המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

מהתת מודע למודע, הסרת אמונות חוסמות ויצירת ריפוי על פי שיטת התטא הילינג

כתבות אחרונות

חפשי באתר

פתיחת התת מודע בתטא הילינג

מה זה תטא הילינג?  תטא הילינג היא שיטה המאפשרת לך גישה ישירה ופשוטה אל תת המודע שלך. 88% מהווייתנו הוא תת מודע ורק 12% מהווייתנו הוא מודע. למעשה אנחנו יותר לא מודעות למה שקורה בתוכנו מאשר מודעות.

אם כך איך ניתן לשנות דברים אם אדם לא יודע מה גורם הבעיה?

אז זהו שבעזרת תטא הילינג נפתחת לנו דלת הקסמים אל תוך המרתף שלנו (שזה תת המודע ) ולעשות שם סדר.

הכניסה לתת המודע מאפשרת למטפלת לגלות מה יצר את המחלה מלכתחילה. המטפלת מוצאת את שורש המחלה. שורש המחלה מוגדר בתטא הילינג כ– האמונות והנחות היסוד של האדם, והרגשות השלילים שאינם משרתים אותו.

לאחר גילוי וזיהוי האמונות והרגשות שיצרו את המחלה הפיזית או הרגשית, המטפלת שולפת מתת המודע של האדם את אותם אמונות ורגשות שאינם משרתים אותו. ובמקביל מכניסה את האמונות והרגשות שהמטופלת זקוקה להם על מנת להתרפא.  הריפוי הוא מעמיק ובדרך מתקיים משום שהמטפלת נוגעת בשורש הבעיה. הבעיה נפתרת ואינה חוזרת.

איך מתבצע הריפוי בשיטת התטא הילינג?

בעזרת תרגול מדיטציה מיוחדת של השיטה, מתאפשר למטפלת להתחבר לאנרגיה הבריאה. המדיטציה מפעילה את גלי התטא במוח מה שמאפשר חיבור מיידי של המטפלת אל אנרגית הבריאה. למעשה הטיפול מתבצע כאשר המטפלת נמצאת בתהליך מדטיטיבי. במצב זה המטפלת מבצעת תהליך "תשאול  או "דיגינג" בשפת התטא הילינג בו היא מוצאת את המקור של הבעיה. התהליך הוא מאוד מדויק משום שלמעשה המטפל מהווה צינור להעברת הריפוי דרך הבורא. למעשה הבורא מטפל במטופל דרך המטפלת.

הריפוי הוא מיידי ומהיר כי רק הבורא יכול להיות כל כך מדויק ורק הבורא יכול לרפא בין רגע.

איך יודעים שהאמונה בכלל קיימת במטופל?

ישנה בדיקת שריר שנלקחה מתחום הקינסיולוגיה. בבדיקת שריר אנחנו מוודאים את קיומם של אמונות או רגשות. ולאחר הוצאה או הכנסה של אמונה אנחנו בודקות אם אכן התהליך התבצע ואם אכן האמונה הוטמעה בתת המודע של המטופל.

במה אפשר לטפל בתטא הילינג?

תטא הילינג מאפשר לרפא מחלות פיזיות, בעיות רגשיות, שיפור מערכות יחסים, הגשמה של שפע, זוגיות וכל דבר בו אנחנו מעוניינים ליצור בתוך חיינו.

דוגמא לטיפול בתטא הילינג

אישה בשם סיגל (שם בדוי) הגיעה אלי לטיפול בגלל מחלת הפיברומיאלגיה ממנה הינה סובלת כבר כשנה.

פיברומיאלגיה – היא מחלה בה תוקפים את האדם כאבים בכל גופו. הוא סובל מכאבים רוב שעות היממה. המחלה מוגדרת על פי הרפואה הקונבנציונלית כמחלה חשוכת מרפא. גם הכדורים שניתנים לטיפול במחלה אינם מקלים על הכאב באופן משמעותי. ולקיחתם באופן קבוע יוצרת אצל המטופל תופעות לוואי המהוות בעיה בפני עצמה.

לאחר שסיגל נואשה מכל הטיפולים הקונבנציונליים הגיעה אלי סיגל לטיפול. בנוסף עלי לציין כי סיגל סבלה מחוסר תיאבון והגיעה אלי חלושה ביותר וסבלה מבעיה חמורה של חוסר משקל וחוסר תיאבון. מצבה הכללי היה ירוד לא היה לה תאבון, אכלה מעט מאוד ומצב האנרגיה בגופה היה ברמה של 20%.

בתהליך הטיפולי אותו עברה סיגל  גילינו שסיגל יצרה את המחלה בגופה מתוך התת מודע משום שהמטלות בחייה היו רבות והיא כל הזמן ניסתה לרצות את כולם. למעשה היא הרגישה חוסר ערך עצמי ומתוך המקום הזה ניסתה לרצות את כל הסובבים אותה. במקרה זה את בעלה, ואת אמא. למעשה סיגל לא הרשתה לעצמה להגיד לא ולא הרשתה לעצמה לנוח. התת מודע שלה יצר את הפיברומיאלגיה כדי שתוכל לקחת את המנוחה עבור עצמה ולא תחשוש לבקש עזרה.

הטיפול אפשר לסיגל להבין את הקשר בין המחלה ובין האמונות שמגבילות שיצרו אותה. בהסכמתה הוצאו האמונות והרגשות שאינם משרתים אותה והוכנסו לתת המודע אמונות ורגשות מצמיחים.

לדוגמא –  לאמונות שהוצאו מתת המודע שלה.

  • "אני חייבת תמיד להסכים כאשר מבקשים ממני משהו."
  • "אסור לי לסרב לאמא שלי"
  • "אמא שלי עובדת יותר קשה ממני ולכן אני חייבת לעזור לה"
  • "אני לא חכמה מספיק"
  • "אני לא ראויה"
  • "אסור לי לנוח"
  • "נחים רק כשחולים"

 

דוגמא – לרגשות ואמונות חיוביות שהוכנסו לתוך המערכת שלה.

  • "אני ראויה לטוב"
  • "אני יודעת איך לבקש עזרה"
  • "אני יודעת איך להקשיב לקול הפנימי שלי"
  • "אני יודעת איך לתת רק מתוך הרצון ולא מתוך ריצוי"

אלה הן רק מספר דוגמאות לאמונות ורגשות ניתן לטפל בהם באמצעות שיטת הטתא הילינג.

הוצאת האמונות המגבילות יצר יכולת אצל סיגל להגדיר את עצמה ואת רצונותיה מחדש. היא למדה להגיד לא כאשר אינה רוצה לעשות דבר מה. עשתה בירור מה היא רוצה לעשות ובחייה ומה לא. ולמדה לנוח ולא להעמיס על עצמה מטלות שאינה רוצה לעשות.

הטיפול אפשר לגופה לוותר על הכאב והמחלה. הכאבים פחתו. רמת האנרגיה בגופה גדלה מטיפול לטיפול. התיאבון חזר אליה. היא התחילה לעלות במשקל. היא הפסיקה עבודה שלא הייתה נכונה לה. והתחילה ליצור את חייה בדיוק כפי שהיא רוצה.

תוצאת הטיפול הייתה הפחתה בעוצמת הכאבים באופן משמעותי ושיפור איכות החיים. כל זה התבצע ב- 5 טיפולים בלבד.

האם המחלה יכולה לשוב?

ברוב המקרים כאשר נעשה טיפול לעומק, ומוציאים את רוב האמונות החוסמות הקשורות למחלה, המחלה נעלמת משום שהשיעור הובן וקל לאדם לעשות את השינוי הדרוש בחייו.

מחלה יכולה לחזור אם מטופל לא סיים את התהליכים או את הטיפולים הדרושים לטיפול באותו אתגר.

מחלה יכולה לחזור אם גורם המחלה היה חשיפה לרעלנים. אם המטופל לא נמנע מחשיפה חוזרת לגורם המחלה, המחלה יכולה להיווצר שוב.

טיפול בתטא הילינג מאפשר ליצור ריפוי פיזי, רגשי ורוחני עבור עצמינו. ומאפשר לעשות פריצות דרך, ויצירת מציאות חיים מיטבית עבור עצמינו.

המאמר נכתב על ידי – איריס אור – מורה מוסמכת, מטפלת הוליסטית ומנחת סדנאות בשיטת וקורס תטא היליניג.

ליצירת קשר 0528-229147

 

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

לא פעם עולות שאלות לגבי מהי המשמעות של התעוררות בלילה בשעה קבועה או לפנות בוקר בשעה כזו או אחרת. אולם האם באמת יש דרך לדעת

לקריאת הפוסט »
X