המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

ההיסטוריה של קלפי טארוט כולל שאלת טארוט ממוחשבת

כתבות אחרונות

חפשי באתר

ההיסטוריה של קלפי טארוט כולל שאלת טארוט ממוחשבת

במהלך חיינו אנו עומדות, לא פעם ולא פעמיים, בפני החלטות ובפני אירועים, שאנחנו צריכות להבין את המקום שלנו ומה הצעדים הבאים שאנחנו רוצות לעשות, או שיותר נכון לדייק ולהגיד – הצעדים הבאים שאנו מקוות שיובילו אותנו לתוצאות שאנו מתייחסות אליהן כ-התוצאות שיהיו טובות ומיטיבות עבורנו, לפי מידת הבחינה והידע שהענקנו למצב.

אבל לא מעט פעמים אנו מרגישות שאין לנו מספיק ידע או כלים בשביל להגיע להחלטה הנכונה, ולמרות שהכל לטובתנו העליונה והכל מדוייק וכל מסע שאת עוברת יש לו שירות עצום עבורך ועבור הנשמה שלך, ונכון שהכל מתגלגל לטובה בסופו של יום או מסע, עדיין אנו מרגישות אבודות, עם רצון עז להצליח לקחת שליטה על חיינו ולדאוג שנגיע, אנחנו וכל מי שקשור אלינו, למקומות של שפע, שמחה, בריאות והצלחה.

את הרצון הזה, להרגיש בטוחה ובעלת שליטה, יש לנו מיום היוולדנו או יותר נכון מתחילת האנושות, כייצורים אנושיים, מנגנון ההגנה האנושי שלנו, דורש וודאות ובטחון על מנת שהוא ידאג וישמור על המשכיות הגזע, ועד היום השורש הגנטי הזה מלווה אותנו.

ההיסטוריה של קלפי הטארוט על קצה המזלג

בעבר הרחוק פיתחו את קלפי טארוט על מנת לחזות את הצעדים קדימה, על מנת שנוכל לראות ולדעת מה הולך להגיע ומשם נוכל לשלוט באירועים בחיינו, וכך מספור על קלפי טארוט:

עד לפני מספר שנים, האמונה הרווחת על הולדתם של קלפי טארוט התחילו במצרים העתיקה, ורק לאחרונה נמצאו עדויות לפיהן הקלפי הטארוט התחילו באירופה אצל משפחות אצולה כקלפי משחק. העדויות מדברות על כך שהקלפים הומצאו לשם הנצחת מאורעות שמחים, ושייעודם היה קלפי משחק ורק אחר כך התגלה כוחם כקלפי טארוט של ממש לצורך חיזוי עתידות.

בבחינה מעמיקה יותר של קלפי הטארוט, נמצאו הוכחות ותיאוריות קצת שונות, לפיהן, הארקנה הגדולה שבטארוט (ארקנה בלטינית משמעה סוד), הייתה מוצגת על קירות המקדשים באטלנטיס, והיא סימלה את שלב החניכה של אדם ממודעות התחלתית, נמוכה, עד לשלב האיחוד עם היקום והמודעות האוניברסלית. וארבעת החפיסות הנוספות שימשו לייעוץ רוחני הממוקד בחוויותיהם של בני האדם.

קלפי הטארוט בנויים מחמש חפיסות של קלפים. ארבע הארקנות הקטנות המייצגות: כסף, רגשות, קריירה ומחשבה. והחפיסה העיקרית, הארקנה הגדולה בטארוט, המסמלת את קלפי ההשגחה העליונה שמהווה את הליווי הרוחני הגבוה יותר למה שהאדם עובר בחייו.

הארקנות הקטנות בטארוט, מראות את המשברים והחוויות של האדם שהגיע לפתיחה בקלפים, בעוד שהארקנה הגדולה בטארוט עוזרת להבין יותר לעומק את מה שמסתתר מאחורי התהליכים של אותו אדם ומהי הדרך הטובה עבורו להתמודד עם אירועים אלה.

ועכשיו בואי נתרגל יחד שאלת טארוט ממוחשבת פשוטה

חשבי על שאלה לקלפי הטארוט, משהו עליו את רוצה ללקבל המלצה לאיך להתמודד, בחרי קלף טארוט מבין השלושה קלפי הטארוט שבתמונה שבראש המאמר וקראי את הפרשנות שקיבלת, הדיוק בין שאלתך לבין הקלף הנכון לך מצוי בחיבור האינטואטיבי שלך, אז תקשיבי לדבר הראשון שעולה בך, גם אם הוא "הגיוני/הכי טבעי/הכי בנאלי", הנשמה שלך יודעת לאן לשלוח אותך ואיזה קלף טארוט לבחור כדי שהיא תוכל להעביר לך את המסר בצורה הטובה ביותר.

 

 

שאלת טארוט ממוחשבת התשובות 
לפניך 3 קלפי הטארוט חשופים אם בחרת את הקלף הטארוט הימני  

קלפי טארוט קלף המוות*** קיבלת את קלף המוות – סיומים : חווה בהכרות הראשונית כמשהו מאיים ומפחיד, פחד טבעי שיש לכולנו ומשתקף בכל אספקט שנוגע בתחום הזה, אבל בקלפי הטארוט המוות מסמל לנו סיום, הוא מדבר איתנו על שחרור וניתוק ממה שאנו חוות בחיינו, אם זה בן זוג, ילדים שגדלים, עבודה ועוד…. קלף המוות כשיעור לחיים בא ללמד אותנו לשחרר, להיות מודעות לתודעת שפע ולכך שאין "ריק" ביקום, שכל דבר מתמלא וששחרור הקיים הוא חלק מהמחזוריות הטבעית של החיים וכי השחרור יביא לנו תחליף ולרוב (על מנת לעודד אותנו להמשיך בשיעור) טוב יותר ממה שהיה עד כה, כלומר, השיעור שאנו לומדות מקלף המוות הוא שיעור של שחרורים וניתוקים.

לצורך העניין, השאלה שחשבת עליה והמסר שקיבלת כאן מסמלים לך שאת צריכה לשחרר את מה שאת עוברת או את האנשים שכרוכים בכך, השחרור יביא לחייך אושר ודיוק גדולים יותר, אבל את צריכה ללמוד לשחרר, ללמוד שהכל קיים סביבך ואת תקבלי ותראי את זה כשתפני את מה שלא מדוייק לך ואת מה שאת נאחזת בו. – שחררי!!!

 

אם בחרת את הקלף הטארוט האמצעי בשאלת טארוט ממוחשב

רוצה לדעת מה היעוד שלך בחיים? לפריסת טארוט ממוחשבת על יעוד כנסי כאן

קלפי טארוט קלף האוהבים*** קיבלת את קלף האוהבים – וויתורים : 

קלף אמצעי, קלף זה בחוויה הראשונית מרגיש לנו כמסמל אהבה ואחדות ושיתופיות נהדר, בדיוק כמו בזוגיות שהיינו מתארים לעצמנו, אבל בעצם קלף זה לא מדבר על להיפתח לאהבה וכדומה, להפך, הוא קלף ישיר שנוגע בדיוק בשורש הבעיה, קלף האוהבים כשיעור לחיים וכמסר מדבר על וויתורים, הוא מראה לנו שבחיים עלינו להקריב, לוותר, אחד למען השנייה וההפך, קלף האוהבים הוא קלף המייצג את מישור האהבה שאינה תלויה בדבר, את האהבה שלא משתנה גם כשזה לא כמו שרצינו או שיש לנו מה להעיר, היא מדברת על שחרור הצורך להיות בשיוויון עם בן הזוג או בת הזוג או אנשים סביבנו, ולמצוא כי האיזון יתקיים תמיד.

לצורך העניין, השאלה שחשבת עליה והמסר שקיבלת כאן מסמלים לך שאת צריכה לעשות וויתורים, שאת צריכה להבין שכדי להשיג את מה שאת רוצה את צריכה לרדת מהרצון שלך שיתקיים בדרך שלך ולוותר, להתגמש, לבוא לקראת, השיעור הוא לדעת להוריד את מה שאת רואה או חושבת לנכון ולהבין שצריך שניים כדי להצליח במשהו ושני הצדדים צריכים להיות מאוזנים בקבלה ובנתינה, חשבי על הקושי שמעסיק אותך, מה את אמורה לוותר עליו או להתפשר עליו, זכרי שלאחריו יגיע משהו מדויק ונכון יותר עבורך.


קלפי טארוט קלף הכוהנת הגדולה
אם בחרת את הקלף הטארוט השמאלי בשאלת טארוט ממוחשב זו
*** קיבלת את קלף הכוהנת הגדולה – התבוננות: 

הכוהנת הגדולה היא בין הקלפים המשמעותיים ביותר בקלפי הטארוט ובארקנה הגדולה, היא מסמלת לנו על חוכמה ועומק ועל שתיקה, היא מציינת כי יש דברים שהם מתחת לפני השטח, בהיבטים של שיעורים בחיים היא מלמדת אותנו לשבת בשקט, להתבונן בעיקר, להיות שקולות במה שאנחנו משחררות לעולם, במה שאנחנו משתפות אותו, הכוהנת הגדולה אומרת לנו שיש דברים שאנחנו לא רואות מנקודת המבט המיידית שלנו ולכן עדיף לחכות, להתבונן, לבחון את הדברים לעומק – יש דברים נסתרים.

בהקשר של הקושי או השאלה שלך, הכוהנת הגדולה אומרת לך לשבת בשקט, לא לעצור ולא לוותר ולא להתקדם, לתת לדברים להתנהל לבד ולשמור על עצמך, היא רומזת לך שיש דברים שאת לא יודעת או רואה כרגע ועל כן לקחת החלטה מיידית לכאן או לכאן לא מתאימה לך, היא מבקשת ממך לשבת רגע בשקט ולהתבונן, את עשויה בקרוב לגלות דברים שלא ידעת שישנו את הבחירה שלך, על כן אל תמהרי לזוז, שבי בשקט, עוד מעט הדברים יתבהרו מעצמם.
רוצה להעמיק ולקרוא עוד על קלף האוהבים בטארוט כנסי

קלפי הטארוט מלווים אותך בכל שאלה ובכל נושא בחייך, החל מהדברים הקטנים וההחלטות הקטנות ועד להבנה מורכבת ועמוקה של שיעורי החיים. לפרטים נוספים על קורס טארוא יכנסי 

יעל צור – ראש סגל הוראה במכון ללימודי רוחניות, מורה לקורס טארוט, מתקשרת, קוראת בקלפים, ומפרשת חלומות

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

לא פעם עולות שאלות לגבי מהי המשמעות של התעוררות בלילה בשעה קבועה או לפנות בוקר בשעה כזו או אחרת. אולם האם באמת יש דרך לדעת

לקריאת הפוסט »
X