המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

מה יש לאסטרולוגיה להגיד על התאמת זוגיות וקריירה לפי המזלות?

כתבות אחרונות

חפשי באתר

מה הקשר בין מזל שור למזל סרטן?

ומה העיסוק המתאים ביותר למזל מאזניים?

שילובים בין מזלות, בעולם האסטרולוגיה, הוא נושא מאוד מרתק. כל מזל מביא את את התכונות שלו, החוזקות והחולשות שלו, ובחיבור בין המזלות, יכולים להפרות האחד את השני, אך במקביל, יכולים גם ל"החליש" האחד את השני. ויחד עם כל האיכויות שכל מזל מביא איתו, לכל מזל ישנם תחומי עיסוק אשר יכולים להתאים לו ושם הוא יוכל להגשים את עצמו בצורה המיטיבה ביותר.

באמצעות מפה אסטרולוגית הנבנית לכל אדם באופן אישי ע"פ המזל שלו, אנחנו יכולים לדעת את אשר צופן לו "העתיד" ואת הבחירות הנכונות והמדוייקות עבורו. המזל בו הוא נולד, יחד עם תאריך הלידה המדוייק, פותח צוהר לעולם מלא ידע והכוונה שיכול לעזור לנשמה במסע שלה כאן, להתפתחותה ומימוש היעוד שלה.

אז מה אומר לנו כל מזל בהיבט האסטרולוגי?

מזל טלה: מערכות יחסים מועדפות עם דלי ותאומים. מקצועות מועדפים: יזמות, אמנות, ספורט, לחימה, אקטיביזם. ייעוד: עבודה נכונה עם כוח, עצמאות ויוזמה אישית. שליטה ביצרים.

מזל שור: מערכות יחסים מועדפות עם דגים וסרטן. מקצועות מועדפים: קולינריה, אמנות שירה ומוזיקה, אסתטיקה ויופי, כספים וקרקעות, עבודות כפיים. ייעוד: עבודה נכונה עם החושים, מיניות, עונג וכסף.

מזל תאומים: מערכות יחסים מועדפות עם טלה ואריה. מקצועות מועדפים: נסיעות, לימודים, תקשורת ומדיה, כתיבה, מתמטיקה והנדסה. ייעוד: עבודה נכונה עם המוח, התקשורת ומערכת היחסים עם הסביבה ושליטה בלחץ וחרדה.

מזל סרטן: מערכות יחסים מועדפות עם שור ובתולה. מקצועות מועדפים: קולינריה ואירוח, עבודה מהבית או ע המשפחה, עבודה עבור המדינה, עבודה ע אימהות ותינוקות, משפחות וקשישים, עבודה סוציאלית. ייעוד: עבודה נכונה עם משפחה והורות. שליטה ברגשות ובגרות רגשית.

מזל אריה: מערכות יחסים מועדפות עם תאומים ומאזניים. מקצועות מועדפים: מנהיגות, משחק ומקצועות הבמה, ילדים ורפואה. עבודה נכונה עם האגו וכבוד עצמי. מציאת משמעות האושר וההצלחה האישיים.

מזל בתולה: מערכות יחסים מועדפות עם סרטן ועקרב. מקצועות מועדפים: טיפול ובריאות, ניהול, מזכירות ומנהלה, לוגיסטיקה, וטרינריה וקיימות. ייעוד: עבודה נכונה עם הגוף נפש. מציאת איזון לחיים בריאים והתמודדות עם סטרס. לדעת לשחרר.

מזל מאזניים: מערכות יחסים מועדפות עם אריה וקשת. מקצועות מועדפים: טיפול זוגי, עבודה סוציאלית, עריכת דין וגישור, דיפלומטיה. ייעוד: עבודה נכונה במערכות יחסים, שותפויות והאחר. מציאת איזון עצמי וזהות אישית.

מזל עקרב: מערכות יחסים מועדפות עם בתולה וגדי. מקצועות מועדפים: מין וטפול מיני, קרימינולוגיה וחקירות, פסיכיאטריה ורפואת הנפש, פוליטיקה, ארגוני ביטחון, השקעות ובנקאות. ייעוד: התגברות על חסמים וטראומות אישיים לשם התפתחות וגדילה, עבודה נכונה עם כוח ועוצמה.

מזל קשת: מערכות יחסים מועדפות עם מאזניים ודלי. מקצועות מועדפים: הוראה ואקדמיה, תיירות ונסיעות, פילוסופיה ודת, עבודה עם הטבע- רשות הטבע, החברה להגנת הטבע. ייעוד: עבודה נכונה עם אמונות ודעות, ללמוד להיות פתוחים לרעיונות מבחוץ. ללמוד וויסות והדרגתיות.

מזל גדי: מערכות יחסים מועדפות עם עקרב ודגים. מקצועות מועדפים: צבא ומשטרה, חוק ומשפט, אדריכלות, מוסיקה קלאסית, קואצ'ינג. ייעוד: ללמוד שלהיות בני אנוש ולהפגין חולשה זה בסדר. ללמוד שלא לשפוט יתר על המידה את עצמי, את המצב או אחרים.

מזל דלי: מערכות יחסים מועדפות עם קשת וטלה. מקצועות מועדפים: מחקר וטכנולוגיה, הייטק ואינטרנט, רשתות חברתיות וקהילות אלטרנטיביות, איזוטריה ואסטרולוגיה, ארגונים חוץ פרלמנטרים ועמותות. ייעוד: ללמוד להתחבר לרגש, ללב ולגוף. לעבוד נכון ולהתחבר עם החברה האנושית סביבי.

מזל דגים: מערכות יחסים מועדפות עם גדי ושור. מקצועות מועדפים: אמנות, דת ורוחניות, עבודה עם חומרי גלם טבעיים והטבע עצמו, מקצועות ימיים (דיג, ספנות, חקר ימים ואגמים). ייעוד: לסלוח לאלוהים ולייקום. ללמוד להגן על עצמי ולווסת את השפעת הסביבה עליי.

נכתב ע"י ניה פיילר- מורה לקורס אסטרולוגיה התפתחותית 

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

לא פעם עולות שאלות לגבי מהי המשמעות של התעוררות בלילה בשעה קבועה או לפנות בוקר בשעה כזו או אחרת. אולם האם באמת יש דרך לדעת

לקריאת הפוסט »
X