המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

תחזית אסטרולוגית שבועית

כתבות אחרונות

חפשי באתר

תחזית אסטרולוגית שבועית

 

תחזית לתאריכים 9.10.22-16.10.22

השמיים מציירים תמונה רהוטה וחכמה שקוראת לכולנו,  בנות ובני כל המזלות,  לבחור כרגע את הטווח האסטרטגי למוד הנסיון על פני המיידי והרגשי.

מצד אחד,  מלווה אותנו כל העת משולש אוויר גדול בין:  1. כוכב האנרגיה הזכרית,  מאדים, המדשדש לקראת נסיגה,  במזל תאומים.  2. השופט הזקן,  שבתאי במזל דלי,  3. ולא פחות מהמלך עצמו,  השמש,  ובת לווייתו,  אלת האהבה – וונוס,  במזל מאזניים.  

המשולש הזה בהחלט ממלא רוח במפרשי המחשבה של כולנו והיכולת לתכנן גוברת.  בצד התכנון,  יש גם להגשים אומרת השמש ומהדהדת וונוס.  אחרת,  התכנון בלבד משול לחוסר החלטתיות ופעולה במציאות,  שזו אחת ממגרעותיו האפשריות של אותו מאדים בתאומים,  על סף נסיגה. 

הטי סקוואר בשמיים בין נפטון ומולו מרקורי ובתשעים מעלות אליהם שוב אותו מאדים שובב,  מביא אל השולחן לא מעט רגשות ורגישות ואפילו אפשרות להגיב לעולם מתוך אותה הרגישות שכרגע מאוד נוכחת. יש לשים לב לא לפעול מתוך קורבניות ולהעדיף את הלבד על פני חברה אם צריך.  

בתחילת השבוע ישהה הירח בטלה (מזלו הטבעי של מאדים), בין צדק וכירון.  הירח בטלה בין צדק וכירון מבקש להשתחרר ולגדול החוצה מהכאבים והטראומות שלנו.  

אבל… האם נצליח לעשות זאת על ידי שנהיה תגובתיות ורגשיות לטראומות שלנו?  או שמה עדיף שדווקא נבחר בהחלטה שקולה,  לא רגשית,  המבוססת על כל ניסיוננו האישי,  לא רק החוויות הכואבות שחווינו?  את זה,  אני משאירה לכן להחליט…

שבוע טוב, 

ניה פיילר- אסטרולוגית

אם גם אותך מעניין ללמוד ולהעמיק באסטרולוגיה, אני מזמינה אותך להצטרף אליי לקורס הקרוב שייפתח בתאריך 6.11.22 בזום. לפרטים והרשמה>>> https://plando.co.il/self_services/group_register?ak=214fe968621dc05e82422a1730dfdb9a&group=70295

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

לא פעם עולות שאלות לגבי מהי המשמעות של התעוררות בלילה בשעה קבועה או לפנות בוקר בשעה כזו או אחרת. אולם האם באמת יש דרך לדעת

לקריאת הפוסט »
X