המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

10 שיעורים רוחניים להעצמה,  שאף אחד לא לימד אותי…

כתבות אחרונות

חפשי באתר

שמחה להעביר לך חלק מהתוכן שאספתי במהלך שנותי כאשת מקצוע בתחום הרוח, 10 שיעורים רוחניים שאילו מישהו היה מלמד אותי את הדברים האלה שהייתי קטנה, סבירות גדולה שהייתי נמנעת מהמון קושי, בעיות וסבל מיותר. 

עם זאת, אני יודעת באמונה שלמה, שכל מה שעברתי הביא אותי ללמוד (ועדיין לומדת), להתפתח ולהתקדם כדי לתת את היכולות האלו לאנשים רבים נוספים. 

  1. הכול מתחיל ונגמר בנו! הרבה פעמים אנו רצות במעגלים סביב דברים שלא מצליחים, לא עובדים, לא מדוייקים, זוגיות, עבודה, הדבר היחיד שאנו מזניחים זה את עצמנו, את ההתפתחות שלנו. עם הזמן זה נעשה יותר ויותר מעיק עד כדי כך, שאנו מוצאות את עצמנו נכנסות למשברים עמוקים כדי להתמודד עם האמת של הנשמה. לא חבל לחכות למשבר?
  2. אין דרך להימנע משיעורים, יש דרך להימנע משלבים של סבל, אבל שיעורים וקושי הם חלק מהחיים שלנו, ואם זו דרך ההתבוננות שלנו, ואנו מקבלות את החיים שלנו כגלים שעוברים, אנו מייצרות פחות התנגדות לקבלת המצב ובכך פחות סבל.  אם אנו לומדות לגשת לשיעורים ולהבנתם כשהם עוד "קטנים", אנו יכולות להתאמת טוב יותר עם המציאות ולהקטין את הקושי. כיצד להימנע מסבל? סעיף הבא…
  3. כל סבל שאנו חוות מגיע כתוצאה מהיאחזות או התנגדות, זה לא אני המצאתי, אלו הן גישות שמגיעות מהאמונות הבודהיסטיות שמלמדות, שאנו בעודף התעסקות עם מה הולך לקרות (צפיות שעתידות לא להתממש) ועודף היאחזות למה שהיה (לא מסוגלות לשחרר את מה צריך לצאת מחיינו) ובכך אנו גורמות לעצמנו סבל מיותר.
  4. איך אפשר לשחרר כדי למנוע סבל? התשובה לזה יושבת באמונה, אני יודעת שזה קצת נדוש אבל יש משמעות לאמונה, בייחוד ההבנה שהקיום שלנו בניגוד למה שאנו חושבים אינו שחור או לבן, אלה מלא בגוונים של אפור, משמע יש טוב גם ברע, ואם אני לא רואה זאת כרגע בהמשך הדרך אוכל לראות זאת. זו אמונה!
  5. אמונה היא להאמין מראש בחכמת "הבדיעבד". יודעת שזה נשמע כמו קלישאה (כן, אני המצאתי ) זהו משפט שמסכם לראות עיני את יסוד האמונה, הפשוטת של להבין שלא הכל אני צריכה לדעת עכשיו וכאשר אצא מזה אראה מה המתנות שהקושי הביא לחיי ומה אני לומדת ממנו, זו אמונה.
  6. כשהכל טוב – תזכרי להגיד תודה! ביהדות יש את ברכת השחר, ברכת המזון ועוד, אצל האמריקאים יש את טנקס גיבינג, בתרבויות עתיקות היה נהוג לתת "מנחות לאלים" כולם נעשו כאות להכרת תודה. הכרת תודה מוודא שנשאר יותר זמן למעלה ברמה האנרגטית ונמשיך לקבל עוד ועוד מתנות מהבריאה. זיכרי, כי לא כל מה שעולה חייב לרדת, זה קורה רק בכדור הארץ בו יש את כוח הכבידה. אבל החלל? הוא נמצא בהתרחבות מתמדת. הודייה מעלה תדר להתרחבות מתמדת.
  7. אך אחד לא הולך להעניש אותך אם את "חוטאת", כן יש שכר ועונש וכן יש קארמה, אבל זה לא בדיוק נראה ככה, בפועל יש לנו יכולת להתחרט על המעשים שלנו וכך גם לכפר עליהם, ואם אנו תופסות את עצמנו בזמן ועוצרות את המדרון החלקלק ולא ממשיכות להתגלגל בכיוון הטעות, אז אנחנו יכולות להימנע מקושי שאנו עצמנו יצרנו בחיינו.
  8. "אנחנו לא מושכות לחיים שלנו את מה שאנו רוצות, אנו מושכות לחיים שלנו את מה שאנחנו", את המשפט החכם הזה הבאתי מאברהם היקס, על גבי התקשורים שלהם נכתבה תאוריית הסוד. אומם זו לא כל האמת, אך מוצאת שיש הרבה מהאמת במשפט הזה, אז פעם הבאה שאת רוצה משהו בחייך חפשי איך את יכולה להיות לאותו הדבר שאת כל כך רוצה בחייך.
  9. אף אחד לא יגיע להציל אותנו אם לא נעשה צעד להציל את עצמנו! מחנכים אותנו על כך שיום יבוא והמשיח יגיע והכל יהיה כאן מושלם, כך אנו לומדות לתלות את התקוות שלנו על אנשים אחרים, אדם אחר שיעזור, ינהיג, יציל, יחלץ ובינתיים אנו מפספסות חיים שלמים בהמתנה, לא חבל? המשיח בעבורי זוהי תודעה! (אם את רוצה לקרוא עוד על תודעת המשיח מוזמנת להיכנס למאמר שלי בנושא – תודעת המשיח)

  1. רוחניות היא לא מילה גסה, אנו חלק מדור שמבקש לעשות כאן הרבה יותר טוב והרוחניות היא חלק מזה! זוהי דרך חיים המאפשרת התבוננות שונה על החיים, מאפשרת לנו להיות מסונברונות יותר, מבינות יותר, חומלות יותר, היא גישה שמאפשרת לנו להיות באמונה גם ברגעים הקשים ולמצוא את נקודות האור ביום יום שלנו. אין עלינו להחביא את הרוחניות שלנו מהעולם בדיוק כפי שאין עלינו להחביא את האור שלנו מהעולם. 

אז מה את אומרת? מוכנה לעבור מסע איתי? 

היצטרפי אלי למסע מופלא מלא בניסים גלוים באחת הקבוצות הקרובות שלי.

לפרטים על קורס החיבור חיבור לאינטואיציה וקבלת מסרים מההדרכה- כנסי כאן

נתראה בקרוב 

באהבה, 

יעל ניסים – מורה ותלמידה רוחנית מייסדת המכון ללימודי רוחניות

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

לא פעם עולות שאלות לגבי מהי המשמעות של התעוררות בלילה בשעה קבועה או לפנות בוקר בשעה כזו או אחרת. אולם האם באמת יש דרך לדעת

לקריאת הפוסט »
X