המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

5 סימנים לזהות שאת על גלגל הקארמה הרעה – וטיפ לייצירת קארמה טובה!

כתבות אחרונות

חפשי באתר

האם יתכן שעלית על מסלול לקארמה רעה? – איך לזהות שאת על גלגל הקארמה 

מכירה את זה שאת מתחילה משהו בהתלהבות גדולה, בשמחה ואפילו באופוריה, זוגיות חדשה, עבודה חדשה, התחלה חדשה וטובה יותר. "הפעם זה יהיה אחרת!" את אומרת לעצמך ואז עוברים להם הימים, עוברים להם החודשים ואת מרגישה לאט לאט שאת מדרדרת לעבר אותו המקום שכבר היית בו. שוב חוזרים אותם הדפוסים, שוב חוזרות אותן הנקודות הכואבות ואת לא מבינה איך שוב נקלעת לאותו המקום שכבר מצאת את עצמך בו בעבר. 

ברוכה הבא לגלגל הקארמה.

מה שהרבה לא יודעות הוא כי הקארמה מעגלית ומתחילה בדרך כלל בדיוק בתחושות האלו וממשיכה לעבר אותם המקומות הידועים. במאמר הזה אני רוצה לשפוך קצת אור על נושא הקארמה ולתת לך טיפ נהדר לעבודה על הקארמה שלך. 

למאמר המלא על קארמה רעה וקארמה טובה כולל טיפים כנסי>

לפני שאני מתחילה לדבר על מעגל הקארמה וכמה נקודות שיאפשרו לך להבין מתי את עולה על הגלגל זה, בואי נדבר לכמה רגעים על קארמה, קארמה פירוש, מאיפה היא באה, האם ניתן לשנות אותה ואיך אפשר לזהות אותה:

 

מה היא קארמה ואיך היא פועלת? קארמה פירוש: 

פירוש המילה קארמה מגיעה מסנסקריט (הודית עתיקה) ומשמעה "פעולה" או "מעשה", היא מעידה על תהליך שאנו עוברות בחיינו, תהליך של סיבה ותוצאה, הבחירות שאנו עושות בחיינו מובילות אותנו לתוצאות והשלכות קדימה. אם כך, הקארמה איננה רעה או טובה היא רק תוצאה של המעשים, רגשות ומחשבות שלנו. 

 

מאיפה יכולה להגיע הקארמה בחיינו?

ההסברים כאן מעט יותר מורכבים, היות והקארמה יכולה להגיע ממספר גורמים, בין אם קארמה שאנו יוצרים בעצמנו בחיים האלו -על פי הגישות הבודהיסטיות, רצון ואגו, והגישות הקבליות, יצר הרע, היא יכולה גם להגיע מקארמה שהנשמה ביקשה לקחת על עצמה בחיים האלו. יש המאמינים כי הנשמה בוחרת לאיזו משפחה היא תיוולד ובכך היא גם בוחרת בקארמה שושלתית, ישנה קארמה שמגיע מגלגולים נוספים שהנשמה עברה. כלומר הסיבות לקארמה יכולים להיות מגוונות.

 

תיקון קארמה איך והאם ניתן לעשות? 

התשובה לכך היא בהחלט כן! תיקון קארמה ניתן לעשות על ידי הבנה של הגלגל, של הדפוס עליו עולים והמקורות ממנו זה מגיע. כאשר יש את ההבנה ניתן להכניס חווית תיקון לקארמה שלנו, לשנות את מה שהנשמה התחילה להגשים ואת התוצאות בשטח. 

היות והקארמה מגיע מעולמות הרוח, בהם אין זמן או מרחב, ויורדת לעולם החומר בו היא כפופה למגבלות הזמן והמרחב שאינם קיימים בעולמות עליונים, הדבר מאפשר לנו לעצור את הקארמה עוד לפני שהיא מגיעה לכדי מימוש (שלילי) בחומר, גם אם כבר עלינו על גלגל הקארמה. 

כאן אנו מפעילות את היכולות הרוחנית ועל ידי תיקון חד פעמי של הקארמה כאן בעולמנו, אנו למעשה גם עוצרות גלגל של קארמה במישור האנרגטי וזה מונע מהקארמה להמשיך ולהתקיים בכל זמן חלל או מרחב ולזה אני קוראת תיקון בין דורי על ידי תיקון ושינוי הקארמה הקיימת. 

בואי נוריד את זה רגע לפשט בדוגמא:

אישה ששנים הייתה בבעיית משקל, התחילה טיפול עצמי והתחילה לעבור תהליך להערכה ואהבה עצמית. במקביל היא שינתה את דפוסי החשיבה שלה, את ההתנהגות שלה, את התזונה שלה והיא כבר איננה זוכרת בכלל מה זה להיות במקום של שינאה והרס עצמי. היום היא אישה אחרת. היא תיקנה את גלגל הקארמה הקודם ונמצאת כעת על גלגל קארמה שונה לחלוטין. 

כאשר אנו עושות שינוי אישי בעצמנו, כזה שמשנה את התגובות שלנו עד כדי כך שבכלל שכחנו איך זה להיות במצב הקודם שלנו – אז ביצענו שינוי קארמה. שינוי קארמה צריך להתחיל מבפנים, מהבנה של הדבר, מהבנה של מקורות הקארמה ואבחון מעמיק של הדבר ומכאן שינוי תפיסות עולם לגבי הנושא, על פי רוב נדרשת עזרה חיצונית על מנת לאפשר התבוננות שונה ומלאה באור חדש על המצב. לפעמים מספיקה התבוננות חדשה על החיים כדי להתחיל לשנות את הדבר שכל כך מורכב לנו ומקשה עלינו.



אז קבלי ממני 5 סימנים לכך שעלית על גלגל הקארמה:

  1. את מתחילה משהו באנרגיות מאוד גבוהות אופוריה ושמחה מאוד גדולה על ההתחלה החדשה. 
  2. יש לך תחושה שללא הדבר אין לך זכות קיום.
  3. את חושבת ובטוחה שככה צריך להיות ואין דרך אחרת לפעול. 
  4. את מרגישה שאת מתחילה לחזור לאותם המקומות המוכרים והידועים. 
  5. רגשות שליליים מתחילים להציף אותך בהקשר של הדבר. 

 

טיפ לעבודה על הקארמה שלך:

ועכשיו לטיפ ששווה זהב בנושא הקארמה. אני יודעת שאולי הגישה שלי שונה, אך אם תבחרי ליישם את הטיפ, הוא ישנה את הקארמה שלך! 

אז מה לעשות? למצוא לעצמך אדם שאת לא אוהבת, אחד כזה שלוחץ לך על כל הכפתורים ולהתחיל להיעזר בו כדי לשנות את התגובות שלך. נסי להגיע למצב שאת מסוגלת לשהות בסביבתו מבלי להתעצבן, להיעלב, להיפגע או להגיב, להגיע למצב שאת יכולה אפילו ליהנות מהשהות עם אותו האדם. אז תדעי כי שינית את הקארמה שלך! 

נכתב על ידי יעל נסים, יועצת רוחנית, מורה ותלמידה רוחנית מוערכת מייסדת המכון ללימודי רוחניות 

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

X