המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

קריסטל האמזונייט

כתבות אחרונות

חפשי באתר

 

כמו מים עמוקים ועתיקים, אמזונייט בגוונים כובשים של ירוק טורקיז וכחול, מגיעה עם הבטחה להרגיע את הרוח ואת הנפש.

 
האנרגיה שלה עוצמתית כמו הנהר שעל שמו היא נקראה, ובדיוק כמו לוחמת האמזונס היא מציפה את הלוחמת שבך, מאלפת את הלא רציונלי, ומשקיטה את האי-שקט, כאשר בנוסף היא מאפשרת הרמוניה ואיזון.
 
האמזונייט מכונה אבן האומץ ואבן האמת. היא מעודדת אותנו לחפש את האני האמיתי ולגלות את האמיתות והיושר שלנו. היא תרחיב אותנו מעבר לפחד משיפוט או עימות עם אחרים, כדי לחיות בהתאמה לאמונות וערכים שלנו.
היא מתגברת לנו את החופש לבטא את מחשבותינו ורגשותינו ולהציב גבולות חזקים וברורים, הן מבחינה פנימית – כמשמעת עצמית , והן מבחינה חיצונית – מה שאני מוכנה לחוות על ידי הגדרה מחדש של גבולות המרחב האישי שלי.
 
אמזונייט נושאת אנרגיה רוחנית של אמת אישית.
היא יוצרת אינטראקציה הרמונית בין האינטלקט לאינטואיציה, ומאפשרת למצוא מה שנכון וטוב בתוך עצמנו ולהעביר באהבה את הערכים והאמונות הללו לאחרים.
לקריסטל זה יש את היכולת לספק בהירות למי שאינה בקשר עם האמת שלה, או שאינה בטוחה מה יש לה להציע לעולם, על ידי הנחייתה בעדינות לעבר המתנות והידע שלה.
אמזונייט גם מעצימה אותנו להפגין את חלומותינו ורצונותינו על ידי הגדלת כוונותינו.
 
מכיוון שהיא פועלת דרך צ'אקרת הגרון, יש לומר את הכוונות הללו בקול רם. על ידי החזקת אמזונייט ואישור חזק בקול של מה שאנו רוצות ליצור לשפר בעוצמה רבה את יכולתנו.
 
שינה עם אמזונייט תמקד אותנו ותביא את המסרים שלה גם באמצעות חלומות.
האמזונייט מאזנת את הצ'אקרות ומיישרת את הגוף הפיזי לאתרי.
 
היא תסייע באיזון ושחרור במיוחד לצ'אקרות הלב והגרון, ותשפר את התקשורת האוהבת בכל הרמות. בנוסף היא ידועה בתור מאזנת בין האנרגיות הגבריות / הנשיות של האדם כמו גם היבטים רבים של האישיות.
האמזונייט תעורר חמלה באנשים בכך שהיא מאפשרת לתפוס את שני הצדדים של הבעיה ולקבל נקודות מבט שונות.
 
האמזונייט יוצרת מחסום הגנה חזק.
לקריסטלי הגנה יש יכולות מדהימות שיכולות לעזור לנו להתמקד ולהגביר את המאמצים שלנו להרחיק אלמנטים לא רצויים מחיינו. המבנה הגבישי שלה נותן כוח לכל הכיוונים, ומאפשר לה לספק מחסומי התקפה מכל הכיוונים בו זמנית.
 
האמזונייט מקושרת ליסוד האדמה (כמו כל קריסטל) – מכילה את עוצמת האדמה שעוזרת לנו להעביר את העולם החיצוני דרך פילטר, כאשר היא סופגת לתוכה אנרגיה חיובית ותחסום את השלילית.
היא עוזרת לנו לראות את העולם במבט "כוס חצי מלאה", לראות את הטוב ביותר באחרים, את היופי בחיים ואת הטוב שבאנושות.

היא תמשוך אותנו להתמקד האספקטים החיוביום ולא להיות מוצפות על ידי השלילי.

 
בעולם הטכנולוגי שלנו, פילטרים אלו פועלים גם כדי למנוע העברות אלקטרומגנטיות מזיקות לאנרגיה ולבריאות שלנו.
 
אנרגיית היסוד של האמזונייט היא מים.
אנרגיית מים טמונה בשקט, בכוח השקט ובטיהורו.
זה מגלם פוטנציאלים שלא מומשו. היא נעה, היא חסרת צורה, אך עם זאת עוצמתית.
יסוד המים מביא את כוח ההתחדשות והלידה מחדש. זו האנרגיה של מעגל החיים.
 
כקריסטל רב עוצמה של ריפוי ושגשוג, אמזונייט שימשה בתכשיטים ונחתכה לחרוזים עוד מימי התרבויות המסופוטמיות המוקדמות. ידועה בהודו, מצרים, סודן ומסופוטמיה, ונחשבה לאבן קמיע פופולרית. ואף שימשה בעבר כחומר דקורטיבי לבניית חזיתות.
 
בין אוצרות תותנקאמן נמצאה טבעת חרפושית של אמזונייט.
האמונה היא כי אמזונייט, ולא אזמרגד, היא בעלת הסיכוי הגבוה ביותר להיות לאבן הירוקה, המשמשת כברקת, האבן השלישית בחושן של הכהן הגדול, אהרון.
 
אמזונייט מסייעת בתקשורת של המחשבות והרגשות האמיתיים מבלי להציף את כל האמוציות מעל פני השטח, ובכך מאפשרת לראות את הבעיה מנקודת מבטו של האחר על מנת להגיע לפיוס, או לראות את שני הצדדים של הבעיה באופן אובייקטיבי.
 
כאבן תמיכה, אמזונייט מסייעת לנו להתגבר על תחושת בדידות, ואף תעזור להפוך את חיי הנישואים שלכן למאושרים יותר.
 
אמזונייט הוא גביש מסנן קרינה סופגת גלי מיקרו, טלפון סלולרי ומגן מפני זיהום אלקטרומגנטי. מקמי אותה ליד מחשבים ומוצרי אלקטרוניקה אחרים.
 
במקום העבודה אמזונייט תפיג את האנרגיות השליליות ותגן עלייך מפני עסקאות ואנשי עסקים אחרים שאינם לטובתך, אבן של שגשוג, אמזונייט מושכת לקוחות חדשים והזמנות לעסק ומסייעת לאדם להיות במקום הנכון בזמן הנכון להזדמנויות חדשות.
 
אמזונייט היא אבן מזל טובה למשחקי מזל, תחרויות ומזל בכל מיזם פיננסי. כדי ליצור קסם מזל, שלבי שלושה אמזונייטים וכמות קטנה של בזיליקום ונענע בתוך שקית קטנה. השאירי אותו מול נר טורקיז עד שהנר יכבה.
הסתרי אמזונייט בחדר השינה של ילד או נער כדי לעודד סדר, ושמרי בצלחת על שולחן המטבח כדי לשכנע אחרים לסייע יותר במטלות. 
 
לאמזונייט יש כוחות ריפוי שיכולות לעזור במחלות גופניות, בעיות רגשיות ובריפוי אנרגיה ואיזון צ'אקרות. שימוש בקריסטל האמזונייט קשורים בעיקר לסינון מתחים, טראומות ריפוי ואנרגיות מרגיעות בבית ובמקום העבודה.
אמזונייט ידוע בשמירה על בריאות טובה באופן כללי. מסייעת להתחדשות וריפוי תאים לאחר מחלות, טראומה או פציעה, ומקלה על עוויתות שרירים. ניתן להשתמש בה לטיפול בהפרעות במערכת העצבים ובחסימות בזרימת הדחפים העצביים, כמו גם בבעיות בגרון ובבלוטת התריס.
מזונייט מועילה באיזון התהליכים המטבוליים הקשורים להטמעת סידן.
 
אמזונייט שימושית לטיפול בהפרעות מיניות, כגון חוסר חשק, אין-אונות, דלקת הנרתיק, אובססיה מינית ופריאפיזם. ומאמינים גם כי היא מסייעת בלידה.
מזונייט מרפאה ומאזנת את הגוף הרגשי. היא מרגיעה טראומה ומרגיעה את הנפש, מקלה על דאגה ופחד, ומכוונת כעס ועצבנות לפעולה חיובית יותר. מווסתת את ההיבטים האגרסיביים של אישיותנו ומאיצה את הנפש לחפש איזון רגשי.
 
אמזונייט מגבירה את ההערכה העצמית, במיוחד אצל נשים, ומפחית נטיות להזנחה עצמית. היא משפרת את היכולת לתקשר בצורה יעילה יותר על ידי זיהוי האופן שבו מילותינו יצרו את המציאות הנוכחית, וכיצד לשנות את אוצר המילים כדי לשקף מציאות גבוהה המשרתת אותנו יותר. כמו כן מסיעת להציב גבולות פנימיים וחיצוניים , מה שמסייע ביצירת מערכות יחסים בריאות.
 
מניסיון אישי אבן זו תהיה טובה למטופלות אשר עוברות מערכות יחסים מתעללות או אפילו נשים מוכות, היא תעזור גם למי שיצאה כבר ממערכת יחסים כזאת.
 
אמזונייט משוייכת אל האלה טיאמת, האם הסומרו-בבלית ואלת הכאוס. היא הכוח העוצמתי הבסיסי של הכאוס שנחלק לשניים כדי ליצור את השמים ואת האדמה, ולעתים קרובות מתואר כנחש או כדרקון. Tiamat היא האנשה של המים הקדמוניים מהם נוצרו כל החיים.
ניתן להשתמש באמזונס לכיבוד אסטסנאטלהי, אלת הפריון של נאוואחו והופ, אלת לקוטה סו.
 
אנרגיית מים קשורה באופן מסורתי לאזור הצפוני של בית או חדר. זה קשור לאזור קריירה ונתיב חיים. האנרגיה הזורמת שלה תבטיח איזון של אנרגיה וזרימה. כדי לשמור על חייך להתקדם לעבר המטרות שלך השתמשי באנרגיה של יסודות המים.
 
בכל פעם שאת מביטה באבן, בין אם היא כלולה בתכשיט, כחלק מריפוי, או לבד בכף ידך, דמייני את הזרימה המרעננת ומעניקת חיים של מים המנקה פסולת נפשית ושליליות שנותרה מטראומות העבר.
ברמה הפיזית הלב תמיד מרפה, אבל כשמדובר ברגשות זה קצת יותר מסובך. היכנסי למדיטציה עם האמזונייט ובקשי ממנה להביא בהירות ואמת למטרת חייך. במהלך הישיבה בטאי את תקוותיך והחלומות העמוקים ביותר שלך לעתיד, פרועים או פנטסטים ככל שיהיו.
 
כמו שהפתגם הישן אומר, אם את יכולה לחלום על זה, את יכולה להשיג את זה.
כשזה מגיע לקריסטלים אנחנו כבר יודעות שלא אנחנו הן אלה שבוחרות את הקריסטל אלא הקריסטל בוחר אותנו.
 
אם תכונות הקריסטל של אמזונייט מצאו את דרכן לחיים שלך, זה סימן שאת זקוקה לאמת, גם אם זה כואב. תכונות הריפוי של הקריסטל של אמזונייט מזכירות לנו שהגיע הזמן שקולנו יישמע. אבן עוצמתית של צ'אקרת גרון, תכונות הריפוי של אמזונייט עוזרות לך להתקדם מעבר לפחד מפני עימות או שיפוט, כך שתוכלי להמשיך ולבטא בחופשיות את האני האמיתי שלך.
 
פילטרי החברה, כמו תפקידי מגדר וציפיות תרבותיות, מעיבים לעתים קרובות על האמת הפנימית, אך האמזונייט תסייע להנחות אותך למישור קיום אמיתי יותר.
הרפואה של האמזונס מלמדת אותנו לאהוב את האמת של האני הפנימי שלנו. מדיטציה עם האמזונייט יחשוף בפניך את החוכמה האינסופית שלה- לפעמים את צריכה לאבד את הראש כדי למצוא את עצמך. 
 
*חומרים מתוך סדנת עבודה עם קריסטלים*
 
לפרטים נוספים על הסדנה התקשרי לנייד 054-7701538
 
נכתב על ידי: אמה נובה – מתקשרת ומנחת סדנאות במכון ללימודי רוחניות
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

X