המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

התפתחות אישית, אמונה ומה שבינהם…

כתבות אחרונות

חפשי באתר

האם את מרגישה לאחרונה שעשית מלא עבודה עצמית?

שטיפלת במחשבות שלך, במחסומים שלך, ברגשות שלך?

שהדבקת פער עצום בין מי שאת ומה שהיית רוצה להיות? 

השתנת? אך המציאות שלך עדיין לא משקפת זאת?

ברוכה הבא למסר שלך!

(שווה לקרוא, להטמיע ולקבל את המסר המעודד בסוף הפוסט)

אז למה כל זה קורה?!

בניגוד לרוב האמונות האנושיות שלנו, המציאות היא נייטרלית לחלוטין! היא לא טובה או רעה, היא לא מנסה, היא פשוט היא!זוהי הפרשנות שלנו בלבד למה שקורה, שנותנת את הזווית השונה למה שאנו רואים. לא סתם, בעבור אדם אחד חוויה מסויימת יכולה להיות מדהימה ובעבור אחר אותה חוויה תהיה איומה.

כך, כשאנו נכנסות לתהליך של ריפוי עצמי ושינוי, אנחנו מתחילות לתקן את כל אותם המקומות שהיו לנו לחוויות שליליות כדי להצליח לשנות את המציאות שמולינו, ובכך נראה כי מי שמצליחה להטמיע את התובנה הזו, מצליחה גם לשנות קארמה בצורה משמעותית.

אבל מה קורה, כשהשינוי קורה בפנימי אך לא בחיצוני? למה אנחנו הרבה פעמים, עושות עבודה עצמית ולא מצליחות לראות את השינויים בפיזי? אנחנו ממתינות לראות תוצאות שאינן ממהרות להגיע? זוגיות, עבודה, חברות, שיפור בהכנסה, שיפור במערכות יחסים וכו'…. ולפעמים אפילו נראה כאילו יש הרעה בתנאים….

אני כאן כדי לעודד אותך!

התשובה היא, שכל אלו מתקיימים בעולם הפיזי, והעולם הפיזי, דחוס מאוד, זהו העולם שדורש את המשך התגובה הגדול ביותר.

כאשר השינוים ברמה הנשמתית קורים ברגע, השינוים בגופים הנוספים שלנו, (חשיבה/רגש/פיזי) לוקחים יותר זמן, כאשר האחרון הוא האיטי ביותר להגיב. וכך נוצר פער בין השינוי שכבר הטמענו בכל הדרך, בחשיבה, התחושה הנעימה שהצלחנו ליצור, אנחנו מרגישות שאנחנו לגמרי מסונכרונות אך המציאות איננה משתנה, עדיין. (דגש על העדיין).

זה יוצר פער, לפעמים גם אכזבה, שמא עשינו עבודה מרובה שלא מקבלת את גמולה. אך בחלק הזה אסור שניפול לתחושה הזו- זהו מבחן האמונה!

הבריאה בוחנת כמה הטמענו את השינוי, כמה אנו בשלות באמת לקבל את מבוקשינו, ובכך לפרק זמן, היא שולחת לנו מבחן אחר מבחן, שמאפשר לנו לבחור אחרת, לקבל החלטה שונה מזו שהיינו מקבלות אילו לא היינו עושות את העבודה, שולחת לנו אנשים חדשים, הצעות חדשות ובכך המציאות הפיזית לאט (אבל די מהר) משתנה, משנה את פנייה, לכך שהיא תואמת את השינוי האישי שלנו.

אני כאן היום להזכיר לך,

אם עשית את העבודה, ואת עדיין לא רואה את התוצאות  בשטח? תזכרי למה עשית את השינוי, למה הרגשת את הדחף (דחף זה מגיע הישר מהנשמה) לשנות. המציאות הפיזית היא רק אשליה, שבוחנת את הנכונות שלך, את המסוגלות שלך לבחור מחדש בחיים אחרים.

ובכך גם היא תשתנה, ממש בקרוב.

בדרך כלל בעת שינויים משמעותיים מדובר במחזורים של 3 שבועות עד 3 חודשים.

חזקי את האמונה שלך!

למרות שהמציאות כרגע מראה לך אחרת…דעי כי את בדרך הנכונה.

וכך קורה! אמן!

באהבה גדולה- יעל ניסים, מורה ותלמידה רוחנית. מייסדת המכון ללימודי רוחניות

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

לא פעם עולות שאלות לגבי מהי המשמעות של התעוררות בלילה בשעה קבועה או לפנות בוקר בשעה כזו או אחרת. אולם האם באמת יש דרך לדעת

לקריאת הפוסט »
X