המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

טיפול אקסס בארס למוכנות לשחרר את הישן ולהתחיל חיים חדשים

כתבות אחרונות

חפשי באתר

טיפול אקסס בארס

למה זה קורה לי כל הזמן?

לא פעם ולא פעמיים בחיים אנחנו חוזרות על אותן סיטואציות, על אותם שיעורים ולא רק זה אלא אנחנו גם לא מצליחות להתקדם בחיים בגלל העבר שלנו, דברים שלמדנו והפנמנו לעצמנו עם השנים ואשר מעכבים אותנו מליצור שינוי, ולפעמים היינו רוצות למצוא דרך, כלי, יעזור לנו למחוק את הכול ויאפשר לנו להתחיל מחדש.

כמה טוב יכול היה להיות, אם היינו יכולות לשכוח את ה"ככה זה אמור להיות", וה- "אין ברירה" אחרת והיינו יכולים ליצור שינוי, התחלה מחדש, לאפשר לעצמנו לראות את הדברים אחרת ובזכות זאות גם ליצור שינויים משמעותיים בחיים שלנו, לגלות שהחומות שהיו לפנינו נפלו והכל פתוח ואפשרי. טיפול אקסס בארס ™ מעניק בדיוק את המקום הזה, מעניק לנו את הכלי שמאפשר לנו לעשות התחלה מחדש למוח, איתחול ושידרוג, הבארס מאפשר לנו לאפס את צורת החשיבה שלנו ופותח בפנינו עולם חדש עם אפשרויות לא מוגבלות.

האם אתם מוכנות לשחרר את הישן ולהתחיל חיים חדשים?

שיטת הבארס ™(Access Bars) מוכחת כבר באלפי מקרים שונים ומגוונים, השינוי שהטיפול אקסס בארס יוצר אצל נשים יכולה לנוע החל מבעיות שינה, בעיות בריאות, התמודדות עם חרדות ופוביות, שיפור איכות חיים, שינוי הרגלי תזונה, שיפור ופתיחת חיינו לשפע כלכלי, ועוד… שיטת הבארס היא ההזדמנות שחיכית לה, במקרה הכי גרוע היא תהיה שעה של עיסוי מפנק ומרגיע ובמקרה הכי טוב? חייכם הולכים להשתנות מקצה לקצה.

על מה עובד הטיפול אקסס בארס ™

  • הטיפול עוזר בהורדת הפרעות שינה
  • מסיר ומקלה בקשיים בירידה במשקל
  • טיפול אקסס בארס מפחית מתחים וחרדות ומשפר את האיזון הנפשי
  • טיפול אקסס בארס הוכח כעוזר בריכוז, מיקוד והקשבה (ADHD)
  • עוזר מחדד מטרות ויעדים ועזרה בקבלת החלטות
  • מאזן מערכות יחסים עם הסובבים אותך
  • משחרור חסימות ועיכובים בחיים
  • מפחית תופעות פיסיות והורמונליות בגיל הבגרות וגיל המעבר
  • פותח ערוץ יצירתיות
  • עוזר במציאת ומימוש פוטנציאלים בחייך

 

היתרונות הטיפול בשיטת האקסס בארס ™

תדמיינו לכן שכל פעולה שאתן עושות יוצרת פולס אלקטרומגנטי שרץ אצלכן בראש דרך נתיבים קבועים ומחזיר תגובה אוטומטית שכבר הטמעתן אצלכן. כמו כששואלים אתכם :מה שלומך?" ואתם עונות אוטומטית "טוב תודה". לכל אחת ואחת מאתנו בגולגולת יש 32 נקודות הנקראות "בארס" (Bars), כל נקודה כזאת מחוברת לערוץ שונה של מוליכים אלקטרומגנטיים בראש שמעבירים פולסים לניהול התנהגות ותגובות אוטומטיות בנושאים כגון: בריאות, פרנסה, תזונה, כסף, מין, מודעות, יצירתיות, עוצמה, הזדקנות, ריפוי, קבלת החלטות ועוד…

Access bars ™ הוא טיפול פשוט של עיסוי הקרקפת, שעל פניו נראה פשוט, כשלמעשה מדובר בהעברת אנרגיה בין המטפל למטופל דרך 32 נקודות חיבור הנמצאות בקרקפת, דרך טיפול אקסס בארס ניתן לנקות את אותה אנרגיה לשחרר את האמונות המגבילות, החסימות, המחשבות המקובעות וכל אותם תבניות אוטומטיות שמנהלות אותנו, כך שועל ידי שינוי האנרגיה והתדר בעצם אנחנו משחררות ומאפשרות ניקוי עמוק של החסימות והתחלה חדשה עומדת בפינינו.

 תהליך הטיפול באקסס בארס ™(Access Bars)

טיפול אקסס בארס ™ מעניק לך תחושת רגיעה ושלווה, ולמרות שהוא טיפול מרגיע הוא בעצם טיפול מאוד דינמי, הוא מאפשר לך לשנות את דפוסי המחשבה שלך וליצור לעצמך אמונות ודרכים חדשות שידחפו אותך קדימה. מחקרים הראו כי כאשר אקסס-בארס הופעל לפני בחינות, הייתה לכך השפעה דרמטית על הציונים גם של הילדים. נשים בהריון אשר התנסו באופן קבוע בטיפול אקסס בארס דיווחו כי תהליך הלידה היה הרבה יותר קל ונעים. רוב מטפולות בשיטת האקסס מדווחות כי אקסס בארס ™ סייע להן בשינה טובה ועמוקה יותר. מה עוד אפשר לבקש?

"במקרה הגרוע ביותר, תרגישו אחרי הטיפול כאילו קיבלתם את העיסוי הטוב ביותר בחייכם, ובמקרה הטוב – כל החיים שלכם יכולים להשתנות"  –  גרי דוגלסמייסד שיטת האקסס בארס

 

הטיפול באקסס הוא כמו בעיסוי, בשכיבה, עם בגדים, על מיטת טיפולים. משך הפגישה היא כשעה וחצי. וכמות המפגשים נקבעת אף ורק על ידי המטופל, לפי התגובה וההשפעה של השיטה על חייו.

קורס אקסס-בארס ™ מיועד ל:

  • לנשות טיפול וייעוץ שהיו רוצות להרחיב את ארגז הכלים שלהם.
  • להורים לילדים עם הפרעות קשב למיניהם ואשר רוצים ליצור שינוי אנרגטי טבעי.
  • לנשים שעובדות מול קהל, מעבודה עם ילדים ועד לעבודה מול אנשי עסקים והיו רוצות לפתוח אפשרות לגישות שונות לעבודה, ליצירתיות, לצמיחה ולהרמוניה.
  • נוער: לנערים ונערות עד גיל 15, הקורס ניתן חינם ועל כן כל אמא אשר רוצה להעניק לילדיה כלי לשינוי חיים שילווה אותו ויאפשר לו לפתח גישה בוגרת ואחראית על הבחירות שלו בחייו.
על פי התקן הבין לאומי לקורס, משך קורס אקסס הינו 8 שעות ביום אחד מרוכז.

הקורס מקנה כלי טיפולי רב-עוצמה לפרטים אודות קורס אקסס בארס הקרוב היכנסו

וכן תעודה מטעם הארגון האמריקאי המאפשר לך לקבל מטופלים בתשלום. 

מה זה אקסס בארס

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

X