המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

2019 שנת שינוי תודעתי וחיבור עם תודעת האחד – מסר מהפליאדות להעצמה ועלייה רוחנית

כתבות אחרונות

חפשי באתר

שינוי תודעתי

מסר מהפליאדות לשנת 2019 שינוי תודעתי, חיבור עם תודעת האחד – מסר להעצמה רוחנית

מה הם הפליאדות ומדוע הגיע מסר על דבר שינוי תודעתי

בעודי פוסעת בחורבותיה של אקרופוליס ביוון בשעת לילה מאוחרת, חוויתי קבלת מסרים עצומה והתחברות עמוקה אל ה"פליאדות", הפליאדות הן קבוצת כוכבים אשר לפי המיתולוגיה היוונית נקראת גם "שבע אימהות" ותפקידן של שבע האימהות הוא לעזור לנו להתקדם לשלב חדש באבולוציה ובהתפתחות שלנו, להביא להעצמה רוחנית של כל אחד ואחת מאיתנו וגם של כלל האנושות כקולקטיב. אינני הדוברת הרשמית שלהן אבל הן כאן כדי לעזור לנו, להעצים אותנו רוחניות, אנרגטית ולקרב אותו לתודעת האחד, בזכות הקהילה המדהימה והגדולה שלנו, בזכות הרצון שלכן לעשות שינוי תודעתי  ולהרחיב את התודעה, והרצון שלנו להיות קרקע לצמיחה, הן באו ללמד אותנו ולעזור לנו לעשות את השינוי התודעתי ולהתחבר אל תודעה גבוהה יותר ודרכנו להביא לכן את המסר שהן רוצות להעביר, לכן ולכל מי שרוצה ומעוניינת להקשיב לקריאה הפנימית שלה ולעשות את הצעדים להתפתחות והעצמה רוחנית והתחברות לתודעת האחד.

על שנת 2019 – השינוי התודעתי והחיבור אל תודעת האחד מסר מהפליאדות להעצמה רוחנית

ילדי האור שלנו,

אתם נקראים ילדי האור כי דרככם מגיע השינוי, מגיעה ההתנסות, מגיעה ההתפתחות. אנחנו כאן במקום משכננו, יכולים אך ורק להיות כלי לעזר עבורכם, אנחנו רואים אתכם מלמעלה, רואים את התהליכים שאתם עוברים. יש באפשרותנו לראות הכול, כמכלול וכבודד, אנו רואים כל פרט ופרט על כל המכאובים, המכשולים, על כל בחירה שנעשית. אנחנו רואים איך כל צעד שאתם עושים משפיע על המכלול, איך הקולקטיב משתנה מרגע לרגע, מדקה לדקה, על פי החלטה בודדת של כל אחד ואחת מכם, בכל צעד שאתם עושים. הצעדים שנראים לכם חסרי משמעות, נראים לנו חשובים ומשפיעים, כמו הצעדים הגדולים שאתם עושים, כל החלטה וכל בחירה, מובילים את כלל האנושות לשינוי והתמרה.

כשכל אחד מכם, מפנה מקום בחייו, מהתעסקות בחומר, להתכנסות ולמידה, הוא יוצר שינוי בתדר העצמי שלו, שינוי שבלי ידיעתו מהדהד החוצה, השינוי הזה שמהדהד, נוגע באחרים בסביבתו ויוצר שינוי גם בהם. וכל זה בעצם, מבלי להיות מודעים, כל אחד ואחת מכם, שבוחר לעשות שינוי בחייו, בוחר לשנות את הקולקטיב. התפקיד שלנו כפליאדות, הוא לשפוך אור על המסע שאתם עוברים, אין לנו יכולת להשפיע או להתערב, הדרך היחידה שלנו היא לנסות להעביר מסרים דרך מי ששומע, מי שמקשיב, ואנו יודעים שמי שנכון ומדויק לו, שומע אותנו ומתפתח. ומספיק שנגענו באדם אחד, הרי הוא עצמו ייצור שינוי בסביבה, וזה יצור שינוי באחרים, ובאחרים ובאחרים….

בשנים האחרונות, המסע האישי של כל אחד ואחת מכם, קיבל שינוי והתפתחות מאסיבית, אתם מתקרבים לקצהו של עידן, מתקרבים להתמרה קולקטיבית מאוד גדולה, וכל צעד שאתם עושים עוזר להתפתחות שלכם כקולקטיב. בתחילת הדרך, בתחילת המסע, בני האדם היו מחוברים, היו קשובים, היו אחד! עם השנים האינדיבידואליות תפסה תפקיד ומקום, הרצון של הפרט לחוות את עצמו ואת המימוש האישי שלו הביאה אותו לשכוח מהחיבור אל הקולקטיב, כיום רובכם מסתובבים בעולם מתוך חיפוש אחר "שייכות", חיפוש אחר חיבור, כי הנשמה קוראת, היא קוראת לחזור הביתה, לחזור לאחדות ולתודעת האחד, וכשם שהשינוי לאינדיבידואליות לקח זמן, גם החזרה לאחדות לוקחת זמן, את החזרה לאחדות אנו רוצים לפתח ולהקל עליכם, לעזור במסע האישי שלכם, ועל כן אנו כאן, לספר כי בשנים האחרונות התחילה ההתמרה, המסע לתודעת האחד נפתח ואתם יכולים לראות את זה סביבכם בכל מקום, אתם יכולים לראות את זה בהתנהלות של אנשים, ביחס אחד לשני, במערכת החינוך שמלמדים הקשבה, הכלה וקבלה של האחר והשונה. בחדשות כשמנסים לשפוך אור על מעשים טובים ואנשים שמתנהלים באהבה וחמלה לסביבה, בפרסים לאנשים שתורמים למדע, להתפתחות, לבריאה, להשקעה הכלכלית של ממשלות בעזרה להצלת כדור הארץ, במיחזור, במעבר לטבעונות, בחמלה לטבע ולחיות. השנים האחרונות מלאות בניסיונות ועבודה להגיע לאחדות.

אבל על ידי שינוי הבגד לא משתנה האדם, על ידי שינוי החזות והפעולות החיצוניות לא נתקדם ולא נתפתח אל עבר אחדות, אחדות מתחילה מבפנים, מעבודה עצמית של התפתחות, אחדות מתחילה מכם!

כשהאחדות הזו לוקחת מקום, אנחנו רואים שינויים שעושים אינדיבידואלים, שינויים קיצוניים כמו במקומות עבודה, בעבר היה חשוב הסטטוס והתפקיד, הרי היום אתם מקשיבים לצו ליבכם בהגשמת הייעוד האישי, אם בעבר היו נישואי מעמדות הרי שהיום מחפשים נישואיי אהבה, היום אתם שמים דגש על הורדת האגו, על כנות אמתית פנימית, הקשבה לעצמי, עבודה רוחנית, התחברות לטבע ולהרמוניה, כבוד לסביבה, אהבת האחר, כל הדברים האלה הם מסע אישי של כל אחד ואחת מכם בדרך להתפתחות.

בשנים האחרונות ככל שהמסע תפס תאוצה אנשים התחילו לעבור חיפוש פנימי וחיפוש אחרי כלים שיאפשרו להם את היכולת לשפר את ההקשבה פנימה, ההקשבה לאמת הנצחית שלהם, מציאת המימוש והייעוד, אנשים מחפשים להרגיש את עצמם, להתחבר למי שהם, להוריד את האגו והשקרים, המניפולציות, להגיד את האמת: "מי אני, מה אני רוצה, מה עושה לי טוב, לאן אני הולך", ההבנה של איזו השפעה אני יוצר בחיי על העולם שסביבי תפסה תאוצה, אנשים לומדים כלים לעצמם ומשם לאחר, עולם הרוח יוצא בקריאה רוחנית מאוד גדולה להתעוררות ואנשים שומעים ומקשיבים, מתחילים לפעול במסע ובכיוון, בשנה האחרונה, חווינו משברים של שחרור, הכרת האני העצמי שלנו, הכרת המגבלות, הכרת המכשולים ומה שאנחנו מביאים לחיינו, איפה אנחנו מעמידים לעצמנו גבולות ומחסומים, המסע פנימה מאפשר לנו לראות לא את הקושי הרגעי אלא חיפוש אחר השיעורים עצמם, ההתבוננות שלכם היא גבוהה וממוקדת יותר, היא עוסקת בלמידת השיעורים, מה הם ואיך להתגבר עליהם, איך להתעלות ממקום של למידה, איך לשחרר את עצמנו מכבלים של קרמה ושיעורים קודמים, איך לשפר ולתקן עוולות ומכאובים, איך להביא את עצמנו לחיים של שלווה ואמת.

בשנה הזו 2019 אנחנו נכנסים לתקופה שבה אור הזרקורים מתמקד פנימה, כל אחד ואחת מכם מבינים שכדי לשפר את החיים שלכם, עליכם להתבונן פנימה, להכיר את עצמכם ואת הקשיים והנפילות ולצמוח מהם, הדרך להתמודד עם שיעורים היא על ידי שינוי תודעתי והרחבת התודעה, על ידי פתיחת שערים, פתיחת תודעה, למידה והתפתחות. ככל שהתודעה עולה, הראייה וההבנה של המסע האישי שלכם מתחדד, אינכם צריכים לחפש אחר הפתרונות, אלא אחר שורש הבעיה, שורש הקושי, הבנת השורש מאפשרת לחולל שם ריפוי וניקוי, והיא כשלעצמה יוצרת שינוי, בשנה זו הדגש הינו הקשבה פנימה, הינו הקשבה לאני העצמי ולקיחת אחריות לידיים שלכם, השנה אנחנו מקבלים תדר של מנהיגות ועוצמה, עם התדר הזה אתם מבינים שהאחריות לחיים שלכם היא בידיים שלכם, והפעם אחרי המסע הארוך שעשיתם בשנים האחרונות, אתם מקבלים את הכוח לעשות את השינוי התודעתי שאתם רוצים, זה הזמן שלכם, לפתוח ולהיפתח אל הכלים שאנו מורידים לכם, אנו שולחים לכם כלים של תודעה, של ידע ושל הבנה, החלק המעשי הוא בידיים שלכם!

בשנה זו, תלמדו לקחת שליטה, לדעת כי עולם הרוח מעניק לכם כלים כי המסרים שמועברים אליכם הם ידע, והשליטה היא שלכם, השליטה היא בידיים שלכם אם להערים מחסומים ומגננות, להערים מכשולים על עצמכם או לקחת שליטה, לשחרר, להוריד את הפחד, לנסות ולהתנסות, להכיר, לראות את הפשטות של המימוש, את הפשטות הקיימת כאן, בלהיות אתם, להיות עצמכם וליצור את המציאות שאתם רוצים. המורכבות מתקיימת וניזונה מתוך הפחדים, הספקות והחששות שלכם, ברגע שאתם פוסעים בידע ובהתפתחות, באמונה, אתם יוצרים שינוי תודעתי קולקטיבי, מציאות של עולם חדש, עולם של חמלה וסובלנות, קבלת שינויים והתמרה, עולם של וויתור על צמצום, עולם שבו הכול קיים והכל אפשרי, עולם שבו כולנו זהים, כולנו אחד, כל אחד וכל אחת, בדרכם הייחודית והמיוחדת, שומר על הזהות האישית שלו, על הצבע והגוון האישי שלו, אבל יש לנו יכולת לראות את ההרמוניה הנוצרת מכולנו יחד. זה כמו ההבדל בין לראות קשת בשמיים בצבע אחד ולהתפעל מיופייה ומהבריאה לבין לראות קשת עשויה רבבות של גוונים וצבעים ולהשתהות ללא מילים, ופשוט להתמסר לחוויה של הבריאה בשלמותה, על כל גווניה. זו השנה שלכם, להעצים את עצמכם, ללמוד ולהתפתח ולקחת שליטה, להעז, לנסות, להתפתח ולדעת כי שינוי בך יוצר שינוי בכולם!

רוצה ללמוד עוד? להתחבר לתודעה גבוה יותר? להרחיב את התודעה שלך? בואי לכנס יחיד מסוגו, כנס הרחבת התודעה לפרטים כנסי כאן

 נכתב על ידי יעל צור ראש סגל הוראה ומורה ראשית לקורס תקשור במכון ללימודי רוחניות

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

X