המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

המדריך הרוחני? האני העליון? עם מי מתקשרים כשמתקשרים? כולל תרגול ….

כתבות אחרונות

חפשי באתר

קורס תקשור

 

עולם התקשורת הוא עולם מופלא, עולם מלא אפשרויות והזדמנויות לקבלת הדרכה ומסרים.

מי הן אותם הישויות מאיתם אנו מקבלות את המסרים? 

איך אנחנו יכולות לדעת ממי אנחנו יכולות לקבל מסר? ועם מי כדאי לנו לתקשר? 

האני הגבוה, המדריך הרוחני, מלאכים, חיות טוטם, כל כך הרבה מושגים שלפעמים יכולים להיות אפילו מבלבלים, שלא נאמר אפילו מאיימים… אז ממה כדאי להיזהר? עם אילו ישויות אסור  לנו לתקשר?

 על כל זה נדבר במאמר הקצר הזה.

נעים מאוד, אני יעל ניסים – מנהלת המכון ללימודי רוחניות, מורה ותלמידה רוחנית ותיקה. כל התוכן שאני מביאה כאן, הינו חלק מתוכן אשר אני מלמדת בקבוצות תהליכיות לפתיחת ערוצי התקשורת, וסדנאות מזה כעשור, וכמובן מניסיון הידע האישי שלי במהלך השנים.

אם את רוצה להרחיב את הידע אני מזמינה אותך להצטרף אליי לכל אחת מהסדנאות או קבוצות הקרובות. 

בואו נדבר על ישויות/אנרגיות שונות שאיתם אנחנו יכולות לתקשר

המדריך הרוחני האישי: 

המדריך הרוחני האישי אינה ישות אנרגטית שאנחנו פוגשות, ישות זו אינה היחידה ואישית (בלעדית) בעבור האדם אליה היא נועדה, היא מלווה אותנו מיום היוולדנו ועד יום לכתנו. 

המדריך הרוחני שלנו שונה מאדם לאדם, ואף יכול להשתנות במהלך חיינו, מישות בלבוש אחד, ליישות התופסת לבוש שונה.

למעשה המדריך האישי הינו האנרגיה שנמצאת במרחב האסטרלי. אנרגיה זו מקבלת מלבושים של בני אדם של בעלי-חיים או של צורות על מנת שאנחנו נוכל להזדהות ולזהות את סוג האנרגיה הניצבת בפנינו. 

חשוב לזכור, כי המדריך האישי יכול לקבל מלבוש של כל דבר שנבחר,  שכן אם זה מגיע בצורה שאיננה נעימה לנו, יש לנו את היכולת לבקש ממנו לשנות את צורתו או את לבושו למשהו שיטיב ויהיה נעים יותר עבורנו. 

תפקידו של המדריך הרוחני או המדריך המתקשר, הוא ללוות אותנו במהלך כל חיינו, לוודא כי אנו פועלים לפי צו הנשמה- צו הבריאה. הוא הישות האנרגטית האישית שמלווה אותנו, ועונה לכל בקשה שלנו. לכן אם את מרגישה שיש לך צורך בעזרה רוחנית דעי שיש לך תמיד מדריך מלווה אליו את יכולה תמיד לפנות עם בקשותייך. 

בסוף המאמר אני מזמינה אותך לתרגיל, כדי שתוכלי לקבל תשובה מהמדריך האישי שלך בתקשור – שווה לצפות בסרטון.

האני העליון, או האני הגבוה:

האני העליון או האני הגבוה  אינו חלק מהמהות הרוחנית שמתקיימת בכל אחד ואחת מאיתנו. תקשור עם האני הגבוה מאפשר גישה ליידע שקבור עמוק בתוך הנשמה. 
ידע על שיעורים שהנשמה את צריכה להתעמת איתם, ידע על גלגולים קודמים, ידע על בחירות שהנשמה קיבלה טרם הגעתה לכדור הארץ וידע על הכלים שהנשמה מביאה איתה על מנת להתמודד עם האתגרים הניצבים מולה. הנשמה שלנו מגיעה ממקורות מאוד גבוהים וכאשר אנו לומדות להתחבר אליה בתקשור, אנו יכולות להבין הרבה אירועים המתקיימים במהלך חיינו, לקבל בחירות מיטיבות יותר, ולפסוע בנתיב הייעוד שלנו.

חיבור בתקשור לאני הגבוה מאפשר לנו להיות מחוברים לנתיב הנשמה, לצרכי הנשמה וגם לשיעורים (תיקונים) איתה מגיעה נשמה לעולם הזה. 

כל אלו מאפשרים היזכרות במהות שלנו ומכאן, התחלה של מימוש הייעוד האישי.

תקשור עם ישויות אור:

על תקשור עם ישויות אור נכתב המון… אשים לכם כאן קישור למאמר על תקשור עם ישויות אור, בסוף מאמר זה תמצאו גם סרטון שיעור בנושא.

תקשור עם ישויות אור הינו נושא מאוד רחב, שהרי ישויות אור הינה הגדרה כוללת למגוון מאוד רחב של ישויות, מלאכים, צדיקים, דמויות תנכיו"ת ועד לחייזרים, פליאדות, ועוד ועוד…

העיקרון שעומד מאחורי תקשור עם ישויות אור, הוא קשור באופן רוחבי יותר. משמע, כאשר אנו מתקשרות עם ישויות האור, המסרים שמגיעים הם מסרים שאינם נועדו לשרת רק אותנו, אילו מסרים כלליים יותר, רחבים יותר, שמתאימים לקבוצות יותר גדולות של אנשים.

רוב המסרים המגיעים ישויות אור, נועדו לקדם קבוצות שלמות של אנשים לעבר מימוש הייעוד וגמר התיקון. 

ממקורות אלו, מגיע מידע על שינויים גלובליים, על אנרגיות שנכנסות לכדור הארץ ועתידות להשפיע על כלל האנושות או על קבוצות מסוימות, נושאים רוחביים שנוגעים לאנשים רבים.  על פי רוב מסרים ותחזיות גלובאליות מגיעות מישויות שכאלה. 

בתוך עולם ישויות האור, ישנן גם קבוצות של ישויות אור בנושאים שונים. לדוגמה, ישנה קבוצות של ישויות שמתמקצעת ביצירת מציאות, ישנן קבוצות של ישויות המתמקצעות בהעברת מידע לבריאות וריפוי אנרגטי, ישנן קבוצות של ישויות המתמקצעות בהעברת מידע המתקשר לשינויים בכדור הארץ.

בהתאם לחיבור של כל מתקשר ומתקשרת (בני האדם),  לקבוצות של ישויות שונות, אנו יכולים להבין גם מה היעוד הנשמתי של אותו מתקשר. רוב המסרים יגיעו עם סגנון ואופי מאוד דומה בגלל החיבור לאותה הקבוצה או לאותן ישויות האור.

חיות טוטם וישויות הטבע:

ניתן לתקשר גם עם ישויות טבע. תקשור מסוג זה, יביא למסרים שמתקשרים יותר לעולמות החיבור שלנו במחזורי הטבע. מוזמנים לקרוא את המאמר שבנושא חיות הטוטם שפורסם כאן באתר- לקריאה חיות טוטם>>

לסיכום:

כפי שאתן מבינות, עולם התקשור הוא עולם מופלא,עולם מלא הזדמנויות ואפשרויות, של חיבור הרמוניה הבנה למידה ובעיקר ידע ותשובות.  בין אם בחרת לתקשר עם האני הגבוה, עם המדריך האישי, או עם ישויות אור, והתקשור יכול לאפשר לך להיות מחוברת יותר לעצמך, לאנרגיות שלך, וכן לפסוע בנתיב הנכון  כדי לחבר אותך יותר לעבר הייעוד שלך ולקבלת החלטות מיטיבות ביותר בעבור הנשמה שלך.

ניסית לרכז במאמר זה חלקים מהידע  אך יש עוד המון מה ללמוד בנושא! אם תרצי גם את לצאת למסע הקסום הזה ולפגוש אותי, אני מזמינה אותך להצטרף אליי לקורס אשר נפתח ממש בקרוב, קורס שיעשה לך סדר ויחבר אותך ליכולת לקבל את המסרים בצורה טובה נקייה ומיטיבה בעבורך.

בקרוב ייפתחו 2 מחזורים של קורס תקשור:

מחזור ערב ייפתח בתאריך 22.3.23

מחזור בוקר ייפתח בתאריך 3.4.23

לפרטי ותכני קורס תקשור כנסי כאן >>

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

לא פעם עולות שאלות לגבי מהי המשמעות של התעוררות בלילה בשעה קבועה או לפנות בוקר בשעה כזו או אחרת. אולם האם באמת יש דרך לדעת

לקריאת הפוסט »
X