המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

האם ייתכן כי קיימים תדרים במוח שלנו שיוצרים רשת גלובלית של תודעה קולקטיבית ? על תודעת הקולקטיב ויכולות על אנשויות

כתבות אחרונות

חפשי באתר

תודעה קולקטיבית

האם ייתכן כי קיימים תדרים במוח שלנו שיוצרים רשת גלובלית של תודעה קולקטיבית? על תודעת הקולקטיב, תודעה קוונטית ויכולות על אנושיות.

מדענים גילו בשנים האחרונות, קריסטלים מגנטיים הנמצאים במרכז המוח האנושי באזור המכונה בלוטת האצטרובל. בלוטה זו מוכרת לאנושות כבר אלף שנים והיא אולי אחת הנקודות האנרגטיות בגוף האדם, המדוברות ביותר בעולם כולו ובכל תורות הריפוי הקדומות והניו-אייג'יות בפרט.

מגנטיים אלה יוצרים כמעין אנטנה המקבלת מידע משדות אלקטרומגנטיים שבסביבה. אנטנה זו יכולה להיות מפתח להבנת היכולות העל טבעיות התמונות בנו.

שינויים בשדות האלקטרומגנטיים של כדור הארץ (שינויים גיאומגנטיים) ניתנים למדידה ויש קורלציה מובהקת בין שינויי מזג האוויר, הפרעות בשמש ועוד, לבין הגלים הגיאומגנטיים הנמדדים.

בשנים האחרונות החלו חוקרים לערוך ניסויים של השפעת השדות האלקטרומגנטיים על בני האדם ועל התפקוד המוחי והפיזי שלנו בפעילות יום יומיות כמו שינה וחלימה, יכולת למידה, זיכרון ועוד אך לא רק, נמצא כי באמצעות שדות אלקטרומגנטיים ניתן גם להשפיע על מצב הרוח של האדם. עוד נמצא כי מגמות של ילודה, מוות ואפילו שינויים כלכליים ומגמות מדיניות לעתים מתאימים את עצמם לגלים גיאומגנטיים של כדור הארץ.

לאחר ניסויים רבים שערך מדען המוח מיכאל פרזינגר, אשר חקר את ההשפעות של השדות האלקטרומגנטיים והקשר שלהם על היכולות הנקראות "על חושיות" הועלת ההשערה כי שדות אלה הם המאפשרים את היכולת התלפטית בין בני האדם. שכן נמצא כי כאשר המוח בתדר של 7.8 Hz ניתן לצפות ביכולות טלפתיות ועל חושיות בצורה מוגברת.

בצורה מאוד מעניינת גל תדר זה (7.8 Hz) הינו גל שבשנות ה-50 הועלה במחקרים של הפיזקאי וינפרייד אוטו שומאן, כגל התדר האלקטרומגנטי של הברקים על פני כדור הארץ. על פי מחקריו, כאשר נופל ברק (בכל מקום בכדור הארץ) ניתן למדוד גל אלקטרומגנטי בכל מקום בעולם הזהה ל- 7.8 Hz. מחקר פורץ דרך זה של הפיזיקאי וינפרייד אוטו שומאן קישר באופן סופי ומוהק בין שינויים בגלים האלקטרומגנטים של כדור הארץ  לבין האירועים המתרחשים בתוכו וכן הראה השפעה של אלה על הפעילות המוחית.

גם אנחנו וגם כדור הארץ מחוברים ברשתות בלתי נראות המאפשרות לנו לקבל ולשלוף מידע בכל רגע נתון. כל מה שעלינו לעשות הוא להיות במודעות לכך ולהתחיל לתרגל את היכולת הטמונה בכל אחד ואחת מאיתנו.

רוצה לפתח את היכולות הטלפתיות ועל חושיות שלך? בואי ללמוד ולתרגל איתנו.

מחזור חדש של קורס תפיסות על חושיות נפתח ואת מוזמנת ל-4 מפגשים מרתקים!!! שיפתחו לך את היכולות העל חושיות הטמונות בך!

בסדנא נלמד אותך איך ניתן להתחבר אל הגלים האלקטרומגנטיים על מנת לקבל מידע, לראות הילות, לקרוא מחשבות או להעביר מחשבות (טלפתיה) וגם איך ניתן לבצע עבודה עם האנרגיה הזמינה של גלים אלה על מנת ליצור שינוי פיזי של ממש כמו להצליח לדחוף אדם מבלי לגעת בו, לדעת מה קורה בחדר ליד מבלי להיות בו ועוד.

זהו קורס קצר וממוקד שכל אחד חייב לעצמו!

למי מתאים לימודי פיתוח יכולת על חושיות:

  1. לרוצים לגלות מהי היכולת העל חושית המיוחדת הטמונה בהם
  2. למבקשים לתרגל ולקבל מיומנויות על חושיות גבוהות
  3. לאלה אשר חוקרים את עולם הרוח ורוצים לדעת ולהבין את האנרגיות המוסתרות על פיהם פועלת רוב האנושות
  4. למחפשים להתעורר ולהרחיב את התודעה האנושית והקולקטיבית.
  5. למטפלים ויועצים שרוצים לחזק ולהרחיב את ארגז הכלים שלהם בצורה משמעותית.
  6. לכל מי שהתחום מעניין אותו ורוצה לגלות את עולם האנרגיות הנסתתר מעין.

קורס ייחודי והיחידי מסוגו בארץ!

עם שיטת עבודה, טכניקה ותרגול מיוחדים שפותחה במיוחד בעבור הקורס ולימוד השיטה ויאפשרו לכם חוויה יוצאת דופן.

קורס תפיסות על חושית ופיתוח יכולות רוחניות מתחיל וזה הזמן שלך להירשם!

נכתב על ידי יעל ניסים מנהלת המכון ללימודי רוחניות עוד על קורס פאראפסיכולוגיה

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

לא פעם עולות שאלות לגבי מהי המשמעות של התעוררות בלילה בשעה קבועה או לפנות בוקר בשעה כזו או אחרת. אולם האם באמת יש דרך לדעת

לקריאת הפוסט »
X