המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

תחזית אסטרולוגית – אוגוסט 2020

כתבות אחרונות

חפשי באתר

שלום לכולן, אם נולדתן לקראת סוף המזל – כדאי לכן לקרוא את התחזית של המזל שאחריכן.

 

תמונת השמיים:

חודש חם במיוחד ניצב לפנינו ולפני מדינת ישראל. יש להניח שהגזרה הביטחונית, ולא רק החברתית, תתחממנה. החדשות הטובות הן שהקורונה תהיה כנראה בדעיכה. אם יש משהו שחשוב עכשיו, זה שנדע לראות את השני כאדם, גם אם יש לו דעה מנוגדת לחלוטין לאלו שלי. הסכנה לפילוג, להסתה, לאלימות הוא גבוה ברמה הרגשית האישית והקולקטיבית. החדשות הטובות הן שוונוס אלת ההרמוניה והאהבה נותנת פייט לכל מחרחרי הפחד והשנאה. היא נעמדת על ראש הדרקון ואז חודרת אלינו פנימה לרגש בכניסתה לסרטן. יש בכוחה להביא להבנה, לפיוס, לפשרה.

לכן, אם יש משהו אחד שהייתי רוצה שיתנגן לכולנו בראש כל החודש הוא: שנדע להגביר אהבה מבלי להתפשר על העקרונות שלנו. ושנזכה לאמץ רק עקרונות של שלום.

 

אריה:

מקצועות המתאימים למזל אריה הם: כל מקצועות הבמה (שפחות רלוונטיים כרגע), תפקידי מנהיגות, יזמות, אמנות, עבודה עם ילדים, ריפוי.

מזל טוב אריות מאירות! חודש זה מבטיח לא מעט פעילות עבורכן. האינטראקציות עם אחרים גוברות ועל הרקע הזה חשוב להמשיך להיות מי שאתן, אבל להבין שכרגע יש לדעות שלנו דרך קצרה מאוד להפוך לוויכוחים והעבודה האמיתית שלכם כמנהיגות זה לאחד ולהגביר אהבת חינם. הירח החדש ב-3 לחודש יהיה בבית הזוגיות שלכן ולכן תחום זה יכול להיות בעל משמעות החודש וניתן גם להעמיק קשרים ואפילו להכיר חדשים. אריות שנולדו בשבוע השלישי של אוגוסט בקרבת הירח החדש (ה-19 לאוג) תשמחנה לשמוע שהשנה הקרובה תהיה מלאת דברים חדשים עבורן והמון יכולת הגשמה אישית. זה נכון בגדול לכולכן אריות יקרות. אבל אין ספק שהשנה יותר מתמיד, חשוב שתבראנה את עצמכן מחדש. שתשילו את שיש להשיל ותרמנה אל פני השטח את שמזמן כבר היה צריך להאיר.

 

בתולה:

מקצועות שטובים לבתולה: מדריכי יוגה, כושר וחיים בריאים, מקצועות הטיפול, עבודה סוציאלית, עבודה סביבתית, עבודה בעלת אופי חברתי, מקצועות אנליטיים כגון לוגיסטיקה, מזכירות וניהול.

שלום בתולות חרוצות. החודש יכול להיות קצת לחוץ, במיוחד בתחילתו ויש לשמור על רמות הסטרס כדי לא לפגוע בבריאות. למרות זאת, היכולות היצירתיות שלכם בתחילת החודש הן עצומות, ולכן בתחום הקריירה יתכנו חדשות טובות בחצי הראשון של החודש, מציאת עבודה או אפילו הכנסה טובה יותר. חשוב לשים לב לא לעייף ולהתיש את עצמכן מידי. ביחסים עם הורים, אהובים וילדים בגזרה הקרובה – שימו לב לא להיות החודש אובססיביות מידי וקשות לריצוי. יש לרכך תגובות קיצוניות ודרמה מיותרת שיכולות להרים את ראשן הן בתוכנו והן אצל אנשים שקרובים אלינו. בכל מקרה – לא לתת לשיקול  הדעת וקור הרוח לאבד את המושכות בגזרה האינטימית והמשפחתית.

 

מאזניים:

מקצועות הטובים למאזניים: גישור, טיפול זוגי, עריכת דין ועולם המשפט, תחום התרבות (פחות רלוונטי כרגע), תחום הדיפלומטיה.

שלום מאזניים בעלות עיניים יפיפיות! החודש יש לשים לב במיוחד בתחילתו לא לתרום לויכוחים בתחום הזוגי. פרידות יכולות להיות על הפרק וכך גם הכרויות והתאהבויות חדשות. החל מאמצע החודש הקריירה שלכן יכולה להשתפר, זמן טוב לחיזוק מקור הפרנסה והסיפוק ממה שאתן עושות. כמו כן, החודש הוא חודש חשוב בבחינת קשריכן החברתיים, הקבוצות והמעגלים החברתיים שאתן חלק מהם והפעילות החברתית שלכן בכלל. זה חודש מעולה להרחיב ולשפר אותה.

 

עקרב:

מקצועות המתאימים לעקרב: קרימינולוגיה, חקירות ומחקר, פסיכולוגיה, טיפול, מיסטיקה, ביטחון, ביון, בנקאות, תחום המיניות, פוליטיקה.

שלום עקרביות אניגמטיות, גם תחום המשפחה וגם תחום הקריירה חשובים לאורך החודש כולו. יתכנו התפתחויות במקום העבודה, כמו גם במקום המגורים. זה חודש טוב להעמיק ולהרחיב את התקשורת והמסחר עם אחרים בתחום המקצועי, ואולי אפילו ללמוד משהו חדש. חשוב שהחודש תשמנה לב במיוחד למילים שלכן, לא רק בהקשר לעבודה אלא גם בבית. זהו חודש שזהירות ביום יום, פחות אימפולסיביות ויותר חישוב וויסות אנרגיה יתרמו לכם לתוצאות מוצלחות. זהו חודש טוב למציאת שותפות ושותפים עסקיים ולפנויים ולפנויות ביניכם – החודש טוב להיכרויות אינטימיות חדשות.

 

קשת:

מקצועות הטובים לקשת: רשות שמורות הטבע והגנים, החברה להגנת הטבע, ביולוגיה, עבודה בטבע, מכירות, יזמות, הפצה, הוצאה לאור, הוראה, תיירות (לא רלוונטי כרגע), לימודים אקדמיים.

שלום קשתיםות הרפתקניות, החודש הוא מצויין להרחבת התודעה ולהתפתחויות בלימודים של תכנים חדשים, הכרויות עם סביבות חדשות ואתגרים חדשים שמצריכים לימוד של ידע חדש. תנו לעצמכן לעוף על הדברים ולתת ליום יום שלכן להשתנות אבל שימו לב לא להתקע על נושאים של כבוד ואגו. אתן עלולות להיות מעט פגיעות וילדותיות החודש. בבקשה נצלנה את זה למטרות חיוביות בלבד. בתחום הזוגי אתן יכולות לחוות פריחה כרגע, גם אם אתן בקשר וגם אם לא. רק זכרו הייקום תומך במי שתומך בעצמו. אם לא תהינה אפשרויות להיכרויות, לא יהיו כאלו. החודש הוא טוב ליציאה לחופשי ממגבלות שהחזיקו אתכן מאחור מזמן ולכן חשוב במיוחד שאת כל השינויים האלו בחיינו נעשה יפה ונכון. שנוכל להביט לאחור בעתיד ולהיות גאים בתגובות שלנו למצב שעמו התמודדנו.

 

גדי:

מקצועות הטובים לגדי: משטרה, צבא, פקידות ממשלתית,

עבודה במערכת החוק והמשפט, מוסיקה קלאסית, בניין, אדריכלות, טיפול בגיל השלישי, עבודה עם אדמה, אבנים או סלעים, (גאולוגיה וגמולוגיה), הדרכה.

שלום גדייות אחראיות, החודש יש לשים לב במיוחד לעניין הכספים, שכן עלולות להגיע הוצאות לא צפויות אולם בדיוק כמו כן – גם הכנסות לא צפויות הן אפשריות. אם יש לכן שותפים – שימו לב גם אליהם יותר החודש, שכן, יש לדבר השפעה עמוקה עליכן. תקשורת נקיה וכנה היא הכרחית ליצירת תנאים חיוביים ביניכן לבין הפרטנרים שלכן החודש בכל מובן. בתחום הזוגי, החצי השני של החודש נוח בהרבה מהחצי הראשון. עם הילדים ובן או בת הזוג יש לנהוג החודש באיפוק ולהבין שיש לכולנו וגם לכן גדיות יקרות, נטייה להגזמות החודש. יהיה נהדר להתרכז בהנאות ביום יום, כן, אני יודעת… מה הנאות עכשיו?! אז כן, יהיה לכם טוב להתרכז בלהנות גדיות יקרות יום יום, איך ומתי שאפשר, לפחות בחצי הראשון של החודש. תאמינו לי, זה יעשה לא רק לכן טוב – אלא גם לכל מי שסביבכן.

 

דלי:

מקצועות המתאימים לדליים: היי טק, מחשבים ותכנה, טכנולוגיה ומדעים, רשתות חברתיות ושירותי און ליין, עמותות וארגונים לא ממשלתיים, טייס ואווירונאוטיקה, צילום, אנימציה, טכנאות סאונד, עבודה קהילתית.

שלום דליות יחודיות, החודש הוא טוב להשלמה והגשמה של פרויקטים וגם מבטיח מעורבות מוגברת בתחום הזוגי. מערכות היחסים ארוכות הטווח שלכן חשובות עכשיו. בחציו הראשון של החודש חשוב לשים לב לאיך אנחנו מתקשרות עם הסביבה ופועלות בתוכה. אנו עלולות להיות יותר אגרסיביות מהרגיל. הדבר נובע דווקא מכך שהחודש אנחנו עלולות להרגיש קצת רגישות וריגשיות בעצמנו, ולהגיב מתוך מקום רגשי ולא שכלתני. הדבר עלול להביא דווקא לתוצאה ההפוכה מהרצוי. זה חודש טוב לאהבה, ליצירה ולשיפור הבריאות והסיפוק שלכם מהיום יום שלכן. נסנה להטיב את ערוצי התקשורת ולהגביר אהבת חינם. לטוות קשרים וקהילות חדשות ולברוא לכן עתיד חדש.

 

דגים:

מקצועות המתאימים לדגים:  ימאות וכל מקצועות הקשורים למים, ביולוגיה ועבודה עם טבע ובמיוחד – סוסים. עבודה במערכת הבריאות, מיסטיקה ורוחניות, אמנות, צילום וקולנוע בפרט ויצירה בכלל, עבודות ציבוריות בארגונים גדולים או מדיניים, מנהל ציבורי, עבודה עם חומרי גלם או מחצבים.

שלום לכם דגות חולמניות, הגיע הזמן להיות הדמות שלה חיכיתן, החודש חשוב שתזרחנה, שתארנה ביום יום שלכן את הדרך לעצמכן ולמי שמסביבכן מתוך הרבה הוכרת תודה על מה שיש. מבחינה כספית, ההצעה שלי החודש היא דווקא לנסות להמנע כמה שניתן מהוצאות מיותרות ולשמור על הכיס כי אנחנו יכולים להיות אימפולסיביטת עם כסף החודש. לחסוך לחסוך ופתאום להוציא ברגע מלא על איזו שטות. זו גם יכולה להיות פעילות משותפת עם חברים שגורמת לכיף אבל גם להוצאות. בעניין החברים – זו תקופה טובה להמשיך להתחבר ולהרחיב מעגלי היכרות אבל לשים לב לא להיות ישירות ופולשניים מידי. כן, אני יודעת שאתן בדרך כלל לא כאלו, אבל החודש אתן עלולות להיות. הייתי רוצה להגיד לכן לכתוב ולומר את המילים והרעיונות שלכן החודש, שהם חשובים לזריחה שלכם ושל כולנו ושיש משהו באידיאליזם הזה, שאולי אתן, מכל המזלות, עדיין לא ויתרתם עליו, של אחדות ואהבת חינם – שהוא בדיוק התרופה לכל הכעס והחרדה שאופפת את כולנו עכשיו.

 

טלה:

מקצועות הטובים למזל טלה: יזמות, מכירות, אמנות, ספורט, כושר, אקטיביזם, כוחות הצלה, אקופונקטורה, ביטחון, צבא, עצמאים ופרי לנסרים.

שלום לכם טלאיות כובשות, מערכות היחסים שלכן עם אלו שאתן עובדות עמם הן חשובות החודש, ויש בידיכן לחולל שינוי חיובי בעצמכן, אולם, יש גבול דק בין התנהלות חיובית למלחיצה, לכן שימנה לב. לפנויות שביניכן יש אפשרות לרומנים החודש, כמו גם להטבת הקשרים בתוך המשפחה, עם הילדים, ההורים, בני או בנות הזוג והמשפחה המורחבת. שימנה לב להיות בתקשורת עם הילדים ולהוריד דרמות בנושאי כבוד. אין לי ספק שאתן רוצות כבר לפרוץ קדימה, והחודש הזה, יכול לספק לכן את האפשרות לעשות זאת, רק בבקשה – נתבנה את האנרגיה נכון, בחוכמה ואל תתנו לה להפוך אתכן לעצבניות או לכעסניות רחמנא ליצלן.

 

שור:

מקצועות המתאימים לשור: אמנות, נגרות, מלאכות, עבודת אדמה, עיצוב, מוסיקה, גסטרונומיה, נדל"ן, ניהול נכסים, כספים.

שלום לכם שווריות עמוקות, החודש חשוב להתרכז בנושא המשפחתי, באמא ובי כהורה המעניר חום וביטחון. החודש הזה טוב במיוחד לאיחוי קשרים וחיזוקם בתוך התא המשפחתי. בחציו השני של החודש יתכנו גם התפתחויות בקריירה. שלוות הנפש שמלווה אתכם בדרך כלל נראה שהתעמעמה בזמן האחרון והדבר ימשיך להטריד מאחורי הקלעים בחודשים הקרובים. עם זאת, החדשות הטובות הם שדווקא  בתחום הכלכלי, יכולים להגיע בשורות טובות עם כניסה של כספים החודש.

 

תאומים:

מקצועות המתאימים לתאומים: תחבורה ורכב, הסעות, שליחויות, מתמטיקה וכתיבת תכנה, הוראה, נסיעות, כתיבה, עיתונאות, תקשורת, שפות.

שלום תאומות זריזות, נראה שדווקא אתן, יחסית לשאר, זורחות עכשיו. יש לכן יכולת לעדכן את עצמכן בקלות יותר מלשאר ולכן גם תפקיד ואולי אפילו התלהבות מהזמנים המאוד משמעותיים שאנו עוברות עכשיו. למילים ולרעיונות, לדעות שלכן – יש חשיבות עליונה החודש. איך אתן מתקשרות את עצמכן? היא שאלת מיליון הדולר. זכרו שאתן מדברות אל הטראומות וההטיות התרבותיות של האדם איתו אתן מתקשרות ולא עם עצמכן, ואתן בדרך הנכונה. שימו לב, בהקשר הזה, מריבים ופרידות מחברים החודש. אם חייבים חייבים, אבל אם לא, חבל, קהילה היא המרכיב הכי חשוב בעתיד שלנו בעידן החדש. ועוד דבר אחד: החודש זה אחלה זמן להוציא את עצמכן יותר החוצה לעולם ולא להסתגר כדי להרוויח יותר כסף.

 

סרטן:

מקצועות המתאימים לסרטן: טיפול, עבודה סוציאלית, אירוח והסעדה, גסטרונומיה, עבודה מהבית, עבודה עם המשפחה, עבודה עם ילדים, עם אימהות והריון, עבור המדינה, נדל"ן.

שלום סרטניות צעירות לנצח, ענייני כספים תופסים לאחרונה נושא מרכזי במיוחד אצלכן וכנראה שההוצאות על הבית והדברים החיוניים היו גבוהות מהמצופה. דווקא החודש, החל מהשבוע השני, מתחיל לכן מחזור כספי חדש וטוב יותר. שמנה לב לא לעשות כרגע החלטות חפוזות בתחום הקריירה. עם זאת, עצמאות ושינוי הם בהחלט על הפרק ולתעוזה ולמנהיגות שלכם יש מקום. רק שמנה לב לא לדרוך לאיש על הבהונות. לאלו מבניכן הנשואות, החודש הוא רגיש יותר (אולי על רקע נושא העבודה) וצריך לתווך דברים נכון אחד לשנייה כדי שמה שניטע עכשיו, יישא פרי מתוק בעתיד. זה הזמן להמשיך להאמין בעצמכן ולזכור כמה אתם אהובות ודרושות.

נכתב על ידי: ניה בועז פיילר נציג.ת הארגון הבינלאומי לאסטרולוגיה מקצועית בישראל – לפרטים על הקורס לימודי אסטרולוגיה כנסי
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

X