המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

איך תוכלי ליצור מציאות במיידי על ידי תקשור וכלים נוספים לחיזוי עתידות? – כולל תרגיל!

כתבות אחרונות

חפשי באתר

תקשר ככלי לזימון מציאות

האם ידעת שאת יכולה לעשות שימוש בתקשור ובכלים חיזוי על מנת ליצור את המציאות שאת רוצה?

 

מי מאיתנו לא הייתה אצל אשת מקצוע, מתקשרת, קוראת בקלפים, קוראת בקפה, נומרולוגית, וכל זאת כדי לדעת מה צופן העתיד??

שהרי כולנו יודעות שהכל צפוי והרשות נתונה, אז למה שלא נדע מה צפוי לנו?

אבל האם באמת המציאות עובדת ככה, או שמא יש לנו את רשות הבחירה?

 

במאמר הזה אני רוצה לספר לך, על הכוחות המופעלים לרשותינו, אשר מייצגים את המציאות, או לחלופין עומדים לרשותינו לעשות בהם שימוש, כדי לייצר מצבים ומציאות שאנחנו רוצות להשיג בחיינו ובמהרה. 

 אז איך ניתן להשתמש בכלים לחיזוי על מנת לייצר מציאות מיטיבה יותר? האם עצם קריאת העתיד לא מקבעת גם את המציאות? 

 תקשור מאז ומתמיד היה כלי לקריאת אנרגיה אשר מתקיימת בזה הרגע. בנוסף ניתן להבין לאיפה האנרגיה הזו מוליכה אותנו. כך שלמעשה, היא מעולם לא הייתה כלי לקריאת העתיד. 

מכירה את המשפט הזה "הכתובת הייתה על הקיר?" משפט זה בעצם מתאר באופן מדוייק את אותם כוחות המופעלים עלינו, על פי רוב, ולא במודע בעצם מוליכים אותנו לעבר יעד ברור. 


כאשר מתקיים ייעוץ רוחני מכל סוג שהוא, בטח ובטח מעולמות ה"חיזוי" חשוב לזכור, כי גם אם הכול צפוי ניתנת לנו הרשות לבחור אחרת. משמע, כל סוג של תקשור, קריאה בקלפים, קריאה בקפה או חיזוי כלשהו רק משקף לנו את הדרך שאנחנו נמצאות בה ומה יקרה אם נמשך לפסוע בדרכה, מה הפוטנציאל הגלום בדרך זו. 

 
כאשר אנחנו מבינות זאת, אנחנו יכולות להבין כמה התקשור הינו כלי עוצמתי ביותר לא רק לחיזוי עתידות אלה גם ליצירת מציאות!

למעשה התקשור מאפשר לנו זירוז והצצה נדירה להשלכות של המעשים שלנו היום, ממש ברגע זה, ועם זאת, את האפשרות לחרטה ולהתעלות מעל שבילי הגורל לעבר המציאות הרצויה. עבודה נכונה עם תקשור וכלים לחיזוי העתיד, מאפשרים לנו לעשות שינויים מושכלים בתוכניות שלנו על מנת להתאים אותן למה שאנו באמת רוצות שיקרה במציאות שלנו. 

כל שינוי שאנו עושות ברגע הזה, משנה את כל המציאות כולה וכמובן גם את העתיד. 

 אז איך תוכלי ליצור מציאות מיטיבה יותר יחד עם יכולת תקשור?

כמה טוב שהכנתי לך תרגיל!

נתחיל בהבנת מסרים בתקשור אשר מועברים אליך באופן קבוע.

את הרי כבר מבינה שהיקום מדבר אלייך ומושך את תשומת ליבך במגוון דרכים וצורות. בדרך כלל עם סימנים "ארציים" כדי שיוכלו למשוך את תשומת לבך. את מקבלת מסרים באמצעות- חלומות, נוצות, מספרי מלאכים, צירופי מקרים, שירים ברדיו, או אפילו אנשים שפשוט ניגשים אליך או חולפים לידך, ומשום מקום יש להם את התשובה המדויקת לדילמה שלך.
אם את רוצה להבין לגבי משמעות הנוצות יכולה להיכנס למאמר המלא שלי>

אז בואי נתרגל יחד תרגיל נפלא לבריאת מציאות על ידי בקבלת מסרים בתקשור:

ברגע שאת פוגשת צירוף מספרים\ נוצות\שיר וכד', אל תרוצי לחפש את המשמעות של כל אחד מהצירופים האלו.

עצרי הכל! מצאי לך פינה שאת יכולה לשבת בשקט, ופשוט אפשרי לעצמך להרגיש מבפנים, מה אותו צירוף אומר לך? איזו אנרגיה את מרגישה ממנו? היי ערה לשאלות שאת שולחת ליקום ובהתאם לכך תתחילי להרגיש כל מיני תסמינים, אולי תרגישי צמרמורות, דגדוגים, אי נוחות. תרשי לעצמך לחקור את התשובות שלך, כי שם תמצאי את התשובות הכי מדויקות.

התשובה האמיתית לא רלוונטית כמו ההטמעה של התשובה בגוף!

אם התשובה שקיבלת משביעה את רצונך, בקשי מהיקום להדריך אותך לפעולה כדי להגיע למציאות שאת רוצה. ובכל פעם שתפגשי את צירוף מספרים/ נוצות/ שיר, שבי איתו ואפשרי לעצמך לחוות אותו על עצמך, את תחושות שהוא מביא איתו, תראי איך עם הזמן את ניעשת יותר ויותר מחוברת לסינכרוניות שבחייך ובכך גם למסלול שלך. 

 

 

אם את לא מרגישה שקיבלת את התשובה שהיית רוצה לשמוע, או שההכוונה למציאות שביקשת לייצר לא מתאפשרת, בקשי הכוונה כיצד לשנות את המציאות הנוכחית שלך. בכל פעם שתראי את אותו צירוף בצעי את התרגיל שוב ושוב ובקשי מהייקום להדריך אותך ולכוון אותך בדרך.

דעי! כי המציאות שאת רוצה יכולה להתקיים, זו היכולת שלך ללכת אחר הסימנים שהייקום שולח לך בכל רגע, אותם הסימנים שמעידים על כך שאת בדרך הנכונה / מה היא הדרך הנכונה עבור ההגשה שלך.


אם את רוצה להרחיב את היכולת שלך לברוא מציאות, ללמוד להשתמש בכלי התקשור כדי להיטיב עם חייך, בואי ללמוד איתי במסע מופלא של תקשור ככלי ליצירת החיים שאת רוצה כל הפרטים על קורס תקשור הקרוב איתי כאן>.

נכתב על ידי יעל ניסים מייסדת המכון ללימודי רוחניות, מורה תלמידה רוחנית, מנהלת מפגשים לחיבור לייעוד ולניקוי קארמה

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

לא פעם עולות שאלות לגבי מהי המשמעות של התעוררות בלילה בשעה קבועה או לפנות בוקר בשעה כזו או אחרת. אולם האם באמת יש דרך לדעת

לקריאת הפוסט »
X