המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

כוחו של סוס אינדיאני על טוטם הסוס

כתבות אחרונות

חפשי באתר

טוטם סוס אינדיאני

הסוס האידיאני רב העוצמה, על טוטם הסוס וכוחו

האל הנורדי אודין רכב על סוס בעל שמונה רגליים, בהודו האמינו כי מרכבתו של סוריה אל השמש נמשכה על ידי סוסים וכך גם כרכרתו של אפולו במיתולוגיה היוונית.
אצל היוונים, ראו בסוס חיה המשוייכת לצ'אקרת הבסיס. לעוצמה פיזית ומינית, לאנרגיית הקונדליני.
הקלטים קידשו סוסים לבנים לאלה ריאנון ואצל האינדיאנים הסוס היה סמל של עוצמה אישית. הסוס האינדיאני גם שוייך ליכולת  מסעות אסטרליים, לריפוי וגם למעבר בין עולמות משום שהסוס האינדיאני היה חלק מטקסי הקבורה.

מבט מהיר על תרבויות עתיקות מראה לנו כי טוטם הסוסים ייצגו ברובן חופש, לעיתים אף חופש חסר מגבלות ורוח חופשיה ובלתי ניתנת לריסון ממש כמו הסוס האינדיאני.

טוטם הסוס הוא חיה יציבה וקלילה כאחת. גם במצב של דהירה כאשר הוא נראה כמרחף, הוא תמיד נמצא עם רגל אחת על הקרקע על מנת להתקדם הלאה ולכן כאשר טוטם הסוס נכנס אל חיינו הוא מגיע כדי להזכיר לנו שגם בזמן הדהירה קדימה חשוב תמיד לשמור על קשר עם הקרקע והמציאות סביבנו.
הסוס הוא חיה שמסתדרת בקלות יחסית עם חיות אחרות סביבה וכשהיא מגיעה אל חיינו היא מביאה איתה את התזכורת כי ככל שנקבל את האחר והשונה מאיתנו בקלות יותר, הזרימה בחיינו תהיה נעימה יותר.
כאשר אנו עומדים בפתחו של מסע רוחני או אישי מכל סוג שהוא, ניתן להעזר באנרגיה של טוטם הסו על מנת להקל על עצמנו את המסע ולדהור קדימה בקצב הנכון והמדוייק עבורנו.
גם כאשר אנחנו נמצאים לקראת סופו של מסע ניתן להעזר באנרגיה של טוטם הסוס על מנת לרתום אותה כדי להגיע בקצב המדוייק אל סופו של המסע וכמלווה למסע החדש שלנו (כי כולנו יודעים שכל מסע שמסתיים מביא איתו אחד חדש…)
על מנת להתחבר לסוס כחיית טוטם ניתן לצפות בסרטי טבע על סוסים, לקרוא להם למדיטציות שלנו, לרכוש פסלון של סוס או פשוט ללכת ללטף אחד..יש דרך טובה מזו?

 

נכתב על ידי אורנה רבין עובדיה מחלקת סדנאות המכון ללימודי רוחניות

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

X