המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

שילוב רוחניות מעשית בחיי היום יום על פי שיטת התטא הילינג

כתבות אחרונות

חפשי באתר

רוחניות מעשית על פי תטא הילינג

שילוב רוחניות מעשית בחיי היום יום על פי שיטת התטא הילינג

תטא הילינג היא טכניקה מופלאה שעובדת על שינוי דפוסי חשיבה בתת המודע שלנו, ומעבר להיותה שיטה לצורכי טיפול היא גם מאפשרת שינוי אישי ונותנת כלים נהדרים שניתן לשלבם בחיי היום יום.

השיטה מאוד מחוברת לרוחניות ואכן מלווה בכלים רוחניים גבוהים אבל היא גם מאוד מעשית ופרקטית כך שהיא ממש מעניקה תוצאות בשטח לכל אחת.

כל טכניקה שאנו לומדות במהלך קורס התטא הילינג משפיעה על חיי היום יום שלנו. בעזרת השיטה יש לנו את היכולת לבדוק אמונות מגבילות שיש לנו ואם אנחנו מגלות שאותה אמונה מפעילה אותנו אז אנו מוחקות או מבטלות אותה בעזרת הכלים של התטא הילינג. ממש כמו בלחיצת כפתור כשלאחריה אנו גם מבצעות שמירת נתונים. בדיוק כמו עבודה על מחשב.

כך שהמוח הוא המחשב (חומר) והחישובים שנעשים בו הם כמו תהליכי החשיבה וקבלת ההחלטות בחיינו. גם המוח וגם המחשב חושבים ומקבלים מידע מהסביבה ומעבדים אותו.

על ידי הכלים ששיטת התטא הילינג נותנת לנו, אפשר להטמיע רגשות שלא הכרנו קודם ואנו יכולות גם לבטל רגשות שלא משרתות אותנו יותר. למשל  רגש ה"כעס" (גם לכעס יש מטרה ולכן נדאג שכל מה שטוב הנובע מתוך הכעס ישאר מבלי הכעס עצמו)

אדם שכל חייו גדל בבית שכועסים בו, וכל דבר היה בטון כועס, רוב הסיכויים שיש לו מגנוט לרגש כעס, מה שאומר שאם לא יקבל את המנה היומית שלו הוא ירגיש משהו חסר בחייו.

כשאנו פועלות דרך הכלים של שיטת התטא הילינג ומשלבות אותם בצורה רוחניות ומעשית בחיי היום יום שלנו, נוכל לטפל בצורך לכעס כך שהצורך יתקיים אבל לא יפעיל אותנו יותר, ולא כל דבר יתפתח לכעס.

הרי כל דבר אנויכולות להבין כך או אחרת, הכל תלוי באריגרים שלהו ובדרך התגובה שלנו (מחשב כבר אמרנו).

דרך השיטת התטא אנו לומדות לקבל את הפרספקטיבה הגבוהה, להטמיע  אותה ובכך לשלב אותה בצורה רוחניות ומעשית בחיי היום יום שלנו.

זה מרגיש כמו להיות עם שרביט קסמים המאפשר לתקן ולרפא כל דבר לטובתכן הגבוהה ביותר. ובכך להיות המרפאות של עצמכן ולחיות חיים מלאים ברוחניות מעשית.

כמובן תטא הילינג הינו גם ובנוסף לכך כלי טיפולי למטפלים אשר מאפשרת לרפא בעיות בריאותיות, כאב, חולי, זוגיות, הרמוניה, ייעוד, שפע  והשמיים הם הגבול.

דרך השיטה אנו מגלות מה אנו רוצות, מה מפעיל אותנו ומשם להגיע לאמונה בתת מודע שלנו אשר מייצרת את הדפוסים שלנו, להבין מה שירת אותי ומה כל המעלות הטובות שהוא יצר בחיי, תת המודע שלנו דואג ושומר עלינו וכל אמונה שלא תהיה היא רק מצורך בהגנה מלאה על חיינו.

כך שאנו משאירים את כל המעלות הטובות שנגיע אליהם ללא האמונה החוסמת/מעכבת בחיינו.

הידע הוא עצום.

הידע הקדום הזה שרק מזכיר לנו כמה עוצמה יש בנו.

לדעת מה אנחנו היום ומה אנחנו עתידים להיות.

השיטה הזו סחפה אחריה מיליונים בעולם ועשרות אלפים בארץ – ללא הבדל מין ודת .

מעדויות שנאספו נמצא כי אנשים שחוו את השיטה כמטפלים מדווחים מה היו לפני ומה אחרי :

* לפני: עצבניים, חולים, לא מאושרים, אף לא אוהבים

* אחרי: אדיבים, שלווים, מאושרים, אהובים .

זה המקום והדרך שלכן להחזיר את השליטה לחייכן, ליצור שינוי ולהיות באהבה והרמוניה

רוצה ללמוד את השיטה? להחזיר את השליטה לחייך וליצור לעצמך חיים של אהבה והרמוניה? הכנסי לעמוד קורס תטא הילינג במרכז כאן

נכתב על ידי מלי קליש – מורה ומטפלת בתטא הילינג במכון ללימודי רוחניות

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

X