המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

קריסטלים לשלווה, שחרור מחשבות שליליות והרגעת סיוטים

כתבות אחרונות

חפשי באתר

תוהה באילו קריסטלים ניתן להעזר בתקופה הנוכחית על מנת להרגיע חששות, להגביר שלווה פנימית ולשחרר מחשבות שליליות?

לפניך רשימה של 10 קריסטלים שיסייעו לך לעשות זאת!


ניתן להניח אותם בכיס באופן קבוע, להחזיק אותם ביד כאשר התחושות הלא נעימות צפות, או לשים מתחת לכרית כדי שהאנרגיה שלהם תחזיר אותך לאיזון פנימי גם כשאת ישנה.
(ניתן כמובן גם להניח בכיס או להחזיק ביד וגם להניח מתחת לכרית בזמן שאת ישנה)


בדיוק כמו כל קריסטל אחר, חשוב לטהר את הקריסטלים הללו אחת לשבוע אם את משתמשת בהם על בסיס יומי, משום שהם סופגים את האנרגיה השלילית בנוסף לכך שהם מכניסים אל חייך אנרגיה של שלווה.

 

  1. סמוקי קוורץ

    אבן המקושרת לצ'אקרת הבסיס (צ'אקרה המשוייכת ליציבות וקרקוע). היא מסייעת במקרים של עצבות ותחושות שליליות,מרגיעה סיוטים בלילות, ומתאימה למבוגרים וילדים כאחד.
  2. לפידולייט

    אבן המסייעת בהרגעת עצבים מתוחים, הפחתת דאגות, ומחשבות שליליות ואף כפיתיות (מומלצת לשימוש גם בזמן טיפול ריגשי לשחרור המחשבות הכפייתיות)

  3. אמטיסט

    מסייעת לתחושת שלווה פנימית, מרגיעה סיוטים בלילה, מקלה על מתח בנפש ובגוף, משחררת סטרס ומשתיקה את עומס המחשבות הלא רצויות שלנו.
    על ידי הנחה שלה על המצח היא מסייעת להחזיר לנו את השקט המחשבתי ואת תחושת השלווה בגוף כאחד.
  4. המטייט

    אבן המרגיעה סיוטים, מסייעת לשינת לילה רגועה יותר, (מומלץ להניח אותה מתחת לכרית אם ילד או מבוגר סובלים מחלומות שליליים), משחררת נדודי שינה, מרגיעה מצבי חרדה (אין בה משום תחליף לטיפול ריגשי במידה ואנו סובלים מחרדות עמוקות)

  5. קרניליאן

    אבן המקושרת לצ'אקרת המין ומעודדת שמחת חיים, רצון להניע מחדש את עצמנו ולפעול (דבר שלא מעט מאיתנו מתקשים לעשות בימים אלו), מחזקת את תשחושת הפוקוס שלנו, ומעניקה חיזוק ריגשי.

  6. רוז קוורץ

    אבן המנקה את צ'אקרת הלב, מחזקת חשיבה חיובית, מזרימה אנרגיה של אהבה אל חיינו ומסייעת בשחרור חסימות ריגשיות שונות.
    (חשוב לציין שאחת מההשפעות של אבן זו היא שחרור בכי שלא הצלחנו לשחרר עד כה – לכן במידה וזה קורה, אין סיבה להלחץ, הגוף מראה לנו שהוא משחרר דברים שסרבנו לשחרר ומתחיל בריפוי הריגשי)

  7. אוונטורין

    אבן המרגיעה רגשות שליליים שצפים בנו, משחררת מתח, מכניסה אנרגיה של רוגע אל חיינו, מקלה על תחושה של עצבות בעיקר אחד הקשור בקשיים ריגשיים כאלו ואחרים כגון אלו שאנו חווים כרגע.

  8. סודלייט

    אבן המסייעת לנו להשאר "מחוברים למציאות" במקום להמשך למקומות של חרדות ופחדים. אבן זו היא בעלת תכונות מרגיעו ומנחמות אשר עוזרת לנו לצאת ממצבים בהם אנו נכנסים למצב רוח שלילי כתוצאה מפחדים.

  9. סיטרין

    האבן אשר מוכרת לכולנו כאבן למשיכת שפע, הינה גם אבן המחוברת למקלעת השמש (בטחון עצמי ועוד) מסייעת לנו לקבל חיזוק ריגשי, מעוררת את שמחת החיים שבנו, מסייעת למחשבה חיובית וצלולה ומחזקת את הריכוז שלנו.

  10. סלסטייט

    אבן זו מסייעת להגברת תחושת השלווה בחיינו, עוזרת לנו לתפקד בצורה מיטיבה גם בתקופות של סטרס כמו גם "לראות את התמונה הגדולה יותר" ולשמור על אופטימיות.

נכתב ע"י: אורנה רבין – מתקשרת, מטפלת ריגשית ואנרגטית ומנחת סדנאות בנושאי רוחניות והתפתחות אישית במכון ללימודי רוחניות

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

לא פעם עולות שאלות לגבי מהי המשמעות של התעוררות בלילה בשעה קבועה או לפנות בוקר בשעה כזו או אחרת. אולם האם באמת יש דרך לדעת

לקריאת הפוסט »
X