המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

תחזית שנתית גלובלית

כתבות אחרונות

חפשי באתר

 
לכבוד השנה החדשה, הכנתי תחזית מלאה לשנים הקרובות.

מה עתיד לקרות מבחינה מדינית, פוליטית, מגמות עולמיות ועוד…

כולל תחזית כלכלית, במה כדאי להשקיע? וממה כדאי להימנע בשנים אלו. אני מאמינה שתמצאי את התחזית לבעלת ערך עבורך, ומודה כי חלק מהמידע שהגיע- הפתיע גם אותי. 

תיהני! 

מדיני מערכתי וכלל עולמי

המצב מדיני ברמה הפוליטית-
כמות הבוחרים בארצנו פוחתת. קיים כאן חוסר אמון של הציבור במערכת הציבורית ובשל כך פחות ופחות בוחרים ללכת ולהשפיע. הממשלה לא תוקם כמו שאנחנו חושבים ומורגלים עד היום. היום אנחנו כבר לא הולכים אחרי איש ציבור אחד באמונה עיוורת.
כל זאת, נועד להצביע על חוסר האמון של העם בשיטות הממשל.  האופן והמבנה בו שיטת הממשל עדיין עובדת, לא רלוונטית לנו כחברה. כיום, מנהיגים בממשל פועלים מתוך אינטרס אישי, ולא מתוך רצון טוב עבור כולם- הסיבה לשמה אנו בוחרים איש ציבור.

בשנים האחרונות ראינו יותר נבחרי ציבור אשר עבדו בשיתוף פעולה. גם עכשיו, הממשלה תמצא עצמה לא מצליחה לקום ולהתקיים בלי שותפות או אחדות- אחרת לא תהיה ממשלה. 

באם לא יהיו שיתופי פעולה, בקלות אנחנו יכולים להיכנס ללופ של בחירות חוזרות. ייתכן ויצליחו למצוא פתרון של רוטציה או שיתופיות, אחרת לא יהיה לנו משהו יציב.

אם הממשלות לא יעבדו בצורה מספיק טובה ושיתופית, אנחנו נחווה תקופה מורכבת לאור חוסר האמון של הציבור שנסדק. אנחנו מתחילים להתעורר ולהבין שלפוליטיקה נגמר הכח והיא כרגע רק מנסה לשרוד.

המגמה הינה כלל עולמית לא רק כאן.

מערכות הממשל עומדות להשתנות, בעיקר כי יהיה שינוי בקבוצות שהולכות להנהיג אותם. מדינות בעולם יחווי משברים כלל עולמיים קשים. 

אנחנו צפויים להיכנס למיתון. למרות שאנחנו נמצאים בעידן הכי עשיר שהיה באנושות, אך העושר מתחלק בצורה לא הגיונית בין האוכלוסייה. אנחנו נראה פתאום קבוצות אשר מבקשות לייצר שינוי פנים מדיני עבור התושבים. נראה משהו חדש של אחדות וסולידריות צומח מתוכנו, ואף יקומו קהילות יותר משמעותיות.

נמצא עצמנו מתחברים לקבוצות, התארגנויות, שמטרתן לעשות למען הכלל.

כלכלי

אנחנו הולכים לקראת תקופה בה נחווה משבר כלל עולמי של כ- 3 שנים. 

כאן בארץ, אנחנו נחווה בשנה וחצי הקרובות את המשבר. הוא יתבטא ברובו במחסור של מוצרי מזון. חלק ממשבר המזון שנחווה יהיה על מוצרים שמגיעים מאזור אסיה, כשאסיה בעצם תגרום למחסור הזה באופן יזום על מנת למצב עצמם בשוק בצורה טובה וחזקה יותר. נראה גם פערים גדולים בין מחירי המזון שיעלו, לבין היכולות של חלק מהתושבים שלא יכולים לעמוד בהוצאה הזו.

נראה איך אנרגיה סולרית תופסת תאוצה, ובכלל כל אנרגיה שהיא יותר ידידותית לסביבה תתעצם ותצמח.

בתצרוכת החשמל אנחנו עלולים לחוות שיבושים וצמצומים, אשר יגיעו דווקא מהעובדים עצמם שייבחרו בעיצומים. אבל לא משבר גדול.

רצוי להכין עצמכם מראש במקרה של עליות המחירים, ואולי אף להיערך מבעוד מועד עם מצרכים יבשים שניתן לאחסן לאורך זמן. 

נחווה טלטלה גם בחברות האשראי והבנקים. חלק מחברות כרטיסי האשראי יפלו. חלק מהבנקים יסגרו זמנית וזאת על מנת למנוע התדרדרות גדולה יותר. ייתכן שחלק מהבנקים יירכשו ע"י בנקים אחרים.

נסו בתקופה זו למתן הוצאות, לא להגיע למצב של חוסר ולהיות ערבים זה לזה. כל מי שחי בראוותנות מאוד גדולה- לא ייתפס בעין טובה בציבור. 

לגבי התנהלות פיננסית, מי שייבחר להוציא קרן פנסיה בשנים הקרובות, יחווה קצת קושי, לאחר מכן יהיה בסדר.

בנוגע לקרנות השתלמות, כדאי להוציא ולהשקיע בקרקעות חקלאיות, גם במדינות זרות. 

אנחנו הולכים לקראת שינוי בו נראה העתקת מגורים של הרבה מהאוכלוסיה מתוך הערים הגדולות, דווקא לשטחים פתוחים יותר.

נכון יהיה להשקיע  בתקופות אלו בזהב, ובנדלן אם ירד המחיר.

נכון גם להשקיע בטכנולוגיה ירוקה סולארית, בעולמות רפואת תדרים,

ואף נדלן תחום מעולה לעסוק בו.

מערכת הבריאות-

אנו צפויים לראות התפתחות וחידושים בעולם הבריאות.

יפותחו פתרונות בריאותיים למי שנפגע מחיסון קורונה.

יצא חיסון לקורונה ללא תופעות לוואי

ייכנסו המון חידושים בעולם הבריאות, טכנולוגיה לריפוי של מחלות אוטואימוניות סרטן וכו

תוחלת החיים תהיה ארוכה יותר, זאת כתוצאה מעבודה חדשנית על המוח

מערכות החינוך-

אנו צפויים לחוות בחודשים נובמבר ודצמבר, שיבושים במערכת החינוך כולה. יחד עם ההסכמים החדשים שנחתמו לאחרונה, המערכת לא תוכל להחזיק עוד הרבה זמן באותו המבנה.

אנחנו נראה הרבה יוזמות פרטיות חברתיות כדי להוציא את הילדים מהמערכת. זה עלול להקשות על אנשים שעובדים. יחד עם זאת, הרבה אנשים יעבדו בעזרה עם ילדים, קהילה. תתחיל שבטיות וצורך באיחוד.

בטחוני-

מצב האלימות הפנים מדינית בעייתית מאוד. אנחנו נמצאים כרגע במקום פחות טוב, לא רק עם האוכלוסיה המוחלשת במגזר הערבי אלא גם החרדי. בשניהם צריכים להתקיים שינויים ברמה הכלל מדינית, כדי לאפשר להם להשתלב בצורה מיטיבה יותר. הם חלק מאיתנו, וכיום יש הפרדה מאותה אוכלוסיה.

השנה הקרובה תחייב אותנו להתמודד.

ברמה האישית של כל אחד מאיתנו- מה עלינו לעשות כדי להגיע ממקום טוב?

אנחנו מתבקשים לעשות עבודה פנימית אינטנסיבית ועוצמתית על מנת לגדול לצמוח ולהתפתח כאן.

לא תוכלו להשיג דברים חומריים בלי שעשיתם קודם את העבודה הפנימית על מנת להתפתח ולגדול. באנו כדי להשפיע לטוב ואנחנו נבחן בתקופה הקרובה על כל הטוב שכל אחד ואחת מביאים. בשנה וחצי הקרובות, אנחנו נבין מה העוצמות שלנו והייעוד שלנו כאן.

תעבדו על מי שאתם ומה שאתם, זה מה שיתגמל אתכם בעידן החדש. כל תפקיד חומרי או כל חומר בכללי, אפשר לקחת מכם, הדבר היחיד שלא ניתן לקחת מכם זה האור שלכם! ועל כל זה נחיה בעין החדש!!!

הכל מתפרק בחוץ כדי שנבנה עצמנו בצורה נקייה וטהורה יותר, לטובתינו ולטובת כל הסובבים אותנו.

אנחנו נוכל לחוות מה ההשפעה הטובה שלנו על אחרים ועל החברה- זה המקום שבו נפסיק לרוץ בחוץ אלא לחפש בפנים. כל מה שבחוץ חולף- הפנימיות שלנו היא המאירה!

מי בשנה וחצי שנתיים האחרונות עשה את העבודה האישית להתפתחות וצמיחה, ועבר יחד עם זאת טלטלות רבות, קשיים, וניקוי של כל הישן, סביר להניח שעשה את העבודה.

מי שכבר עשתה את העבודה, ויודעת מה היא באה לעשות ולהשפיע כאן, התחילה להשתחרר מכבלי הקארמה, יודעת כיום מה היכולות שלה, ויודעת מה הולך להיות טוב בעבורה. בעצם העבודה של כל אחד ואחת מאיתנו על קארמות, מנקה מעלינו טראומות ובכך אנחנו בעצם יכולים לצאת לדרך חדשה נקייה ומיטיבה בעבורינו ובעבור אחרים.

שתהיה שנה מופלאה מלאה באור וטוב
יעל ניסים
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

לא פעם עולות שאלות לגבי מהי המשמעות של התעוררות בלילה בשעה קבועה או לפנות בוקר בשעה כזו או אחרת. אולם האם באמת יש דרך לדעת

לקריאת הפוסט »
X