המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

תחזית לשבוע חדש של שנה חדשה

כתבות אחרונות

חפשי באתר

 

תחזית לתאריכים 25-30 בספט'.

אנו פותחות את השבוע עם ירח חדש במעלה השנייה של מזל מאזניים. ירח חדש מסמל את תחילתו של מחזור ירחי חדש, לידה אם תרצו, המניצה בחיינו. לכן, זהו זמן חשוב במיוחד לשמר ככל הניתן את החיוביות והמזג הנוח בתוכנו ומסביבנו ולטפח ככל הניתן את עצמנו ואת האחר. למעשים אלו, השלכות חיוביות למשך החודש הקרוב כולו.

השפעת הירח החדש על כולנו:

הירח החדש מביא עמו רצון רב להתפתחות חברתית, רגשית, בין אישית ופיננסית אך לא תמיד את הדרך הבהירה קדימה כדי לטוות זאת נכון. לכן, נטיב אם ניקח את התקווה, האמונה והנאיביות הקסומה הנובעת מירח זה ולא נשכח לתבלה במציאותיות שקולה ואמיתית. גם השמיים תומכים בכך עם משולש מיטיב בין כוכב האנרגיה הזכרית מאדים לשופט הזקן שבתאי המסייע לנו לפעול בדרכים אחראיות ובוגרות יותר המעדיפות את הטווח הארוך על הקצר.

ירח חדש זה משפיע במיוחד על אלו החוגגות את יום הולדתן ממש עכשיו ביום שוויון הסתיו וכן על אלו החוגגות את יום הולדתן ב-22 במרץ, הלו הוא יום שוויון האביב. גם אלו החוגגות בקרבת ימי ההיפוך, ב-22 ליוני וב-22 ה מושפעות באופן חזק במיוחד.

אלו החוגגות עכשיו – לנצל את החודש הקרוב להתחלות חדשות. לא כולן יבשילו אך חלקן כן, והן יכולות להפוך להיות חשובות עבורכן בעתיד.

אלו החוגגות בקרבת ה-22 במרץ: זהו חודש המבקש מכן לנהל את עצמכן בצורה בוגרת ואחראית יותר בזירות המוכרות לכן כבר מן העבר. החודש ישנה אפשרות להתמיר דפוסי התנהגות ולהוכיח לעצמכן ולסביבה שאתן כבר ממש לא באותו מקום, שגדלתן כבר. עם זאת, ישנה חשיבות לא לעשות את הדרך הזו עם שפיטה קשה מידי כלפיכן או כלפי אחרות בסביבתכן.

אלו החוגגות בקרבת ה-22 ביוני וה-22 בדצ' – חודש שדורש להיענות לאתגרים המצויים כרגע בחיים האישיים והחברתיים שלכן. ישנם אתגרים אשר אינם אשמתם של אף אחד אך עצם קיומם מבקש מכן לאמץ דפוס אחר של פעולה מבעבר. יתכן שפרידות או יציאה לעצמאות עסקית יהיו על הפרק.

המשיכו להפיץ אהבה ולא לשכוח להדליק להבת אהבה גם עבורכן בלב.

שיהיה שבוע מלא אור כוכבים,

ניה פילר- אסטרולוגית
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

לא פעם עולות שאלות לגבי מהי המשמעות של התעוררות בלילה בשעה קבועה או לפנות בוקר בשעה כזו או אחרת. אולם האם באמת יש דרך לדעת

לקריאת הפוסט »
X