המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

תקשור ממועצת ה-52 על שנת 2020:

כתבות אחרונות

חפשי באתר

אהובים ואהובות,
אנו רוצים לעזור ולכוון אתכם בזמן שאתם מחפשים תשובות למה שאתם עוברים ולאן שאתם הולכים. השנה האחרונה הייתה מאתגרת מאוד ולפני שניגע בה ובהשלכות שלה אנו רוצים להגדיל טיפה את טווח הראייה ולדבר על המקור לכך. בשנים האחרונות אתם עוברים מהפך תודעתי גבוה, כבר דובר המון על המעבר למימד הבא ואנחנו אכן הולכים איתכם יד ביד לכיוון. אם שמתם לב לכך בשנים האחרונות החיבור לתודעת האחדות אצלכם בכדור הארץ הולך ועולה (#ניותאיזם). המודעות לשמירה על הטבע ומיחזור, לתזונה בריאה וספורט לשמירה על הגוף, לקבלת האחר והשונה והחופשיות להכיר ולהתחבר לרמת הנשמה. הכל נוצר מתוך בשלות והתפתחות של התודעה הארצית אשר משולה לתודעתו של כל אחד ואחת מכם, כפי שאתם מתבגרים ומבשילים, לומדים ומתפתחים כך גם תודעת הקולקטיב, כשאחד מכם עושה צעד התפתחותי הוא משפיע על כל הסביבה שלנו וכך ככל שאתם נפתחים יותר ומחבקים את התודעה הגבוהה יותר כך הרמה של כל בני האדם עולה כי כל אחד ואחת מכם מוקף ומקיף סביבה ואנשים.

אז קודם כל אנו רוצים להסב את תשומת ליבכם להבנה שכל אחד ואחת מכם שעושה צעד עבור עצמו משפיע על הכלל, אנא העריכו את עצמכם וכל צעד שאתם עושים – קטן כגדול!!!

מאחר וכך, כל התפתחות מובילה לקפיצה תודעתית ועל כן אתם הולכים וגדלים וכמו שיעורים של כל אדם ואישה כך לאנושות יש שיעורים משלה, וכמו כשהגוף קורס כי הוא אינו מטפל בעצמו נכון כך האנושות עצמה חווה עכשיו קריסה של כל המערכות, כדי שניקח רגע מנוחה ונוכל להעריך ולטפל בכל הבעיות, וכמו גוף חולה גם האנושות מקיאה עכשיו את כל החולי שיש בתוכה (כלכלית, פוליטית, חינוכית, בריאותית, זוגית ועוד….) וזה הזמן שלכם להביט סביבכם ולעשות את השינוי שייחלתם לו.
השנה הזו הכניסה אתכם לבתים כדי להתבונן פנימה, מי אתם ולאן אתם הולכים. הזמן הזה מעניק לכם את הכלי של שקט והתכנסות אבל מאחר ולא אומצו היטב התדר התחדד ומביא איתו תופעות עבורכם כגון:
חוסר שינה, אי שקט פנימי, הגעה לקצה גבול היכולת, רצון לשינוי, רגישות לאי צדק ואי התנהלות נכונה, דרישה לשינוי גם בהיבטים אישיים וגם מחוצה לכם, כאבי ראש וציפצופים או רעש סטטי (פעילות מוגברת של בלוטת האצטרובל – העין השלישית), חולשה ועייפות, צורך עז בהתקרקעות או ריחוף בהתאם לשלב הרוחני שלכם והנתיב וכן הלאה….

למאמר המלא על תקשור עם ישיויות גבוהות כנסי כאן>

הדברים החיוביים שתוכלו וכדאי לכם לעשות למען עצמכם:

  1. מדיטציות לאיזון ושלווה, מדיטציות לאיזון צ'אקרות, טיהור והגנות לסביבה שלכם, התחברות לטבע איפה ואיך שניתן (גם התבוננות מהחלון על העץ בגינה או ברחוב זו דרך, כל דבר מוערך ועוזר), התחברות והקשבה לאמת הפנימית שלכם, עריכת סדר ותכנון הדרך למימוש עצמכם, עבודה עצמית על הורדת הגנות ופחדים, שחרור הפחדים מאי הידיעה ותרגול אמונה, וכל ניסיון להתבונן על המציאות בעיניים פקוחות לראיית השינוי.
  2. השינוי של 2020 הוא אחד מאבני הדרך החשובות בהתפתחות שלכם, הוא מביא את רמת התודעה שלכם למה שנקרא "עולם הבריאה" בו אתם מקבלים את הכוח לברוא את המחשבות שלכם וכמובן שאין אתם יכולים לעשות את הקפיצה בין לילה, תחשבו מה יקרה אם ממחר בבוקר ללא ידיעה מוקדמת כל מחשבה תתממש ועל כן עליכם לעבור את קפיצת התודעה כדי להגיע לנקודה בה המציאות מתקיימת במהירות המחשבה, עליכם להיות בתודעה האחדות כדי להביא את המימוש הזה לחיים, למה? כי ללא מודעות של האחדות בצורה מלאה לא תוכלו לראות את התמונה כולה ועל כן המחשבות והמעשים שלכם יהיו מוגבלים ואף הרסניים. רובכם אם לא כולכם עדיין במקום בו אתם רואים את עצמכם לנגד עיניכם ולכן זהו תהליך. ככל שתעשו יותר עבודה תודעתית כך רמת המימוש בחייכם תעלה, ככל שתביטו רחב יותר כך התמונה תתבהר והבקשות שלכם ידוייקו.
    אם הינכם כבר בתהליך תודעתי אתם תרגישות ותחוו את השינוי מולכם, וזאת כפי שמשה ביקש – תני לי דרך להראות לאחרים! ועל כך תוכלו אתם להראות מעשית לאחרים את תוצאות ההתפתחות שלכם. אם אתם בדרך ורוצים בכך – ברוכים המצטרפים!
  3. במהלך החודשים הקרובים ההתמודדות עם הקורונה תשתפר ולאט לאט תוכלו לחזור "למציאות" חייכם, מציאות אשר השתנתה מאוד ואין אתם עוד רואים את כל השינוי, מה שאתם כן רואים זה רק השכבה על פני הקרקע, השכבה המיידית והראשונית, כמו גוף האדם – הסימן הכחול, אבל לאט לאט התמונה כולה תתבהר ותראו את הפגיעה באיברים פנימיים, תראו את השינוי והמהפך בכל תחומי החיים. המילים לאט לאט נועדו להזכיר כי מהפך לא מתקיים בין לילה ועליכם להיות סבלניים ובעלי אמונה, כי אי וודאות נורא מטשטשת ומפחידה, אבל תזכרו בכל פעם שאתם צריכים הכוונה – תסתכלו על התמונה הגדולה!!!

מתי תתקיים הקפיצה ומה נוכל לעשות כדי לעזור ולהתפתח?

ב-21.12.2020 כוכבי הלכת שבתאי ויופיטר יהיו חופפים זה לזה. האירוע ייראה כמו כוכב בהיר בשמיים הדרום-מערביים וזה יהיה שער נוסף להתפתחות. בימים אלה (עד ה-25) אתם חולפים באנרגיה שהיא כמו בומרנג עבורכם, היא שיקוף חזק לכל מה שתשדרו ולכן בימים אלה אנו ממליצים למי שרוצה לחוות את הקפיצה בצורה מיטבית להתמקד בעבודה אישית, השימוש באנרגיה והעבודה בימים אלה יהיו חזקים מהרגיל ולכן גם תראו את המימוש במציאות גבוה יותר (זוכרים שדיברנו על שיעורים שאנו עוברים, בימים אלה השיעורים שתעבדו עליהם יהיו חזקים יותר ולכן אפקטיביים יותר לתוצאות של הצלחה או של ניעור, בהתאם לשימוש שלכם) ,

הנה כמה דברים שתוכלו לעבוד איתם:

• לקחת כל יום זמן לעצמכם (גם 5 דקות יהיה אפקטיבי) לבחינת המקום בו אתם נמצאים, השיעורים שהם מביאים לחייכם ובחירות ההתמודדות שלכם – מה נכון יותר עבורכם כהתמודדות לעתיד אחרי שהבנתם את השיעורים שהם מביאים?
• התכווננות לעתיד – כמה שתוכלו וכל רגע נתון, העבירו את המחשבות שלכם לעתיד שהייתם רוצים לעצמכם, בכל סיטואציה שאתם נמצאים בה דמיינו מה הצורה המיטיבה ביותר שבה היא יכולה להתקיים, אפילו לפני שיחה עם מישהו, איך הייתם רוצים שיתנהל, מה תרצו שיהיו התוצאות וכן הלאה, זכרו שאלה ימים של מימוש המחשבות שלכם.

• היו באחדות – הביטו סביבכם תמיד על נקודת המבט הגבוהה ביותר – לא מה הוא עשה לי לדוגמא אלא מה גרם לו לעשות את זה, לא למה לי זה קורה אלא איך אני יכול לצמוח מזה, לא איפה זה עוצר אותי אלא לאן זה מכוון אותי וכן הלאה….. היו באחדות לכל אדם ולכל חיה ולכל חפץ, העריכו את קיומם ונסו להבין ולחדד את שתי האמרות הללו: "כולנו אחד" ו- "ואהבת לרעך כמוך", כולכם בפנים רוצים את התודעה הזו, שיבינו אתכם ויאהבו אתכם – היו אתם במקום הזה עבור אחרים וראו את זה חוזר אליכם.

• מעבר לשלושת אלה – כל רגע שתוכלו להיות בו בהנאה – היו!!! מטרתם הסופית והרצון האמיתי של הנשמה היא להבין שפה אמור להיות גן עדן וזה בידיים שלנו והדרך לכך היא לחוות את החיים, להנות מהם, להעריך אותם ובכך להגדיל את השפע המתקיים בזו המחשבה.

אהובים ואהובות, אנחנו כל הזמן כן, אנחנו פונים דרך יעל צור ונשמח לעזור ולכוון בכל דרך, אתם מוזמנים לשאול שאלות, להביע דעה, להעלות דיון ואף לשתף באהבה.
מחבקים את ידכם ומלווים אתכם
מועצת ה-52 מאת יעל צור מורה לקורס תקשור  ראש סגל הוראה ומורה רוחנית

רוצה לדעת על תודעה גבוה והאם גם לך היכולת להתחבר אליה?
על תודעה גבוה, תודעה קולקטיבית כולל בחינה הכול בסרטון שלי:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

X