המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

אתחול מחדש לחיים על פי שיטת אקסס בארס

כתבות אחרונות

חפשי באתר

אקסס בארס אתחול מחדש

על אקסס בארס והיכולת לאתחל מחדש את החיים

אני לא יכול לשנות דבר

אין לי ברירה, צריך לזרום עם הדברים

לא יכולתי לעשות אחרת

זו הדרך היחידה ועוד….

אלה חלק מהדברים שאנחנו אומרים לעצמנו כל החיים, בכל מיני סיטואציות, אבל האם זה באמת כך ואין לנו ברירה אחרת?

אז זהו – שיש לנו את כל הכלים והיכולות לשנות ולשלוט בחיינו!!!!

כל חיינו גדלנו בתוך חברה שלימדה אותנו מערכות של תבניות חשיבה, ערכים, חוקים ואמונות, רוב הדברים הללו נרכשו לחברה על ידי אלה שגידלו אותה ואלה שגידלו אותם וכן הלאה, אנו חיות מציאות שהוכתבה לנו על ידי למידה והתפתחות של דורות שלמים לפנינו.

אבל כיום, העולם שלנו משתנה ואנו חוות התפתחות ולידה מחדש, אם שמעתן לא פעם ולא פעמיים את המשפטים והמילים: זימון, לידה מחדש, בריאת מציאות, שינוי מציאות ועוד…. זה רק כי אנחנו בשלות היום לקחת אחריות על חיינו, אנו מוכנות לראות ולהבין כי יש לנו את היכולת ליצור שינוי בחיינו ואנחנו כבר לא מוכנות לבסס את חיינו על מה שהועבר אלינו בתורשה, אנחנו מוכנות ליצור שינוי!

אקסס בארס היא שיטה שפותחה על ידי גארי דאגלס, מייסד שיטת Access Consciousness, גארי פיתח את רעיון שאלת השאלות ולא חיפוש אחר תשובה, גארי התווה את דרכו על כך שלהיות בשאלה ללא שיפוט או ביקורת עוזר לנו למצוא את מערכת האמונות שלנו וכשאנחנו מגיעים אליה יש לנו את היכולת ליצור שינוי בה ומכך שינוי בכל חיינו.

שיטת האקסס בארס היא שיטה המביאה אותנו לשינוי מחשבתי גם ממקום של שאילת אותם שאלות אבל גם על ידי שימוש ב-32 נקודות בקרקפת שלנו שלחיצה עליהם לפרק זמן מסוים יוצרים מוליכות אנרגטית ומוביל את התודעה לשינוי ואתחול מחדש.

ברגע שאנחנו מתחילות ליצור שינוי בתודעה שלנו, בצורה מודעת או לא מודעת, אנחנו עוצרות את האוטומט ומאתחלות מחדש את המערכת, מאפשרות לעצמנו ליצור מערכת אמונות חדשה, מערכת שאומרת לנו שאין מעצורים לפנינו, שאנחנו יכולות להגשים הכול ושמגיע לנו!!! מגיע לנו שפע, טוב, אושר, שגשוג ושמחה.

תדמיינו לכן סיטואציה שמישהי אמרה לכן שהיא עשתה שינוי בחייה, ואתן חושבות לעצמכן היי גם אני יכולה, ופתאום גל של התרגשות ומוטיבציה מציף אתכן ואז….. ואז מה קורה? המוח מתחיל עם המחשבות – אבל איך תעשי, ומה עם העבודה, ומאיפה יהיה לך כוח, וצריך כלים נכונים ואולי את לא מספיק טובה ועוד ועוד ועוד וזה לא נפסק עד שאנחנו חוזרות לפינה הנוחה שלנו.

תארי לך – שהמוח לא היה מונע ממך, הוא היה מציף את השאלות אבל לא מביקורת או חסימה, אלא כבקרה והיית מאפשרת לעצמך להיעזר בו לבחינה ולמציאת הדרך להצלחה, תארי לך – שהוא היה משרת אותך ביצירתיות, אמונה ובטחון ולא מחזיק אותך שבויה באמונות, חששות ופחדים – האם אז היה משהו שהיה מונע ממך אושר?

אקסס בארס היא שיטה שמאפשרת לך לאתחל מחדש, וכשאת עושה את זה – את פותחת לעצמך שפע ושגשוג בכל תחומי החיים!

ומאחר ואמרנו שכולנו במקום בו אנו יכולות כבר להתחיל ליצור, הנה כמה טיפים להניע את העולם החדש בתוככן:

  1. כשעולה בך פחד או חשש, תאפשרי לו להיות, תכירי אותו ואז תבחני איך אפשר לשנות אותו, מה הוא בא לשרת אצלך ואיך את יכולה לעשות את הדברים אחרת.
  2. חפשי את הטוב בכל דבר, תני לאנרגיה שלך להזין את הדברים הטובים בחייך ולא את הדברים השליליים ובכך תתחילי ליצור מודעות לטוב ולשפע שכבר קיימים בחייך.
  3. תכתבי חלומות ושאיפות שיש לך, מתוך ידיעה שאיכשהו משהו יקרה וזה יתממש, גם אם לא ברור איך ומתי, תאמיני שזה אפשרי ושזה יתקיים יום אחד, ניסים קורים.

אם אתם רוצים לקראו עוד על השיטה וללמוד מה זה אקסס בארס היכנסו

נכתב על ידי יעל צור מרצה בכירה וראש סגל המורים במכון ללימודי רוחניות מעשית ומורה לקורס אקסס בארס

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

לא פעם עולות שאלות לגבי מהי המשמעות של התעוררות בלילה בשעה קבועה או לפנות בוקר בשעה כזו או אחרת. אולם האם באמת יש דרך לדעת

לקריאת הפוסט »
X