המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

מרגישה מותשת? על ערפדים אנרגטיים כבר שמעת? יש דבר כזה?!

כתבות אחרונות

חפשי באתר

זה קורה לכולנו, אנו מתחילות את היום, עם מלא אנרגיה, שמחה ואופטימיות. היום מתנהל כשורה ואפילו טוב מהרגיל ועם זאת באמצע היום, את פתאום מרגישה שנשאבה ממך כל האנרגיה? פתאום עייפות בלתי מוסברת? וקושי להמשיך את היום….
למה זה קורה? הרי היום שלך הלך ממש ממש טוב?!
על פי רוב, במקרים שכאלה מדובר על שאיבה אנרגטית חיצונית! היא מגיעה מאנשים בסביבתנו, חברים, הורים, ילדים, קולגות לעבודה, מישהו בסביבתך שמושך ממך אנרגיה. 
לסוג האנשים האלה יש שם! ובכך אעסוק במאמר הזה. 

ערפדים אנרגטיים! כן, יש דבר כזה! 

אז מי הם הערפדים האנרגטיים? 

בראש ובראשונה, מדובר באנשים "רגילים" שסביבנו, אלו אינם מסוגלים לייצר אנרגיה, ולכן שואבים ומוצצים את האנרגיה ממך…. ואת? את מתרוקנת מאנרגיה! ואת אפילו לא מבינה למה זה קורה. 
ממש פשוטו כמשמעו האנרגיה שלך מתחילה להתרוקן, זה יכול לקרות בעקבות מפגש איתם אבל לא רק. זה גם יכול לקרות שהם חושבים עליך, או שהם גורמים לך לחשוב עליהם ועל הבעיות שלהם! כל אלו הם קשרים אנרגטיים אליך שלא משחררים ושואבים את האנרגיה שלך. 

למעשה ערפדים אנרגטיים הם כל אותם האנשים שלא מאפשרים לעצמם למשוך ולקבל אנרגיה מלמעלה/מהיקום, אלא מושכים את האנרגיה מאחרים. כל אחד ואחת יכול להיות ערפד אנרגטי! כולנו נעזרים באחרים כדי למלא מצבורים לפרקי זמן מסויימים בחיינו וזה בסדר. אך עם זאת, חשוב מאוד לשים לב לא להישאר במקום הזה לאורך זמן ולהיות בקשרים הדדיים.

לרוב נמצא גם שיש להם קושי גדול להתחבר לעצמם ולמצוא את השקט הפנימי בתוכם. הם בדרך כלל מאוד אגוצנטרים ויכולים ליפול להפרעות נפשיות כמו דכאון, חרדה, נרקסיזם ועוד כל מיני דרכים ובכך לא מאפשרים לאור להגיע אליהם. אותם אנשים שואבים מאחרים – הם ערפדים אנרגטיים – מכאן שהם משנים לנו את מצב הרוח ופשוט מעייפים אותנו …. 

7 סימנים לזהות ערפד אנרגטי:

  1. במפגש איתם את מתעייפת מאוד: לאחר פרק זמן קצר שאת מבלה עם אותו אדם, את מרגישה איך את מאבדת את האנרגיה שלך, משהו בך נחלש ותחושת עייפות פיזית עוטפת אותך. 
  2. ‏הם צריכים הרבה תשומת לב: בין אם בחיזוקים אישיים אבל באינטנסיביות, ובין אם חיזוק לדבריהם או החלטה שהם צריכים לקבל והם לא בטוחים בהחלטתם. לדוגמא, עצה שיבקשו, וגם אם תתני את דעתך האיתנה הם עדיין ישאלו שוב ושוב לאישורך האם נכון להם. 
  3. ‏הם מיצרים דרמה: הם אוהבים לייצר הרבה מאוד דרמה מכל עניין ולו הקטן ביותר, כל מקרה אשר קורה בחייהם בין אם הוא שולי ובין אם משהו קריטי, הוא תמיד יתפוס תאוצה וייצר דרמה שלא בהכרח תהיה פרופורציונאלית למקרה.
  4. ‏הם משתמשים בדפוס ההתנהגות שלך, כדי לסחוט ממך עוד אנרגיה. לדוגמא, אם את נדיבה הם ינצלו זאת תמיד לטובתם, אם את אוהבת לעזור הם יבקשו ממך יותר עזרה מאשר מאחרים  וכו'
  5. ‏הם מניפולטיביים רגשית: זהו אולי אחד הסימנים הבולטים ביותר! הם יודעים "לסחוט" ממך דברים על ידי שימוש ברגש ודרמה וגם בצורה שיציגו את עצמם כקורבנות של המקרה/ סיטואציה. קצת בדומה לפולניה שיושבת לבד בחושך …
  6. ‏הם מאוד ביקורתיים מאוד. אוהבים להוציא את עצמם גדולים וחזקים יותר על חשבון זה שהם יקטינו אותך. "‏אמרתי לך!" זה משפט שערפדי האנרגיה מאוד אוהבים, זה ממלא אותם.
  7. הם לא לוקחים אחריות, אלא מחפשים להפיל על אחרים את הדברים שלהם, הצרות שלהם, הההחלטות שלהם וגם אם יעשו דבר מה שאינו תקין, לא יבקשו סליחה אלא יעשו שימוש במניפולציה רגשית כדי לחמוק מהאחריות.

 

אז איך עוצרים ערפדים אנרגטיים? 

 

ברמה המיידית, לומדים לזהות מתי אנו בנוכחות של ערפד אנרגטי, מתי את מרגישה שזוללים ממך את האנרגיה? אחרי שזיהית והתחברת לעצמך, תלמדי להציב גבולות, תתנתקי אנרגטית מאותו אדם ואף רצוי לעשות ניתוק כבלים אנרגטי, הגנות וטיהור. 

לבסוף, התרופאה הטובה ביותר נגד ערפדים אנרגטיים (גם כדי לא להפוך לכאלו) היא החיבור לעצמנו, לקול הנשמתי שמתקיים בנו, במודעות לאנרגיה שלנו.
אלו הכלים המשמעותיים ביותר, אשר עוזרים לנו לזהות את רעשי הרקע שמסיטים אותנו מהמסלול שלנו, עוזרים לנו לבודד בנעימות וכנות את כל אותם רעשי הרקע והקשיים שצפים מהסביבה ומחזירים אותנו כל פעם מהר יותר למרכז שלנו – לעצמנו, למהות שלנו שכולה אור ותמיד! מחוברות לאור הבריאה.
ולכן, ההמלצה הטובה ביותר שיש לי לתת לך נגד ערפדים אנרגטיים (ובכלל!) הוא כי חשוב מאוד שנמצא קודם כל את המהות הפנימית שלנו, את השקט שלנו ואת הקול הנשמתי שלנו, אותו אחד שמנחה אותנו לעבר הסיפוק, המימוש והיעוד. שם נוכל למצוא את הדיוקים וההתאמה שלנו למצבים המשתנים של החיים ולחיות את חיינו בצורה המיטיבה ביותר עבורנו – וזו עיקר מטרת התפתחותנו.

אם גם את מחפשת את ההקשבה למהות הפנימית שלך, זו שתדייק אותך לחיות את החיים בצורה מיטיבה, באושר בשמחה ובהגשמה, ומימוש – אני מזמינה אותך להצטרף אליי לקורס חדש שלי. הקורס שיחבר אותך למהות הפנימית שלך, יתן לך כלים להבין את מהותך כאן ואת היכולות איתן הגעת. במהלך הקורס נקבל כלים עוצמתיים לניתוק אנרגטיות ורעשי הרקע, התכנסות במהות הנשמה והבנת השליחות שלך גם דרך שחזור גלגולים. 

 מה הסיבה שהבאנו דווקא נושא מסויים, או אפילו כמה, ומה תפקידם בהתפתחות שלי בגלגול הנוכחי. יהיה מרתק!

לפרטים שלחי לי הודעה או צלצלי: 054-7701538

נכתב על ידי יעל נסים – מורה ותלמידה רוחנית מלווה תהליכי חיבור למהות ומשמעות. 

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

לא פעם עולות שאלות לגבי מהי המשמעות של התעוררות בלילה בשעה קבועה או לפנות בוקר בשעה כזו או אחרת. אולם האם באמת יש דרך לדעת

לקריאת הפוסט »
X