המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

 

מה זה אקסס בארס?

הרבה מדברים לאחרונה על שיטת האקסס בארס, בקרב מטפלים ומטופלים שהתנסו בשיטה, אבל מה זה אקסס בארס? אם גם אתם שואלים את עצמכם מה זה אקסס בארס, הגעתם למקום הנכון. אקסס בארס הינה שיטה טיפול העובדת דרך לחיצות על 32 נקודות שונות בראש. כל הנקודות נבחרו ואותרו בקפידה כמשמשות צמתים אנרגטיים בגוף האדם, דרך הלחיצה על נקודות אלו שיוצרות העברת אנרגיה בין המטפל למטופל, מתאפשרת לנו פריקה והטענה של אנרגיה היוצרת שינוי בתדרי מוח ומאפשרת כיול מחדש של המערכת. הלחיצות על הנקודות הללו משחררות חסמים ודפוסים המושרשים בנו ומאפשרות בניה מחדש, התוויה מחדש של תבניות חשיבה שיוצרות שינוי בהיבטים שונים בחיינו. בעזרת אותם לחיצות אנחנו משחררים את החסימות ומאפשרים לשינוי להתחולל בחיינו.

טיפול בשיטת אקסס בארס

לאחר שהבנו מה זה אקסס בארס, בוא שנסקור בקצרה את דרך הטיפול באמצעות השיטה.
טיפול אקסס בארס, הינו טיפול הדומה לעיסוי, בו המטופל מגיע לחדר מרגיע ומפנק ונשכב על מיטת הטיפולים, אין צורך להוריד בגדים או לנוע במהלך הטיפול, רק להישכב בנוחות ולהתמסר לחווית האקסס בארס. במהלך הטיפול המטפל מעביר את אצבעותיו על ראשו של המטופל מנקודה לנקודה כאשר בכל מנח המטפל נעצר לכמה דקות על מנת להעביר את האנרגיה הדרושה, הלחיצות הינן נעימות ועדינות. הלחיצות העדינות מעוררות את התדר והאנרגיות העוברות דרך המטפל והמעבר מנקודה לנקודה מאפשר גם חיזוק הקשרים בין ההיבטים השונים בחיי המטופל.

יעילות הטיפול בשיטת אקסס בארס

הטיפול באקסס בארס יעיל מאוד עבור טיפול בנושאים קוגניטיבים ונפשיים רבים כגון:
זוגיות                                        קריירה
יעוד אישי                                   בעיות משקל
שינויי תזונה                               כאבים כרוניים
לחצים, חרדות                           מחלות פסיכוסומטיות
אי יציבות בחיים                         אי שקט
בעיות שינה                                טיפול ב- ADHD
ועוד…

למי מתאים טיפול באקסס בארס?

אקסס בארס הינה שיטה שאינו מפעיל לחץ פיסי על הגוף ולכן היא יכולה להתאים לכל גיל וכל מצב רפואי, החל מתינוקות ועד זקנה, הוא מאפשר שחרור של חסימות ולחצים שיכולים להקל ואפילו לרפא מחלות, לעזור בתקופות של לחץ וחרדה, לחזק בטחון עצמי ומודעות עצמית והוא מתאים לכל מי שמרגיש חוסר או אי דיוק בחייו.

האם יכולות להיות תופעות הלוואי לטיפול אקסס בארס?

לטיפול אקסס בארס כמו לכל טיפול אנרגטי  ישנן השלכות המשתנות מאדם לאדם, יש מי שיחווה סחרחורת קלה, עייפות, כאב ראש קל, או רגשות החל משמחה ואושר ועד דכדוך קל. מאחר ואנו מנקים מעלינו עול כבד אנו עלולים לחוש את חוסר האיזון הזה, לרוב הוא עובר מהר מאוד וניתן לעשות אחריו כל פעילות שהיא.

 

מהו מספר הטיפולים אקסס המומלץ?

מספר הטיפולים המומלץ על מנת לייצר שינוי ושיפור משמעותי הוא בין 8 ל-10 מפגשים, לרוב מומלץ להיפגש במרווחים צמודים ככל הניתן אבל לא יותר מפעם בשבוע בין טיפול לטיפול, אבל יש לזכור כי לכל מטופל יש את המסע שלו, יש מי שיספיק לו טיפול אחד או שניים ויש מי שיותר, בכל מקרה מומלץ שאם עושים כמה טיפולים אקסס בארס הם יהיו תכופים כדי לחזק את ההשפעה ולקצר את כמות הטיפולים.

לסיכום, מה זה אקסס בארס ואיך זה ישפיע עליכם:

במקרה הגרוע ביותר, תרגישו אחרי הטיפול כאילו קיבלתם את העיסוי הטוב ביותר בחייכם, ובמקרה הטוב – כל החיים שלכם יכולים להשתנות למשהו גדול יותר ובקלות מוחלטת

למי מתאים ללמוד את השיטה ופרטי קורס אקסס בארס:

  • למטפלים שמחפשים שיטה חדשה להוסיף לקליניקה ולארגז הכלים שלהם, שיטה שתעניק איפוס של אמונות מגבילות ופתיחת ערוץ בניה חדש עבור המטופלים שלהם.
  • להורים שרוצים לרכוש כלי לעבודה עם הילדים שלהם, להפרעות קשב וריכוז, לחידוד ומיקוד תשומת לב, לשינוי דפוסים היוצרים עכבות וחסימות בחיי הילדים וגם עבור עצמם ובני/ות הזוג שלהם.
  • לאנשי חינוך שמחפשים דרך נוספת להקנות הרגלי למידה, הרגלי התפתחות וליצירת מרחבי עבודה מעשירים, יצירתיים ומכבדים בכיתה או בעבודה פרטנית עם הורים.
  • אנשי טיפול  מתחומי התטא הילינג, NLP, אימון אישי, אימון זוגי ועוד שמטפלים במקרים בהם המטופל מתקשה לבטא את עצמו או את המשבר שלו ושהיו רוצים להעניק למטופלים שלהם טיפול ממוקד ומהפכני מבלי להעמיד את המטופל באי נוחות או קושי להתמודד עם הטיפול שלהם.

משך קורס אקסס בארס 8 שעות ביום אחד מרוכז.

הקורס מקנה כלי טיפולי רב-עוצמה וכן תעודה מטעם הארגון האמריקאי המאפשר לך לקבל מטופלים בתשלום.

 

אם גם אתה מחפש לדעת מה זה אקסס בארס, איך השיטה עובדת

וללמוד איתנו

 

צלצל: 054-7701538
לפרטים והרשמה לקורס הקרוב

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

X