המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

כיצד תשפיע נסיגת מרקורי הקרובה על המזל בו נולדת?

כתבות אחרונות

חפשי באתר

מרקורי אשר עושה את דרכו אלינו מביא איתו הפעם אנרגיות מורכבות מהרגיל.

רוצה לדעת כיצד תשפיע הנסיגה הקרובה על המזל בו נולדת?

במיוחד עבורכן, ריכז בועז פיילר – האסטרולוג ההתפתחותי ונציג הארגון הבנלאומי לאסטרולוגיה מקצועית בישראל, את כל המידע על הדרך בו תשפיע הנסיגה על כל מזל ומזל! 

תחזית מזל דלי לנסיגת מרקורי:

הנסיגה תהיה בבית האישיות ובעיקר בבית הכספים. לשים יותר לב לנושאים כספיים ובירוקרטיה – כדי שלא יהיו תשלומים לא צפויים. בכלל זו תקופה להיות בה זהירים ושקולים טיפה יותר מהרגיל בעניין כספים ותזונה מתוך כך שהנסיגה עושה אותנו חולמניים ונאיביים יותר בתחומים האלו.

תחזית מזל דגים לנסיגת מרקורי:

הנסיגה תתרחש בבית ראשון ו-12 בעיקר במזל שלכם ולכן תשפיע על מזלכם יותר מעל השאר. חשוב להיות רכות ורגישות לעצמנו. להבין שאנחנו פגיעות יותר בתקופה הנוכחית וזהו זמן לאפשר לעצמנו להוציא אוויר ולאמץ קצב רגוע יותר. יהיו מלאי אורך רוח שכן שינויים צפויים בתקופה הזו ולתוכניות יש נטייה להשתנות כמה פעמים שוב ושוב.

תחזית מזל טלה לנסיגת מרקורי

:

מזל טלה יכולים להיות יותר מהורהרים, זמן מצוין דווקא להשראה ויצירתיות, לאפשר לעצמי להתחבר למעבר בדרכים חדשות ללמוד לפרק מבנים ישנים בתוכי UNLEARN

תחזית מזל שור לנסיגת מרקורי:

בבית החברים, החלומות והתקוות – לא לקוות ליותר מידי מחברים ומעגלים או קבוצות שאתן שייכות אליהן כרגע. דווקא לתת לדברים לשקוט ולהתנהל בדרך שלהם. התעסקות רבה מידי בחלומות של מחד או בחברים ובחברות שלי מאידך עלולה להוביל לאכזבות בתקופה הזו מחוסר הבהירות וההחלטיות של הדברים.

תחזית אסטרולוגית מזל תאומים לנסיגת מרקורי:

בית הקריירה מושפע מהנסיגה והדברים במקום העבודה מקבלים אופי פחות ברור ופחות מהיר, זהו זמן להוריד ציפיות ולאפשר יותר מרווח נשימה גם בעבודה, קצב מהיר כרגיל, יכול לייצר הרבה חוסר הבנה וטעויות שיכולות להימנע עם הבהרה מספקת ודיוק מספיק שיכולות להתבצע בקצב יותר איטי.

תחזית אסטרולוגית מזל סרטן לנסיגת מרקורי:

האמונות שלכן עומדות בפני שינוי וספק כרגע, האמת כפי שאת מבינה אותה משתנה. זהו זמן שכדאי להיות גמישות ולאפשר לרעיונות חדשים להפרות אותנו או להגות בכאלו שהתווספו בשלושת החודשים האחרונים אבל טרם לפעול על פיהם. נסיעות לחו"ל אינן מומלצות בתקופת הנסיגה ואם כן – ברגוע. גם לימודים – יכולים להיות פחות ברורים ומדוייקים בשלושת השבועות הקרובים.

תחזית אסטרולוגית מזל אריה :

זהו זמן מעניין מבחינה אינטימית, למרות שלאחרונה רבות חוו התעוררות בתחום שהביאה עימה סקרנות מחודשת, תקופת הנסיגה מקבלת אופי איטי ופחות החלטי דווקא בתחום המיני והאינטימי וכן בשותפויות עסקיות.

זהו זמן מומלץ דווקא לתהות על אופי האינטימיות הרצויה ולאט ובמתינות להביא את המציאות האישית קרוב יותר אליה. את ההחלטות, אם ישנן, כדאי לבצע רק לאחר הנסיגה.

תחזית אסטרולוגית מזל בתולה:

בית הזוגיות שלכם מושפע מהנסיגה ומערכות היחסים עם בן\בת הזוג יכולות לקבל אופי יותר לא ברור ורגיש.  יש לשים לב במיוחד שמסרים מועברים ומתקבלים באופן מדויק שכן זהו זמן ידוע לאי הבנות זוגיות שיכולות לייצר בלבול מיותר. מצד שני זהו זמן מצויין לתקשורת רגשית מקרבת שיכולה להטיב את אופי היחסים.

תחזית אסטרולוגית מזל מאזניים:

עת הנסיגה היא זמן לקחת את היום יום יותר לאט, ואת הבריאות בידיים. לשתות מספיק מים, לנוח דיו, לא להעמיס מידי על הלו"ז שכן הדבר עלול להזיק יותר מלהועיל עקב שינויים בלו"ז, בילבולים וחוסר הבנה. דווקא פסיביות ובטלה אינן דבר רע עבורכם כרגע אולם מצד שני, אם יש נושא שאין להזניח בריאותי או אחר – נא להדרש אליו לא בהסטריה אבל לא להזניח.

תחזית אסטרולוגית מזל עקרב:

הנסיגה בבית היצירה והאהבות. כמו גם היחסים עם הילדים. לכן כל הנושאים האלו מקבלים אופי יותר עדין ואיטי בתקופה. יש לשים לב יותר לילדים ולקשר עמם, כמו כן לבני זוג ואהבות או רומנים. היצירה שלנו דווקא יכולה להיות מושפעת לטובה ולקבל אופי רומנטי יותר, לירי ופחות נוקשה.  

תחזית אסטרולוגית מזל קשת:

הנסיגה מתרחשת בבית המשפחה והרגש. הרשו לעצמכם להיות עדינים עם עצמכן. נושאי הבית והמשפחה, כמו גם ההורים יכולים לקבל קצב פחות מהיר וברור ויש להיות יותר ברורים בתקשורת בית ובין בני המשפחה עקב נטייה לאי הבנות. גם אתן יכולות להרגיש רגישות הרבה יותר בתקופת הנסיגה ודווקא שהיה במקום מוכר ונינוח יכולה להיות טובה. כדאי להוריד את רף הדרישות מבני המשפחה בתקופה הנסיגה.

תחזית אסטרולוגית מזל גדי לנסיגת מרקורי:

הנסיגה מתרחשת בעיקר בבית התקשורת והלימודים. שימו לב למילים ולרעיונות שאתם מחזיקות ומפיצות בתקופה זו. האם הן אמינות? מבוססות? טהורות מדיסאינפורמציה? הרשו לעצמכן לקחת צעד אחורה ולבחון את דרכי ההשתתפות וההתערות שלכן בחברה ובסביבה ודרכי התקשורת הרגילות שלכן. התמרה עדינה עקב שינוי מחשבתי יכולה להיות מצוינת!

נכתב על ידי בועז פיילר – אסטרולוג התפתחותי ונציג הארגון הבנאלומי לאסטרולוגיה מקצועית בישראל.

רוצה גם את להכיר את האנרגיות המגיעות עם הנסיגה הקרובה ולקבל כלים כיצד לתעל אותן לטובת צמיחה והתפתחות אישית?

מוזמנת להצטרף לסדנה חד פעמית בת 3 שעות, בה תקבלי מידע על הנסיגה הקרובה, כלים פרקטיים כיצד לתעל את האנרגיות שלה וכיצד לאזן את עצמך מחדש לאחריה.

עלות הסדנה –  69 ש"ח בלבד!

לפרטים על תכני הסדנה ולרישום עצמי >

נכתב על ידי בועז פיילר – האסטרולוג ההתפתחותי, מורה ללימודי אסטרולוגיה ונציג הארגון הבנלאומי לאסטרולוגיה מקצועית בישראל.

לצפייה בשידור לייב שעלה  בקבוצת לימודי רוחניות בפייסבוק בו בועז מסביר בהרחבה על השפעת הנסיגה על המזלות השונים:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

X