המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

תקשור ממועצת ה-52 על שער ט' בא"ב

כתבות אחרונות

חפשי באתר

שמי יעל צור ואני מתקשרת את מועצת ה-52, זוהי מועצה המורכבת מ-52 ישויות שונות שמרכיבות יחד קול אחד מאוחד דרכי שתפקידו ללוות ולתמוך באנושות, להעביר מסרים הקשורים לתהליכים של האנושות ולמה שאנחנו עוברים כולנו יחד כקולקטיב. המועצה אינה "יוצרת" השפעה עלינו ועל אירועים בחיינו אלא מטרתה ללוות אותנו ולשפוך אור על אירועים קולקטיביים שאנחנו עוברים.

תקשור עם מועצת ה-52 – תשעה בא"ב – 18.7.21

אהובים ואהובות,
אנחנו שוב כאן כדי לשפוך אור קצת יותר רחב וברור על מה שאתם עוברים במטרה לתת לכם כלים כדי להתמודד עם המצב, להבין אותו ולהיעזר בו לטובתכם העליונה. כפי שכבר נכתב מעלה אין אנחנו משפיעים או נוגעים בדבר, ההתקדמות וההתפתחות שלכם תלויה אך ורק ברצון החופשי שלכם שזה מאז ומעולם היה אחד המטרות הארציות שאיתם הגעתם לכאן. הרצון החופשי הוא מה שמאפשר לכם להתפתח בקצב ובכיוון המתאים לכם אבל כמובן שזה לא קל כי האחריות כולה בידיים שלכם. זו הייתה בקשתכם כשירדתם לפה ואנו מכבדים את הדבר עד מאוד.
אנחנו כאן כדי לאפשר לכם נקודת מבט רחבה יותר על הנעשה ועל מה שעובר עליכם כדי שתראו ותתמודדו עם האירועים יותר בקלות וכדי לתת לכם כמו "רמז" או כלי לנצל במרביות את מה שעובר עליכם על מנת שתתעוררו ותובילו את עצמכם למציאות יותר מיטיבה ומאושרת. הרי אתם יודעים שככל שרואים את התמונה רחב יותר ובצורה ברורה יותר כך הרבה יותר קל להתנהל במרחב הקיים (להדליק אור בחדר חשוך). בחודש וחצי האחרונים עברתם נסיגת מרקורי ובין המצרים, וגם אם לא הרגשתם כביכול ישירות או ידעתם את זה אבל זה השפיע עליכם עמוקות כפי שתיכף תבינו. תקופה זו מסתיימת היום בתשעה בא"ב והאנרגיה שנמצאת היום סביבכם היא של התכנסות ולידה מחדש. במהלך התקופה הזו אתם עוברים התמרה אנרגטית מאוד גדולה שנובעת מהתפתחות הזן שלכם (בני אנוש) וזה מותאם לתופעות אנרגטיות אוניברסליות, במילים אחרות – כל שנה יש נסיגות מרקורי ויש תשעה באב, כל שנה אותם דפוסים חוזרים על עצמם – כי אתם נעים במעגליות במרחב אין סופי, אבל כל פעם אתם מתמודדים עם האנרגיות בצורה אחרת בהתאם למוכנות שלכם ובהתאם לבחירות האישיות שלכם – עם איזה שיעור אתם עושים עבודה מלאה, איזה אתם מדחיקים וכו'…

כל סוף הוא התחלה חדשה.

מרקורי הגיע כדי להציף את כל ההתמודדויות שלכם מול אנשים אחרים, סיטואציות ושיעורים שלא סגרתם והדחקתם, לכן חוויתם חודש שעבר הרבה מכשולים שהרגשתם שהם לא חדשים לכם – כל אחד בתחומו. חזרו לחייכם אנשים שחשבתם שכבר יצאו, נפלתם שוב לנקודות חלשות למרות שחשבתם שאתם כבר לא שם, צפו להם ריבים ישנים שהדחקתם מלהתמודד, שיעורים שעשיתם עליהם עבודה לסגור צפו שוב ועוד… האנרגיה של מרקורי היא כאוטית, היא באה לנער את המערכת כדי להוציא מהפינות החשוכות את מה שאנחנו לא באמת מתמודדים איתו, את מה שהדחקנו ומה שאנחנו חושבים שאם נתעלם זה יעבור, המטרה היא שנראה את האירועים בחיינו שאינם מדויקים לנו ושננקה מעלינו בצורה מועילה יותר את מה שברחנו ממנו אבל מרקורי נוגע רק במישורים חיצוניים לנו אל מול אנשים אחרים או חוויות שהן לא בידינו אלא רק דרך התגובה שלנו ודרך ניהול המצב בידינו. (איך אנחנו מגיבים)
מייד אחריו – הגיעו הימים של "בין המצרים" כדי להעביר את התהליך פנימה, אי אז התחלתם לנבור בתוככם וצפו כל הפחדים האישיים, כל הספקות בעצמכם והעצב שלא ניקיתם עד הסוף. השיח הפנימי נהיה יותר שיפוטי וקר, מאיר בכל כוחו על כל הנקודות הכי קטנות והכי חשוכות בתוככם כדי שתעשו עבודת ניקיון פנימי כי זה לא מספיק שהחיים מסביבכם יהיו מדויקים, חשוב שגם השיח הפנימי יהיה חזק ומרומם ומקדם ולא ימשוך אתכם לזמן תדר שאתם בסופו של יום מנסים להימנע ממנו שוב ושוב. (איך אנחנו מנתבים)
היום הוא יום תשעה באב והוא מסמל תהליך של חורבן ולידה מחדש כך שהוא מהווה פתח אנרגטי להטמעת שינוי. החודש וחצי האחרונים היו מסע של ניקוי חיצוני ופנימי כדי שתוכלו להכיל את האנרגיה החדשה והשינויים שאתם עוברים הם שינויים תודעתיים מה שאומר שההסתכלות שלכם על החיים משתנה ומשם האנרגיה שאתם משדרים ואיך שאתם קולטים את הסביבה. אנרגיה זו מעבירה יותר שליטה לידיים שלכם, היא מקנה לכם התעוררות תודעתית כדי לראות את הבחירות והמעשים שלכם בצורה יותר ברורה ומכך גם את ההשלכות. זה יבוא לידי ביטוי בכך שהפעולות והתגובות האוטומטיות שלכם הולכות לעצור לרגע קט לפני האוטומט ואתם תתהו לעצמכם – האם להמשיך באותו מסלול או לשנות?

זה השלב בו אתם בוחרים – להצטרף לתדר החדש או להמשיך לגלגל בחייכם את התדר הישן.

האנרגיה של היום והתקופה מבקשת מכם להיות בשקט ובהתכנסות או לפחות למצוא זמן לזה, האנרגיה פתוחה לעזור לכם לעשות סגירות מעגלים ולצאת לדרך חדשה. הדרך הכי מהירה להחיל את האנרגיה הזו בחיינו היא באמת לתת לה מקום ולפעול לפיה –
*גם אם קראתם את המסר אחרי תשעה בא"ב עשו זאת, אתם תגיעו למסר כשהוא נכון ומדויק לכם!

קחו לכם נר, דף ועט וארגנו לכם פינה שקטה להתמסר לאנרגיה ולתהליך האישי. הזמן הזה מיועד להתבוננות רחבה על החיים שלכם ועל כל מה שצף בחודש וחצי האחרונים, איפה הנפילות שלכם שחזרו על עצמם ואיפה החולשות שלכם שהכו גלים בתוככם. זה הזמן להתבוננות ושחרור כי האנרגיה של היום היא אנרגיה של סגירת מעגלים והתחלות חדשות.

הדליקו את הנר כי הוא עוזר לטהר את האנרגיה מסביב והתחילו לכתוב על הדפים את כל מה שמטריד אתכם ומציק לכם, את כל מה שיושב על הראש ומלחיץ ואת כל מה שאתם מרגישים שרודף אתכם כל חייכם – שפכו על הדף ללא ביקורת או מסננים, זה רק לעיניים שלכם ומותר לכם ואתם צריכים מקום לנקות את הכל לעומק (תזכרו שאם תשאירו קצוות פתוחים הם יצופו שוב ברגע שנחזור לעוד נסיגת מרקורי) וכשתסיימו קפלו את הדפים והניחו אותם בצד, קחו נשימה עמוקה לבכות, להרהר וכל מה שתצטרכו כדי להיות מוכנים להיפטר מהעבר ולהמשיך קדימה ואז היפטרו מהדף – שרפו אותו, הטביעו אותו, גזרו וכדומה, אל תשמרו אותו או את המלל שבו – זה נועד לניקוי!

רוצה ללמוד לקרוא בנרות? לפרטים על סדנא לקריאה בנרות כנסי כאן>

החודשים שיבואו יהדהדו יותר ויותר את השינוי והמציאות כפי שאתם מקווים ורוצים אותה תתקיים – לטוב ולרע. איך? אתם תחוו את השיעורים והנקודות החשוכות שוב אבל כל אחד בנפרד ובאנרגיה מונמכת כדי לתת לכם את השליטה – האם תיפלו שוב לאותם נקודות עבר ותגררו את המציאות שלכם לפחדים שלכם או שמא הפעם תבחרו אחרת ותעשו שינוי כדי לנתב את עצמכם למציאות שאתם רוצים?

הבחירות שלכם יכתיבו איך תיראה המציאות שלכם – בחרו ממקום של הקשבה ובריאת מציאות!

מועצת ה-52 מאת יעל צור מורה לקורס תקשור  וחלומות.

רוצה לדעת על תודעה גבוה והאם גם לך היכולת להתחבר אליה?
על תודעה גבוה, תודעה קולקטיבית כולל בחינה הכול בסרטון שלי:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

לא פעם עולות שאלות לגבי מהי המשמעות של התעוררות בלילה בשעה קבועה או לפנות בוקר בשעה כזו או אחרת. אולם האם באמת יש דרך לדעת

לקריאת הפוסט »
X