המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

קפיצת אמונה לתודעת המשיח – האם המשיח קרב לבוא?

כתבות אחרונות

חפשי באתר

קפיצת אמונה לתודעת המשיח – האם המשיח קרב לבוא:

רוב אנשי הרוח שמתקשרים את התקופה הזו, מקבלים תקשורים דומים אחד לשני. אנחנו בתקופה של שינוי. זה מורגש, זה באוויר. אולי רובנו לא יודעות לזהות מהי התחושה שמרגישים. אולם את זה שכולנו – בעולם – מרגישות עכשיו משהו שונה זה כבר ברור.
כולנו עוברים עכשיו שינוי.
גם אלו שמתנגדים לשינויים, לא יכולים להתחמק ממנו.
וגם אלו שבשינוי כבר זמן מה, המודעים יותר, לא יכולות להתחמק מהשינוי. זוהי תקופה בה אנו פועלות לפי הרגלים ומנהגים שונים מההרגלים שהמוח שלנו הורגל אליהם כבר כמה וכמה שנים (אפשר להגיד, מתקופת בגרות) גם המוח שלנו בעצמו עובר שינוי עכשיו, מהמוכר, למצב חדש שהוא לא הכיר.

המוכר שלנו, שהוא עשייה ללא הרף, מבטל לנו את ההקשבה פנימה. כשיש הרבה רעש ותנועה בחוץ, אנחנו לא מצליחות לשמוע את מה שמגיע מבפנים.

עכשיו, אנו נאלצות להפסיק את העשייה התמידית, את הרעש שאנו עצמנו מייצרות על ידי עשייה . בהתחלה אנו עדיין מנסות להיאחז. לראות חדשות, לקרוא עיתונים ולהתעדכן. כל כך התרגלנו לרעש הזה, עד שאנו פשוט לא יכולות בלעדיו. ועם זאת, כמות הרעש שאנו יכולות לייצר מגירויים חיצונים כרגע מאוד מצומצם, מכיוון שכולנו מכונסות פנימה. (וזו ברכה).  כאשר הרעש החיצוני פסק, אנו מצליחות לשמוע את מה שמגיע מבפנים. וכן, בפנים יש גם פחדים. והפחדים האלו ממש, הם מדרגת הקפיצה שלנו לעבר השלב הבא – תודעת המשיח.

השלבים התודעתיים לעבר תודעת המשיח:

ניתן להמשיל את תהליך 5 שלבי האבל של קובלר רוס, לתהליך שכולנו עוברות.ים עכשיו יחד כאנושות. כאשר זהו בעצם אבל – של היפרדות מעצמי הישן והמוכר שלנו לעבר העצמי החדש, גם כאנושות חדשה.
אם את רוצה להעמיק במאמר המלא על 5 שלבי ההתעוררות הרוחנית של התקופה דרך שלבי האבל כנסי 

אנחנו, בין אם כיחידים, בין אם כאומה ובין אם כאנושות כולה, עברנו/עוברות בין השלבים הללו.
(כמובן אין בכוונתי להכליל. יש כאלו שעוברות.ים את התהליכים בצורה קצת שונה, כל נשמה לגופה)
כאשר השלב הראשון, הוא הכחשה. בשלב הזה אנו נאחזות במציאות הישנה שלנו ללא הרף, ומכחישות את המציאות החדשה שבאה אלינו. אנו נאחזות באמונה ש"לנו זה לא יכול לקרות", ומנסים.ות להיאחז בשגרת החיים הרועשת והעמוסה שהייתה לנו עד כה.

השלבים השני והשלישי הם שלבי הכעס והמיקוח. עד למקום בו אנו נמצאות כרגע כאומה – אנו נעות בין שלב הדיכאון (שלב ארבע), לשלב הקבלה (שלב חמש ואחרון). כאן אנחנו מתחילות את ההתחדשות התודעתית שלנו. את המעבר מתודעה ישנה לתודעה חדשה ומוארת.

אז בואי נדבר על השינוי התודעתי לתודעת המשיח, דרך שני השלבים האחרונים בתהליך שלבי האבל:

שלב רביעי – שלב הדיכאון. אנחנו שם מבחינה תודעתית כרגע, ומתנדנדות בינו (שלב 4) לבין שלב 5 – שהוא שלב הקבלה.

שלב הדיכאון הוא בעצם שלב האבל, ההבנה שזהו המצב כרגע, ויש להתעמת עם המציאות כפי שהיא. בשלב הזה, מגיעה אלינו ההבנה שאין ביכולתנו לשנות דבר, ועלינו להתחיל לעבוד עם הקשיים שצפים ועולים ממעמקי נשמתנו. זהו שלב קשה וחשוב, עלינו לעבור את מה שהוא מביא איתו, כדי לעלות לתודעה הגבוהה.

למעשה, שלב זה שלב הדיכאון נוגע בחושך, במקומות הלא נעימים של כל אחת ואחד מאיתנו. הדיכאון הצטייר מאז ומעולם כ"טאבו" ששום אדם לא רוצה לגעת בו – זהו האזור שלא התעמתנו אתו, ובמקום זאת, כיסינו את הרגשות הללו בעזרת עשייה מרובה וריצה סביב גירויים חיצוניים. (שכעת פסקו)

כאנושות, מבחינה היסטורית, אנחנו במקום שבה הציוויליזציה היא המתקדמת ביותר שהייתה אי פעם. (מבחינות רוחניות, היו שתי מערכות נוספות שהגיעו להתקדמות ציוויליזצית כמונו – אטלנטיס ולמוריה. עליהן לא ארחיב במאמר הזה) .

 
יש שפע של הזדמנויות. הבריאות מתקדמת, טכנולוגיה יוצאת דופן, נוחות ושירותים המיטיבים עם האדם שלא היו אף פעם. אנו בחברה הכי עשירה שהייתה בכללותה. יש מספיק משאבים, אוכל, מים ומקום לכולנו. כולנו יכולים לחיות ברמת חיים מספקת מבחינה פיזית כפי שלא היה אף פעם! בתולדות האנושות. ובכל זאת, 30% מתושבי העולם סובלים/סבלו או יסבלו מדיכאון או חרדה. למה זה?
 

למה אנו כאנושות, למרות כל הקדמה וכל הטוב, מתמגנטות לרע?

רובנו מתרחקות ממה שלא טוב לנו, פוחדות מלגעת בנקודות הכואבות. וזהו בדיוק מה שהכרחי כדי לעבור את השלב הרביעי.  מצבים של דיכאון וחרדה הם בדרך כלל מצבים של הדחקה רגשית. חוסר רצון או אמצעים להיכנס פנימה ולהתמודד עם שורש הבעיה עצמו. רק על ידי מעבר דרך החושך, אנו נוכל להגיע לשלב הבא והמתגמל, שלב הקבלה.

מי שיכולה להסתכל על הפחדים והתחושות הלא נעימות שלה בעיניים ולפרק אותם, תצליח להגיע לשלב הקבלה (שלב 5 בשלבי האבל). זהו גם שלב ההרפיה.

השלב החמישי הדרך לחיבור אל האור:

השלב החמישי – שלב הקבלה. נכון ליום זה, אנו מתנדנדות בין שלב הדיכאון לשלב הקבלה, השלב בו אנו יכולים לעשות את השינוי התודעתי. בשלב הקבלה אפשר לעשות את עבודת הניקיון האמתית, ואז ירד אלינו אור גדול שינקה את כל מה שקורה.
בשלב הזה, התודעה מתחילה להתנקות. יש לה את כל הזמן הפנוי להתעסק רק בעצמה. לקבל את האורות שיורדים, ופשוט להיות בהקשבה\קבלה. זהו גם השלב שבו הדברים מתחילים להתנקות כאן, עם השינוי התודעתי. ככל שיותר ויותר מאיתנו יהיו בו, גם המחלה (הקורונה) מתחילה להתפוגג, והשינוי יכול להיווצר גם בשטח.
את השלב הזה אפשר להמשיל לשבירת כלים (שלב הדיכאון) ובניה מחדש לכלי גדול יותר. מדברים על כך לא מעט בקבלה.

 

אז להכין לוקח אותנו השינוי התודעתי? ומה היא תודעת המשיח:

כאשר התודעה הקולקטיבית של רובנו תשתנה לתודעת קבלה, דברים מבחוץ יתחילו להשתנות.

אנו מתחילות.ים להבין איך כל מה שמוקרן לנו מבחוץ, אינו דבר מלבד שיקוף של מה שקורה בתודעה שלנו, עמוק בפנים. אנו גם מתעוררות.ים לראות את התודעה הקולקטיבית ואת החיבור בין כולנו, בצורה הכי פשוטה. אדם שנמצא בשלב ההכחשה ויוצא לרחובות מסכן את הבריאות של כל האנושות, התודעה שלנו לא מקבלת רק פוקוס במישור האישי, אלא מתחילה להשתנות לתודעה של אחדות. כאן אנחנו מתחילות.ים לראות איך אנו עושים.ות יותר דברים לטובת הכלל. מתחילות.ים לראות איך אנשים עוזרים האחד לשניה. מתחילות.ים לראות יותר ויותר יוזמות של עזרה הדדית מוך הבנה אמיתית ונקייה שכולנו מחוברים!
התודעה הזו נקראת "תודעת המלאכים", אני מלמדת על כך בקורס תקשור וחיבור אל המלאכים. לפרטים על הקורס בן 2 מפגשים, יכולה להציץ כאן. בתודעה הזו אנו מבינות.ים כיצד באנו לשרת את האנושות, איך הגענו לשנות את העולם.

דוגמה זו אפשר לראות גם בחברות הגדולות, כמו ענקית הקוסמטיקה LVMH, שמייצרת בשמים כמו דיור, הפכה את המפעל שלהם למפעלי ייצור אלקוג'ל. חברות כמו ג'נרל מוטורס ועוד, שהעבירו את המפעלים לייצור מכונות הנשמה. וכמו פייסבוק ששמו תקציבי ענק כדי לעזור להתמודדות עם המחלה. אלו רק חלק קטן מהדוגמאות שאנו רואות.ים בחוץ של אנשים וארגונים פרטיים שהתחילו לעשות לטובת הכלל. העשייה המשותפת הזו של אנשים וארגונים למען הכלל, עשייה למען האנושות, מהדהדת חזק יותר את  השינוי התודעתי שכל העולם והאנושות עוברים כרגע. תנועת אחדות מחלחלת אל הגוף שלנו, אל תוך העצמות.

כאן אנו מגלות כי המשיח הוא לא אדם, המשיח הוא תודעה. תודעת המשיח.

התודעה המשיחית היא התודעה שמגיעה מיד אחרי תודעת המלאכים – תודעת המשיח מבקשת מאיתנו לבדוק מה השירות של כל אחד ואחת מאיתנו באנושות. זוהי תודעה שמביאה אותנו להבנה שאנו המשיח של העולם, אנו אלו שיוצרים.ות את מה שקיים לנגד עינינו. ואנו אלו שיכולים.ות לשנות את המציאות. זוהי התודעה שמשנה את תפיסות העולם שלנו. כאשר מחלחלת בנו ההבנה שאין מי שיבוא להציל אותנו. לא ישוע, לא המשיח, ולא מוחמד או כל אל מהתרבות הפוליטאיסטית, יגיע להציל את המצב. רק אנחנו המשיח של עצמנו. וההבנה שהפעולה של כולנו יחד כקבוצה, היא שתביא לגאולה הרצויה.

מחשבה של איך אני משרת.ת את האנושות (תודעת נתינה), הופכת למחשבה של איך אני מושיעה את האנושות? (תודעה משיחית).
זהו היא התודעה שיורדת כרגע לאנושת כולה. בלי הבדלי דת, גזע, מין או לאום. בלי הבדלים גאוגרפים, בלי לפסוח על אף בית (מדהים שאנו ממש לקראת פסח). תודעה שהולכת לשנות את פני העולם והאנשות כולה. ואולי זה לא יקרה יקרה ביום, אך אנו נזכור כי שנת 2020 היא שנה קריטית לשינוי התודעתי הגדול, ומעכשיו אנו מתחילים.ות את המירוץ.

תחזית לשינוי התודעתי והשינויים החברתיים לקראת תודעת המשיח:

מעכשיו ועד שנת 2024, נתחיל לראות שינויים של המבנים האנושיים ששירתו אותנו עד כה. נפסיק לחכות למדינות או לממשלות שידאגו לאזרחים. אנחנו נעשה את זה בעצמנו, מתוך הבנה שאנחנו מביאים את השינוי, שאנחנו המשיח של עצמנו.

מדינת ישראל היא אחת המדינות הראשונות שחוות את השינוי. כעם סגולה, אנחנו כמה צעדים קדימה מבחינה תודעתית.

נתעורר למציאות שבה נבין שהמוסדות המוכרים לא מושיעים או משרתים אותנו, וכן, לא יהיה לנו אמון בהם יותר. ציפינו מהם להושיע אותנו, אך הם אינם יכולים לעמוד בזה. הם נמצאים בתודעה נמוכה שדואגת לעצמה, וסופם להשתנות כך שיתאימו לתודעה החדשה שמתעוררת אצל כולם.

המשיח שמגיע הוא בעצם התודעה שאנו צריכים להטמיע בעצמנו. עלינו להיות דור הגאולה, עלינו להושיע את עצמנו.  אנחנו כולנו המשיח, תודעת משיח.

אנו נתחיל לראות איך במקום הבידול וניקור, תחרותיות ו"אני" במרכז – האחדות היא הפתרון. והאחדות היא אחדות של כול, לא רק של האנשות. כולנו מאוחדים, גם החיות וגם הטבע הם חלק מאיתנו – הבנו זאת בתקופה הנוכחית. אנו רואות.ים איך אנו משפיעות.ים על הטבע (כדור הארץ מתנקה, כשאנחנו שובתות.ים מזיהום. וכשאנחנו מזהמים.ות, אסונות טבע פוקדים אותנו – צונאמי, רעידות אדמה ושרפות, היו חלק מהחדשות האחרונות בתקופה האחרונה) כולנו חלק מאותו הדבר, אנחנו הבריאה, היא כולה אחת יחד איתנו.

בתודעת משיח, האגו יתחדש. האגו הישן הוא אגו של "אני", המחשבות הן של איך אבדיל את עצמי מהשאר. לעומת זאת, האגו החדש הוא איך אני, כאינדווידואל יכול לעזור לעולם (תודעת המלאכים).

נכון, מאתגר עכשיו. וככל שהשיעורים של עכשיו מורכבים וקשים לנו, אם נרצה לעבור אותם, עלינו להתחבר להיבטים הגבוהים שלנו – אל המהות שלנו. כל אחת לכשעצמה וכולנו יחד.

עלינו כעת לבחון את השיעורים האלו. להבחין בכל מה ש"צף" ולא נעים לנו, ועל זה בדיוק יש לעבוד ולשנות כשנחזור לשגרה, לשם כך קיבלנו את ההפוגה הנדירה הזו מהחיים, כדי לבחון אותם מחדש. עלינו להטמיע את השינויים וההבנות החדשות, ולא ליפול מחדש להרגלים הישנים.

רק כך דברים ישתנו, וכך נתקדם ונצעד אל תודעת המשיח.

אלו זמנים מדהימים, הזדמנות פז לשינוי, לאיפוס, לניקיון ולהתחלה חדשה של העולם כולו. ברכותינו!

עד סוף אפריל, תחילת מאי, נצא מזה ונתחיל לראות את האופק.  במאי כבר כולנו נוכל להתחיל לגשת לבניה של אנושות חדשה.

נצל.י והפיק.י מהתקופה הזו את המיטב, כי היא הגיעה לשרת את התודעה הגבוהה שלך, בדרך לשינוי. למשיח, הגאולה.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

X