המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

היכונו למזג אסטרלי סוער – תחזית אסטרולוגית כולל טיפים להתמודד

כתבות אחרונות

חפשי באתר

היכונו למזג אסטרלי סוער תחזית אסטרולוגית כולל טיפים שיעזרו לך להתמודד עם התקופה הקרובה

 

שנת 2020 מביאה עימה שינויים מרחיקי לכת עבור האנושות, כך לפחות על פי האסטרולוגיה. אחד השיאים של השנה הנוכחית ניצב לפתחנו, ויתרחש החל מאמצע חודש מרץ הקרוב, ועד לתחילת חודש אפריל.

בשמיים, יעמדו מספר כוכבי לכת בקו אחד עם כדור הארץ. מאדים יסתיר את צדק ומאחורי צדק יוחבא שבתאי ומאחוריו פלוטו. האנרגיה של הכוכבים האלו תרוכז כולה יחדיו למקשה אחת וצפויה שתביא למהפכים במפת העוצמה הגאו-פוליטית בין מדינות שונות בעולם, אולי אף בצורה שתשרטט מחדש גבולות (כמו למשל תכנית המאה של טראמפ, הברקזיט או מצב לחימה), וכן לסיים משטרים, להוריד מנהיגים ולהעלות אחרים במקומם (כאן אצלנו משפטו של נתניהו צפוי להתחיל). אך לא זאת דיו. היא לא צפויה לעשות "חילופי שלטון" בחיינו ותו לא, אלא לבגר ו"ליישר" את הצורה שבה אנו, בני האדם, תופסים שלטון, את מושג האחריות והאחריות העצמית על החיים שלנו במיוחד. כולנו צפויים לעבור שנויים דומים גם בחיינו האישיים.

זוהי עת שהשדים האישיים שלנו מקבלים כוח. קצת כמו חיה נרדפת, הצללים בתוכנו מחזירים מלחמה ודווקא עלייתם אל פני השטח, היא היא שתאפשר לנו להיווכח בהם ולרפאם בנו. להפסיק את מחולם המשוגע בחיינו אחת ולתמיד. להשתחרר ולנסוק מעל למקומות בהם פעם ראייתנו והבנתנו היו מוגבלות וצעירות יותר אך כיום אנו מבינות כמה קהה היה הלהב וכמה מאז גדל האור והתעצמה הלהבה. אין ספק, שהזמן הזה ושנת 2020 לא יהיו משעממות או דלות אירועים טרנספומטיבים וסערות.

אלו מבינינו שיהיו הגמישים והמהירים ביותר להשתנות ירוויחו מכך ואילו אלו שמסרבים להשתנות יוותרו הרחק מאחור. דבר שעלול דווקא להגביר באופן קיצוני את הפילוג בין קבוצות ואליטות שונות בחברה במשך השנה. למרות כל זאת, המטרה העליונה של השנה והזמן הזה באופן פרטני הוא להבין שאנו באותה הסירה ביחד. כולנו. והאחדות הזו עולה על כל השוני.

שאיפה לקהילתיות, לתמיכה הדדית ולעשייה מתוך אהבה הן הרפואות לעולם שמשתנה באופן מעורר חרדה אל מול עינינו.

רוצה לקרוא על נסגית מרקורי והשפעתו על כל מזל ומזל על פי האסטרולוגיה? כנסי

דווקא הרוחניות, החיבור לעולם לטבע, לרוח ולאמנות הופכים ללפידים של אור גדול המסוגלים להדריך את האנושות בעת הזו. יותר מכך, יהיו אלו נשים בעיקר שיביאו את המהפכה של העת החדש, ואם אנו רוצים לדייק – תהיה זו האיכות הנקבית בזכרים, נקבות ומה שביניהן שתהיה לכתר. ואגב כתר, איך אפשר שלא להזכיר את הקורונה?

ובכן, מבחינת השמיים והאסטרולוגיה, המצב הנוכחי יכול להדמות לשדה קוצים יבש בקיץ. הניצוץ כבר נדלק. התנאים להתפשטות האש, או החרדות והפחדים מהשריפה, שניהם נוחים מאוד. העצה שלי היא לא לתת לחרדות ולפחדים יד אבל לא לשגות באשליות. זהו זמן שבו מגפות ואסונות טבע כגון הצפות, התפרצויות הרי געש או רעידות אדמה – כולן יכולות להתרחש. לכן, עלינו באופן אקטיבי להגביר את המחשבה החיובית והמעשים התומכים בתוצאה חיובית בחיינו. 
לטרום את חלקנו וקחת אחריות אישית בלהתיישר עם האמת שלנו באומץ לב. 

כמה צעדים פשוטים שיעזרו לך לצלוח את התקופה הקרובה מבחינה אסטרלוגית:

  1. הזמן הזה נתון לשינויים גדולים ולכן אל תזלזלו בדברים הקטנים שמרכיבים את היום יום שלכן כרגע. הן יכולים לשנות הרבה בסוף היום.
  2. זוהי עת מבחן מוסרית. נסו להיות כנות, אתיות ואמיצות יותר כרגע מבדרך כלל, עם עצמכן ועם אחרות. עם זאת, בלי דרמה בבקשה. אפשר לשנות דברים בלי לפוצץ הכל בסוף כמו שהוליווד הרגילה אותנו לראות בסרטי הרפתקאות רבים. נסו ללכת קדימה בדרך שתאפשר לכן גם להרגיש נוח לחזור קצת לאחור לפעמים. ובכלל, קצב נחפז קדימה ולא מספיק שקול עלול לייצר יותר נזק מתועלת בעת הנוכחית.
  3. אם יש נושאים שאתן יודעות שאתן מזניחות ואתן חייבות לטפל בהם – עשו זאת. עשו זאת לפני שכל העניין יתפוצץ לכן בפנים. עשו זאת עכשיו ועשו זאת בשלוה. צעד צעד אבל להזיז את התחת בבקשה.
  4. אם יש שינויים שאתן יודעות שחייבים להגיע – הביאו את היום.
  5. הזהרו לא לשקוע בעולמכן הפרטי או לברוח לבועת הפסיביות המנותקת מהעולם עקב החרדות שלנו. להפך – היישירו מבט לחרדות וצאו לאימון כושר עימן כדי לבנות קצת "שריר" במקום שכנראה ממש צריך קצת תזוזה בחיים שלכן כרגע.
  6. התגובות הרגשיות של כולנו יכולות להקצין בעת הזו. נסו להתרחק ולהביט ברגשותיכן במקום להגיב באוטומטיות. זהו זמן מעולה להבין את עצמכן בצורה עמוקה מאי פעם.
  7. האמינו שמה שיהיה טוב ממה שהיה. למרות הפחדים והקושי לפעמים לעזוב מקומות או קשרים שסיפקו לנו נינוחות, כבוד או ביטחון, דמו בראשכן את הפניקס הזורחת מחדש מתוך גחלי יום האתמול עצמתית מאי פעם, זוהרת וגדולה יותר משהיתה. זוהי עת של לידה מחודשת, אל תשארו בבטן, אל תתקעו בתעלת הלידה.
  8. זמן מיוחד אנו חיות בו, עת שבה אנו ככוהנות, כמורות, כמטפלות, כמיסטיקניות וכאימהות נקראות לדאוג לעצמנו ולעולם סביבנו.
  9. באה עתה של האלה לשוב אל ה"מיין סטרים", הביאו אותה קדימה במילותיכן, בשיחותיכן, בטקסיכן, ברוחכן, בתפילותיכן ובאנרגיה דרכה אתן פועלות במשך היום שכן לרוך הנקבי של יישות האדמה, אמא גאיה, יש תכונות מרפאות מאוד בעת הנוכחית ובניגוד למה שאולי היינו נוטות לחשוב: אנו צריכות אותה עכשיו הרבה יותר ממה שהיא צריכה אותנו.

שיהיה לכולנו תקופה עצמתית, חיובית מאוד ומוצלחת. הגבירו את האור ותנו לו לזרוח.

נכתב על ידי ניה בועז פיילר נציג.ת הארגון הבינלאומי לאסטרולוגיה מקצועית בישראל – לפרטים על הקורס לימודי אסטרולוגיה כנסי

צמידות מחומשת בשמיים (עם הירח) ב-18 במרץ 2020צמידות כוכבים על פי האסטרולוגיה מרץ 2020

 

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

X