המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

על צירופי מספרים, מספרי מלאכים ומשמעותם של מספרים עוקבים בחיינו

כתבות אחרונות

חפשי באתר

צירופי מספרים, מספרי מלאכים משמעותכם של מספרים עוקבים

כמה פעמים קרה לך שנתקלת בצירופי מספרים? אולי את מרגישה שיש מספרים שממש עוקבים אחרייך בחיים? מאמר שלם על צירופי מספרים, מספרים זהים בשעון, מספרי מלאכים ומשמעותם של מספרים עוקבים בחיינו

את מסתכלת על השעון ורואה באופן קבוע צירופי מספרים כמו 10:10, 11.11, 12.12, מספרים עוקבים בלוחיות רישוי של רכבים, או צירופי מספרי טלפון, כתובות ,55, 444, 3333 ועוד? יש נטייה למספרים עוקבים לעקוב גם אחרינו, וכאשר אנו מתחילות לראות אותם ולשים לב אליהם אנו מעצימות את החוייה ואלה מתחילים להופיע יותר ויותר בחיינו.

ואם את קוראת את המילים האלה, כנראה שאת כבר מבינה כי לא מדובר בצירוף מקרים, אלה במסר של היקום אליך. היקום שולח לנו מסרים בדרכים שונות ומרובות, מנסה תמיד להשיג אותנו והפעם הוא מגיע בדרך של צירופי מספרים המכונים גם מספרי מלאכים (angel numbers) באנגלית קיים ידע ומאמרים רבים בנושא, ונראה שאנו בארצנו לא מאחרות להגיע ומתחילות להבחין יותר ויותר בצירופי מספרים כאלה ומחפשות אחר המסרים הסמויים שאלה מביאים אל חיינו.

הידעת כי מספרי מלאכים אינם חייבים להיות מספרים עוקבים?

על פי רוב נוטים לחשוב כי מספרי מלאכים הינם רק רצף של מספרים עוקבים, אך לא כך העניין, מספרי מלאכים הינם כפולות של מספרים שפשוט עוקבים אחרינו עם מסר מיוחד, כך מספרי מלאכים יכולים להיות בשעון כמו: 10.10 או 3:33  וברכב 555 או 888 אך גם יכולים להיות לרצף של מספרים כמו 26 שעוקבים אחרינו ועל פניו אינם נראים כמספר מלאכים קלאסי, אך הם עדיין מעבירים מסר, (במקרה של 26 הוא מספר שמלמד על הצלחה בתחום החומרים והכוונה לפרסום ותהילה – מדהים נכון?)

אז אם נושא המספרים העוקבים מעניין אותך או שאת רוצה לדעת עוד על צירופי מספרי והמסר של המלאכים אלייך המאמר הזה הוא עבורך. הגיע הזמן שתדעי כי יש כאן מסר בעבורך!

נתחיל מצירופי המספרים או מספרי המלאכים אותם אנו פוגשות על בסיס קבוע בשעון שלנו – מספרים זהים בשעון: 

10.10 – צירוף מספרים זה מורכב מהמספרים העוקבים 1 ו-0 פעמיים, כאשר ה-0 מגדיל את כוחו של ה-1 הוא מעביר לנו מסר של תחילת דרך מתוך מקום של שלמות וחוזקה, ממקום נקי (כמו ה-0) ומאוזן.

11:11 – מספר מלאכים זה המורכב מהספרה 1 אשר עוצמתה מוכפלת ב-4 או מספר מאסטר 11 במכפלה של  2, זהו צירוף מספרים שמבקש מאיתנו לשים לב למחשבות שלנו, כשאנו חדות וחושבות בצורה נכונה אנו יכולות להביא את כל מה שאנו רוצות אל המציאות. אם נעבוד נכון ובצורה מאוזנת (אחד החסרונות של מאסטר 11 הוא החוסר איזון) נוכל לקיים כל דבר שנרצה על פני האדמה. צירוף זה גם יכול ללמד על התעוררות רוחנית או על הארה שעתידה להגיע בקרוב.

12:12 צירופי מספרים אלה אשר מורכבים ממספרים עוקבים 1 ו-2 כאשר ה-2 חוזר פעמיים ומגביר עוצמתו, זהו מסר ממספרי המלאכים בעבורך לצאת מאיזור הנוחות שלך, להפסיק להקריב את החלומות שלך ולהבין מהי האחריות שלך בעיכובים אותם חווית או את עדיין חווה. הצירוף מבטיח שבקרוב דברים ישתנו וממש בקרוב תוכלי לצאת אל דרך חדשה, זו שאליה את כבר רוצה להתחבר (הספרה 1). את בטוחה בדרכך.

13:13 בצירוף מספרים 13, כאשר המספר 1 מגדיל את כוח ההגנה שלנו, הספרה 3 מלמדת אותנו איך להתרחב וממלאת אותנו בהשראה, שמחה ואופטימיות, המסר שמגיע עם צירוף מספרים זה הוא מסר של אופטימיות וראייה ברורה של החיים דרך השמחה. מספרי המלאכים המיוחדים האלו מבקשים ממך להיות מודעת לאהבה ולאנרגיה החיובית שיש סביבך בכל רגע. ולדעת שגם ההדרכה שלך איתך ועוטפת אותך בכל רגע.

14:14 בצירוף מספרים זה, בזמן שהספרה אחת כאן תופסת את ההיבט של יצירת מציאות (כמו ב11.) הספרה 4 מוסיפה לצירוף זה תדר מאוד מיוחד של עבודה והתמדה, של בניית יסודות יציבים ונכונים. כאן המסר הוא לשים לב למחשבות שלנו ולכך שאנו מתחילות לייצר אותם במציאות הפיזית שלנו. הסיכום של 1+4= 5  ושל 14+14 =28 מה שמלמד שאם נפעל נכון וממקום מאוזן (של ה-1) נוכל לעבוד בשת"פ וליצור שפע בהמשך הדרך.

 15:15 בצירוף מספרים זה, בזמן שהספרה 1 מדברת על יצירת מציאות, הספרה 5 מהדהדת תדר של שינוי ויכולת הסתגלות, השילוב של שניהם יחד מלמדת על מספרי מלאכים שמביאים איתם מסר על שינויים שעתידים להגיע (או מתרחשים כרגע בחיינו) ויביאו איתם הזדמנויות חדשות וטובות מאוד עבורנו. הסיכום של ה-15.15= 30 מלמד על היכולת שלנו גם לדבר ולהסביר את עצמנו בברור ברגע האמת ולהסביר את עצמנו נכון. המסר כאן הוא לנצל הזדמנויות חדשות, ולדעת שהאינסטינקטים הראשוניים שלנו נכונים ושאנו במיטבנו לטובת ניהול מו"מ, ההזדמנויות יהיו לטובתנו.

16:16 במספרי מלאכים אלה, הספרה 1 מדברת על התחלות חדשות, הספרה 6 מהדהדת אנרגיה ביתית וכן מדברת על ענייני רכוש וכסף. המסר של מספרי המלאכים כאן הוא לשים לב למחשבות שלנו, לעשות סדר בבית ולשים על דיוקם את העיניינים הכספיים והכלכליים שלנו. צירוף זה אומר כי אנו לא נמצאות באיזון בחלק הכלכלי ולכן עלינו להתרכז ולאזן אותו וכך גם את עצמנו ואת המחשבות שלנו.

17:17 במספר מלאכים זה, בזמן שה-1 הינו מספר של פעולה והתחלה חדשה הספרה 7 מחפשת ידע, למידה ומחברת לעולם הרוחני. המסר של צירופי מספרים אלו הוא לצאת לדרך חדשה בה אנו ממשות את היעוד הרוחני שלנו, ההדרכה מבקשת מאיתנו להקשיב לקול הפנימי ולאפשר לאינטואיציה שלנו להיות לנו למורות דרך. ההדרכה מוסרת לנו כי ההצלחה, המזל והמימוש של הרצונות שלנו מובטחים לנו.

18:18 כפי ששמת לב עד כה, בצירופי המספרים השונים הספרה 1 מדברת על דרך חדשה וגם יצירת מציאות. הספרה 8 מספרת לנו סיפור של הצלחה חומרית, מתוך כוח פנימי, עצמאות ויוזמה ובשילוב עם הספרה 1 מנהיגות, צירוף מספרים אלו מעודד אותנו כי אנו בדרך הנכונה למימוש הרצונות שלנו, הוא גם מלמד אותנו כי רצוננו מתחיל להתממש בחומר ואנו צריכות ללמוד לראות ולזהות זאת, כאשר נדע להתמקד במה שהצלחנו כבר ליצור ולהבין כי זה חלק מההצלחה המובטחת לנו למשהו גדול יותר עליו אנו עומלות, אנו צריכות לפעול בנחישות ועקשנות (8) על מנת להמשיך וליצור את המציאות שלנו בחומר.

19:19 במספרי מלאכים אלו כאשר הספרה 1 מדברת כאן על התחלה חדשה הספרה 9 מדברת על סיומות, 9 הינו ספרה הכוללת בתוכה את כל הספרות הקודמות ולכן היא גם סיפרה של ידע והדרכה, של הכלה ועבודה למען האנושות. צירוף מספרים זה מלמד אותנו על כך שאנו סוגרות מעגלים אשר פתחנו לפני זמן מה, ומבקשת מאיתנו להתחיל לאסוף את עצמנו ולסגור את השיעורים שהגיעו בתקופה האחרונה כדי שהמעגלים הללו יוכלו להיסגר כראוי. בידיעה כי כל הידע שצברנו ישרת אותנו ואחרים בחיינו. זיכרו כי בכל סוף יש התחלה חדשה.

הידעת כי מספרים עוקבים יכולים לעקוב אחריך עד שהמסר יועבר? רוצה ללמוד עוד על תקשור וקבלת מסרים מהייקום

כנסי לפרטים על קורס תקשור כאן

20:20 בצירוף מספרים זה כאשר האנרגיה של הספרה 0 מתחברת לכוח האלוהי, לעוצמות של הקיום, של ההכול והכלום בו זמנית ומזכיר לנו שמתוך הריק אנו יכולות ליצור כל דבר שאנו רק רוצות, הספרה 2 מסמלת הרמוניה, אינטואיציה ונשיות וגם מסמלת מערכות יחסים. המסר של מספרי המלאכים בצירוף זה הוא להבין כי אנו מחוברות למשהו גדול יותר, עלינו לפעול באיזון, חמלה ושיתוף פעולה עם האחר ולהתחייב לדרך שלנו ולחיבור שלנו. כאשר נדע לנווט את עצמנו דרך האינטואיציה נמצא את החיבור האולטימטיבי אל יכולת היצירה. ונוכל לראות את הדברים המדהימים שמחכים לנו ממש מעבר לפינה.

21:21 מספרים עוקבים אלו מייצרים מעט ניגודיות, כשהספרה 2 המסמלת הרמוניה נשיות ומערכות יחסים, הספרה 1 מסמלת התחלה חדשה, כוח מתפרץ וזיכריות, ממש כמו בשילוב 1212, נראה כי ספרות אלו מייצרות ניגודיות בינהן, אך המסר במספרי מלאכים 21 הוא חיובי. הוא מלמד על הקונפליקט בו אנו מצויות במקום בו הצלחנו לצאת מאזור הנוחות לעבר מימוש החלומות אך נתקענו מעט בדרך, המסר כאן הוא לעצור ולבנות תוכנית פעולה. להיעזר בספרה 1 שלנו כדי להצליח להוציא אל חיינו את אשר אנו רוצות. המחויבות שלנו צריכה להיות כלפי עצמנו ומימוש החלומות שלנו, האנרגיה והיכולת להוציא את זה לפועל כבר כאן, אנו רק צריכות להתחבר אליה.

22:22 כאשר אנו פוגשות במספרים עוקבים של 2 חשוב לזכור את משמעות הספרה 2 המסמלת הרמוניה נשיות ומערכות יחסים אשר חוזרת על עצמה 4 פעמים, מספר זה בדומה למספרי המלאכים 1111 משקף תדר של מאסטר רוחני. המסר של צירוף מספרים קסום זה הוא לשמור על האיזון וההרמוניה בחיינו. לזכור כי כל אשר קורה בחיינו אינו צירוף מקרים אלא הכוונה עבורנו וזו רוצה בטובתנו. חשוב מאוד לזכור כי אהבה הוא אחד הערכים החשובים ביותר בחיינו וללמד לאהוב לא רק את האחר אלא גם את עצמנו, אנו מבורכות על יד ההדרכות והמלאכים.

23:23 בצירופי מספרים 23, הספרה 2 מקושרת למערכות יחסים, הרמוניה ואיזון והספרה 3 מתקשרת לתקשורת ליצירתיות ויכולת ביטוי עצמי. המסר של מספרי מלאכים כאן הוא לתת ביטוי לעצמנו בתוך מערכות היחסים שלנו. להביא את עצמנו בצורה ברורה אך גם הרמונית ונעימה. כאשר נשדר את מה שאנו רוצות אל העולם נוכל גם למצוא דרכים ורעיונות חדשים להביא את הרצונות שלנו אל הקיים. מסר נוסף הוא כי לתפילות שלנו כוח גדול וכאשר הן נעשות ממקום הרמוני ושליו הן נשמעות בעולמות המלאכים ועולמות עליונים יותר.

כך כל צירופי המספרים הללו הם מספרי מלאכים, מספרים שבאים להעביר לך מסר. להראות לך דרך, ללמד אותך ולתת לך יד בדרך. אך לא רק, אנו יכולות גם לעשות עבודה של ממש בזמנים האלה ובכך לעשות שימוש בשערים אנרגטיים קטנים שנפתחים על בסיס קבוע בכדי לכייל את עצמנו ולסנכרן את עצמנו.

אישית, מחוברת מאוד לצירופי המספרים ומספרי המלאכים ועובדת עם האנרגיה שלהם על בסיס קבוע, בכל יום מכוונת שעון לשעות עם מספרים עוקבים על מנת לעשות עבודה אנרגטית. וכך לדוגמא  בשעה עם צירוף המספרים 1- 11.11 אני  עושה תרגיל להתפקסות המחשבות  לטובת בריאת המציאות וכך גם מנחה את הצוות שנמצא לצידי לקחת דק' אחת של הפסקה באותו הרגע ממש ולפקס את המחשבות וכך גם מפעילה שעון בצרוף מספרים 2- זאת אומרת במספרים עוקבים 22.22 בשעון ובשעת המלאכים הזו אני עובדת על הזוגיות והחיבור שלי אל מערכות היחסים החשובות לי בחיי.

במאמר הבא אפרט יותר על מספרים עוקבים כגון 111 ,888888, 999 על משמעותם. ביינתיים קחי לך במתנה פירושי מספרים שסביר שאת פוגשת מידי יום:


ואם את רוצה לבוא ללמוד איתי איך לתקשר עם המלאכים, להבין ולקבל את מלאו המסר אשר מהעבירים אליך. מוזמנת לסדנא בת 2 מפגשים! מדהימה! לפרטים צלצלי 054-7701538

אם יש לכן מספרים שעוקבים אחריכן, או צירופי מלאכים שאתן רוצות לקבל עליהם מענה, כתבו כאן ואני אנסה להשיב לכולם.

זכרו, צירופי מספרים כאשר הם חוזרים על עצמם בחיינו הם באים להעביר לנו מסר, מסר מהמלאכים או ההדרכה שלנו, לכן לא סתם שמם הוא מספרי מלאכים 🙂 וכל סוג של צירוף מספרים יכול להיות למסר שונה עבורך.

נכתב על ידי יעל ניסים מורה לקורס תקשור עם מלאכים ורוחניות גבוהה ומנהלת המכון ללימודי רוחניות

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

X