, ברכב יפה יותר, בן זוג להתחתן איתו, לשם העברת כאב נקודתי שאני חשה עכשיו פיזית. 

יצירת מציאות, שבה אין צורך לעוד כסף, אין בי צורך לרכב יפה יותר או בן זוג להתחתן איתו, הכאב הפיזי לא יכול להתקיים. ממש כמו ההבדל בין דיאטה זמנית לבין שינוי אורך חיים.

שניהם ישיגו את אותן התוצאות בהתחלה ואולי הדיאטה תעבוד מהר יותר, אך שינוי אורך החיים הוא זה שבאמת יכול לתמוך בחיים שאנחנו באמת רוצים בכללותם ולהיטיב איתנו במשך כל חיינו. 

אני רוצה לזמן מציאות? או ליצור אותה?

יצירת מציאות היא עבודה יומיומית, על הערכים שלך, על המחשבות שלך, על הרגשות שלך, ככה מיום ליום את נהיית מדויקת יותר, חדה יותר, מתחזקת את יכולת השליטה שלך של עצמך – כי את לא יכולה לשלוט באדם או במציאות המתקיימת מולך בדרך, הדבר היחיד שאת יכולה לשלוט עליו הוא עם עצמך, הרגשות שלך, המחשבות שלך, התגובות שלך ומכאן, כאשר את מתמקדת אחרת, חושבת אחרת, מרגישה אחרת, את מגיבה אחרת, מאפשרת למשהו חדש ממרחב האפשרויות הקיימות להיפתח, להיוולד, וכאן המציאות שלך מתחילה להיראות אחרת. 

בחרתי להעלות לתקשור לקבל את הפרספקטיבה הרוחנית של העולמות העליונים על הנושא, וכך היה שהמסר הבא הגיע:

ראי זאת ילדתי, המציאות שלך נבחרת לפי המיקוד שלך, המיקוד שלך בשליטה של המחשבות שלך, המגנט אשר מושך אליו את הדבר הוא רגש, ולבסוף החומר הוא הדרך בה הכול מתגלם. 

אם פועלת את ממקור נשמתך, ומבקשת את ליצור בעולם הזה את אשר נשלחה נשמתך לחוות, אז שהרי את פועלת את מהמקורות הנכונים, כאן את יוצרת את המציאות הנכונה לך.
אך גם כאשר את מזמנת את המציאות, את מביאה חלקים מהישות הפחות מוארת שלך לתוך תהליך יצירת המציאות שלך. שהרי את יוצרת את המציאות על ידי זימון. תהליך הזימון כפי שהגדרת כאן, אינו אלא עוד רובד של תהליך יצירת המציאות, האחד בעל השלכות מהעולמות העליונים והאחר הינו פעולה שמגיע מהעדר האור. 

למעשה העולמות העליונים מדברים על המיקוד שלנו, המיקוד שלנו לטוב או לא. כאשר אנו עושות עבודה נכונה של בריאת מציאות אנחנו למעשה פועלות מהמיקוד בטוב שקיים בנו בחיינו, כאשר אנחנו עובדות לזימון מציאות, אנחנו לא פועלות על הדפוסים שיוצרת את המציאות כפי שמתקיימת כיום וממשיכים עם פלסטרים לזמן עוד ועוד. כאן נוצר תהליך של ריקנות, שבו אנו לומדות כל פעם, כי הזימון שביצענו לא מספק את מילוי הכלי/רצון שלנו. כאן אנחנו גם עומדות מחדש מול הבחירה, האם לזמן מחדש מציאות מתוך המחסור בידע, כי סבירות טובה שזה לא ימלא את הריקנות שמגיעה מתוך התמקדות בחסר ודפוסי חשיבה שכך פועלים, או שאנחנו בוחרות לעשות שינוי ולהתחיל ליצור את המציאות שלנו ממקום של הבנה וחיבור ליש, לאור ולמה שנשלחנו לכאן לעשות. 

עכשיו שאת מודעת לכל זה, רוצה להתחיל לייצר מציאות מייטיבה לעצמך? למאמר המלא כולל סרטון ותרגול מדהים ליצירת מציאות כנסי כאן>

נכתב על ידי יעל ניסים, מורה ותלמידה רוחנית, בעלים של המכון ללימודי רוחניות. רוצה להגיע ללמוד איתי? בואי לבדוק אילו קורסים או סדנאות יש החודש>

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

לא פעם עולות שאלות לגבי מהי המשמעות של התעוררות בלילה בשעה קבועה או לפנות בוקר בשעה כזו או אחרת. אולם האם באמת יש דרך לדעת

לקריאת הפוסט »
X