המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

ריקול הילינג – החופש הטבעי שבריפוי

כתבות אחרונות

חפשי באתר

מה הוא ריקול הילינג

ריקול הילינג – מנגנון הריפוי הטבעי של האדם

הזאבה בטבע הפראי מזהה איום על גוריה הקטנטנים ומיד מגדילה ומרחיבה את עטיניה כדיי לייצר יותר חלב כדי לחזק את גוריה.. ברגע שהאיום "יוסר" תקטין בחזרה את עטיניה לנורמה… אצלנו זה נקרא – סרטן השד.

תורת הטיפול  ריקול הילינג  "RECALL HEALING" מציגה באופן אחר את המונח "מחלה" ו- "התנהגויות הגוף", ריקול הילינג מאמין כי מהמקום בו קונפליקטים רגשיים וביולוגיים אשר חווה האדם במהלך חייו, ו/או מבטן הריון אמו, ו/או משושלת המשפחה שלו ואשר אינם נפתרים ונשארים "עצורים אנרגטית ורגשית" בגוף האדם, נוצרים תגובה הנקראת בלשון הרוב "מחלה". למעשה על פי הריקול הילינג אין דבר כזה מחלה, ומה שאנו רואים זה למעשה ביטוי של הגוף בניסיון לתקן את שקרה על ידי שימוש במנגנון הריפוי הטבעי והאוטומטי שבגוף האדם.

אנו בנויים מגוף, מוח אוטומטי הישרדותי, ונפש – רוח. כאשר הקונפליקט – הרגש מתחיל "ללחוץ" המוח האוטומטי מזהה זאת כחולשה, כאיום, כבעיה שיש לטפלה מיד – הרי תפקידו של המוח ההישרדותי – המשך חיים בכל מחיר. זיהוי זה של המוח האוטומטי יוצר "בלבול" – טעות "במערכת ההפעלה" שלנו, כי זה שולח מיד "כוחות" לאזור (לאיבר) החלש כדי לחזקו מהמקום בו המוח האוטומטי חושש לפגיעה באיבר פיזית, אך המקור הוא בכלל רגש… קונפליקט רגשי…כך נוצר מצב בו נשלחים "תאים" לחיזוק האיבר – סרטן לדוגמא, תאי שומן – הגנה (השמנה ועודף משקל)… לכל קונפליקט רגשי האיבר הקשור לו, בו נראה את התופעה הפתולוגית –על ידי האבחון בריקול הילינג.

רוצה לדעת מה זה תטא הילינג? היכנסי

חזרה לבסיס הטבעי עם ריקול הילינג

אם נחזור לבסיס האדם שייך לביולוגיה לטבע, ועלינו לחזור וללמוד משם את שמשפיע וקורה לנו. לדוגמא: כאשר גור הדב הולך לאיבוד מאמו בטבע, הוא נעמד על שתיי רגליו ומרחיב את גופו ככל שיכול כדיי שאמו תראה אותו, כך גם לפי הריקול הילינג כשלאדם קונפליקט של "לא רואים אותי" (אבחון אחד מרבים להשמנה/עודף משקל).. המוח האוטומטי מזהה "איום" והדבר המידי והברור לו לעשות הוא – תאי שומן והגדלת נפח וגודל הגוף, כדי "להראות".

המטפל בשיטת ריקול הילינג מתחיל לגשש "כבלש" ולשאול שאלות את המטופל. יש תורת עבודה פשוטה ומדויקת בה מתחילים לבדוק את "ציר הזמן" את ההיסטוריה של המטופל. המטרה היא להגיע לשורש הקונפליקט, למקום בו הקונפליקט נולד כ- "טראומה", "דרמה" אירוע קשה וכ"ו בחיי המטופל. הרעיון המרכזי הוא להביא את המטופל "לתצפית" על שורש הקונפליקט ובכך לשחררו. ריקול הילינג ומטרתה היא להחזיר לאדם את השליטה על גופו. המטפל לא עושה קסמים (למרות שיש החושבים שכן) אלא מלמד את האדם בחזרה על ואת מנגנון הריפוי הטבעי שבו, לימוד הוא עיקר העבודה. למקרים בהם שורש הקונפליקט נמצא בתהליך ההיריון או העיבור של האם או לפני כן בשושלת המשפחה יש תהליך המשך לטיפול הבסיסי, המטפל עובד עם התודעה הגבוהה עם הנפש והרוח תוך שהוא "עוקף" את המוח האוטומטי "המבולבל".

איתן שמואל יועד – מייעץ ומרפא באמצעות ריקול הילינג ,נומרולוגיה קבלית, ע"ב שמות, סוד האותיות, קלפי טארוט.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

לא פעם עולות שאלות לגבי מהי המשמעות של התעוררות בלילה בשעה קבועה או לפנות בוקר בשעה כזו או אחרת. אולם האם באמת יש דרך לדעת

לקריאת הפוסט »
X