המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

על העברה בין דורית וקארמה- איך תזהי שאת משחזרת דפוסי התנהגות שליליים?

כתבות אחרונות

חפשי באתר

האם את מרגישה שחלק מהגורל שלך נחרץ מעצם הולדתך למשפחה אליה נולדת? שהרי ברור לך שאם היית נולדת למשפחה אחרת, מזלך היה שונה לחלוטין. כן, חלק ממי שאת נקבע על ידי ההורים שלך והמורשת ממנה את מגיעה.

במאמר הזה אדבר על העברה בין דורית, איך היא עובדת, וגם(!) אתן לך מספר טיפים שיעזרו לך לזהות, היכן היא מתקיימת בחייך. 

העברה בין דורית, פועלת ממש כמו גנטיקה. כאשר היא עוברת ב-DNA הרוחני שמגיע עם דפוסים, צורות חשיבה, צורות הנהגות ופעולות שמייצרות קארמה בין הדורות. חוזקות, עוצמות, חלק מן היכולות והידע, עוברים בירושה אלינו דרך המשפחה כך גם דפוסים שליליים וקארמה שלילית. בעיות של קארמה שלילית שעוברת בהעברה בין דורית יכולות לבוא לידי ביטוי במערכות יחסים זוגיות, ומערכות יחסים עם הילדים, עניינים כלכליים, בעיות שחוזרות ונשנות בכל המשפחה ועוד. 

דוגמאות לקארמה בהעברה בין דורית יכולות להיות, דורות של גירושין במשפחה, או דורות של מערכות יחסים רעילות, אלו יכולות להיות בעיות עם הנשים (הצד הנקבי) במשפחה, בעיות עם כסף ועוד. קארמה אשר מועברת בהעברה בין דורית אינה מחייבת את כל בני הבית, היא יכולה לעבור רק לאחד מהם, היא יכולה גם לדלג דור ולעבור מהסבים הישר לנכדים.
לא תמיד נצליח לזהות את הקארמה שעוברת בהעברה בין דורית, אך חשוב שנהיה במודעות לכך שחלק מההתנהגות שלנו, הדפוסים שלנו ודרך ההתבוננות שלנו, על היבטים רבים בחיינו, נקבעים מראש על ידי המורשת/משפחה ממנו אנו מגיעים.

כן, אולי זה לא נעים לדעת שחלק ממי שאנחנו נקבע מראש על ידי העברה בין דורית, שאגב יכולה להגיע מדורי דורות אחורה, אך לאחר ההבנה שאין אנו יכולים לעשות דבר כדי לשנות זאת כעת, עלינו להתחיל להבין וללמוד מה אנו יכולים לעשות כדי לשבור את השרשרת של ההעברה, על מנת להפסיק מלהעביר את הקארמה הזו לדורות הבאים להגיעה. 

רוצה לדעת האם יש עליך קארמה רעה- קבלי מאמר על 5 סימנים לזיהוי קארמה

זוכרת את הרגע המכונן בזמן יעוץ בקליניקה, שבו הבנתי כיצד אישה בוגרת חווה סבל גדול מאוד, במערכת היחסים שלה עם אמה ועם הבת שלה, סבל אשר מגיע מהעברה הבין דורית של דיכאון אחרי לידה.
ראיתי בברור את הכאב של אותה האישה, שאז הייתה רק בת 4 ולקחה על עצמה את הנדר הזה (קארמה) שלא ביודעין, מה שהקשה על מערכת היחסים שלה עם ביתה וכמובן עם אמה. 

אז הבנתי כמה עוצמה יש בהעברה בין דורית, כמה חלק גדול מהקושי שלנו בחיים עובר אלינו בתורשה, וכמה חשוב שאנו נעשה את העבודה על אותן העברות כדי שנוכל לשבור את השרשרת לדורי דורות קדימה, כדי שהילדים שלנו לא יצטרכו. 

אז מה עושים כדי לשנות קארמה שמגיעה אלינו בהעברה בין דורית? דבר ראשון חשוב לזהות אותה. בשביל זה הכנסתי לך כמה סימני דרך שיעזרו לך להבין האם את נמצאת על גלגל שכזה.

סימנים לקארמה בהעברה בין דורית:
  1. את מרגישה שיש משהו במשפחה שאין לכם מזל איתו?
  2. את אומרת לעצמך הרבה אני בדיוק כמו אמא/אבא שלי?
  3. את אומרת לעצמך אני אף פעם לא אצליח להיות כמו אמא/אבא?
  4. את מוצאת את עצמך אומרת משפטים ששמעת בבית ובילדות?
  5. את מנסה להימנע מלעשות טעויות שההורים שלך עשו איתך?
  6. את מתאמצת להיות "ההפך" מההורים?
  7. את מנסה לתת לילדים את כל מה שלא היה לך?
  8. את מוצאת דפוסים דומים במערכת יחסים שלך לדפוסים של ההורים או סבים?
  9. מערכת היחסים עם ההורים שלך לא טובה?
  10. את רואה דברים חוזרים בכל המשפחה? 
  11. יש לך הגדרות כלליות לכל בני המשפחה. לדוגמא- "המשפחה שלי היא משפחה מכובדת"  "המשפחה שלי מפוזרת בכל העולם" 
אז מה למדנו על העברה בין דורית?

כולנו מקבלות דפוסים על ידי העברה בין דורית! חלקם מיטיבים איתנו ומקצרים לנו את הדרך, וחלקם נועדו כדי שנוכל לשנות אותם להיטיב עם עצמנו והדורות הבאים להגיע. במודעות הנכונה, יש לנו את הזדמנות לשבור קארמה של דורות! יש לנו את היכולת ללמוד מהטעויות של דורות אחורה ולהשתפר, ויש לנו גם אחריות כלפי הדורות הבאים להגיע להיות הגרסה שמעבירה עוצמות ואור וכמה שפחות קארמה. 

וכמו שאני תמיד אומרת, בואו נשתפר ונשאיר כאן טוב יותר כדי לדורות הבאים תהיה תשתית טובה יותר כדי להמשיך ולהתעלות. 

נכתב באהבה והכרת תודה – 

יעל ניסים – מורה ותלמידה רוחנית מייסדת המכון ללימודי רוחנית. 

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

לא פעם עולות שאלות לגבי מהי המשמעות של התעוררות בלילה בשעה קבועה או לפנות בוקר בשעה כזו או אחרת. אולם האם באמת יש דרך לדעת

לקריאת הפוסט »
X