המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

שיטוט בין הכוכבים – על מסע אסטרלי והיכולת שלנו לבקר בעולמות אחרים כולל מדריך

כתבות אחרונות

חפשי באתר

מסע אסטרלי מדריך

נכתב על ידי ירדן הראל – הרוח החופשית, אומנית מקעקעת בשיטה עתיקה.

אסטרל – מהכוכבים, שייך למימד הלא פיזי של הקיום האנושי, שייך למימד הלא חומרי של היקום.

מסע אסטרלי מתואר כחוויה בה הגוף ישן והתודעה ערה ויוצאת אל מחוץ לגבולות הגוף, חוויה זו נחשבת לחוויה מיסטית אך יש שיחשיבו אותה, לאבולוציה של התודעה האנושית, כלומר זהו מעין כלי רכב בו אנחנו יכולים ללמוד להשתמש.

מסע אסטרלי יכול להתקיים בערות או בשינה, יוגים (אנשים שעושים יוגה) מתארים חוויה של יציאה מהגוף בזמן ערות, גם בספריו של קרלוס קסטנדה מסופר על המורה שלו, (נגוהל/נהלל) שהיה נמצא במקום אחד במקסיקו, אך מטפל באנשים במקום אחר בצידה השני של מקסיקו בזמן שהוא נשאר באותו המקום בדיוק. אותו המורה לימד את קרלוס את אומנות החלימה.

מסע האסטרלי נשמע כעיניין מורכב ביותר אך בו זמנית, זהו עיניין פשוט להפליא אם רק נתחבר בדרך הלב.

בדכי להבין מסע אסטרלי אנו צריכות להתנתק מהבנה השכלית ולהתחבר לידע הקדום שלנו דרך ההבנה של הגוף, התודעה והלב.

בתחילה יש להבין שהעולם כולו עשוי מאנרגיה ותדר, כלומר הכול מורכב מאנרגיה, אני, את, כוכבים, צמחים, אוויר, הכול הוא מאנרגיה, כך שברמה הבסיסית הכול הוא אותו הדבר. את זה אפשר להבין רק דרך ההבנה של הלב: שהבורא הוא הכול והכול הוא הבורא. אבל, הכול הוא גם לא אותו הדבר, יש דברים מפחידים ויש דברים נעימים בעולם, יש גם רגשות, וכאן נכנס לתמונה התדר, לרוב תדר הוא ניתן לשינוי, לדוגמה אצלנו בני האדם, שינוי רגש = שינוי תדר. קריסטלים מצד שני, אוחזים תדר קבוע ולא ניתן לשינוי (ניתן להטעין אותם בעוד אנרגיה כלומר שיהיו יותר חזקים, אך לא לשנות את התדר שהם משדרים), וזו בעצם הסיבה שאפשר לקרוא למים קריסטל נוזלי, הם נוזלים בתפיסת התדר ויפנימו את התדר שניתן להם, ולכן אנו מברכים מים או את עצמנו (אנחנו 70% מים לא?),

החלק הבא הוא עולם הצ'אקרות, עוד נושא שיש להבינו בכדי להבין את היציאה מהגוף והמסע האסטראלי. וזו הספירה של הצ'אקרות:

  1. צ'אקרת הבסיס: בחירה בחיים חיבור לקרקע שורשים

למאמר המלא על צ'אקרת הבסיס יכנסי

  1. צ'אקרת המין: מיניות, יצירה, אנרגית חיים.
  2. צ'אקרת מקלעת השמש: עוצמה, רגשות, כאב.
  3. צ'אקרת הלב: רגשות, אהבה ופחד
  4. צ'אקרת הגרון: אחראית על הביטוי שלנו, הדיבור, התקשורת.
  5. צ'אקרת העין השלישית: ראיית האמת, הסתכלות מעבר לנראה לעין, מעבר למודע.
  6. צ'אקרת הכתר: הבנה, חיבור הקשבה.

יש הרבה אנשים שידווחו על מסע אסטרלי, אך הם לא זוכרים כלום, איך זה יכול לקרות?

זה קורה כשהצ'אקרה הראשונה אינה מופעלת, בעצם הצ'אקרה הראשונה היא חיבור בין מימדי (אפשר לומר אך יש לזכור שאנו נמצאות בעולם לינארי והמציאות היא רב מימדית אז אפשר לתאר מציאות רק מימדית באמצעים לינאריים, יש הרבה דרכים לתאר אמת אחת), הכוונה היא שהעולם הזה הוא עולם של בחירה חופשית, זה החוק כאן, מכך נובע, שאנחנו בחרנו לבוא לכאן, כנשמה, אנחנו בחרנו לבוא לכאן ולהתפתח, להיוולד דווקא לגוף הזה למשפחה הזו, לפתח דווקא את התסביכים האלו, זה בדיוק השיעור שלנו, אבל כדי להפעיל את הצ'אקרה הראשונה במלואה, יש לבחור גם מהצד הזה, בו אנחנו נמצאים עכשיו, להפעיל את הצ'אקרה הראשונה, אז איך עושים את זה? פשוט אומרים בקול: "אני בוחרת לחיות, מכאן הכול יקרה" (מחשבה, מילה מציאות, זה חוק יקום-קיום)

צ'אקרת הלב היא נביעה טבעית ומדהימה של אהבה בין הכול להכול, כי איך אומרים, אהבה היא הדבר היחיד שקיים. אבל לפעמים נתקעים שם דברים שמפריעים לזרימה הטבעית, יש שפע אהבה ושפע שפע ושפע של כל הדברים בעולם אין סוף לכולם, הדבר היחידי שמונע מהכול ולהגיע להכול זה פחדים, יש אנשים שהם רגישים יתר על המידה, ולכן כשיהיה תקיעות כזו של פחדים (וזה יכול להיות כל פחד שהוא, הפחד האמיתי הוא הפחד מהפחד, כלומר אנחנו לא נותנים לרגש להרגיש ולכן הוא נתקע) הם יחוו את החוויה של מסע אסטראלי כשיתוקי שינה.

מהו שיתוק שינה?

כשאת שוכבת במיטה, מנסה להירדם, הגוף נרדם, אך התודעה לא, ופתאום את מתחילה לשמוע דלתות נפתחות ונסגרות, חריקות, המיטה זזה, צעדים, מישהו מתיישב לידך במיטה (כל זה כשהבית והחלונות נעולים ואת לבד בבית), הפתרון הראשון הוא להעיר את עצמך, דבר שלחלוטין קשה לעשות כאשר הגוף נמצא במצב נעילת שינה, לפעמים המצב יתלווה לחלימה שיותר דומה לתמונות סטילס מאשר לחלום הרגיל שיותר מזכיר סרט וידיאו. בכדי להעיר את עצמנו, בעצם צריך להזיז את הגוף, אגב אם אומרים שמע ישראל לרוב זה מפסיק לאותו הלילה, אך להגיד שמע ישראל שם הגנה, זה כמו לקחת אקמול, זה משכך כאבים אך לא פותר את הבעיה. אבל בעצם השיתוק שינה הוא שער בכדי לצאת מהגוף, כלומר אם לא נעיר את עצמנו משיתוק שינה, אנחנו עתידות לצאת מהגוף. אבל מאחר והיציאה היא בתדר של פחד יוצאים למקום עם תדר נמוך ומפחיד ובעצם רואים פיזית את הפחד מהפחד, לא הכי נעים.

המסקנה? יש לטפל בפחדים מודחקים, אבל איך עושים את זה? אחת השיטות שיכולות להיות מדויקות עבורכן היא ריברסינג זו שיטה ממש טובה, כי היא מאוד אינטנסיבית, ועם המטפל המדויק ריברסינג מזיז חסימות ופחדים ברמה נהדרת. (אפשר קישור למאמר של דוב גור שצריך להישלח בנוגע לריברסינג)

מסע אסטרלי מדריך יציאה מהגוף תרגיל בסיסי

רבים טענו שהמרחב האסטרלי הוא המרחב הרגשי שהופך למישור פיזי של קיום או שהוא תמיד היה כזה ואנחנו לא מודעים אליו מתוך נקודת מבטנו המוגבלת במצב הערות, אך נוסיף ונאמר כי כל חווית המסע האסטראלי יכולה להיות כמעין מראה ושיקוף של תהליך הלמידה שלנו את עצמנו, בתחילה יש להשקיע הרבה תרגול ומדיטציה ורצון וכוונה,  יש אנשים שיצטרכו להשקיע המון ולא יגיעו לשום מקום יש אנשים שבקושי יצטרכו להשקיע ויגיעו לכל כך רחוק, ככה זה.

בשביל יציאה מאוזנת מהגוף יש:

  1. לאזן את הצאקרות,
  2. לאזן אנרגיה נשית וגברית שבתוכנו, יש שיאמרו להסתנכרן עם הבריאה.
  3. לייצר ולמצוא ולהחזיק את התדר הנכון בשבילנו בכדי לצאת מהגוף, כי זהו המפתח של היציאה מהגוף.
  4. נדרשת קפיצת אמונה, כלומר, כל מה שסיפרו לנו על העולם אומר שמסע אסטראלי לא אפשרי, התודעה לא הולכת לטייל בלילה וכל זה, כדי שזה יקרה אנחנו לא רק צריכים להאמין שזה אפשרי, אנחנו צריכים לדעת שזה אפשרי, כלומר אנחנו רוצים להיות במצב של ביטחון שלם באל הבורא שהוא הכול כלומר הוא גם אנחנו.
  5. שלב השליטה ככל שאנחנו מנסים לשלוט בסיטואציה, כך אנחנו מאבדים שליטה במציאות השברירית של המסע, או שהתודעה נרדמת או שהגוף מתעורר. הרעיון הוא ללמוד לאבד שליטה, לשחרר. חשוב לציין שאת כל השיעורים האלו אנחנו עוברים במציאות האסטראלית ובמקביל במציאות הפיסית של כאן ועכשיו, הם שיקוף אחד של השני, רק ששם אין לנו כמעט אף שליטה ושליטה פשוט לא עובדת שם, אבל כאן אנחנו יכולים לתרגל את כל זה, לתרגל אי שליטה ועוד(ניתן לומר שהמימד הזה הוא דואלי ולכן ניתן לחוות כאן את שני צדי המתרס וגם את מה שביניהם, אך המרחב האסטראלי הוא אבסולוטי). בסופו של דבר החוויה האסטראלית השלמה היא תוצאה של ההתפתחות שלנו והעבודה שלנו כאן ועכשיו, אבל הכאן ועכשיו הוא העיקר, והאסטראלי זו בעיקר חוויה מטאפיזית מדהימה.

רוצה לדעת האם הצ'אקרות שלך מאוזנות? יכנסי לשאלון בדיקת את איזון הצ'אקרות

לפרטים צלצלי: 054-7701538

 

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

לא פעם עולות שאלות לגבי מהי המשמעות של התעוררות בלילה בשעה קבועה או לפנות בוקר בשעה כזו או אחרת. אולם האם באמת יש דרך לדעת

לקריאת הפוסט »
X